Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
7/11 15:12 af E L |
Biontech Innovation Series presentation
November 7, 2023 (link)
|
|
7/11 10:44 af troldmanden |
Det kan godt være Genmab har en efterhånden ret stor/bred aftale med BioNTech. Nu 5 forskellige stoffer. But my god det går langsomt med 1042/1046
|
|
|
7/11 10:29 af E L |
(more this afternoon...)
|
|
|
7/11 10:29 af E L |
Q:
on 1046, the PD-L combo, you mentioned moving to a second-line endometrial study in combination with pembro. A: Yeah. To your first question, 1046, yes, the lung cancer cohorts are continuing and we will most likely report data on this cohort in the next year -- mid-next year and is still a target for follow up --Target of interest in lung cancer.
|
|
|
7/11 10:25 af E L |
Also, as part of our collaboration with Genmab, BNT314, a bispecific antibody designed to boost anti-tumor immune responses through EpCAM-dependent 4-1BB agonistic activity, is ready to move from preclinical to phase 1 clinical testing with the first patient-dosed expected in the next few months.
|
|
|
7/11 10:25 af E L |
(link) BioNTech Se (BNTX) Q3 2023 Earnings Call Transcript
|
|
7/11 10:18 af StockBull |
So we can probaly expect 50% growth or more coming years and peak around 2030
|
|
7/11 10:14 af StockBull |
Actually 1.34 bn was my old figure
|
|
7/11 10:13 af StockBull |
My old figure in my excel is 1.3 so now 1.4bn seems right
|
|
|
7/11 10:11 af E L |
the way it is written it seems to me they predict that $1.4bn in sales in the current lines, excluding 1st line, but I could be wrong
|
|
|
7/11 09:45 af E L |
Highlights from ESMO 2023: Antibody-drug conjugates and bispecific T-cell engagers (link)
|
|
|
7/11 09:00 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
7/11 08:03 af ProInvestorNEWS |
Driftsomkostninger 10,4-10,9 10,4-10,9 9,8-10,6 9,8-10,6
Driftsresultat 4,5-6,0 4,5-6,0 3,9-6,2 3,9-6,2
Darzalex omsætning i mia. dollar 9,8-10,0 9,8-10,0 9,4-10,0 9,4-10,0
Darzalex royalties 11,1-11,4 N/A 10,4-11,1 10,4-11,1
-------------------------------------------------------------------------
#
.\\˙MarketWire
|
|
|
7/11 08:03 af ProInvestorNEWS |
Mio. kr. Q3(e) Q3 2022 2023 (e) 2022
Omsætning 4485 4087 16.223 14.595
Driftsomkostninger - 2156 - 8238
Driftsresultat (EBIT) 1702 1931 5398 6357
Nettoresultat 1420 2582 4495 5522
----------------------------------------------------
#
(e) = estimater er indsamlet af Bloomberg News blandt op til 29 analytikere.
Genmabs forventninger til 2023:
#
Mia. kr. Ved Q2: 28/7: Ved Q1: Ved FY:
Omsætning 15,5-16,5 15,5-16,5 14,6-16,1 14,6-16,1
|
|
|
7/11 08:02 af ProInvestorNEWS |
(Vær opmærksom på, at nogle af estimaterne er indsamlet, før Genmabs partnere offentliggjorde salgstal for de tre mest sælgende lægemidler, herunder det storsælgende kræftmiddel Darzalex. Vær desuden opmærksom på, at valutakursgevinster bidrog positivt med 1456 mio. kr. til Genmabs resultat i tredje kvartal af 2022.)
|
|
|
7/11 08:02 af ProInvestorNEWS |
Vi venter, at driftsomkostningerne stiger med 27 pct. til 2738 mio. kr. i tredje kvartal. De markante stigende omkostninger afspejler investeringer i pipelinen, lyder det i notatet.
Banken venter uændrede årsforventninger og forudser, at interessen i forbindelse med regnskabet især vil samle sig om kommentarer om udviklingen af Genmabs efterhånden omfattende pipeline.
Analytikeres forventninger til Genmabs regnskab for tredje kvartal:
|
|
|
7/11 08:00 af ProInvestorNEWS |
Samlet estimeres omsætningen ifølge estimater indsamlet af Bloomberg News at være steget næsten 10 pct. til 4485 mio. kr. fra 4087 mio. kr.
Bundlinjen ses dog skrumpe til 1420 mio. kr. fra 2582 mio. kr. i tredje kvartal sidste år, hvor valutagevinster på over 1,4 mia. kr. bidrog til indtjeningen.
I forhold til driftsomkostningerne ventes de ifølge Sydbanks estimater at være steget hurtigere end omsætningen.
|
|
|
7/11 08:00 af ProInvestorNEWS |
- Regnskabet fra Genmab bør dog minde investorerne om selskabets stærke vækstfundament og efterhånden omfattende produktportefølje, vurderer Søren Løntoft Hansen, senioranalytiker i Sydbank, i en optakt.
Vanen tro er analytikerne også denne gang godt klædt på til at komme med relativt præcise bud på Genmabs indtægter, da blandt andet selskabets største partnere Johnson & Johnson og Novartis har offentliggjort salgstal for henholdsvis guldægget Darzalex og sklerosemidlet Kesimpta.
|
|
|
7/11 07:59 af ProInvestorNEWS |
Genmab OPTAKT Q3 7/11: Udsigt til salgsvækst men vigende bundlinje
7.11.2023 06.30 • MarketWire •
Der er udsigt til toplinjevækst, men også stigende omkostninger i tredje kvartal for Genmab, der gør status for perioden tirsdag kort efter børslukketid.
Regnskabet kommer efter en skidt periode på børsen for Genmab, da stigende renter har ramt investorernes appetit på biotekaktier under et. Specifikt er Genmab faldet over 20 pct. siden sit seneste regnskab i august.
|
|
|
7/11 07:21 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
7/11 06:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
7/11 06:43 af Riis7 |
God morgen
|
|
|
7/11 06:14 af Riis7 |
Sp 500 og Nasdaq er da i flotte + i år, så ikke alt der er svagt;-)
|
|
6/11 19:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Finanskalender med ugens mange regnskaber: (link)
|
|
| ||
|
6/11 19:13 af Solsen |
Stort set alt er svagt lige nu ;-)
|
|
|
6/11 18:30 af Vitus |
Fortæller hvor svag Genmab aktien er…
|
|
|
6/11 18:03 af gdn55 |
E
nig Bulder. Stærke kræfter er på spil. Jeg skal ihvertfald ikke have solgt nogen
|
|
6/11 17:51 af Bulder |
Kursen rasler ned prc kl 15.30. Får nærmest det indtryk, at den skal holdes her omkring de 2000.
|
|
6/11 16:26 af Bulder |
Måske ikke data ligefrem, men han kunne da slå lidt på tromme for beslutningen, som vi jo har ventet på.
|
|
|
6/11 16:17 af Gasolin82 |
Bulder Tænker ikke Jan har meget mere at sige end hvad Biontech har fremlagt i dag, hvis det er det du refererer til? Kunne selvfølgelig være dejligt hvis han har nogle guldkorn ift. GEN 1042 og GEN 1046.
|
|
6/11 16:12 af Bulder |
Se 15:46
|
|
|
6/11 16:12 af Gasolin82 |
Tænker I, at Jvdw kan hive en kanin eller to op af hatten i morgen? Dara tal har vi set. De var desværre til den sløve side. Så nok intet der kan imponere på den front. Selvom pipelinen ser bomstærk ud, bliver det nok ikke i morgen der kommer breaking news. Hvad har I andre af forhåbninger?
|
|
|
6/11 15:52 af lahn1 |
SB tak
|
|
6/11 15:46 af Bulder |
No embargo this time.
|
|
6/11 15:46 af Bulder |
It will probably be dicussed tomorrow also.
|
|
6/11 15:41 af Bulder |
Thx, that was one of the things we were waiting for news about.
|
|
|
6/11 15:12 af E L |
(link) BioNTech 3rd Quarter 2023
Financial Results & Corporate Update presentation - "Plans to start additional late-stage trials for select assets in
the next 18 months" includes both GEN1042 & GEN1046 (BNT312 &311)
|
|
6/11 14:31 af StockBull |
vi kan fortsætte i aktiesnakken hvis du har brug for mere info
|
|
6/11 14:30 af StockBull |
@lahn. Jeg har fulgt MP siden 2018 og det man får mest ud af er at være konstant i MP. Det er svært at time ind og ud på kort sigt og man kan ikke være sikker på at outperforme sp500. Man kan f.eks allokere 30% af porteføljen i MP og holde dem i 10 år og være rimlig sikker på at så outperforme sp500 med et par % i den periode. ideelt er at handle sidste handelsdag i hver måned. Så max 3 handler per måned. Også vigtigt man benytter den billigste handlesplatform. MP benytter IB broker.
|
|
|
6/11 14:22 af Hugininvest |
Ja har læst den. Overraskende dårligt og “passivt” skriv. Ligner ikke TF og virker som bevidstløst arbejd uden korrekt analyse og udsyn.. En pleaser til den markedssituation der er pt, men uintelligent.
|
|
|
6/11 13:37 af JKY_VH |
Efter skuffende salg sukker Genmab-investorer efter nyt fra pipelinen (link)
|
|
|
6/11 13:35 af lahn1 |
Og undskyld der spørges i GMAB chatten :-)
|
|
|
6/11 13:35 af lahn1 |
SB, mascular portfolio er meget interesant i bear markets. Men jeg tænker også på om man kan fjerne den down side denne strategy har i bull markets ved at se på EFTernes performance på kortere sigt. f.eks ved at skifte 12 md ud med 1 md stigning. Har du gjort dig nogle erfaringer med dette ?
|
|
|
6/11 12:10 af E L |
Amgen Inc. (NASDAQ:AMGN) Q3 2023 Earnings Call Transcript (link) -open access for those that could't get this before, quite a bit on Tepezza
|
|
|
6/11 09:05 af E L |
BioNTech will have an Innovation Series Day tomorrow afternoon, maybe we can learn something from that (earnings this afternoon) (link)
|
|
|
6/11 08:31 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
6/11 08:12 af MarsFars |
@Stockbull Tak for al den personlig erfaring og tanker, du deler ud af her på chatten. Jeg læser hvert et ord!
|
|
|
6/11 07:59 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
6/11 07:34 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
6/11 06:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
