Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/9 18:08
af Bella1
Jo, ham den positive ;-)
22/9 18:06
af Pensionisten
Var det ikke Simon Spies?
22/9 18:05
af Bella1
Lad JW få sin morgenbasse, - jeg er tilfreds med varm morgenbolle ;-)
22/9 18:03
af Vitus
Og måske ikke kun tænker på mig selv, og mig selv, og mig …..
22/9 18:01
af Pensionisten
@Klarussen 17:51. Jeg forsøger absolut ikke at male fanden på væggen. Og jeg holder hver eneste Genmabaktie jeg har (er min næststørste enkeltaktie) - jeg opfordrer bare til, at hver enkelt forholder sig til udviklingen.
22/9 17:57
af Pensionisten
Det var dejligt, gdn55, at du kom på banen. Det havde jeg absolut forventet - det plejer du jo ;-) Men nu er der jo rigtigt mange, det ikke købte deres beholdninger i Genmab i 1800 tallet - men i nutiden. ;-)
22/9 17:51
af Bella1
:-)
22/9 17:51
af Vitus
Man kan jo godt sende en medfølende tanke til dem, som købte i en kurs 3300, men jeg kan forstå, at det er den snart igen….og så har de trods alt ikke tabt på den….
22/9 17:51
af Klarussen
Jeg henviser i al beskedenhed klynkerne til citat af Pensionisten 20/9 20:57:"Kig dog på selskabet - dets ageren og nyhedsflow. Der er da ingen grund tii, p.t., at male fanden på væggen. "... Den lader vi lige stå et øjeblik
22/9 17:47
af Bella1
Weekenden kan kun vorherre tá fra os, - så en god en af dem (uden Kleenex) :-)
22/9 17:47
af gdn55
Da jeg begyndte at investere i Genmab, og satte alle mine surt tjente penge i Genmab, var mit håb, at den ville nå 500 kr. og så sælge. På det tidspunkt kørte det godt, så jeg op-justere til 2000. Har stadigvæk ikke solgt, men brugt , og betalt skat for ialt ca. 40000000 kr, og stadigvæk næsten det samme beløb, som da jeg begyndte at købe. Så det har virkeligt været et eventyr. Tror stadigvæk Genmab på den lange bane er meget, meget mere værd end den er idag.
22/9 17:42
af Pensionisten
Det var, vist nok, også det, jeg skrev ;-)
22/9 17:35
af Vitus
Det tror jeg ikke bekymrer Genmab…..de interesserer sig ikke så meget for aktionærerne….når der er udfordringer går de gerne i flyverskjul….
22/9 17:30
af Pensionisten
rigtigt….
22/9 17:30
af Pensionisten
Det der bekymrer mig lige nu, er den introverte facade Genmab har bygget op - den huer mig ikke rogtigt.
22/9 17:28
af Pensionisten
Det jegallermest er nervøs for, er, om taberen i voldgiften, efterfølgende vælger at anlægge en retssag ved domstolene. Det vil, i givet fald, blive meget langvarigt, og enormt dyrt. Men pyt, jeg håber på afgørelse, begge parter accepterer.
22/9 17:22
af Pensionisten
Under alle omstændigheder, afventer jeg voldgiftens afgørelse. Så må vi tage den derfra.
22/9 17:20
af Pensionisten
Og så må vi jo, som småaktionærer, hver især finde eget standpunkt.
22/9 17:19
af Pensionisten
Javel, JW har for ca. 1.6 mia. I aktier. Men jeg kunne godt tænke, at han er mere idealist - og måske er ret ligeglad med om aktiebeholdningens værdi er 1.6 eller 0,9 mia. værd. Han har jo nok dækket morgenbasserne mange år alligevel.
22/9 17:17
af Bella1
Det kræver sin mand, at være vedholdende, - og sin masochist!
22/9 17:16
af Pensionisten
Vi afventer jo stadig voldgiften! Men bortset fra det, er jeg af den overbevisning, at Genmab er gået ind i en fase, hvor det er rent idealistiske der fokuseres på. Og absolut ikke med profit for øje.
22/9 16:22
af Vitus
Det er godt nok en elendig kursudvikling -:(
22/9 13:43
af Riis7
Hehe så skal der ske noget med renten og vundet voldgiftsag;-)
22/9 13:23
af Bella1
Mon ikke 3300, den næste tid ;-)
22/9 12:36
af Riis7
Mon ikke vi skal ned og test de 2450 igen , den næste tid
22/9 07:22
af transalp
Go morgen.. :)
22/9 06:21
af Stroka
God morgen :-)
22/9 05:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
21/9 20:55
af ProInvestorNEWS
Kort video...Speedsnak om chat,debat, Dagens Aktie og faldne aktiekoryfæer. (link)
21/9 19:18
af Bulder
That would ofcourse be optimal, that they continue with both.
21/9 18:43
af Sukkeralf
Jan likes them both but it seems like BioNTech likes GEN1042 most according to their latest investor presentation
21/9 17:21
af E L
yes, i agree, each time i check i am worried i will see the word 'terminated' lol . Though, theoretically, we could still see them terminate the lung cancer trial, this is for endometrial cancer
21/9 17:13
af Bulder
Although 16:22 is not a registrational study, it’s a good sign, that they continue to investigate 1046.
21/9 16:35
af E L
(small) New trial - Daratumumab for Polyneuropathy Associated With MGUS (Dara-MGUS) (link)
21/9 16:33
af E L
New trial - Outpatient Administration of Teclistamab for Multiple Myeloma (link)
21/9 16:29
af E L
New Phase 2 Trial of Epcoritamab in Combination With Rituximab-mini CVP for Older Unfit/​Frail Patients or Anthracycline-Ineligible Adult Patients With Newly Diagnosed Diffuse Large B-cell Lymphoma (link) (by M.D. Anderson Cancer Center)
21/9 16:22
af E L
New trial - GEN1046 in Combination With Anticancer Agents for the Treatment of Advanced Endometrial Cancer (cancer of the womb) (link)
21/9 15:13
af JKY_VH
ja, ser sådan ud
21/9 15:06
af Riis7
Rente frygten er hvis kommet tilbage og rammer alt igen:-)
21/9 10:23
af E L
Efficacy of daratumumab in refractory primary Sjögren disease (link)
21/9 06:11
af StockBull
Så for de lidt nørdede kan man jo checke de resterende 279 fonde / EFTer for at få kabalen til at gå op.
21/9 06:09
af StockBull
Der er f.eks ca. 54.000 Genmab aktier shortet via IBB ETF
21/9 06:06
af StockBull
Biotechnology ETF (IBB) shares currently have a short interest ratio of 7.0. This means that it would take 7 days to cover all the short positions based on the average daily trading volume. The short interest as of August 15th was 10,180,000 shares
21/9 06:03
af StockBull
Nærliggende, at shorte ETFer som holder mange firmaer med stor gæld som er presset af de højere renter og Genmab kunne tilfældigvis være i en sådan ETF og vil derfor også blive shortet. F.eks er Genmab med i iShares NASDAQ Biotechnology ETF.
21/9 05:57
af StockBull
:-) Morn, 0.95% short i genmab er jo ikke meget og en stor del af de 0.95% er sikkert via ETFer som er ejet af store fonde. Der er over 280 fonde / EFTer som ejer Genmab aktier så det ikke nødvendigvis Genmab de går efter når de går short i en ETF med +100 aktier
21/9 05:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
20/9 23:26
af gentogen
Egentlig en interessant tanke, for kan voldgiftsinstitutionen overhovedet gøre det? Den er jo skabt for at undgå retssager.
20/9 22:26
af Pensionisten
Man savner også, i den grad, noget action. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis voldgiften munder ud i, at parterne opfordres til at køre en retsag omkring problematikken. Mit største ønske er, at parterne snart indser, at tilsammen er de voldsomt stærke - men i stadig intern strid, er de begge svage. Herligt, hvis fornuften kunne vinde. ;-)
20/9 22:18
af Bulder
Man savner i den grad Q&A. Helge?
20/9 22:16
af Bulder
kemo. Der kører åbenbart et kombi studie Tivdak+Pembro (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 421/4386