Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Ennogie
Amerikanske aktier
Chemometec
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
Zealand Pharma
|
|
9/10 17:23 af Raun |
;-)
|
|
|
9/10 17:23 af Pensionisten |
Natten mellem fredag og lørdag - en gang ude i fremtiden. Tættere på, kommer jeg ikke ;-)
|
|
|
9/10 17:22 af Raun |
Hvad er jeres bud på tidshorisont for afgørelsen?
|
|
|
9/10 17:21 af Pensionisten |
absolut håbe…
|
|
|
9/10 17:20 af Pensionisten |
Jeg kunne sbsolut hår, at du har ret @gentogen. ;-)
|
|
|
9/10 17:20 af E L |
Expansion Trial of Epcoritamab Shows Promising Antitumor Activity in Patients With High-Risk Relapsed/Refractory CLL (link)
|
|
|
9/10 17:17 af gentogen |
I princippet har 'dommeren' allerede underkendt den tidligere afgørelse. Hvis den stod ved magt, skulle anken have været afvist med det samme ( i henhold til reglerne).YHvis 'dommerne' dengang havde haft et solidt og entydigt juridisk argument, så havde de vel brugt det i stedet for en uforståelig ikke-afgørelse. Så uden at være decideret optimist, ser jeg jeg sagen som ret åben.
|
|
|
9/10 17:12 af Pensionisten |
Og, @Riis7. Det er jo ikke nyt :-D
|
|
|
9/10 17:11 af Riis7 |
warrants
|
|
|
9/10 17:11 af Riis7 |
hvis Genmab selv synes aktien er billig, burde de jo starte et aktietilbagekøbsprogram , men det sker jo nok ikke medmindre de skal ha flere warratns
|
|
|
9/10 17:11 af Pensionisten |
Det er rent gætteværk p.t., om vi skal den ene eller anden vej. Det er samarbejdet, der er helt afgørende i.m.h.
|
|
|
9/10 17:07 af gdn55 |
Ja Riss7, eller nul, så kan vi jo starte forfra
|
|
|
9/10 17:05 af Pensionisten |
Den var så til @gdn55
|
|
|
9/10 17:05 af Riis7 |
der er ingen hånd under aktien
|
|
|
9/10 17:04 af Pensionisten |
Jep :-D
|
|
|
9/10 17:04 af Riis7 |
tror stadig vi skal ned i 2200 inden året er omme
|
|
|
9/10 17:04 af gdn55 |
Vi for at se
|
|
|
9/10 17:04 af Pensionisten |
Det med bud, er jo noget, de fleste drømmer om. Men samtidigt de færreste, der oplever ;-)
|
|
|
9/10 17:02 af Raun |
Ja, bestilt arbejde er det utvivlsomt, men jeg tror ikke på at det er et forestående bud der er tale om.... Tror Pensionisten har ret i at dem der "leger" i aktien i øjeblikket. - De er i safe haven, så længe der ikke er en afgørelse...
|
|
|
9/10 16:56 af gdn55 |
Ja, gad vide hvornår buddet kommer. Jeg tror det er bestilt arbejde, ellers er det jo vanvittigt. Kun gode nyheder, men kun fald.
|
|
|
9/10 16:54 af Pensionisten |
Jeg håber på, at vi får en afgørelse inden det kommende kvartalsregnskab. Så kan Jan igen lukke op for posen :-)
|
|
|
9/10 16:53 af Pensionisten |
Usikkerhed er den værste fjende, man kan have. Det ved de også i udlandet ;-)
|
|
|
9/10 16:50 af Riis7 |
udlandet gider ikke Genmab mere:-) de forsætter med at smide aktien
|
|
|
9/10 16:42 af Pensionisten |
P.S. Jeg kan have svært ved at forestille mig en afgørelse, til Genmabs fordel. Et mega amerikansk selskab, mod en lille Dansk opkomling. Og samtidig skal den nuværende “dommer” underkende een af sine kollegaer - tror ikke på, at det sker. desværre.
|
|
| ||
|
|
9/10 16:34 af Pensionisten |
Jeg må indrømme, at det ser ud til at koste meget, meget dyrt, at ligge i konstant tvist, med sin suverænt største partner. Synes faktisk, at det er ret trist. Til gengæld, er jeg overbevist om, at Genmab har noget godt i posen! Men lige nu, er det lidt ØV ;-)
|
|
|
9/10 16:04 af E L |
|
|
|
9/10 14:53 af Riis7 |
Virker da heller ikke helt dumt og short en aktie der klare sig så dårligt i år:-) det ser jo ud til og forsætte med det market der er pt med Højer renter i noget tid
|
|
|
9/10 14:45 af JKY_VH |
Ja, hvis du har den fysiske aktie
|
|
|
9/10 14:33 af Teller |
Hvis recessionen rammer skal vi vel yderligere 30-40% ned, så det er vel ikke helt dumt med bare lidt short. Det kan vel anses som en slags forsikring.
|
|
9/10 14:09 af StockBull |
Det er vel udlandet som shorter i dansk index eller ETFer hvor Genmab er med.
|
|
|
9/10 13:21 af Klarussen |
Måske nogen har interesse i den her Updated 5/10 2023: Simply Wall Street: (link)
|
|
|
9/10 13:19 af Klarussen |
Shorts stiger igen i Genmab til 1,08% (fra 0,85 sidst)
|
|
|
9/10 12:45 af JKY_VH |
I så fald må rente ned "Storbank: Recessionen rammer snart" (link)
|
|
|
9/10 12:06 af JKY_VH |
Tak for den E L, en lille god "nyhed" for Genmab.
|
|
|
9/10 11:05 af E L |
Amgen gennemfører købet af Horizon til 200 milliarder kroner
Med handlen får Genmab en ny samarbejdspartner. (link)
|
|
|
9/10 10:32 af E L |
Eddie Cliff
@Eddie_Cliff
? ? Exciting sneak peek of some of the first efficacy data of bispecific antibodies in R/R CLL: epcoritamab
- 32% complete responses, ORR 58% (link)
|
|
|
8/10 11:00 af ProInvestorNEWS |
Dagens aktie er AbbVie Inc.
-----------------------------------------------
AbbVie er en amerikansk børsnoteret biofarmaceutisk virksomhed der opstod som spin-off af Abbott Laboratories
62+ mio. mennesker behandles årlig med produkter fra AbbVie på tværs af 60+ sygdomme.
Primære områder er Immunologi - Onkologi - Virologi - Neurologi - Æstetik (link)
|
|
|
7/10 11:17 af E L |
epcoritamab has had EMA orphan status since early 2022, it should all be there in those documents somewhere ;-)
|
|
|
7/10 11:08 af peter12 |
Ok thanks,
so it still need to be approved before use
|
|
|
7/10 10:57 af E L |
|
|
|
7/10 10:18 af peter12 |
We're waiting for a brief summary. What does orphan mean for the drug in this context ?
|
|
|
7/10 09:33 af E L |
Tepkinly European public assessment report if you really have nothing to do this weekend (link)
|
|
6/10 22:49 af Bulder |
I givet fald.
|
|
6/10 22:47 af Bulder |
16 mg/kg, det er det samme som IV dara. Så skulle der vel kunne fikses en sc version.
|
|
6/10 22:44 af Bulder |
Ja, så mangler vi bare resultaterne. Næsten uudholdeligt spændende. :-) Det er ikke store ord, de bruger om de foreløbige resultater: tolerabel sikkerhedsprofil og påvist klinisk aktivitet.
|
|
|
6/10 21:25 af peter12 |
Lidt om gen3014 h2h(link)
|
|
|
6/10 19:08 af ProInvestorNEWS |
Rapport fra Stifel omkring situtationen for biotek (link)
|
|
|
6/10 14:42 af E L |
AMGEN COMPLETES ACQUISITION OF HORIZON THERAPEUTICS PLC (link) --> let's start that Tepezza push
|
|
|
6/10 13:35 af E L |
anything of interest in that medwatch/Novo article?
|
|
|
6/10 12:23 af JKY_VH |
Det kan vi da håbe Vitus
|
