Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
13/8 17:05 af Pensionisten |
:-)
|
|
|
13/8 17:03 af Pensionisten |
Det blev en sund og rask dreng... :-;
|
|
|
13/8 17:02 af w |
Hvad skete der lige i dag?
|
|
|
13/8 15:50 af GeorgeBest |
lymfekræft ) og til ALL (Akut Lymfoblatisk Leukæmi).
Det særlige er, at det skal testes, om det har en bedre bivirkningsprofil, og om det har gode effekter på sygdommene.
Det er IKKE et molekyle, der er magen til Genmab /AbbVie s molekyle , CD3xCD20, men det testes i fase 1 og fase1b/fase 2, og det testes inden for de sygdomsområder, som Genmab også prøver at adressere.
Det er bestemt et udviklingsprojekt og en konkurrent, som der bør holdes nøje øje med.
|
|
|
13/8 15:49 af GeorgeBest |
Dette har Claus Johansen skrevet på LinkedIn: “ #NyKonkurrent ?!
Men efter lukketid kom verdens største selskab i verden inden for medicin til kræftbehandling, målt på omsætningen i US dollar med en interessant nyhed.
Amerikanske Merck annoncerede et opkøb af den kinesiske virksomhed, Curon og betalte USD 700 mio. upfront i kontanter og USD 600 mio. i potentielle milepælsbetalinger.
Molekylet er et bi-specifikt antistof , CD3xCD19, som er i klinisk udvikling til behandling af NHL (non-Hodgin
|
|
|
13/8 14:53 af Sukkeralf |
Indikationerne
|
|
|
13/8 14:52 af Sukkeralf |
Ikke sikker på de går ret meget efter epcoritamab indikationen - lyder mere oplagt ned ALL og autoimmune indikationer.
|
|
|
13/8 14:50 af Sukkeralf |
|
|
|
13/8 14:50 af Sukkeralf |
Linkede til Merck aftalen den anden dag, men her er den igen - tænker heller ikke det er grunden, for så er reaktionen lidt forsinket.
|
|
|
13/8 14:39 af E L |
Genmab A/S (NASDAQ:GMAB) Q2 2024 Earnings Call Transcript - @ insidermonkey for those that can't get seekingalpha (link)
|
|
|
13/8 14:14 af Raun |
Jeps, det er den - tak @bikube
|
|
|
13/8 14:11 af bikube |
Raun - det er vist den Tga linkede kl.13,40
|
|
|
13/8 14:08 af Raun |
Kan ikke finde et link..... Har bare selv modtaget en kopi af artiklen....
|
|
|
13/8 14:08 af ProInvestorNEWS |
Et link vil være fint.
|
|
|
13/8 14:06 af Raun |
Har modtaget en kopi af en artikel fra Global Health / Claus Johansen, som mener at han har forklaringen på dagens fald...... Må jeg indsætte artiklen her i forum?
|
|
|
13/8 13:49 af Pensionisten |
:-D
|
|
|
13/8 13:46 af AaBforever |
Pensionisten...eller en ufrivillig abort...?
|
|
|
13/8 13:42 af Tga |
bliver konkurent til Genmap
|
|
|
13/8 13:42 af Tga |
Merc har købt et lægemiddel fra Curon.
|
|
|
13/8 13:40 af Tga |
|
|
|
13/8 13:33 af Pensionisten |
Fik suppleret med 12% i 1733. Så må det vise sig, om det bliver en dreng eller en pige ;-)
|
|
|
13/8 12:31 af E L |
"
Genmab agerer agterlanterne i C25 med et fald på 4,7 pct. til 1736 kr. uden selskabsspecifikt nyt.
- Jeg har ikke rigtig set noget, der kan forklare, hvorfor den skal så langt nede, siger Mads Zink." (link) neither do I :(
|
|
|
13/8 12:20 af E L |
They are being asked a question and they answer honestly, what else can they do? And the answer can not be a surprise to anyone anway, we know they are in the process of building sales times, with which they have come the furthest in US and Japan. We know they use Zai Lab in China distribution for Tivdak. I think it is a non-event.
|
|
|
13/8 12:20 af lahn1 |
Raun, det må jo værre fordi Genmab selv syntes det er en god historie, men markedet kan bare ik se det. Syntes elv gmab har en god historie men de sælger den dårligt. Dog var jeg glad for gennemgangen af de små stoffers revenue på Q2 CC. Det skal frem i lyset at alt vækster. Så vidt jeg husker er 2024 sidste år hvor størstedelen af væksten kommer fra dara, det er da en god historie.
|
|
| ||
|
13/8 12:10 af Bulder |
Ads’en falder også premarket. Der er handlet 13k stk.
|
|
|
13/8 12:00 af Raun |
Tak for svar @Stockbull
|
|
13/8 11:58 af StockBull |
Raun, jeg mener, at vi nærmer os en dobbeltbund, med henvisning til niveauet fra den 1. juli 2024 på 1691 kr, som udgjorde bunden i den lange kanal siden 2018, hvilket jeg tidligere har nævnt i debatten omkring den 1. juli. Opturen varede desværre kun til kurs 1975, som vi alle ved. Nu er vi næsten tilbage ved 1691, hvilket antyder en dobbeltbund indtil videre.
|
|
|
13/8 11:55 af Raun |
@lahn1 kl. 13.03.... Ja, det er temmelig frustrerende. Men hvis fejl er det efterhånden - markedet eller Genmab?.... Medwatch artiklen var jo ifølge E L jo bare en konstatering af hvad der er sagt i transcriptet. -- Men set i bakspejlet har @w jo ret i at hvorfor ikke bare holde sin kæft?
|
|
|
13/8 11:48 af gentogen |
Hvis Hexa er entydigt bedre end Dara, er det jo en ny lille revolution i behandlingen. Tæt på en kur for mange. Og så skal det nok blive stort, uanset hvad.
|
|
13/8 11:46 af Bulder |
Rrmm skal være dararefraktære
|
|
13/8 11:43 af Bulder |
Rigtigt lahn, men super dara i rrmm tror jeg ikke på.
|
|
13/8 11:42 af Bulder |
De skal ikke længere betale royalties, når gens patent udløber
|
|
|
13/8 11:39 af The Joker |
Blot for at være sikker på jeg forstår korrekt. Betaler JNJ slet ikke royalties til Genmab for SC-versionen eller er det blot fra 2029, at de ikke længere skal betales royalties?
|
|
|
13/8 11:38 af lahn1 |
Nu kan JnJ købe os til kurs 3300 med 100% premium. Den godkender bestyrelsen nok.
|
|
|
13/8 11:31 af w |
Hvis orr i mono ligger på min 55, må man forvente de opter de ind.
|
|
|
13/8 11:31 af lahn1 |
Joker, det er der omkring
|
|
|
13/8 11:30 af lahn1 |
Har de senest 2 conf. call med Genmab synets de svare irriteret på analytiker spørgsmål, særligt Tahi siger konsekvent hver gang, som jeg har sagt tidligere .... . Dårlig stil. De er nok også trætte af, at ingen stoler på hvad de siger.
|
|
|
13/8 11:28 af The Joker |
Okay tak for hjælpen. Så fra 2029 må de biosimilære kopier efterligne Dara, men ikke SC-versionen fra Halozymes. Og hvordan er det forskellen er? Er det ikke noget nær 10 minutter vs. 3 timer
|
|
|
13/8 11:26 af lahn1 |
Godt nok træt af at der altid opstår tvivl og spørgsmål, hver gang Genmab kommunikere til markedet.
|
|
|
13/8 11:24 af lahn1 |
espare = De sparer
|
|
|
13/8 11:20 af lahn1 |
Det stemmer ikke helt Bulder. De må gerne udvikle HBCD38 i MM til DARA refractory patienter. Jnj får som sådan ikke noget ud af ikke at opte ind, bortset fra at spare nogle penge på milestones. espare muigvis ogå nogle penge fremadrettet på udvikling af HBCD38 som jo skal frem i linjerne i nye store forsøg. Opter de ikke ind, taber de revenue big time i MM til DARA kopier.
|
|
|
13/8 11:16 af Sukkeralf |
Og JNJ har 5 års længere patentlevetid på sc versionen, hvor de ikke skal betale royalty til Genmab.
|
|
|
13/8 11:13 af Raun |
Ligger dobbeltbunden fra 2018 i 1691?
|
|
13/8 11:10 af Bulder |
Genmab har forpligtet sig til ikke at udvikle superdara i MM, hvis jnj ikke opter in.
|
|
|
13/8 11:06 af The Joker |
Lidt lang tid siden jeg har kigget på Genmab-casen så er der nogen der kan hjælpe mig her. Hvis Super-Dara skulle slå Dara, hvorfor er det så, at Janssen vil få noget ud af ikke at opte-in?
|
|
|
13/8 11:04 af JKY_VH |
Hvis USA drosler ned på hjælpen til Ukraine og Putin som følge heraf får noget ud af sin krig i Ukraina, vil Kina lugte blod ift. Taiwan. I så fald er det meget klogt kun at engagere sig på agentniveau i Kina.
|
|
13/8 11:02 af StockBull |
1 juli var 1691 som blev efterfulgt af stigning op til 1975. ryger vi under 1691 er vi stadig i nedtrend. Vi får se og der er købere omkring de 1700 eller og salgspress snart aftager.
|
|
|
13/8 10:56 af Raun |
Hvor ligger den bund?
|
|
13/8 10:54 af StockBull |
Vi nærmer os en dobbelt bund i den lange kanal fra 2018 som helst skulle holde. Nok bare træet der skal rystes en sidste gang.
|
|
13/8 10:50 af StockBull |
købt flere 1732. RSI 34.5 på dagkort
|
