Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/8 17:05
af Pensionisten
:-)
13/8 17:03
af Pensionisten
Det blev en sund og rask dreng... :-;
13/8 17:02
af w
Hvad skete der lige i dag?
13/8 15:50
af GeorgeBest
lymfekræft ) og til ALL (Akut Lymfoblatisk Leukæmi). Det særlige er, at det skal testes, om det har en bedre bivirkningsprofil, og om det har gode effekter på sygdommene. Det er IKKE et molekyle, der er magen til Genmab /AbbVie s molekyle , CD3xCD20, men det testes i fase 1 og fase1b/fase 2, og det testes inden for de sygdomsområder, som Genmab også prøver at adressere. Det er bestemt et udviklingsprojekt og en konkurrent, som der bør holdes nøje øje med.
13/8 15:49
af GeorgeBest
Dette har Claus Johansen skrevet på LinkedIn: “ #NyKonkurrent ?! Men efter lukketid kom verdens største selskab i verden inden for medicin til kræftbehandling, målt på omsætningen i US dollar med en interessant nyhed. Amerikanske Merck annoncerede et opkøb af den kinesiske virksomhed, Curon og betalte USD 700 mio. upfront i kontanter og USD 600 mio. i potentielle milepælsbetalinger. Molekylet er et bi-specifikt antistof , CD3xCD19, som er i klinisk udvikling til behandling af NHL (non-Hodgin
13/8 14:53
af Sukkeralf
Indikationerne
13/8 14:52
af Sukkeralf
Ikke sikker på de går ret meget efter epcoritamab indikationen - lyder mere oplagt ned ALL og autoimmune indikationer.
13/8 14:50
af Sukkeralf
13/8 14:50
af Sukkeralf
Linkede til Merck aftalen den anden dag, men her er den igen - tænker heller ikke det er grunden, for så er reaktionen lidt forsinket.
13/8 14:39
af E L
Genmab A/S (NASDAQ:GMAB) Q2 2024 Earnings Call Transcript - @ insidermonkey for those that can't get seekingalpha (link)
13/8 14:14
af Raun
Jeps, det er den - tak @bikube
13/8 14:11
af bikube
Raun - det er vist den Tga linkede kl.13,40
13/8 14:08
af Raun
Kan ikke finde et link..... Har bare selv modtaget en kopi af artiklen....
13/8 14:08
af ProInvestorNEWS
Et link vil være fint.
13/8 14:06
af Raun
Har modtaget en kopi af en artikel fra Global Health / Claus Johansen, som mener at han har forklaringen på dagens fald...... Må jeg indsætte artiklen her i forum?
13/8 13:49
af Pensionisten
:-D
13/8 13:46
af AaBforever
Pensionisten...eller en ufrivillig abort...?
13/8 13:42
af Tga
bliver konkurent til Genmap
13/8 13:42
af Tga
Merc har købt et lægemiddel fra Curon.
13/8 13:40
af Tga
13/8 13:33
af Pensionisten
Fik suppleret med 12% i 1733. Så må det vise sig, om det bliver en dreng eller en pige ;-)
13/8 12:31
af E L
" Genmab agerer agterlanterne i C25 med et fald på 4,7 pct. til 1736 kr. uden selskabsspecifikt nyt. - Jeg har ikke rigtig set noget, der kan forklare, hvorfor den skal så langt nede, siger Mads Zink." (link) neither do I :(
13/8 12:20
af E L
They are being asked a question and they answer honestly, what else can they do? And the answer can not be a surprise to anyone anway, we know they are in the process of building sales times, with which they have come the furthest in US and Japan. We know they use Zai Lab in China distribution for Tivdak. I think it is a non-event.
13/8 12:20
af lahn1
Raun, det må jo værre fordi Genmab selv syntes det er en god historie, men markedet kan bare ik se det. Syntes elv gmab har en god historie men de sælger den dårligt. Dog var jeg glad for gennemgangen af de små stoffers revenue på Q2 CC. Det skal frem i lyset at alt vækster. Så vidt jeg husker er 2024 sidste år hvor størstedelen af væksten kommer fra dara, det er da en god historie.
13/8 12:10
af Bulder
Ads’en falder også premarket. Der er handlet 13k stk.
13/8 12:00
af Raun
Tak for svar @Stockbull
13/8 11:58
af StockBull
Raun, jeg mener, at vi nærmer os en dobbeltbund, med henvisning til niveauet fra den 1. juli 2024 på 1691 kr, som udgjorde bunden i den lange kanal siden 2018, hvilket jeg tidligere har nævnt i debatten omkring den 1. juli. Opturen varede desværre kun til kurs 1975, som vi alle ved. Nu er vi næsten tilbage ved 1691, hvilket antyder en dobbeltbund indtil videre.
13/8 11:55
af Raun
@lahn1 kl. 13.03.... Ja, det er temmelig frustrerende. Men hvis fejl er det efterhånden - markedet eller Genmab?.... Medwatch artiklen var jo ifølge E L jo bare en konstatering af hvad der er sagt i transcriptet. -- Men set i bakspejlet har @w jo ret i at hvorfor ikke bare holde sin kæft?
13/8 11:48
af gentogen
Hvis Hexa er entydigt bedre end Dara, er det jo en ny lille revolution i behandlingen. Tæt på en kur for mange. Og så skal det nok blive stort, uanset hvad.
13/8 11:46
af Bulder
Rrmm skal være dararefraktære
13/8 11:43
af Bulder
Rigtigt lahn, men super dara i rrmm tror jeg ikke på.
13/8 11:42
af Bulder
De skal ikke længere betale royalties, når gens patent udløber
13/8 11:39
af The Joker
Blot for at være sikker på jeg forstår korrekt. Betaler JNJ slet ikke royalties til Genmab for SC-versionen eller er det blot fra 2029, at de ikke længere skal betales royalties?
13/8 11:38
af lahn1
Nu kan JnJ købe os til kurs 3300 med 100% premium. Den godkender bestyrelsen nok.
13/8 11:31
af w
Hvis orr i mono ligger på min 55, må man forvente de opter de ind.
13/8 11:31
af lahn1
Joker, det er der omkring
13/8 11:30
af lahn1
Har de senest 2 conf. call med Genmab synets de svare irriteret på analytiker spørgsmål, særligt Tahi siger konsekvent hver gang, som jeg har sagt tidligere .... . Dårlig stil. De er nok også trætte af, at ingen stoler på hvad de siger.
13/8 11:28
af The Joker
Okay tak for hjælpen. Så fra 2029 må de biosimilære kopier efterligne Dara, men ikke SC-versionen fra Halozymes. Og hvordan er det forskellen er? Er det ikke noget nær 10 minutter vs. 3 timer
13/8 11:26
af lahn1
Godt nok træt af at der altid opstår tvivl og spørgsmål, hver gang Genmab kommunikere til markedet.
13/8 11:24
af lahn1
espare = De sparer
13/8 11:20
af lahn1
Det stemmer ikke helt Bulder. De må gerne udvikle HBCD38 i MM til DARA refractory patienter. Jnj får som sådan ikke noget ud af ikke at opte ind, bortset fra at spare nogle penge på milestones. espare muigvis ogå nogle penge fremadrettet på udvikling af HBCD38 som jo skal frem i linjerne i nye store forsøg. Opter de ikke ind, taber de revenue big time i MM til DARA kopier.
13/8 11:16
af Sukkeralf
Og JNJ har 5 års længere patentlevetid på sc versionen, hvor de ikke skal betale royalty til Genmab.
13/8 11:13
af Raun
Ligger dobbeltbunden fra 2018 i 1691?
13/8 11:10
af Bulder
Genmab har forpligtet sig til ikke at udvikle superdara i MM, hvis jnj ikke opter in.
13/8 11:06
af The Joker
Lidt lang tid siden jeg har kigget på Genmab-casen så er der nogen der kan hjælpe mig her. Hvis Super-Dara skulle slå Dara, hvorfor er det så, at Janssen vil få noget ud af ikke at opte-in?
13/8 11:04
af JKY_VH
Hvis USA drosler ned på hjælpen til Ukraine og Putin som følge heraf får noget ud af sin krig i Ukraina, vil Kina lugte blod ift. Taiwan. I så fald er det meget klogt kun at engagere sig på agentniveau i Kina.
13/8 11:02
af StockBull
1 juli var 1691 som blev efterfulgt af stigning op til 1975. ryger vi under 1691 er vi stadig i nedtrend. Vi får se og der er købere omkring de 1700 eller og salgspress snart aftager.
13/8 10:56
af Raun
Hvor ligger den bund?
13/8 10:54
af StockBull
Vi nærmer os en dobbelt bund i den lange kanal fra 2018 som helst skulle holde. Nok bare træet der skal rystes en sidste gang.
13/8 10:50
af StockBull
købt flere 1732. RSI 34.5 på dagkort
Nyeste Først- Ældste Først   Side 199/4386