Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
AMBU
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
28/9 13:49 af E L |
First pivotal study to show a clinically meaningful benefit in a chemotherapy-free regimen versus osimertinib
|
|
|
28/9 13:49 af E L |
Planned interim overall survival analysis showed a trend favoring the combination of RYBREVANT® and lazertinib compared to osimertinib*
|
|
|
28/9 13:48 af Pensionisten |
Jeg har observeret, at der, generelt ofte sker mærkværdige ting hhv. kl. 13:30 og kl. 14.30
|
|
|
28/9 13:48 af E L |
Landmark Phase 3 MARIPOSA Study Meets Primary Endpoint Resulting in Statistically Significant and Clinically Meaningful Improvement in Progression-Free Survival for RYBREVANT® (amivantamab-vmjw) plus Lazertinib Versus Osimertinib in Patients with EGFR-Mutated Non-Small Cell Lung Cancer (link)
|
|
28/9 13:47 af Bulder |
Det der kan ikke være en tilfældig ting
|
|
|
28/9 13:47 af Fritten |
Jeg har større fornøjelse af at være i Genmab end at tage rutsjebanen i Tivoli:-)
|
|
|
28/9 13:46 af Klarussen |
Nerverne sidder da vist lidt udenpå tøjet for nogen?
|
|
|
28/9 13:46 af Pensionisten |
Plejer at komme efter midnat fredag/lørdag
|
|
28/9 13:42 af Bulder |
Voldgift?
|
|
28/9 13:42 af Bulder |
Der må køre et rygte aften art
|
|
|
28/9 13:41 af Klarussen |
Går amok (?!) Hvem ved noget?
|
|
28/9 13:38 af Bulder |
Der var kortvarigt voldsom omsætning
|
|
|
28/9 13:38 af Klarussen |
Fuldstændig crazy kursforløb, hvad foregår der?
|
|
|
28/9 13:35 af Pensionisten |
Måske en fat finger ;-)
|
|
28/9 13:33 af Bulder |
Hvad skete der pludselig?
|
|
|
28/9 13:15 af Pensionisten |
For mig ser det ud som om, at markedet er ved at indprise en tabt voldgift i Genmab kursen. Jeg kan ikke se ret mange andre årsager. Håber, vi snart får en afgørelse. Må indrømme, at jeg har lidt svært ved at se, en US voldgift gå Genmab’s vej. Men lad os se, håbet lever. ;-)
|
|
28/9 12:37 af Bulder |
Nordea peaker Tivdak med et salg på 1,3 mia $. Det vil indbringe salgsindtægter på 4,8 mia dkk. Hvor meget der så skal trækkes fra i omkostninger ved jeg ikke. Men Tivdak kunne godt gå hen og blive større end Rybrevant.
|
|
|
28/9 12:33 af Sukkeralf |
Lots of good things ahead I guess or at least hope :-)
|
|
|
28/9 12:32 af Sukkeralf |
Likewise to hear some words from Amgen on their expectations regarding peaksale and future for Tepessa
|
|
|
28/9 12:31 af Sukkeralf |
Regarding Tivdak it would be nice to hear a word from Pfizer - but we probably need Seagen acquisition go through first
|
|
|
28/9 12:29 af Sukkeralf |
Or to push it even further that Janssen and Genmab unite again and find a solution to the arbitration and Janssen take HexCD38 on board.
|
|
|
28/9 12:25 af Sukkeralf |
I think Jan almost promissed that one of the 4-1BB BsAbs will get a an announcement of which phase III they will start up - most likely GEN1042. That would indeed be a nice announcement at the post ASH seminar.
|
|
|
28/9 12:22 af Sukkeralf |
Yes Janssen must be among the best to push candidates through clinical trials - so Genmab have been blessed with Janssen as a partner.
|
|
|
28/9 12:16 af E L |
(link) ;-)
|
|
| ||
|
|
28/9 12:15 af E L |
unfortunately nobody seems to be much interested in the progression of tisotumab, there is still a nice potential for this to grow into earlier lines and alternative disease areas, so looking forward to that data
|
|
|
28/9 11:58 af E L |
or alternatively an announcement of a Phase3 for GEN1042 / 46 @Sukkeralf , but i guess that is a bit much to hope for for now...
|
|
|
28/9 11:52 af E L |
yes, and as annoyed as we can be with JNJ sometimes , they have shown their value in pushing a drug, and they are trying hard with amivantamab
|
|
28/9 11:37 af Bulder |
Værd at tage med.
|
|
28/9 11:37 af Bulder |
Et salg af Rybrevant på 4 mia $ i 2028 vil indbringe DKK 2,5-2,8 mia i royalty.
|
|
28/9 11:30 af Bulder |
Ami må have gode data, siden den er med i flere late brakers.
|
|
|
28/9 11:26 af E L |
|
|
|
28/9 11:25 af Sukkeralf |
So hopefully Amivantamab can be a good trigger at ESMO - and ASH has always been kind to Genmab. Had small hopes of a bit more GEN1042 or GEN1046 at SITC but we must wait to the post ASH seminar in december.
|
|
|
28/9 11:23 af lassevedel96 |
@EL where do you find the abstract titles?
|
|
|
28/9 11:16 af Vitus |
Jeg synes ikke vi ser Darzalex opfølgning mere ?
|
|
|
28/9 11:15 af E L |
ESMO23
LBA5 - Amivantamab Plus Chemotherapy vs Chemotherapy as First-line Treatment in EGFR Exon 20 Insertion-mutated Advanced Non-small Cell Lung Cancer (NSCLC): Primary Results From PAPILLON, a Randomized Phase 3 Global Study
|
|
|
28/9 11:15 af E L |
ESMO23 LBA15 - Amivantamab Plus Chemotherapy (With or Without Lazertinib) vs Chemotherapy in EGFR-mutated Advanced NSCLC After Progression on Osimertinib: MARIPOSA-2, a Phase 3, Global, Randomized, Controlled Trial
|
|
|
28/9 11:15 af E L |
ESMO23 LBA14 - Amivantamab Plus Lazertinib vs Osimertinib as First-line Treatment in Patients With EGFR-mutated, Advanced Non-small Cell Lung Cancer (NSCLC): Primary Results From MARIPOSA, a Phase 3, Global, Randomized, Controlled Trial
|
|
|
28/9 11:11 af E L |
ESMO Congress 2023 abstract titles- LBA9 - innovaTV 301/ENGOT-cx12/GOG-3057: A Global, Randomized, Open-Label, Phase 3 Study of Tisotumab Vedotin vs Investigator’s Choice of Chemotherapy in 2L or 3L Recurrent or Metastatic Cervical Cancer
|
|
|
28/9 10:44 af JKY_VH |
Ja mon ikke Stadil vil være så storsindet at tilbyde kurs 2500 og afnotere selskabet;-)
|
|
|
28/9 09:27 af Klarussen |
Nemlig, man skal se positivt på tingene :-)
|
|
|
28/9 09:04 af Riis7 |
I kan snart begynde snart opkøbs kandidat igen;-) den bliver billigere dag for dag;-)
|
|
|
28/9 08:51 af Klarussen |
Kina ser ikke lovende ud...
|
|
|
28/9 08:37 af Pensionisten |
Mon ikke vi ser lidt lysrgrønt idag - for så at se rødt igen fredag - kvartalsslut?
|
|
|
28/9 07:47 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
28/9 07:30 af Pensionisten |
Godmorgen :-)
|
|
|
28/9 06:19 af Klarussen |
Godmorgen :-)
|
|
|
28/9 06:18 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
28/9 05:55 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
27/9 19:12 af Klarussen |
@StockBull: kan du smide et chart som underbygger de højere bunde (kvartalsvist?)
|
|
27/9 18:25 af StockBull |
Olie pris på 100 usd er vel ikke vildt meget i.f.t der ikke er ret meget mere kapacitet. Der er jo underinvesteret i olie indistrien længe
|
