Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
9/12 22:30 af 120281 |
Ok undrede mig over de forskellige tider på vente sliden.
|
|
|
9/12 22:30 af 120281 |
Musikken tilbage.
|
|
9/12 22:31 af investor1989 |
den ene tid er Pacific time og den anden er central Eastern time
|
|
9/12 22:31 af investor1989 |
så de to tidspunkter angivet er ens
|
|
9/12 22:32 af investor1989 |
tror bare måske de fortsætter en time senere live efter webcastet slutter
|
|
9/12 22:32 af Legolas23 |
Det er ren juleaften :-) Spændende...
|
|
|
9/12 22:32 af Sukkeralf |
Nu Jan - lidt dårlig lyd her
|
|
|
9/12 22:32 af 120281 |
Argh havde jeg ikke lige spottet.
|
|
|
9/12 22:32 af 120281 |
Har stadig vente musik.
|
|
9/12 22:32 af Solsen |
Så mangler vi blot at fange hunden
|
|
9/12 22:32 af Solsen |
Ingen lyd her
|
|
9/12 22:33 af Solsen |
Nu...
|
|
|
9/12 22:33 af 120281 |
Jeg har valgt mobile da jeg er på iPad. Skulle man tage desktop ?
|
|
|
9/12 22:34 af 120281 |
Så er der en hollænder igennem.
|
|
9/12 22:34 af investor1989 |
fedt de har en immuno oncology ekspert med
|
|
|
9/12 22:35 af 120281 |
Der er q and a flere gange. Men vi kan først til sidst ik ?
|
|
9/12 22:36 af royal |
Lyden var bedre da de sendte live fra månen i 1969.
|
|
9/12 22:37 af Legolas23 |
:-)
|
|
9/12 22:41 af investor1989 |
10 ud af 20 duobody jannsen aktive nu
|
|
9/12 22:42 af Solsen |
Mere tf adc i aften
|
|
|
9/12 22:42 af Sukkeralf |
Year not over jet
|
|
9/12 22:42 af Solsen |
Godt en mere end sidst vi hørte antallet
|
|
|
9/12 22:42 af Sukkeralf |
mon vi ser en deal mere i år
|
|
9/12 22:42 af royal |
Hvis jeg var chef i Jannsen havde jeg købt hele butikken.
|
|
| ||
|
9/12 22:43 af investor1989 |
dara+ revlimid er blevet kåret til best of ash !!!!
|
|
|
9/12 22:43 af 120281 |
Ja janssen eller gilead bør jo bare byde 5-600kr og så spare flere mia i milestones.
|
|
9/12 22:43 af Solsen |
Super !!!
|
|
|
9/12 22:44 af 120281 |
Syntesbhan sagde 12 uf ad 20.
|
|
9/12 22:44 af Solsen |
dara er gamechanger....
|
|
9/12 22:49 af investor1989 |
dara har bedre quality of responses. også over elutuzumab
|
|
9/12 22:51 af investor1989 |
snakker om at kombinere PD-1 med dara i fremtiden
|
|
9/12 22:52 af Solsen |
Han lyder som om at han er betalt godt ;-)
|
|
9/12 22:53 af investor1989 |
haha ja eller bare exited for endelig snart at kunne kurere sine patienter :)
|
|
|
9/12 22:53 af Sukkeralf |
Han snakker i hvert fald hurtig
|
|
|
9/12 22:53 af 120281 |
Kom så Plesner.
|
|
|
9/12 22:53 af Sukkeralf |
PD-1 breder sig nok ud over rigtig mange cancer indikationer
|
|
|
9/12 22:54 af wermuth |
nogen der her et link.?
|
|
9/12 22:54 af investor1989 |
|
|
|
9/12 22:55 af wermuth |
tak IV ;)
|
|
9/12 22:56 af Solsen |
Ja sukker den kan åbne immunforsvaret sammen med andre targets
|
|
|
9/12 23:01 af Sukkeralf |
Lidt ærgeligt Genmab ikke har været hurtigere ude her
|
|
9/12 23:02 af investor1989 |
CR vil komme over 40% siger plessner !!!!!!
|
|
|
9/12 23:02 af Sukkeralf |
Yes
|
|
|
9/12 23:03 af Sukkeralf |
nice
|
|
9/12 23:03 af investor1989 |
når de korrigerer for den mængde dara som vises som M-komponent. Det er jo vanvittige data
|
|
9/12 23:03 af Solsen |
Lyder vanvittigt
|
|
|
9/12 23:03 af wermuth |
40 CR hmm sådan
|
|
|
9/12 23:03 af 120281 |
Nice. 40% god info Plesner
|
|
9/12 23:04 af investor1989 |
det er minimum. Det er bare de patienter som de allerede nu kan se burde være et CR jf. den nye metode. Der kan komme flere i takt med at det udvikler sig. Virkelig stærkt
|
|
|
9/12 23:05 af 120281 |
Det kan vel også hjælpe på din CR bekymring fra i lørdags.
|
