Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
22/9 18:08 af Bella1 |
Jo, ham den positive ;-)
|
|
|
22/9 18:06 af Pensionisten |
Var det ikke Simon Spies?
|
|
|
22/9 18:05 af Bella1 |
Lad JW få sin morgenbasse, - jeg er tilfreds med varm morgenbolle ;-)
|
|
|
22/9 18:03 af Vitus |
Og måske ikke kun tænker på mig selv, og mig selv, og mig …..
|
|
|
22/9 18:01 af Pensionisten |
@Klarussen 17:51. Jeg forsøger absolut ikke at male fanden på væggen. Og jeg holder hver eneste Genmabaktie jeg har (er min næststørste enkeltaktie) - jeg opfordrer bare til, at hver enkelt forholder sig til udviklingen.
|
|
|
22/9 17:57 af Pensionisten |
Det var dejligt, gdn55, at du kom på banen. Det havde jeg absolut forventet - det plejer du jo ;-) Men nu er der jo rigtigt mange, det ikke købte deres beholdninger i Genmab i 1800 tallet - men i nutiden. ;-)
|
|
|
22/9 17:51 af Bella1 |
:-)
|
|
|
22/9 17:51 af Vitus |
Man kan jo godt sende en medfølende tanke til dem, som købte i en kurs 3300, men jeg kan forstå, at det er den snart igen….og så har de trods alt ikke tabt på den….
|
|
|
22/9 17:51 af Klarussen |
Jeg henviser i al beskedenhed klynkerne til citat af Pensionisten 20/9 20:57:"Kig dog på selskabet - dets ageren og nyhedsflow. Der er da ingen grund tii, p.t., at male fanden på væggen. "... Den lader vi lige stå et øjeblik
|
|
|
22/9 17:47 af Bella1 |
Weekenden kan kun vorherre tá fra os, - så en god en af dem (uden Kleenex) :-)
|
|
|
22/9 17:47 af gdn55 |
Da jeg begyndte at investere i Genmab, og satte alle mine surt tjente penge i Genmab, var mit håb, at den ville nå 500 kr. og så sælge. På det tidspunkt kørte det godt, så jeg op-justere til 2000. Har stadigvæk ikke solgt, men brugt , og betalt skat for ialt ca. 40000000 kr, og stadigvæk næsten det samme beløb, som da jeg begyndte at
købe. Så det har virkeligt været et eventyr. Tror stadigvæk Genmab på den lange bane er meget, meget mere værd end den er idag.
|
|
|
22/9 17:42 af Pensionisten |
Det var, vist nok, også det, jeg skrev ;-)
|
|
|
22/9 17:35 af Vitus |
Det tror jeg ikke bekymrer Genmab…..de interesserer sig ikke så meget for aktionærerne….når der er udfordringer går de gerne i flyverskjul….
|
|
|
22/9 17:30 af Pensionisten |
rigtigt….
|
|
|
22/9 17:30 af Pensionisten |
Det der bekymrer mig lige nu, er den introverte facade Genmab har bygget op - den huer mig ikke rogtigt.
|
|
|
22/9 17:28 af Pensionisten |
Det jegallermest er nervøs for, er, om taberen i voldgiften, efterfølgende vælger at anlægge en retssag ved domstolene. Det vil, i givet fald, blive meget langvarigt, og enormt dyrt. Men pyt, jeg håber på afgørelse, begge parter accepterer.
|
|
|
22/9 17:22 af Pensionisten |
Under alle omstændigheder, afventer jeg voldgiftens afgørelse. Så må vi tage den derfra.
|
|
|
22/9 17:20 af Pensionisten |
Og så må vi jo, som småaktionærer, hver især finde eget standpunkt.
|
|
|
22/9 17:19 af Pensionisten |
Javel, JW har for ca. 1.6 mia. I aktier. Men jeg kunne godt tænke, at han er mere idealist - og måske er ret ligeglad med om aktiebeholdningens værdi er 1.6 eller 0,9 mia. værd. Han har jo nok dækket morgenbasserne mange år alligevel.
|
|
|
22/9 17:17 af Bella1 |
Det kræver sin mand, at være vedholdende, - og sin masochist!
|
|
|
22/9 17:16 af Pensionisten |
Vi afventer jo stadig voldgiften! Men bortset fra det, er jeg af den overbevisning, at Genmab er gået ind i en fase, hvor det er rent idealistiske der fokuseres på. Og absolut ikke med profit for øje.
|
|
|
22/9 16:22 af Vitus |
Det er godt nok en elendig kursudvikling -:(
|
|
|
22/9 13:43 af Riis7 |
Hehe så skal der ske noget med renten og vundet voldgiftsag;-)
|
|
|
22/9 13:23 af Bella1 |
Mon ikke 3300, den næste tid ;-)
|
|
| ||
|
|
22/9 12:36 af Riis7 |
Mon ikke vi skal ned og test de 2450 igen ,
den næste tid
|
|
|
22/9 07:22 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
22/9 06:21 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
22/9 05:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
21/9 20:55 af ProInvestorNEWS |
Kort video...Speedsnak om chat,debat, Dagens Aktie og faldne aktiekoryfæer. (link)
|
|
21/9 19:18 af Bulder |
That would ofcourse be optimal, that they continue with both.
|
|
|
21/9 18:43 af Sukkeralf |
Jan likes them both but it seems like BioNTech likes GEN1042 most according to their latest investor presentation
|
|
|
21/9 17:21 af E L |
yes, i agree, each time i check i am worried i will see the word 'terminated' lol . Though, theoretically, we could still see them terminate the lung cancer trial, this is for endometrial cancer
|
|
21/9 17:13 af Bulder |
Although 16:22 is not a registrational study, it’s a good sign, that they continue to investigate 1046.
|
|
|
21/9 16:35 af E L |
(small) New trial - Daratumumab for Polyneuropathy Associated With MGUS (Dara-MGUS) (link)
|
|
|
21/9 16:33 af E L |
New trial - Outpatient Administration of Teclistamab for Multiple Myeloma (link)
|
|
|
21/9 16:29 af E L |
New Phase 2 Trial of Epcoritamab in Combination With Rituximab-mini CVP for Older Unfit/Frail Patients or Anthracycline-Ineligible Adult Patients With Newly Diagnosed Diffuse Large B-cell Lymphoma
(link) (by M.D. Anderson Cancer Center)
|
|
|
21/9 16:22 af E L |
New trial - GEN1046 in Combination With Anticancer Agents for the Treatment of Advanced Endometrial Cancer (cancer of the womb) (link)
|
|
|
21/9 15:13 af JKY_VH |
ja, ser sådan ud
|
|
|
21/9 15:06 af Riis7 |
Rente frygten er hvis kommet tilbage og rammer alt igen:-)
|
|
|
21/9 10:23 af E L |
Efficacy of daratumumab in refractory primary Sjögren disease (link)
|
|
21/9 06:11 af StockBull |
Så for de lidt nørdede kan man jo checke de resterende 279 fonde / EFTer for at få kabalen til at gå op.
|
|
21/9 06:09 af StockBull |
Der er f.eks ca. 54.000 Genmab aktier shortet via IBB ETF
|
|
21/9 06:06 af StockBull |
Biotechnology ETF (IBB) shares currently have a short interest ratio of 7.0. This means that it would take 7 days to cover all the short positions based on the average daily trading volume. The short interest as of August 15th was 10,180,000 shares
|
|
21/9 06:03 af StockBull |
Nærliggende, at shorte ETFer som holder mange firmaer med stor gæld som er presset af de højere renter og Genmab kunne tilfældigvis være i en sådan ETF og vil derfor også blive shortet. F.eks er Genmab med i iShares NASDAQ Biotechnology ETF.
|
|
21/9 05:57 af StockBull |
:-) Morn, 0.95% short i genmab er jo ikke meget og en stor del af de 0.95% er sikkert via ETFer som er ejet af store fonde. Der er over 280 fonde / EFTer som ejer Genmab aktier så det ikke nødvendigvis Genmab de går efter når de går short i en ETF med +100 aktier
|
|
21/9 05:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
20/9 23:26 af gentogen |
Egentlig en interessant tanke, for kan voldgiftsinstitutionen overhovedet gøre det? Den er jo skabt for at undgå retssager.
|
|
|
20/9 22:26 af Pensionisten |
Man savner også, i den grad, noget action. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis voldgiften munder ud i, at parterne opfordres til at køre en retsag omkring problematikken. Mit største ønske er, at parterne snart indser, at tilsammen er de voldsomt stærke - men i stadig intern strid, er de begge svage. Herligt, hvis fornuften kunne vinde. ;-)
|
|
20/9 22:18 af Bulder |
Man savner i den grad Q&A. Helge?
|
|
20/9 22:16 af Bulder |
kemo. Der kører åbenbart et kombi studie Tivdak+Pembro (link)
|
