Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
25/9 14:20 af kkjoel |
Yes, I suppose they decided to try out the discipline synchronous app
roval this time :-)
|
|
|
25/9 14:16 af E L |
lol, delete my 12:06 , great timing ;-)
|
|
|
25/9 14:15 af kkjoel |
Ved ikke præcis hvad forskellen er, men i US og EU er godkendelsen tilsyneladende for "Diffuse Large B-Cell Lymphoma", mens den i Japan er for "Large B-Cell Lymphoma" (ikke Diffuse). Giver det mening - er de gået efter 2 forskellige varianter i hhv. US/EU og Japan, eller....?!
|
|
|
25/9 14:14 af bikube |
I 3. linie like in Japan.
|
|
|
25/9 14:08 af kkjoel |
Genmab Announces European Commission Approval of TEPKINLY® (epcoritamab) for Adults with Relapsed or Refractory (R/R) Diffuse Large B-cell Lymphoma (DLBCL)
|
|
|
25/9 13:58 af kkjoel |
|
|
|
25/9 13:57 af kkjoel |
TEPKINLY.
|
|
|
25/9 13:56 af kkjoel |
EPKINLY godkendt i EU! Mail kommet 13:46.
|
|
|
25/9 13:42 af gdn55 |
Genmab falder næsten altid på gode nyheder, så intet nyt i det
|
|
|
25/9 13:17 af Klarussen |
Genmab short reduceres fra 0,95 til 0,85%
|
|
25/9 12:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab får godkendt kræftmiddel i Japan (link)
|
|
|
25/9 12:36 af Vitus |
Det er jo ikke nyt…..
|
|
|
25/9 12:33 af Klarussen |
Dejlig, desværre slår det ikke rigtigt igennem på kursen
|
|
25/9 12:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
EPKINLYTM (epcoritamab) Approved by Japan Ministry of Health, Labour and Welfare as the First Bispecific Antibody to Treat Adul (link)
|
|
|
25/9 12:06 af E L |
wonderful. important market. European Commission taking it's time by the way....
|
|
|
25/9 12:01 af Pensionisten |
EPKINLYTM (epcoritamab) Approved by Japan Ministry of Health, Labour and Welfare as the First Bispecific Antibody to Treat Adults Patients with Certain Types of Relapsed or Refractory (R/R) Large B-Cell Lymphoma (LBCL)
|
|
|
25/9 12:00 af Pensionisten |
|
|
|
25/9 11:43 af Klarussen |
Børsen/;Marketwire: "Selskabet (Genmab) har ifølge Reuters fået sænket kursmålet til 2897 kr. fra 3022 kr. af Jefferies. Anbefalingen fremgår ikke af opdateringen, men ifølge Bloomberg News var den senest "hold".
|
|
|
25/9 06:57 af Klarussen |
Godmorgen :-)
|
|
|
25/9 06:14 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
25/9 05:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
gentogen..Jeg tror, at alle pharmaselskaber har en meget stor trackrekord i antallet
af voldgifts- og retsager. Prøv f.eks. at tjekke op på Novo. Deres juridiske afdeling er blever enorm stor gennem årene.
|
|
25/9 05:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
24/9 19:35 af JKY_VH |
utiltalende men tak for at bringe det frem gentogen
|
|
|
24/9 14:28 af Klarussen |
Jeg er ikke overrasket. Det er business, kroner og ører, ikke andet...
|
|
| ||
|
|
24/9 14:16 af gentogen |
I adskillige tilfælde er afgørelser og domme i øvrigt først gået den ene vej og så den anden. Man får nærmest indtryk af, at det er en del af forretningsmodellen, at går den, så går den.......
|
|
|
24/9 14:13 af gentogen |
Jeg tænkte, at jeg 'bare for sjov' lige ville kigge lidt på, hvad JNJ er involveret i af voldgifter, retssager og lignende. Det er er seriøst rablende vanvid. Vi synes, at voldgiften er en relativt stor begivenhed, men for JNJ er det bare en af en uendelig mængde sager. Der er så mange, at jeg har opgivet at opsummere dem. fra side 84 til side 102 (alle tæt beskrevne...) (link)
|
|
|
24/9 09:11 af E L |
even though it isn't approved in Europe, a Finish clinic is offering Tivdak apparently (link)
|
|
|
24/9 08:15 af ProInvestorNEWS |
September Correction: 5 Hints of a Turnaround
Regarding sep. 2023...Various factors, including economic data, geopolitical events, central bank policy, investor sentiment, or simple shifts in supply and demand for equities can trigger corrections. Often, in robust bull markets, investors can forget that corrections serve as a natural part of the market’s cycle. (link)
|
|
|
23/9 09:40 af E L |
some prices in this article; Talvey [ ] will have a price of $45,000 per month, for a range of $270,000 to $360,000, based on the typical average treatment duration of six to eight months in the clinical trial - Epkinly is a monthly therapy with a cost of $37,500 per month (link)
|
|
23/9 09:00 af StockBull |
Så risiko for tab c.a 13% og mulig gevinst 87%.
|
|
|
23/9 08:58 af transalp |
Tak for din analyse, Stockbull..
|
|
|
23/9 08:58 af Klarussen |
Gode tanker og overvejelser StockBull
|
|
23/9 08:54 af StockBull |
Så risk / reward er som jeg ser det i top. Risk hvis alle 4 lead fejler vil nok drive kursen ned mod 1500 vs. +10.000 hvis 2-4 bliver godkendt. Muligt tab på 1000kr vs. mulig gevinst på +7500kr. Nok ca, samme odds som Novo havde i 2015 da deres fedme piller var i den spæde start.
|
|
23/9 08:43 af StockBull |
. Man kan sammenligne med Novo kurs 300-400 fra 2015 til 2020 hvor det ikke skete det store med kursen i 4-5 år. Om 3 år kan line. Genmab ligge over kurs 6000 hvis lead pipelinen bliver FDA godekendt i løbet kommende 24 mdr og hvis solid kommer i hus er kurs +10.000 mulig.
|
|
23/9 08:41 af StockBull |
vil se en ketchup effekt i Genmab i.f.m b.la beslutning omkring lead pipelinen som inkludrer: HexaBody-CD38 - Janssen option, GEN1047 / DuoBody®-CD3×B7H4 - solid tumors, DuoBody, BNT311-GEN1046 solid tumors og DuoBody CD40x4 GEN1042 - Phase 1-2 (BioNTech) - solid tumors. Som jeg ser Genmab casen er 2024 nok det mest spændende år i Genmabs historie som virklig kan få kursen til, at rykke med eksponentiel stigning i forhold til nuværende kurs 2525. Kræver selvfølgelig god data for deres lead pipe
|
|
23/9 08:40 af StockBull |
Der er "absolut et narrativt skift til 'nu er det tid til at investere i vækst aktier på en ansvarlig måde'," i.f 2.400 seniorledere på tværs af teknologi, medier og telekommunikationssektorer. Mon ikke det også smitter af på Biotech. Vi kommer nok til, at se denne blanding af vækst ind i næste år som normalt går hånd i hånd med stigende avancer, men måske ikke den alt for store forbedring i marginer drevet af effektivitet, som vi har set i løbet af de sidste seks til ni måneder. Tror dog vi
|
|
|
23/9 07:36 af Klarussen |
Godmorgen :-) I et større perspektiv er vi snart ude af årets statistisk værste måned. oktober til december er som regel rigtig gode for aktierne. Se bare sidste år.
|
|
|
23/9 07:31 af Riis7 |
God morgen:-) higher for longer interest rates:-) bjørnen er kommet:-)
|
|
23/9 07:07 af StockBull |
Kan ikke være ret mange som har købt ved genmab kurs 3300. Nok flere som har købt Nasdaq index ved kurs 16325 som var toppen i q4-2021. Det jo ganske kort tid Genmab har været over 3000kr så derfor er det nok 99% af aktierne som er købt under kurs 2800 og vel +90% som er købt under kurs 2500.
|
|
23/9 07:00 af StockBull |
gift for både Nasdaq 100 og Genmab.
|
|
23/9 07:00 af StockBull |
Forstår ikke helt piveriet over Genmabs kurs. Hvis man f.eks sammenligner med Nasdaq toppede de opså i Q4 2021 og ligger vel ca. 20% under denne top. Genmab følger således Nasdaq rimlig pænt. De største firmaer i Nasdaq er APPLE, MICROSOFT, GOOGLE, AMAZON, NVIDIA, FACEBOOK. Prøv at se Genmab som en langsigtet investering og med tiden bør de outperforme Nasdaq. F.eks når Nasdaq100 når 20.000 vil vi sikkert se Genmab over kurs 4000kr. Verden er stadig i bear marked og stigende renter og det er
|
|
|
22/9 19:41 af Pensionisten |
Og så vil jeg glæde mig til imorgen tidlig. De seneste 2 afgørelser er offentliggjort begge natten mellem fredag og lørdag, kl. 01:45. Og på et eller andet tidspunkt, må der jo træffes dn afgørelse. Hav en god weekend - og godnat;-)
|
|
|
22/9 19:33 af Pensionisten |
Du kan se lidt mere her (link)
|
|
|
22/9 19:16 af Klarussen |
Hvor meget over de 5 % ved jeg ikke, måske andre kan grave lidt dybere?
|
|
|
22/9 19:16 af Klarussen |
Pensionisten: der er 2 major shareholders (over 5%): (link)
|
|
|
22/9 19:04 af Pensionisten |
@Klarussen - jeg er ikke meget uenig med dig. Men - hvor mange storaktionærer er der i Genmab’s ejerkreds. Aktierne er, så vidt jeg har kunnet opspore, spredt ud på rigtigt mange lidt større, med dog ikke med mange reelle storaktionærer.
|
|
|
22/9 18:58 af Klarussen |
Pensionisten: forvent ikke noget af anken omkring voldgiftssagen, det er der vist ingen der reelt gør. Det er en ren lotto-kupon. Pilen for kursretningen i den nærmeste fremtid ligger snarere omkring produkterne i pipen, herunder evt. opt-in fra J&J og renterne i markedet.
|
|
|
22/9 18:51 af Klarussen |
Jeg er 100% sikker på at JW & Co. arbejder benhårdt dag og nat på at skabe værdi for ejerne (aktionærerne) og selvfølgelig også for de uheldige patienter/mennesker der er brugere af produkterne. JW er ikke en selvstændig filantrop og ejer kun en brøkdel af Genmab.iøvrigt. De øvrige aktionærer inkl. storaktionærerne ikke mindst ville ikke passivt se til og lade stå til hvis ikke de havde fuld tillid til ledelsen og værdiskabelsen i selvskabet (at det er god business). God weekend til alle.
|
|
|
22/9 18:51 af gdn55 |
Til Pensionisten. Er bare så træt af at høre de samme åndsvage kommentarer, når Genmab falder tilbage. Det er det samme igen og igen.
|
|
|
22/9 18:11 af Pensionisten |
:-D
|
