Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
Q&A med Zealand Pharma, 5 Marts kl 14.00 Læs mere her
12/4 09:29
af celsius
Og ikke mindst doubody den er da også mindst 200 værd
12/4 09:53
af RTH76
Jeg kunne godt finde på at gå med en soekulativ position
12/4 09:54
af RTH76
*spekulativ
12/4 14:00
af investor1989
Celsius 200 = 11 mia. DKK. Duobody giver indtægter på noget der minder om 50-100 kr. om året de næste mange år. At sige den er 11 mia. værd er nok lige at tage munden fuld :)
12/4 14:30
af celsius
Jeg mener også når alle 20 programmer er udrullet fremadrettet
12/4 14:34
af investor1989
ja men alle 20 programmer udrulles jo ikke. Jeg mener at når man Fil'er en IND så har man ca. 20% chance for at nå markedet. dvs. der er du allerede nede på 4 programmer. Men det er ikke realistisk at alle 20 progarmmer vil have en IND. Så som jeg ser det skal vi være glade hvis 2-3 af de 20 Jannsen programmer ender med at komme på markedet i sidste ende. Men det vil jo også give os ca. 500 mio. $ i milestone + milestones for de programmer der ikke når hele vejen
12/4 14:35
af celsius
Jeg hader sku bare alt det der panik før lukketid.. Folk er som flest.. de tænker kun på at tjene så meget ussel mammon og er fugning ligeglad med selve fremskridtene indenfor kræftforskning.. Genmab er jo ikke ligesom Toms hvor man udvikler en ny Yankie Bar på 14 dage og sender den på markedet..
12/4 14:49
af investor1989
Det har jo intet med genmab at gøre den panik der er nu. At aktien er faldet fra 250 til 200 har INTET med genmab at gøre. Det er en sektorrotation. Alt biotek får bare mega tæsk. FOlk vil ud af risiko nu hvor de større indeks står overfor store fald. Så man skal bare se det som en god købsmulighed hvis man tror på genmab langsigtet.
12/4 14:56
af investor1989
Det er BTW ud til man har ændret fra 78 til 112 patienter i phase I/II monostudiet ? (link) samt at et par flere sites nu rekrutterer
12/4 15:07
af celsius
Tak IV.. Kunne ikke være mere enig...
12/4 15:43
af JørgenVarnæs
lyder interessant - forberedelse til at hoppe direkte på fase III, eller ligefrem direkte ansøgning om markedsføringstilladelse?
12/4 15:46
af investor1989
ja så skal det være fordi man mener at kunne file NDA på baggrund af 112 patienter istedet for 78.
12/4 15:47
af investor1989
syntes ikke det giver mening at køre et phase III i monoterapi i så highly refrac patienter da man jo har BTD der mv. Da skal ind i 2015/2016 i refrac, men derfra skal det skubbes fremad til second og frontlinje
12/4 15:47
af investor1989
hvis vi er heldige måske helt frem til smoldering
12/4 15:53
af JørgenVarnæs
ja - det lyder underligt med en udvidelse, hvis de også skal i fase III. Godt med lidt turbo, nu vi har måttet trækkes med skilpadde GSK
12/4 15:53
af JørgenVarnæs
112 patienter i fase 1 er også et temmelig stort studie
12/4 16:02
af investor1989
ser dog gerne at revlimid studiet snart flyver afsted med dets +80 lokationer. har lagt på clinicaltrials over 1,5 måned nu
12/4 19:40
af JørgenVarnæs
mon ikke allerede, de er igang med rekrutteringen? protokollen er senest opdateret den 27. marts
12/4 20:08
af JørgenVarnæs
så lige en analytikerkommentar på den alternative kanal - den analytiker (ved ikke hvem) tror at der kommer nye autoimmune programmer, og der kommer en stop/go beslutining på rrms i H1 2014
12/4 20:11
af RTH76
:-)
12/4 20:14
af JørgenVarnæs
i øvrigt rejser samme analytiker et spm, som vi ikke har diskuteret - fda dommen kan egentlig gå 3 forskellige veje - afvisning, broad label og en godkendelse hvor bendamustine ikke kommer med. Hvad tænker i om de forskellige scenarier? Afvisning vil jo være kritisk
12/4 20:16
af RTH76
JV> personligt har jeg været ude af Gen de seneste par år så det er jeg ikke nok inde i casen til at kunne svare på
12/4 20:17
af JørgenVarnæs
det er helller ikke helt nemt at gennemskue - specielt i det her marked
12/4 20:20
af RTH76
Enig :-) kan dog tydeligt huske da fda første gang skulle udtale sig om arzerra og de ikke mente det signifikant adskilte sig fra andre stoffer på markedet - det kostede lige 25% på kursen
12/4 20:24
af JørgenVarnæs
hæh - husker det godt. det var en bitter pille at sluge for os true genlievers... Nu skulle der forhåbentligvis være data, der viser forskellen
12/4 20:25
af MadsSkjern
Jeg tror FDA giver broad label, da de må have drøftet det i forbindelse med BTD drøftelser. Overfor EMA tror jeg som minimum de vil afkræve GSK et fase 4 forsøg, som de gjorde med 3rd line cll
12/4 20:29
af MadsSkjern
..for at godkende den brede label
12/4 20:34
af JørgenVarnæs
det tænker jeg også bliver tilfældet. Hvis der er tvivl eller uenighed i panelt kan det jo være, at de finde et kompromis, hvor de udelukker bendamustine komboen...
12/4 20:48
af MadsSkjern
Novod-citat fra debatten: According to J&J's presenter, JNJ-372 is largely ready to enter clinical phase and final production steps are being taken as we speak. We expect the first phase I trial in lung cancer, for which early data looks impressive. Godt at have JnJ ombord :oD
12/4 20:50
af MadsSkjern
Han taler om EGFR-cMET duobody
12/4 20:53
af JørgenVarnæs
er der egentlig royalty til GEN på duobody programmerne, hvis de kommer hele vejen til markedet?
12/4 20:54
af MadsSkjern
Ja, det mener jeg. Vist nok single-digit.
12/4 20:56
af JørgenVarnæs
super - så må vi bare vente på en IND fra JJ. De milestones er der højst sandsynligt nok ikke budgetteret med
12/4 22:23
af gentogen
I øvrigt er der et fase III studie OC versus OB i CLL (link)
12/4 22:27
af gentogen
Om det så har indflydelse på myndighederne her og nu ved jeg ikke,
12/4 22:34
af JørgenVarnæs
der er readout om 3,5 år - men de må vel ligge inde med en eller anden form for data
13/4 08:06
af bongobob
Hvis de ikke vil ud med præklinik må man selv finde det (side 50): (link)
13/4 08:08
af bongobob
I dec 2012 blev der spået en IND i år fra en partner og 3 Lundbeck IND næste år
13/4 08:23
af JørgenVarnæs
næh - tak for det bongobob! Den havde jeg helt overset. Er der nogen, der har et bud på, hvad "HuMax-Cancer 4", som er 2014s IND kandidat (sammen med en partner)
13/4 09:06
af JørgenVarnæs
jeg kiggede lidt i biblioteket og faldt over denne anonyme fil - risk factors. Den ser ud til at være lavet ifm emissionen. Den indeholder en ret omfattende beskrivelse af GEN forretningen, noget om pipelinen - og i bunden af dokumentet er der en udførlig beskrivelse af partnerskaber og kontrakter med partnerne - (link)
13/4 10:26
af investor1989
den liste er vel ikke helt opdateret. Humax-CD74-ADC står også til IND i 2015, er det ikke det target som blev droppet ?
13/4 10:39
af JørgenVarnæs
det er post-ash 2012, den kommer fra
13/4 10:41
af investor1989
arh okay :) har spurgt rachel fra Humax-Cancer-4 er for noget. mener aldrig vi har hørt om den ?=
13/4 10:43
af JørgenVarnæs
jeg erindrer i hvert fald ingenting - den er udviklet sammen med en partner
13/4 10:45
af JørgenVarnæs
men cancer-4 ser hverken ud til at være duobody, hexa eller adc - det må vel næsten være et "nøgent" antibody?
13/4 10:47
af investor1989
ja det er nøgent ligesom arzerra, zalu og dara
13/4 15:24
af Budweis
jeg har lige genset post ASH fra 2013. Jeg kan ikke se noget vedr cancer 4 i præsentationen samt denne opsummering af prioriteterne for 2014 - (link)
13/4 15:28
af JørgenVarnæs
det kan måske være fordi Humax-Cancer-4 bliver udviklet sammen med en partner, og Genmab ikke har lov til at udtale sig....
13/4 15:31
af Budweis
ja, der er mange muligheder.
13/4 15:31
af Budweis
tidslinjen fra post ASH 12 er dog interessant
Nyeste Først - Ældste Først   Side 221/4289