Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/10 07:47
af w
Hvad betyder det?
12/10 07:46
af JKY_VH
Nordea´s seneste kursmål var i øvrigt 3030!
12/10 07:46
af w
We are now some 6-18% below the company-collected EBIT consensus for the five-year period of 2024-28 and 11-24% below Visible Alpha consensus."
12/10 07:42
af JKY_VH
Nordea sænker til "Hold" fair value 2480 (altså ikke kursmål) " We are now some 6-18% below the company-collected EBIT consensus for the five-year period of 2024-28 and 11-24% below Visible Alpha consensus."
12/10 06:55
af ProInvestorNEWS
Genmab/DNB: Tager en bid af kursmålet (link)
12/10 06:51
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aviser med Genmab, SAS og Novo Nordisk (link)
12/10 06:32
af Klarussen
Godmorgen :-)
12/10 06:17
af Stroka
God morgen :-)
12/10 05:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
11/10 23:18
af Bulder
Gætter på de vil blive kaldt hhv teca og aca.
11/10 23:15
af Bulder
1046 var jo Acasunlimab.
11/10 23:13
af Bulder
Tilsyneladende har også gen1042 fået navn: Tecaginlimab (link)
11/10 15:00
af E L
i see what you did there @Helge ;-) not fair, we can't do that ;-)
11/10 14:59
af ProInvestorNEWS
"Hermed en status på det danske C25 index. Ingen selskaber har endnu rapporteret Q3 regnskaber, så i denne oversigt, er det pt. kun en status på de tekniske signaler. Det ser ud til at forventninger til Q3 regnskaberne er overvejende positive, for det er ved at være et stykke tid siden, vi har set så mange købs-signaler. Men aktierne har nok også fået de prygl de skulle have i denne omgang, og derfor bør vi imo overveje at tanke op i vores porteføljer. (link)
11/10 14:57
af E L
yes, slow recruitment in 2 years... let's hope Genmab is doing better... hard to say though, Genmab has a relatively small number of recruitment centers so far, which they will have to expand significantly if they want to recruit 500 patients... But first we would need to see early data and find out if they want to proceed. (link)
11/10 14:42
af bikube
Thaks E L. Very little ph 1. 25 patients in 4 arms.
11/10 13:57
af E L
i noted that Pfizers PF-07260437, a B7-H4 x CD3 bispecific mAb (so competition to GEN1047 DuoBody-CD3xB7H4 ), seems to have stopped recrtuiting here (link)
11/10 13:46
af E L
it was a rather broad interview,also about Jan and the culture of the firm and how they got where they are etc; at the time i found the most interesting that Jan said that they have 6 programs with Biontech, of which 4 in the clinic. So they are working on another 2 at the moment
11/10 12:41
af Sukkeralf
E L any good stuff in the interview?
11/10 12:37
af JKY_VH
lige præcis GB, 50/50 er en fair deal ingen voldgift og andet BS ;-)
11/10 12:33
af GeorgeBest
Ja JKY, vi trænger til noget der kan vende udviklingen. Og så er der ingen amerikanske banditter inde over de produkter, som vil forsøge at snyde sig til en større del af kagen;-)
11/10 12:23
af JKY_VH
Ja, lad os håbe det;-)
11/10 12:18
af AaBforever
Så er det nok på det tidspunkt at toget forlader perronen og ketchuppen vælter ud;-)
11/10 12:01
af JKY_VH
Det handler om GEN 1042 og GEN 1046
11/10 11:58
af JKY_VH
11/10 11:57
af JKY_VH
Genmab gemmer på potenti­elle giganter
11/10 10:42
af E L
For the dutch: In gesprek met Jan van de Winkel (CEO Genmab) - ROM Nederland (link) (I referred to this interview earlier this year, I see it is now open for viewing)
11/10 10:32
af E L
How Genmab Uses V7 to Speed Up Tumor Detection in Digital Pathology Images (link)
11/10 09:24
af AaBforever
Vi håber Stock...jeg er ikke i olie men heldigvis i Healthcare..Novo:-)
11/10 07:09
af ProInvestorNEWS
Shortpositioner på danske aktier onsdag d. 11. oktober 2023 (link)
11/10 04:41
af StockBull
Tror på de næste 6 mdr bliver ok men hele hele kan blive turbelent hvis f.eks Israel angriber Iran i nærmeste fremtid selv om risikoen nok kun er omkring 20% er der nok nogle som allerede derisker deres portefølje. Andre skifter måske over i olie og healthcare
11/10 04:34
af StockBull
Der er helt sikkert håb forude AaB. spørgsmålet er kun hvor langt vi skal forud og hvad der sker i mellemtiden :-)
11/10 04:29
af StockBull
Der har jo været under 0.5% shorts frem til august 2023 og varieter meget fra 0-0.5% inden August så der er masser af andre danske aktier som har været betydlig mere fordelagtige at shorte. Daytraders shorter jo nok dagligt i Genmab og jeg har da også ofte gjort det. Det må vel også tælle med i stastitikken for dem som holder en short mere end 1 dag. Ser ud til der blev lukket shorts igår og vi er nu på 0.96%. (link)
10/10 19:43
af Riis7
jeg har ikke shorts;-) men nogen andre har og har tjent fint på det i år:-) aktien er stadig ned i år;-) og med 2 cifre
10/10 19:36
af Spiv
Gdn55 + Klarussen 17:38 ? der er en tydelig Agenda / “trend” med piskeriset . .
10/10 18:48
af Vitus
Der er utroligt mange kloge ord i dag…
10/10 18:37
af Darvin
Hæ hæ - Set herfra er Superligaen fuldkommen uinteressant i år. Underordnet hvorledes den spænder an, indtil AaB indtager sin plads igen :-D
10/10 18:10
af Klarussen
@AaBforever: som med Genmab, det kræver tålmodighed, men håbet lever :-D
10/10 17:49
af AaBforever
Bare rolig...du skal nok komme til at opleve AaB igen i toppen af Superligaen:-) som sæson 13/14..the Double:-D
10/10 17:38
af Klarussen
Han lukker shorts :-)
10/10 17:37
af gdn55
Jeg er mere nervøs for Riis7, han har ikke været fremme idag, men Genmab er jo også steget idag, måske det er grunden?
10/10 17:28
af Pensionisten
@AaBforever : husk nu at donere til AaB - dem kan vi ikke undvære i toppen af Dansk fodbold :-)
10/10 17:02
af AaBforever
Luk i dagens højeste...mon der er håb forude...?
10/10 11:57
af JKY_VH
enig
10/10 11:12
af StockBull
Hvis vi skal have recession burde healthcare klare sig rimligt baseret på historisk data kommende 6 mdr (link)
10/10 11:07
af StockBull
Opdateret og finjusteret uge kort. Forventer ny ATH inden udgang af Maj 2024 forudsat der ikke er fundamentale problemer i nærmeste fremtid. (link)
10/10 09:27
af E L
I Am Not Alone in My Epcoritamab Clinical Trial for My Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) (link)
10/10 08:36
af ProInvestorNEWS
Fokuspunkterne i de største danske 3. kvartalsregnskaber (link)
9/10 17:24
af E L
"Responses were seen early, frequently, and appeared durable, with about 83% of responders remaining in response at 9 months. “The objective response rate (ORR) was 82% with a complete response (CR) rate of 33%, which I thought was quite encouraging, especially in difficult-to-treat, high-risk patients with [R/R CLL]” Kater said.
9/10 17:23
af Raun
;-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 411/4386