Genmab
Aktiesnakken
TESLA
Genmab
NOVO
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Shipping
Hansa Biopharma
Grønne Aktier
GN Store Nord
Vestas
Amerikanske aktier
Chemometec
Banker og Finans
Krypto
Medico
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
BITCOIN
EL-BILER
Gubra
Embla Medical
Laks
Smallcap og First North aktier
AMBU
Pharma
![]() |
7/3 07:59 af gentogen |
Ja. Det er for at kunne fastholde den meget enkle logik, at det er kunderne i butikken, der har brug for varerne på hylden. Og det må de betale for.
|
![]() |
7/3 08:02 af JørgenVarnæs |
På det her stadie kan det vel næsten ligefrem sammenlignes med konsulentbranchen - hvis ikke kunden "får lov" at betale en hel masse penge, så er produktet ikke noget værd
|
![]() |
7/3 08:03 af JørgenVarnæs |
...McKinseys forretningsmodel i øvrigt
|
![]() |
7/3 08:10 af bongobob |
Ja det er spændende. Jan får nok revet I næsen at det ikke er en valideret teknologi og derfor er han begejstret over offentliggørelse i stort tidsskrift
|
![]() |
7/3 08:10 af celsius |
Er der slet ingen indikationer på hvordan det gik hos alpegnaskerne forleden
|
![]() |
7/3 08:13 af JørgenVarnæs |
celsius - der er typisk ikke de store direkte resultater af den slags præsentationer. Resultaterne kommer i form af bankernes anbefalinger til deres kunder og måske i nye analyser og targets. Normalt hører vi ingenting
|
![]() |
7/3 08:14 af JørgenVarnæs |
CSFB har dog ikke solgt siden
|
![]() |
7/3 08:31 af celsius |
-:) det kunne jo være et godt tegn om at Jan har performet godt
|
![]() |
7/3 08:33 af celsius |
har CSFB nogensinde kommet op med et kursmål Gen ?
|
![]() |
7/3 08:36 af celsius |
JV har vi overhovedet ingen viden om hvornår data fra (DLBCL) lander ?
|
![]() |
7/3 08:45 af JørgenVarnæs |
Jeg mener ikke at csfb har et aktuelt mål - i hvert fald offenligt. For 4-års tid siden opererede de med kurs 57...
|
![]() |
7/3 08:46 af JørgenVarnæs |
Omkring fase III resultaterne - så mener jeg at have hørt anytime 1Q-3Q i år. Men er ikke helt sikker
|
![]() |
7/3 08:51 af celsius |
men medio april går vi 1st line CLL .. hopefully -:)
|
![]() |
7/3 09:25 af Sukkeralf |
|
![]() |
7/3 09:26 af Sukkeralf |
Ved ikke om det er postet herinde tidligere, men nu findes fase III på clinical trials
|
![]() |
7/3 09:29 af JørgenVarnæs |
vi har haft fat i den et par gange :-) Hvad er dine tanker om Jans kommentarer efter regnskabet, sukker?
|
![]() |
7/3 09:29 af JørgenVarnæs |
og godt at se dig tilbage. Du har været savnet
|
![]() |
7/3 09:31 af Sukkeralf |
Har ikke fået læst regnskabet endnu og kun hørt CC med et halvt øre, så kan ikke bidrage med alverden der.
|
![]() |
7/3 09:31 af Sukkeralf |
Tager på ferie de næste par uger, så heller ikke meget der kommer herfra den kommende tid
|
![]() |
7/3 09:33 af JørgenVarnæs |
jamen - god og velfortjent fornøjelse med feren. Når du kommer tilbage har vi forhåbentlig en masse gode nyheder at tygge i.
|
![]() |
7/3 09:47 af MadsSkjern |
De har valgt 16mg/kg og giver det ret aggressivt i starten (ugentligt) Det tyder på en rigtig god
safety profil
|
![]() |
7/3 09:52 af JørgenVarnæs |
Det lyder godt - men det er jo også RR populationen, der behandles
|
![]() |
7/3 09:55 af investor1989 |
Enig. At de vælger 16 mg tyder godt for de data vi får fra ASH mht.. responserne i 8 og 16 mg. puljen
|
![]() |
7/3 09:56 af JørgenVarnæs |
det var nok den information de ventede på, inden de besluttede sig for fase III studiet?
|
| ||
![]() |
7/3 10:00 af MadsSkjern |
Det må vel også betyde at de er gået videre til part 2 i fase 2 registreringsstudiet.
|
![]() |
7/3 10:01 af MadsSkjern |
Med 16mg/kg
|
![]() |
7/3 10:04 af MadsSkjern |
Samme behandlingsalgoritme i monoterapi studiet. Ugentligt i 8uger, hver anden uge i 16uger og derefter hver 4.uge
|
![]() |
7/3 10:07 af JørgenVarnæs |
sidste opdatering er stadig 20 feb på den (link)
|
![]() |
7/3 10:11 af Sukkeralf |
Det vil helst sikkert være rart, hvis de kan holde nogenlunde samme dosering i alle studier.
|
![]() |
7/3 10:16 af MadsSkjern |
Det er registreringsstudiet i monoterapi jeg tænker på (link) i multi kombi studiet nævner de faktisk intet om dosis
|
![]() |
7/3 10:19 af JørgenVarnæs |
ah - ok tak Mads
|
![]() |
7/3 11:19 af gentogen |
Også tak herfra. Godt set.
|
![]() |
7/3 11:19 af Sukkeralf |
multikombi studiet vil være trinvis opskalering af dosis, som vi så i eks kombien med Lenalidomide
|
![]() |
7/3 11:22 af investor1989 |
ja de skal jo først finde optimal dosis i alle de multi kombinationer der tester dara i. Derfor de har lavet studiet som de har. En masse små dosiseskaleringsstudier der finder rette dosis og så hopper direkte over i phase III studier
|
![]() |
7/3 15:47 af royal |
Så røg denne uges stigning. :-(
|
![]() |
7/3 15:55 af JørgenVarnæs |
hvad værre er, er udviklingen i US - biotek får solide tæsk
|
![]() |
7/3 16:01 af JørgenVarnæs |
der er ligefrem tale om en biotek-boble derovre. Ikke overraskende, når man ser f.eks. valution på pcyc
|
![]() |
7/3 16:02 af JørgenVarnæs |
måske det nu er en fordel for "os", at så mange betragter arzerra som en fiasko, der allerede er sket...
|
![]() |
7/3 16:09 af JørgenVarnæs |
vi har fået en ny spiller på banen - Johann Berenberg - tysklands ældste privatbank. Selv om de er fra 1590 er de alligevel med på cutting edge af cutting edge humane antistoffer...
|
![]() |
7/3 16:38 af celsius |
Jørgen V: ved godt jeg har spurgt dig før.. men hånden på hjertet.. hvilke forventningerne har du helt specifikt til Arzerra i de forskellige i
ndikationer cll.. gigt.. osv osv....
|
![]() |
7/3 16:42 af celsius |
JV fortsat: hvor sandsynligt er det at vi får en ordentlig nedtur på data fra
DLBCL
|
![]() |
7/3 16:49 af JørgenVarnæs |
well - det er ikke nemme spørgsmål, og mine svar er også rendyrket gætværk langt hen ad vejen:
|
![]() |
7/3 16:50 af JørgenVarnæs |
rrms - det er helt op til GSK. Lige nu sidder de på rettighederne og overvejer om vi overhovedet skal videre. Vi fik fase 2 rrms data vistnok i oktober. Men har ikke hørt noget siden
|
![]() |
7/3 16:51 af JørgenVarnæs |
dlbcl ligger i Novods begerninger til at være ca 1/4 af arzerras totale revenue - og arzerra sætter han til 110 i sit target på 330 (?)
|
![]() |
7/3 16:54 af celsius |
Jeg takker.. Det bliver jo rent "skyderiet" når vi taler Arzerra.. Godt vi har 4 andre ben at skyde med :-)
|
![]() |
7/3 16:55 af celsius |
Der skulle ha stået "skydetelt" :-P
|
![]() |
7/3 17:00 af JørgenVarnæs |
ja - vores ben er noget usikre, så længe der ikke er godkendelser på. Jeg er af den faste overbevisning, at (den forhåbentlige) FDA godkendelse bliver en gamechanger. Fast cash flow, en mulighed for at blive mainstream og måske en betydende markedsandel. Det giver et helt andet schwung til selskabet
|
![]() |
7/3 17:02 af JørgenVarnæs |
HTA bliver sindssygt interessant fordi den har så mange targets - ifht det GEN vi kender i dag, så kan det blive en seriøs gamechanger
|
![]() |
7/3 17:03 af JørgenVarnæs |
duo og hexa virker på mig, som om det er noget længere væk - uden at jeg dog har noget belæg for at kunne sige det. Er der nogen, der har en fornemmelse af timing i de programmer?
|
![]() |
7/3 17:08 af JørgenVarnæs |
en ting, jeg dog ved med sikkerhed er - at der inklusive i dag er 7 fredage til pdufa, og det virker som om FDA har en forkærlighed for at sende den slags ud om fredagen
|