Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
4/3 14:16 af JKY_VH |
Nej, jeg er også utilfreds med, at han ikke har 1000 i kursmål, men det er vel for at kunne opjustere med jævne mellemrum og sælge nogle flere analyser:-)
|
|
|
4/3 14:51 af 120281 |
Nok den Runski skrev om i Dansk chatten. Jeg har ikke set noget. Men det lignede de forvekslede EBIT med Omsæning
|
|
4/3 14:53 af JørgenVarnæs |
den har de lavet før - hvad fanden har de gang i?
|
|
|
4/3 14:53 af 120281 |
ja for analytiker forv. omsætning på 737 mill så flot hvis de laver 635 i EBIT :-)
|
|
4/3 14:58 af JørgenVarnæs |
jeg mener, de gjorde præcist det samme sidste år.
|
|
|
4/3 15:06 af Repsac |
Det gjorde de ritzau sidste år. Ca. kl. 15.00 mener jeg at de kom til at vise flash news.
|
|
4/3 15:23 af JørgenVarnæs |
det går mildest talt ikke godt lige nu - vi er faldet næsten 3% siden frokost
|
|
4/3 15:25 af investor1989 |
Irellevant om kursen er 240 - 243 eller 247. Det afgørende er jo hvad regnskabet og CC siger
|
|
4/3 15:31 af JørgenVarnæs |
.
|
|
4/3 15:32 af JørgenVarnæs |
a
|
|
4/3 15:32 af JørgenVarnæs |
b
|
|
4/3 15:32 af JørgenVarnæs |
c
|
|
4/3 15:32 af royal |
Og mere spændende hvad kursen er om 24 timer end nu.
|
|
4/3 15:33 af royal |
Selv om det er fint at vi næsten har hentet gårdsdagens tab.
|
|
4/3 15:36 af royal |
Svært at finde folk man kan stole på idag-
|
|
4/3 15:37 af royal |
Men tak for tippet med flasken med snor i. Nu skal ungerne selv tjene deres lommepenge:-)
|
|
|
4/3 15:37 af Repsac |
Jeg er bare glad for, at det var bob og ikke mig der tog dem i 247.
|
|
|
4/3 15:38 af Repsac |
ok. sender en sms når det sker.
|
|
4/3 15:57 af investor1989 |
men er enig i at det ser noget mystissk ud dagens mønster
|
|
4/3 15:58 af investor1989 |
Det klart mest lunkne er dog at Nordea sender en ny analyse og kursanbefaling ud og deres kunder dumper aktien lige derefter. Enten var der en god timing i at analysen skulle ud idag, eller også kan deres kunder bare ikke lide hvad de læser
|
|
|
4/3 16:34 af 120281 |
Kan også være nogen der bare ikke vil holde over regnskab. Selvom det plejer at være risikofrit de sidste 1-2 år.
|
|
4/3 16:55 af Solsen |
Jeg snuppede 1000 af de frække op til regnskabet - nu skal Genmab levere !
|
|
4/3 16:57 af Solsen |
isin DE000CB8W235
|
|
4/3 17:03 af JørgenVarnæs |
knæk og bræk med dem - det er lidt svært at gennemskue retningen lige nu, men volumen er tilsyneladende vendt tilbage
|
|
| ||
|
|
4/3 17:28 af Repsac |
Du er ikke ked af det Solsen. Held og lykke.
|
|
4/3 17:36 af JørgenVarnæs |
det ser ud til at udsalget i kreditfissen, handelsbanken og nordea er ved at være overstået. Kan vi så komme videre?
|
|
|
4/3 17:47 af JKY_VH |
Nu nærmer tiden sig i hvert fald. Hvad med telekonferencen, kan den følges her?
|
|
4/3 17:48 af JørgenVarnæs |
du kan finde den her - (link)
|
|
|
4/3 17:52 af JKY_VH |
mange tak JV
|
|
|
4/3 18:00 af Repsac |
CS kan vist ikke lide at have aktier over regnskab.
|
|
4/3 18:01 af JørgenVarnæs |
ok - kreditfissen var så ikke helt færdig alligevel
|
|
4/3 18:02 af JørgenVarnæs |
de solgte også voldsomt ud i går - det ser næsten ud til at de specialiserer sig i at dumpe et stort antal aktier i lukkeauktionen
|
|
4/3 18:06 af JørgenVarnæs |
topdel af intervallet på resultatet
|
|
4/3 18:06 af JørgenVarnæs |
90-160 mio i guidance på 2014 resultat
|
|
4/3 18:07 af Solsen |
Dejligt
|
|
4/3 18:07 af investor1989 |
Vildt god guidiance
|
|
4/3 18:08 af investor1989 |
De guider kun for et cash burn på 75 mio. kr. i 2014 indtil videre
|
|
4/3 18:08 af JørgenVarnæs |
guidance ligger i midten af det interval analytikerne havde
|
|
4/3 18:08 af JørgenVarnæs |
resultatet for 2013 er lidt over
|
|
4/3 18:10 af Solsen |
69 mln i overskud for 2013
|
|
4/3 18:11 af JørgenVarnæs |
jeg tror, at det møder forventningerne. Det eneste, der ligger lidt over er 2013 resultatet, der ligger ca 15 mio over forventet
|
|
4/3 18:11 af JørgenVarnæs |
men med en guidance på 90-160 mio i ops result for 2014 er vi allerede igang med en solid etablering af GEN som et profitabelt selskab
|
|
|
4/3 18:12 af JKY_VH |
Ja, det er skønt at se
|
|
4/3 18:13 af JørgenVarnæs |
analitikerne ligger smack-in-the-middle på deres forvetninger til guidance for 2014. Jeg postede tidligere forvetningerne i denne tråd (link)
|
|
4/3 18:13 af investor1989 |
2014 bliver også meget bedre, Jan er altid konservativ. Der skal blot 1 HexaBody aftale til så er vi over
|
|
4/3 18:13 af Solsen |
Janssens aktiveret 6 og Novartis 2 duobody programmer
|
|
4/3 18:13 af JørgenVarnæs |
ja, det er vel sådan set kun de milestones, der allerede er i lommen + royalty på arzerra RR, der bliver guidet for?
|
|
4/3 18:15 af Solsen |
update progress ofatumumab
subcutaneous autoimmune development
|
|
4/3 18:15 af Solsen |
Lyder det ikke positivt...
|
|
|
4/3 18:17 af ienk1 |
|
