Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Hansa Biopharma
Laks
Shipping
Smallcap og First North aktier
OLIE OG GAS
Banker og Finans
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
|
14/11 17:35 af E L |
-Bayer / FDA voluntary withdrawal of the Aliqopa® (copanlisib) U.S. New Drug Application for relapsed follicular lymphoma - did not meet the primary endpoint (link)
|
|
|
14/11 17:32 af Pensionisten |
Sådan er det jo, @Vitus. Jeg er bare lidt skuffet over bemærkningerne, @gdn55 og @Solsen kom med igår.
|
|
|
14/11 17:29 af Vitus |
Pensionisten ……uha, der er ikke langt til 2000 igen :-(
|
|
|
14/11 17:03 af Pensionisten |
Investorpsykologi er ret interessant ! ;-)
|
|
|
14/11 16:48 af Klarussen |
Enig, og hvis meget af kursderouten fra 3295 skyldes stigende renter, så burde der ligge en god optur om hjørnet den dag renten sættes ned igen. Men lad os se: higher for longer?
|
|
|
14/11 16:43 af Pensionisten |
Hvor er alle optimisterne henne idag ;-). Nu ska vi jo ikke glemme, at GEN, fra at ligge og rasle under 2000, er kommet op på 2238. Så lige netop idag er ikke lysende - men over den seneste periode ret fornuftig.
|
|
14/11 06:21 af StockBull |
Det burde betyde, at første halvår af 2024 bliver der hvor recessionen formentligt raser mest. (link)
|
|
|
13/11 20:21 af Klarussen |
Kan sagtens være at nogle af investormidlerne der røg over i Novo er på vej tilbage
|
|
13/11 19:01 af Solsen |
Investorpsykologi er ret interessant !
|
|
13/11 19:00 af Solsen |
De har fået hovedpine ;-)
|
|
|
13/11 18:13 af gdn55 |
Det var en god dag, men undre mig lidt over hvor alle pessimisterne
er henne idag
|
|
13/11 17:41 af Bulder |
Mange af os har tydeligvis nået den alder, hvor langtidshukommelsen er bedre end korttids ditto.
|
|
|
13/11 17:36 af GeorgeBest |
Tak for korrektionen Monforte:-)
|
|
|
13/11 17:34 af Bella1 |
:D
|
|
13/11 16:01 af Bulder |
Ciao ciao bambino, vil du med i kino, og se et stykke med Palle Lykke og Evan Klamer, og nøgne damer … sådan lød en landeplage, vi skrålede, da jeg var noget yngre end i dag.
|
|
|
13/11 15:54 af JKY_VH |
Rart at få præciseret Monforte. Så er det jo ikke helt umuligt at vinde voldgiften i US;-)
|
|
|
13/11 15:27 af Hugininvest |
OG - de 3.300 er vel at mærke kun første top
. Målstregen ligger over snegrænsen ;-)
|
|
|
13/11 15:25 af Monforte |
For at rette en stor misforståelse mht seksdagesløb: Kaj Werner vandt i min barndom syv seksdagesløb i udlandet med hhv Evan Klamer og Palle Lykke som makkere. Senere har Michael Mørkøv vundet seks løb i udlandet med dansk makker. Så nu mangler vi bare voldgiften på udebane :-)
|
|
|
13/11 15:03 af Bella1 |
Jeg tænker, at det er Novo som kører den op, inden buddet. De vil simpelthen ikke være bekendt at stille med et underbud på den fine forretning! :-)
|
|
|
13/11 14:53 af Vitus |
Hvad med Genmabs aktiekurs i dag …..mon ikke også det er aftalt spil :-)
|
|
|
13/11 13:29 af JKY_VH |
:-D
|
|
|
13/11 13:14 af ProInvestorNEWS |
JKY...3300 højdemeter. :-)
|
|
|
13/11 13:10 af GeorgeBest |
Par nr. 7 vandt altid i Danmark, men aldrig i udlandet! Seksdagesløb var vist en værre omgang aftalt spil! Måske det samme gælder for voldgiftsafgørelser? ;-)
|
|
|
13/11 13:02 af JKY_VH |
Håber, at der er langt til toppen på det bjerg;-)
|
|
| ||
|
|
13/11 12:18 af Stroka |
Det ligner nu mest en hidsig bjergetape i dag med Genmab først over målstregen på toppen . :-)
|
|
|
13/11 12:02 af Bella1 |
Kai Werner - Evan Klamer var første par nr. 7;-)
|
|
13/11 11:32 af Bulder |
Palle Lykke og Kai Werner kan jeg huske fra min barndom. De vandt altid.
|
|
|
13/11 11:10 af JKY_VH |
Par nr 7;-)
|
|
13/11 11:00 af Bulder |
Lad det gerne være et seksdagesløb ;-)
|
|
|
13/11 10:41 af Stroka |
Dejligt at se parløbet mellem Novo og Genmab i porteføljen her til morgen. :-)
|
|
|
12/11 21:50 af peter12 |
Mere om det gen1046 + pembro forsøg som Genmab og Biontech går videre med (link)
|
|
|
11/11 14:54 af ProInvestorNEWS |
Sqwii
@Sqwii
$GMAB #Genmab possible ending a large A-B-C correction where B in 5 waves down looks complete. (link)
|
|
|
11/11 14:50 af ProInvestorNEWS |
Sqwii
@Sqwii
There is a decent chance that #Genmab correction is done now - I was bearish near 3000kr but right now seems like its trying to bottom potentially. #bullish #pattern setup here for next year or so. Any news coming soon ? (link)
|
|
|
11/11 10:35 af E L |
Morningstar : Genmab Earnings: Solid Results Supported by Robust Darzalex Sales; Shares Undervalued. fair value estimate of DKK 2,650. (link)
|
|
|
10/11 23:48 af Pensionisten |
USA vendte helt rundt først på aftenen- og endte med pæne stigninger. Også Genmab ads.
|
|
10/11 19:52 af Solsen |
Winkel arbejder forbilledligt (link)
|
|
|
10/11 19:52 af gdn55 |
Det er jo totalt ligegyldigt om aktien har vist svaghedstegn, eller ej. Flere spekulanter der sælger end køber lige nu, men Genmab har aldrig stået stærkere end nu efter min mening. Tålmodighed, forstå at udvikling tager tid.
o.s.v
|
|
|
10/11 17:35 af Pensionisten |
Det kunne være dejligt - lige nu er termometeret i -grader . ;-)
|
|
|
10/11 17:24 af E L |
Genmab foran vinter med varme kurstriggere (link)
|
|
|
10/11 16:56 af Pensionisten |
Der har været mange, der har sagt, at ADR kursen er ligegyldig, - og jeg er ikke helt uenig. Jeg husker dog ikke, at jeg bombastisk, skulle have skrevet det :-)
|
|
|
10/11 16:54 af Klarussen |
Synes der var engang du sagde ADR-kursen var ligegyldig?
|
|
|
10/11 15:47 af Pensionisten |
Ja, NBI var pænt nede - men det var Genmab ADS ikke. Men, hvorom alting er, synes jeg, at Genmab aktien har vist store svaghedstegn idag. Håber, at jeg tager helt fejl ;-)
|
|
|
10/11 15:36 af Klarussen |
Kursudviklingen er da ikke så mærkværdig. NBI nede med +3% igår i US, C25 med knap 1%. Kan ikke se hvad det har med
voldgiften at gøre?
|
|
|
10/11 15:27 af Pensionisten |
Sådan set det jeg skriver ;-)
|
|
|
10/11 15:26 af Klarussen |
@pensionisten: hvad mener du?
|
|
|
10/11 15:24 af Klarussen |
@Solsen: ja, alt andet vil være naivt at tro.
|
|
|
10/11 15:16 af Pensionisten |
Tjaaaa - dagens kursudvikling kunne tyde på, at en afgørelse på voldgiften er tæt på :-(
|
|
10/11 14:59 af Solsen |
We can be sure about JNJ - only money counts.
|
|
|
10/11 12:22 af Sukkeralf |
Clinical data is rarely black or white so even though HexCD38 may look better than Darzalex in phase 1/2 its not sure phase III data will look the same and its a big investment for JNJ. If its a miracle drug Janssen will surely move it forward.
|
|
|
10/11 11:40 af E L |
However, JNJ can delay the opt-in, delay development, delay the approval process or jack up the price for HexaCD38 so much that it is priced out of the market...if that would suit them better...
|
