Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
20/9 18:43 af Raun |
Det kunne være MEGET interessant @GeorgeBest
|
|
|
20/9 18:34 af GeorgeBest |
+ akumuleret cash naturligvis. Så har man et billede af vorst case scenariet
|
|
|
20/9 18:32 af GeorgeBest |
Det ville være interesant at se en kvalificeret analyse af hvordan en bundlinie i 2030 indeholdende Rybrevant, Tecvyly, Tivdak, MIM8, Epco, Tepezza,Kesimpta, Talvey som er de sikre bets
|
|
|
20/9 18:22 af Raun |
Tror egentlig vi alle vil hinandens bedste - især dem vi ved har været mange år i aktien go har været med i debatten igennem mange år..... Når det er sagt, så tror jeg ikke der er mange fanatikere tilbage i aktien - Dem der er i aktien i dag, - er der fordi at de tror på casen og hvad der bliver fortalt og hvad der bevises fra Genmab selv.... Det vil være århundredes største fupnummer, hvis du skulle have ret i din holdning @Pensionisten.
|
|
20/9 18:22 af Solsen |
…I 2029. Mon ikke der kunne komme lidt godt ud af deres R&D - de har trods alt en mega god track
|
|
20/9 18:21 af Solsen |
…gør de nok ikke. Og mon ikke det de roder med sammen med de stoffer der er godkendte kan værdisættes til 700 kr.
|
|
20/9 18:20 af Solsen |
Altså 1000 kr i kontanter i 2029 når dara US går af patent. Så lukker gå
|
|
20/9 18:19 af Solsen |
Jeg må give må også sige at din påstand om at “ Som jeg ser det lige nu, er målet alene at tømme kassen før lukketid” lidt langt ude. Men ok at være kritisk og Genmab skal bevise, at de kan tjene penge efter 2029-2031. Epco skal nok komme. Men 1046 er ikke gennem nåleøje. Hexa38 er der ikke rigtigt nogen der tror på. Så fair nok at være skeptisk. Men Genmab vil vel kunne skrabe 700-1000 kr sammen pr aktie de næste 5 år med den forventede drift pt. Så er der 300 kr i kassen.
|
|
|
20/9 17:50 af Pensionisten |
@gdn55. Tak for din holdning. Men, jeg kan tydeligt, se, at du ikke kender hverken min portefølje eller min baggrund. Jeg har dog den svaghed, at jeg ikke er fanatiker ;-)
|
|
|
20/9 17:47 af gdn55 |
Dinne kommentarer er altid velset, men for din egen skyld, tror jeg ikke du har nerverne til at være aktionær i Genmab. Hvis jeg ejer noget , og gerne vil sælge på et senere tidspunkt, bliver jeg da ikke ved med at fortælle hvor dårligt det er. Men enhver har jo sin holdning.
|
|
|
20/9 17:29 af Pensionisten |
:-) - ja, det er jo ikke altid velset, at man har en- bare tilnærmelsesvis -kritisk holdning til Genmab. Fred være med Jer - håber, I får ret.
|
|
|
20/9 17:21 af E L |
very large auction. i wonder if it has anything to do with todays option expiration
|
|
|
20/9 17:18 af Hugininvest |
Enig :-D og pensionisten er vist ved at skifte navn til pessimisten ;-) håber ikke det er uhelbredeligt
|
|
20/9 17:16 af Darvin |
“Visse analytikere” altså nu må i lige holde hovedet koldt. Det er jo stort set alle analytikere, på nær nogle få tumper, der har høje kursmål. Mindst 2.578 i snit fra 26!!! Analytikere. Og deriblandt er såmænd de der har super lave kursmål. Men hvis den kollektive pessimisme er ved at tage over, så kan vi jo konspirere m, at alle analytikere i samlet flok prøver atnatre os. Altså !,,,,
|
|
|
20/9 17:13 af ProInvestorNEWS |
J&J's Rybrevant racks up third lung cancer approval of the year (link)
|
|
|
20/9 17:06 af Sukkeralf |
Altid svært at vide om de høje kursmål fra visse analytikerne er seriøse eller blot fordi de også gerne vil af med aktien.
|
|
|
20/9 17:06 af Sukkeralf |
HexaBody CD38 er bedste mulighed men det kræver stadigvæk både gode data og Janssens villighed til at kaste penge i udviklingen.
|
|
|
20/9 16:58 af gdn55 |
Jeg tror du har misforstået alt. Hvis det er din mening så flygt
|
|
|
20/9 16:41 af Pensionisten |
Er meget enig med dig, @gdn55. Men, jeg kunne godt tænke mig nogle konkrete udsagn fra Genmab. Som jeg ser det lige nu, er målet alene at tømme kassen før lukketid. Sorry, men det er lidt min opfattelse lige nu ;-)
|
|
|
20/9 16:32 af gdn55 |
Til trøst for alle. Den kan kun gå i nul. De tjener godt nok milliarder i 5-6 år endnu, men åbenbart er der ingen der tror på de vil det mere. Genmab har dygtige forskere, mange spændende ting på bedding, men vi får at se. Tror på Genmab, køber stadigvæk når der er lidt i overskud.
|
|
|
20/9 16:27 af E L |
at what time do single share stock options expire in Copenhagen?
|
|
|
20/9 16:23 af kkjoel |
Keep screaming.... ;-)
|
|
|
20/9 16:05 af Pensionisten |
Keep dreaming.. ;-)
|
|
|
20/9 15:45 af E L |
Sachin Jain
Bank of America Securities
Buy Kr.2,700.00 Reiterated Yesterday
|
|
| ||
|
|
20/9 15:26 af Peter Panik |
Guld eller kapel? Det er enerverende uge efter uge at se kursen falde længere og længere ned. Hvad mon der sker den dag, der kommer en dårlig nyhed så? Men Wainwight ser jo næsten 100% potentiale i aktien...nu er det så lige om at få resten af markedet overbevist :-)
|
|
|
20/9 15:26 af Pensionisten |
JA, den falder kun godt 2% idag. Raun - det er ønsketænkning - ........
|
|
|
20/9 15:18 af Raun |
Det er kun et spørgsmål om tid, før der kommer et bud på Genmab!
|
|
|
20/9 15:04 af E L |
Genmab shares reiterate Buy rating on FDA approval (link)
|
|
|
20/9 13:50 af lahn1 |
Kan se på kursen der må være gode nyheder :-/
|
|
|
20/9 13:27 af E L |
|
|
|
20/9 13:27 af E L |
On 19 September 2024, the Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP) adopted a positive opinion, recommending a change to the terms of the marketing authorisation for the medicinal product Darzalex. The CHMP adopted a new indication as follows:
Darzalex is indicated:
in combination with bortezomib, lenalidomide and dexamethasone for the treatment of adult patients with newly diagnosed multiple myeloma who are eligible for autologous stem cell transplant.
|
|
|
20/9 13:17 af E L |
|
|
|
20/9 13:16 af E L |
a bit more on “AI Everywhere” on the Genmab website (link)
|
|
|
20/9 12:19 af E L |
Yuhan, Janssen halt next-gen cancer drug collaboration (link) “Due to the significantly lower incidence of EGFR secondary resistance mutations in patients receiving combination therapy with our third-generation EGFR inhibitor, Lazertinib, and Janssen's bispecific antibody, Amivantamab, the need for further development of a fourth-generation treatment has diminished,” a Yuhan official explained.
|
|
20/9 11:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvis det kun er om morgenen, så er det ikke aktuelt med Tepazza. ;-)
|
|
20/9 09:44 af Solsen |
Morgenblind ;-)
|
|
20/9 07:45 af Solsen |
En Amivantamab godkendelse i US (link) - hvis ikke de har været vist før.
|
|
|
20/9 06:04 af ProInvestorNEWS |
FDA Okays J&J's RYBREVANT For Advanced Non-Small Cell Lung Cancer In Combination With Chemotherapy (link)
|
|
|
19/9 23:15 af lahn1 |
Mistery solved :-)
|
|
|
19/9 22:39 af E L |
ah that shows a Target,
DuoBody-(FAPαxDR4)
|
|
19/9 22:06 af Solsen |
Genmabs own (link)
|
|
|
19/9 21:56 af lahn1 |
Very hush hush that GEN1057. Is it a wholly owned or a partnered agent ?
|
|
|
19/9 17:20 af E L |
EPCORE NHL-5
gets another 2 arms (they already had 15...) and another 200+ patients (link)
|
|
|
19/9 17:07 af gentogen |
Netop. Optionen er mega billig (for JNJ i det store billede). De fik den jo nærmest foræret dengang, der endnu var fred og ro og JNJ var de store helte med deres militære maskine og alt det der.
|
|
|
19/9 17:06 af E L |
GEN1057
started recrtuiting- we stil don't know the target (link)
94
|
|
19/9 17:00 af StockBull |
Ja, det koster jo ikke meget for JNJ at opte-in, så det giver næsten ikke mening ikke at gøre det, hvis dataene er inden for skiven.
|
|
|
19/9 16:58 af E L |
would be an interesting legal case if Genmab would agree not to fight a patent infringement in court, but settle for damages for a few billion $$ lol
|
|
|
19/9 16:42 af w |
Det tvinger vel næsten jj til at forfølge hex38 i MM hvis data er meningsfulde
|
|
19/9 16:33 af StockBull |
ville være mere logisk et andet firma forsøgte at forhandle en licensaftale med Genmab for at få adgang til teknologi eller produkter.
|
|
19/9 16:31 af StockBull |
Genmab har vel stadig patent på hex38 men hvis Genmab offentliggør forskning eller kliniske resultater, kan andre virksomheder forsøge at reproducere eller bygge videre på disse resultater, så længe de ikke overtræder patentretter vil jeg mene. Men det er vel tilfældet med alle forsknings resultaler
|
