Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Amerikanske aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
15/5 10:58 af E L |
Bolt Biotherapeutics taking a big hit pre-market on its Q1 '24 report, but 'continue to support its collaborations with Genmab and Toray' 'The increase in revenue for the comparative periods was due to increased activity in collaborations with Genmab and Toray' (link)
|
|
15/5 10:48 af Bulder |
Hvis jnj ikke opter in, beholder genmab patentet på hex 38, og så skal de ud og forhandle nye aftaler.
|
|
|
15/5 10:48 af Raun |
Ja, sad lige med samme tanke. Men tak for svar...
|
|
15/5 10:47 af Bulder |
Men hvis andre gør det, så er spm selvfølgelig, hvordan genmab får fat i royalties.
|
|
15/5 10:46 af Bulder |
Nej genmab er kontraktligt forpligtet til ikke at udvikle hex38 i mm hvis jnj ikke opter in.
|
|
|
15/5 10:45 af Raun |
@Bulder - Er det fordi at det vil blive for dyrt for Genmab?
|
|
15/5 10:43 af Bulder |
Hvis ikke jnj opter in, er det ikke sandsynligt at genmab selv udvikler hex38 i MM. Men andre kan jo gøre det. Læger, hospitaler mv.
|
|
|
15/5 10:07 af lahn1 |
Der skal ikke mange % af MM markedet via off label brug til at skabe en FED indtægt med 100% royalty :-)
|
|
|
15/5 10:05 af lahn1 |
Er det helt utænkeligt at Gmab vil inkl MM i HEX38 forsøg fremadrettet i i mindre skala blot for at vise effekt, f.eks som del i en basket trial med flere Cancers for at frem provokere senere off lable brug.
|
|
|
15/5 10:01 af lahn1 |
Kan ik lige huske hvorn diskussionen herind landede vedr patent på Fastpro. Det er et nyt produkt får JnJ så nyt patent i 10 år ? Hvis ik hvad forhindre så Gmab i selv at lancere en biosim når DARA og Enhanze pat. udløber. (hvis ik JnJ opter ind) Hvis de opter ind må Gmab jo ik lave noget i MM,men hvis ik ?
|
|
|
15/5 09:14 af E L |
Novo Nordisk's Hemlibra rival hits goals in phase 3, teeing up blockbuster showdown with Roche (link)
|
|
|
15/5 06:33 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
15/5 06:04 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
15/5 06:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
14/5 20:28 af Darvin |
Altså stigning uanset hvad
|
|
14/5 20:27 af Darvin |
, se en pæn øgning i værdiansættelse. Den trykkede kurs skyldes bekymring, og ved klarhed vil vi ende med en stigning. Absolut ikke det modsatte
|
|
14/5 20:26 af Darvin |
Når der tales om kurs/værdiansættelse i forbindelse med JJ’s opt-in eller ej, tror jeg bekymringen er alt alt for høj. Altså ved manglende opt-in. Bliver der en deal, vil vi se en meget stor ændring i værdiansættelse. Ved det modsatte vil vi, akkurat som set talrige gange tidligere (Gen og andre)
|
|
14/5 19:22 af Solsen |
Treatments (cll) include:
Ibrutinib (Imbruvica®)
Venetoclax (Venclexta®)
Bendamustine hydrochloride (Bendeka®)
Obinutuzumab (Gazyva®)
Acalabrutinib (Calquence®)
Rituximab (Rituxan®)
Zanubrutinib (Brukinsa®)
The following drugs are used for cases of relapsed CLL:
Idelalisib (Zydelig®), in combination with rituximab or in patients who received at least two prior systemic therapies
Duvelisib (Copiktra™), after at least two prior therapies.
|
|
|
14/5 19:21 af peter12 |
Ok tak ;-)
|
|
14/5 19:18 af Solsen |
..nemmere at behandle end DLBCR, FL mv (NHL sygdomme) (link)
|
|
14/5 19:02 af Solsen |
Imbruvica er meget effektiv og var vel markedsførende efter Rituxan. Men jeg har ikke fulgt ordentligt med de senere år så jeg er ikke helt ajour. Men der er mange gode midler på markedet, idet cll er nemmere at behandle DLBCR, FL mv
|
|
|
14/5 18:47 af peter12 |
Men de er vel ikke så effektive som epco ?
|
|
14/5 18:30 af Solsen |
Der er skarp konkurrence i cll. Ved at Imbruvica som Abbvie har sammen med JNJ mister markedsandele grundet konkurrence. Men alt er spørgsmål om effekt/bivirkning og pris. Rituxan er også benyttet og er gået off patent.
|
|
|
14/5 18:10 af peter12 |
Nogen der ved om der er konkurrence i CLL ?(link)
|
|
| ||
|
|
14/5 17:19 af E L |
by the way, there are a ton of JNJ abstracts also, on Dara, Teclistamab and Talquetamab offcourse, but nobody here seems interested in that anymore ;-)
|
|
|
14/5 17:18 af E L |
the way i read it, i would think they should all be available, except for the Late-breaking abstracts (link) But some of the posters are also still embargoed
|
|
|
14/5 17:15 af lahn1 |
Maybe a fault the SC Epco v SOC is available already, the other 2 oral presentations are embargoed.
|
|
|
14/5 16:39 af E L |
the Follicular Lymphoma oral is still under embargo, not sure why
|
|
|
14/5 16:24 af E L |
you can find them here - (link) EHA 2024
|
|
14/5 16:22 af Solsen |
Spændende med tre orale præsentationer.
|
|
|
14/5 16:09 af E L |
Genmab to Present New and Updated Results From Multiple Clinical Trials Evaluating Epcoritamab Across Various B-Cell Malignancies at the 2024 European Hematology Association (EHA) Congress (link)
|
|
|
14/5 15:42 af E L |
yea, but that was later, when the US inflation numbers came out. Not a big deal, just a few thousand shares
in a quiet market
|
|
|
14/5 14:54 af w |
US10Y
lavede samme hop
|
|
|
14/5 14:32 af E L |
doubt it. as it says 'as reported previously' it shouldn't really be news. except for us lol
|
|
14/5 14:04 af Bulder |
Var det grunden til det kortvarige øksehug?
|
|
|
14/5 13:27 af E L |
apparently Amgen and GSK also terminated agreements
with Immatics
|
|
|
14/5 13:26 af E L |
Immatics mentioning 'the termination of the Genmab collaboration, as reported previously. ' in their Q1 '24 report
|
|
|
14/5 12:43 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Genmab i hopla på Novo-data - Ambu ramt af gevinsthjemtagning (link)
|
|
|
14/5 12:40 af ProInvestorNEWS |
Novos potentielle blødermedicin er stærkt konkurrencedygtig mener amerikansk storbank (link)
|
|
|
14/5 08:55 af E L |
'Van de Winkel said Genmab’s partnerships have helped it avoid being acquired, as often occurs for biotech companies.'
|
|
|
14/5 08:55 af E L |
However, he added that intellectual property from the ProfoundBio deal was based in the US and Genmab planned to “move some of the [drugs] from ProfoundBio to our own validated suppliers outside of China to de-risk” , in an acknowledgment of “anti-Chinese sentiment” in the US.
|
|
|
14/5 08:51 af E L |
Danish biotech says companies should tap into China’s ‘impressive innovation’
Genmab argues ‘anti-Chinese sentiment’ should not deter dealmaking (link)
|
|
|
14/5 08:35 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Novo og Genmab stjæler rampelyset forud for inflationstal (link)
|
|
|
14/5 07:59 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
14/5 07:00 af Solsen |
Men sandsynligheden for at Hexa38 kommer in house hos JNJ er steget på det seneste. FDAs nye retninglinier mht godkendelse (AA) i Myeloma og svækkelse af Carvykti taler for JNJs ops.in valg. I min optik vil opt.in. betyde et M&A af Genmab.
|
|
|
14/5 06:57 af ProInvestorNEWS |
Sydbank: Gode data fra Novos blødermedicin - virker konkurrencedygtigt (link)
|
|
14/5 06:54 af Solsen |
@Raun det er en mulighed. Janssen enheden nedlægges. Stoffels og Lobowitz som begge er koryfæer finder nye veje. De sælger/laver spin out med “Kenvue” Alt kunne passe på at Genmab og Winkel mv skal indgå i organisationen. Men det kan også være så meget andet :-)
|
|
|
14/5 06:31 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
14/5 06:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
14/5 04:45 af StockBull |
midlertidigt.
|
