Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/1 09:31
af E L
(and by the way, tomorrow is a US holiday, Martin Luther King day, which presumably will have impacted volume on this late friday news)
18/1 09:30
af E L
if even experts like him make these mistakes, just think about the average investor...
18/1 09:28
af E L
just to put friday's price action into perspective; expert Hutchings compares the data to STARGLO (link) , which is Glofitamab plus chemo, while the epco DLBCL-1 data is monotherapy and has a different population. i really don't think you can do that
18/1 09:14
af E L
lol, i'll say Perplexity next time ;-) . I try to Buy European given the current political climate, but unfortunately we are dangerously behind here on these things...
18/1 09:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
18/1 07:12
af NiklasZ
@EL Do not mention Grok... you risk awakening the trolls from the Tesla ch at. :D
17/1 17:50
af E L
Can epcoritamab reshape salvage DLBCL care? Genmab’s Phase 3 data brings regulatory momentum (link)
17/1 17:02
af gentogen
Hvis nu Genmab havde haft PFS og andel CR som primært endpoint, så ville alle tale om mega succes...
17/1 16:21
af Sukkeralf
Med hensyn til Darzalex så er det jo faste indtægter, mens alle de tiltag Genmab laver giver forhåbninger om indtægter fremadrettet, men vi ved jo ikke om de kommer, hvor meget det bliver og hvor hurtigt. Og går epco, rita og peto igennem så skal det nok blive godt, men det har jo stadig meget lange udsigter - så i takt med positive fase III kommer i hus, så skal kursen nok stige stille og roligt.
17/1 16:16
af Sukkeralf
Ikke sikker på jeg forstår hvad du mener om Merus købet? Aktien steget ca halvdelen af de 55 procent siden det blev offentliggjort.
17/1 15:32
af Raun
I mine øjne vil jeg ikke give dig ret @Sukkeralf ..... Der er en faktor der har gjort den store forskel og det er købet af Merus.... Er klar over Darzalex patent udløb om 4-5år, men med de godter Genmab i tiden skilter med. - Der burde være en langt højere forventning til at fremtiden ser lys ud - hvilket burde spejle sig i langt højere grad i P/E værdien
17/1 15:22
af Solsen
…er sikkert fremtiden. Linolidomide og rituxan er jo billige kombier som vi har set gode synergier med.
17/1 15:21
af Solsen
Man kan vel spørge om monoterapi i det hele taget vil benyttes i de senere linier. Det kræver virkelig et stof der soleklart viser signifikante resultater. Kombi terapier er alm. udbredt og er ehlt
17/1 14:49
af Sukkeralf
Aktien er eks steget 55% det sidste halve år Raun, så den sstiger da på positive nyheder og markedsoptimisme. Den lavere PE pt hænger jo stadig sammen med udløb på Darzalex royalty om føje år, så det kan der jo ikke lige laves om på.
17/1 14:38
af Raun
Det er sådan noget her der er så træls ved Genmab aktien..... En frygtelig masse gode nyheder igennem lang tid. Men aktien belønner det af uransaglige grunde ikke, - og når så disse uundgåelige dårlige nyheder kommer, så får det konsekvenser for kursen.... Det er ufatteligt at aktien skal ligge og rode under 15 i P/E...... Derr blev omsat over 5mill i US efter nyheden på omkring 2 timer... - Der var da nogle stykker der vil ud!
17/1 12:03
af E L
If control patients progress faster (as PFS suggests), they exit the trial sooner and start potent subsequent therapies while their disease burden is lower and they're healthier. This can extend their survival more than if they progressed later (as in the epcoritamab arm, where delayed progression means later rescues, potentially when patients are sicker or have more resistant disease).
17/1 12:02
af E L
yes, AI can be really useful ; i asked Grok for the above example , saves a lot of time typing ;-)
17/1 11:59
af E L
this flattens OS curves (HR ~1.0), even though epcoritamab provided upfront benefit
17/1 11:59
af E L
Example: Imagine a simplified scenario in this trial:Patient A (epcoritamab arm): Achieves complete response, PFS of 12 months before progressing. Then starts CAR-T as rescue, but disease is more resistant post-bispecific exposure — survives another 12 months (total OS: 24 months). Patient B (control arm): Progresses at 6 months on chemo, starts CAR-T immediately (while fitter, lower disease burden) — survives 18 months post-progression (total OS: 24 months).
17/1 11:59
af Goglobal
Oplysninger omkring seneste fase 3 dataer og hvorfor måling i OS ikke kan bruges i monoterapi. De oplysninger findes på Chat-GPT ned i mindste detaje og giver en imponerede forklaring på igårs resultater var positive. Det forklare også hvorfor både Finans og Børsen ser dette studie som gode resultater.
17/1 11:58
af E L
an example of how 'novel anti-lymphoma therapies during the study period' (as genmab refers to) could mess things up:
17/1 11:56
af E L
Median overall survival (OS): 18.5 months overall; not reached in complete responders (with ~63% of CR patients alive at 36 months) Median duration of CR: 36.1 months
17/1 11:55
af E L
I think this is last data for EPCORE NHL-1 which was the Ph 1 /2 trial before DLBCL-1 and everyone was enthusiastic about. (link) . Overall response rate (ORR): 59% Complete response (CR) rate: 41% Median progression-free survival (PFS): 4.2 months overall; 37.3 months in complete responders (very durable in those who achieved deep responses)
17/1 11:54
af E L
true , most investors will not understand what you just wrote. But they will see ‘fail’ in the press and sell…
17/1 11:51
af Goglobal
Jeg vil anbefale jer at bruge lidt tid på at nørde i hvorfor OS er en næsten umulig måling i monotherapi som denne. Derfor også denne store forvirring om det er gode data. Resultatet er bedre end standdart behandling. Hvilket er mega positivt. dog ville jeg ønske at Genmab giver en forklaring på hvorfor dataerne ser sådan ud og beroligere investerne. Enig med dig Gentogen i dine tanker.
17/1 11:37
af gentogen
Og problemet er jo så, som Genmab antyder, at OS bare er svært at måle, fordi det påvirkes af alt muligt andet end selve behandlingen. Patienter dør af andre ting og pattiener overgår til andre behandlinger.
17/1 11:05
af gentogen
På alle sekundære mål er epco signifikant bedre, hvilke trods alt ikke er så ringe ...
17/1 11:04
af gentogen
Ja, de har sammenlignet med rituximab plus gemcitabine and oxaliplatin (R-GemOx), eller bendamustine plus rituximab (BR)
17/1 10:59
af peter12
Ph 3 er vel i forhold til Standard Of Care ? Jeg husker også Dara havde problemer med Overall Survival. PFS er da i overenstemmelse med de readouts der har været f.eks ?
17/1 10:22
af JKY_VH
Ja, lad os håbe det, men US tog i hvert fald ikke godt mod resultatet.
17/1 10:18
af Solsen
Man må som udgangspunkt tro, at når Genmab laver et forsøg så må de forvente/håbe, at vise en effekt bedre end placebo. Så derfor er det ikke et godt resultat. Men det er mono vs lægernes valg og derfor er barren sat høj. Muligt at en bedre bivirkning kan danne baggrund for positivt slutresultat. Også muligt at resultatet ikke skader så meget pga at målgruppen næppe er så væsentlig i omfang i populationen, som epco henvender sig til.
17/1 09:49
af bibob
God morgen. :-)
17/1 08:09
af Stroka
God morgen :-)
17/1 07:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
17/1 05:02
af StockBull
Støtte i 2000 og 1850
17/1 03:49
af StockBull
Lukkede desværre i 2077 i US - mon ikke kurs 2000 skal testes i næste uge.
17/1 01:57
af Pensionisten
Kommer hjem lidt sent fredag aften, og ser et hav af meddelser omkring Genmab. Må indrømme at jeg bliver lidt rundtosset. Nogle medier m.v. udlægger det som en fiasko, her på chatten lidt både/og. Og Børsen nævner en succes. Jeg er ikke fagkyndig, men plejer sånogenlunde at forstå. Men lige nu ligner jeg mere et ????????. Håber, der er nogle af jer, der kan bringe lidt lys over dette´, i løbet af weekenden. :-)
16/1 23:18
af E L
After AbbVie and Genmab's ph. 3 survival miss for Epkinly in DLBCL, what's next? (link)
16/1 22:57
af E L
which is why they will need to discuss with FDA. AbbVie is an experienced partner, that may pay off now. we'll see...
16/1 22:50
af Solsen
Og det er netop det ultimative endpoint. Så ikke nogen succes.
16/1 22:18
af JKY_VH
Til gengæld har Epcore DLBCL-1-studiet ikke kunnet vise en statistisk signifikant forbedring af den overordnede overlevelsesgrad.
16/1 22:18
af JKY_VH
Fra Børsen "Og studiet peger ifølge Genmab på en forbedring af den progressionsfri overlevelse, når Epcoritamab blev anvendt som monoterapi. “Derudover blev der observeret forbedringer i den komplette responsrate, responsvarigheden og tiden til næste behandling blandt patienter, der blev behandlet med Epcoritamab som monoterapi,” skriver Genmab i en meddelelse. Det er ifølge Genmab det første fase 3-studie til dato, der har vist en forbedret progressionsfri overlevelse i patienter med
16/1 22:10
af E L
Truist notes Genmab (GMAB) reported Phase 3 results from the EPCORE DLBCL-1 trial in transplant-ineligible second-line positive diffuse large B-cell lymphoma patients. The study missed its overall survival endpoint. However, this outcome does not change the firm’s view on the key frontline DLBCL study, and Truist remains optimistic for a positive read-out this year. The firm has a Buy rating on the shares with a price target of $48.
16/1 22:09
af E L
Truist maintains optimism for 2026 read-out after Genmab’s Phase 3 trial OS miss (link)
16/1 22:07
af perstu
Både Børsen og Finans har lovende overskrifter - "Genmab viser igen lovende kræftdata..
16/1 21:45
af Solsen
(link) :-) ???
16/1 21:30
af E L
it is a shame this news did not come just before JPM, Jan could have explained possibel causes a bit... we may not hear any comments on it now until Q1 in Feb?
16/1 21:25
af E L
ABBV hardly blinked, but it is offcourse still a small impact on Abbvie
16/1 21:22
af E L
reality is also that mono therapy will not really matter that much going forward , me thinks...
16/1 21:21
af E L
the drop seems excessive, but i can understand it, as we don't know the exact additional circumstances
Nyeste Først- Ældste Først   Side 24/4385