Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Hansa Biopharma
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
10/11 14:59 af Solsen |
We can be sure about JNJ - only money counts.
|
|
|
10/11 12:22 af Sukkeralf |
Clinical data is rarely black or white so even though HexCD38 may look better than Darzalex in phase 1/2 its not sure phase III data will look the same and its a big investment for JNJ. If its a miracle drug Janssen will surely move it forward.
|
|
|
10/11 11:40 af E L |
However, JNJ can delay the opt-in, delay development, delay the approval process or jack up the price for HexaCD38 so much that it is priced out of the market...if that would suit them better...
|
|
|
10/11 11:39 af E L |
I believe JNJ can not allow themselves to be seen as holding back a miracle drug just because of profit motives.
|
|
|
10/11 11:39 af E L |
my point of view has always been that, IF Genmab manages to scientifically proof significant improvement By HexaCD38 over Dara, they will have to develop it; pressure from MDs and patient organisations would simply force them
|
|
|
10/11 11:10 af JKY_VH |
Pas Sukkeralf, men efter min ringe mening bør enhver virksomhed der får rådighed over et præparat der er bedre end Dara glæde sig og se at komme ud over "stepperne".
|
|
|
10/11 11:06 af JKY_VH |
Så længe Plesner er positiv ift. superdara tillader jeg mig den luksus også at være det;-)
|
|
|
10/11 11:02 af Sukkeralf |
Mon ikke
de er kontraktligt forpligtet til at udvikle HexCD38, hvis de tager optionen.
|
|
|
10/11 10:58 af JKY_VH |
Selvfølgelig videnskaben skal bekræfte/afkræfte effekten af superdara.
|
|
|
10/11 10:53 af wermuth |
Inden man begynder at spekulere i om JnJ er etisk uansvarlige, er det så ikke fair nok at de lige får lov at se nogle data på HEX38 er bedre ? Der går alligevel et lille årstid før vi får svar på det.. alt andet er jo det rene gætteri
|
|
|
10/11 09:58 af JKY_VH |
Ja helt enig og hvis royalty er et problem for JnJ, kan de jo bare byde på hele butikken. Hvis man lader et potentielt bedre produkt end Dara ligge i skuffen, så er man direkte dum og etisk uansvarlige.
|
|
|
10/11 09:55 af lahn1 |
Måske er det tiden vi lever i, men jeg tænker at JnJ jo kan prissætte HEX38 som de vil indtil DAR går af patent og ført derefter gør Hex38 konkurrencedygtig.
|
|
|
10/11 09:52 af lahn1 |
@royal 21:04 ja klar fejl særligt når det er JnJ ansvar at føre det frem. Aftalen ender nok med at have ganske lille upside på royalty-% ift DAR aftalen.
|
|
|
10/11 09:19 af JKY_VH |
"Genmab har fået løftet sin anbefaling af Deutsche Bank, der nu anbefaler "køb" mod tidligere "hold".
Kursmålet fastholdes på 2750 kr.
Det fremgår af data fra Bloomberg News.
Aktien steg torsdag 0,8 pct. til 2195 kr.
.\\˙ MarketWire"
|
|
10/11 08:45 af StockBull |
Riss. Tror stadig hvis der kommer en recession vil det være forårsaget af et eller andet financielt crash. Økonomien i US køre jo derudaf og p.t har alle job. Den stigende private gæld er et tegn på at folk føler sig økonomisk sikre da der ikke er nogen ledige. En recession kommer fordi folk begynder at spare op fordi der er stigende arbejdsløshed og de er bange for at miste deres job
|
|
|
10/11 08:34 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
10/11 07:24 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
10/11 07:16 af Riis7 |
En optimist tjener altid mere en end pessimist :-) men skal bare ha god diversificering i sin portefølje også is i maven igen ved hvornår der er krak som 2007-2008 og dot com:-) og man kan ikke sige der er fest i aktierne pt , kun nogle få fedme aktier og noget ai er gået amok
|
|
10/11 07:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
10/11 06:54 af Riis7 |
Godmorgen
|
|
|
10/11 06:54 af Riis7 |
Det har vel været 100 procent det sidste år , mest ventede ressison nogensinde
|
|
10/11 06:16 af StockBull |
Nok lidt overdrevet med 60% risiko men så længe FED er inde i systemet kan alt ske. Et financielt crash er nok det som kunne medføre en recession forårsaget af de nu høje renter. Alt gik jo også gådt i 2007-2008 lige indtil Lehman Brothers krakkede i Q3-2008
|
|
10/11 04:17 af StockBull |
60% risiko for recession (link)
|
|
9/11 23:01 af Bulder |
Den lukker i svarende til 2179
|
|
| ||
|
|
9/11 22:51 af Fritten |
Men ikke Genmab. Den er godt nok svær at greje den aktie:-)
|
|
9/11 22:47 af Bulder |
Hele farmasektoren ser ud til at være postkasserød.
|
|
9/11 22:45 af Solsen |
NBI og XBI falder tungt med 3-5% i dag og søger mod tidligere bund :-(
|
|
9/11 22:39 af Bulder |
Sarclisa solgte for 97 mio € i Q3. Dara solgte for 2,5 mia $.
|
|
|
9/11 22:33 af JKY_VH |
Præcis og man gør klogt i at antage, at udviklingen rundt om i laboratorierne ikke står stille, heldigvis.
|
|
9/11 22:27 af Solsen |
Lige nu er der ikke noget der truer JNJ’s dara dominans. Men korrekt, at hvis det viser sig at der er trusler i horisonten til dara og hexa-38 vil kunne elimere den så vil JNj opt.in. og speede processen op.
|
|
|
9/11 22:23 af JKY_VH |
Ja, det kan hurtigt blive en sjovere dag
|
|
9/11 22:18 af Bulder |
Og så er der Jefferies på torsdag, hvor der nok også skal snakkes hex38.
|
|
|
9/11 22:16 af JKY_VH |
Det bliver meget spændende
|
|
9/11 22:16 af Bulder |
Posteren offentliggøres omkring kl 18 dansk tid.
|
|
9/11 22:14 af Bulder |
Ud fra Winkel-citatet 17:09 ligner det, at vi bliver væsentligt klogere allerede 11. dec.
|
|
9/11 22:13 af Bulder |
Ud fra 2
|
|
|
9/11 22:09 af JKY_VH |
Man må altid medtage risikoen for konkurrence i ligningen, så det øjeblik man står med et bedre præparat end Dara, så gør man klogt i at handle.
|
|
9/11 22:04 af royal |
Genmab burde måske have lavet aftalen så de 20% var en fast årrække i stedet for et specifikt år.
|
|
|
9/11 22:04 af JKY_VH |
Det har du ret i Solsen
|
|
9/11 22:01 af Solsen |
Men vi mangler lige beviset på at hexa-38 er bedre end dara. Måske vi bliver klogere senere i år.
|
|
9/11 22:00 af Solsen |
JNJ har ikke travlt. Ingen grund til at skynde sig og få 20% royalty, når man kan slippe meget billigere frem til 2031.
|
|
|
9/11 21:56 af JKY_VH |
Jeg støtter mig til Plesners know how og tror derfor ikke at Janssen smider ikke guld på gaden.
|
|
9/11 21:55 af Bulder |
De får 20% royalty rent indtil 2031, hvorefter de går over til en 13-20% trappe.
|
|
9/11 21:52 af Bulder |
Måske kan h2h data foreligge tidligere. Winkel siger “next year”.
|
|
9/11 21:49 af Bulder |
Hvis de går med, er det en rigtig god aftale for Genmab.
|
|
9/11 21:48 af Bulder |
De kan vente h2h data dara/hex38 foreligger i H2 - 24. Derefter har de kun kort tid til at beslutte sig.
|
|
9/11 21:48 af royal |
Thank you :-)
|
|
9/11 21:46 af Bulder |
Aftalen: (link)
|
|
9/11 21:41 af royal |
Hvad har JnJ betalt for "eneret" på hex38 og hvornår skal de senest beslutte sig?
|
|
|
9/11 18:29 af lahn1 |
Har jo tidligere udtalt at han syntes JnJ gjorde klogt i at opte in :-)
|
