Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
12/9 18:32
af StockBull
Naturlig udvikling på dagkortet. RSI på vej ned til omkring 35 for at forme ny højere bund. Typisk vi ser lidt svaghed i September inden vidre opgang som historisk ser topper Nov-Dec.
12/9 17:12
af Riis7
heldigvis vinder Aab igen:-)
12/9 16:53
af AaBforever
Nu må der godt snart komme noget ketchup-effekt....;-)
12/9 16:38
af bikube
Tak E L, det må jo igen give lidt penge i "den slunkne kasse".
12/9 15:42
af E L
Traverse Biotech announces a world-wide license agreement with Genmab to develop and commercialize a novel cancer bispecific antibody (link)
12/9 13:26
af Klarussen
Eller et par lyserøde. Det lader dog ikke til at pengene brænder i lommen på Genmabs ledelse. Det forlød sig at 2023 var et godt år til M&A, men hvor vidt det er under overvejelse det er uvist. Måske man skulle smide en mail til JW & Co.
12/9 13:11
af nohope
Jeg er så vild med selskaber der puger giga beløb sammen. På et eller andet tidspunkt, så skal bestyrelsen vise handlekraft og så køber de en hvid elefant for pengene.
12/9 13:11
af Klarussen
Vel 17-18% af Genmabs aktuelle værdi
12/9 13:05
af Klarussen
Man kan alligevel få en del aktier for de 30 MIA DKK (?) man har puget sammen
12/9 13:03
af Klarussen
Aktietilbagekøb, ja tak herfra. Understøtter kursen.
12/9 12:52
af E L
High Rate of Durable Responses in R/R Lymphoma With Bispecific Antibody — Response rate exceeds 60%, with 15- to 20-month duration with epcoritamab (link)
12/9 12:26
af Riis7
Jeg tror det holder mange investor væk:-) buffet vil ikke ha aktier uden udbytte :-)
12/9 12:22
af StockBull
Tror de professionelle som sidder på 70% af Genmab er ligeglade. Man ser jo at kursen falder hver gang der er udbetalt udbytte. Nvidias kurs ville sikkert stige hvis de stoppede med at udbetale udbytte. Det småfolk som sidder og trille 10 ører det tror at udbytte er en fed forretning. Sorry, ikke noget personligt. Bare min mening.
12/9 12:17
af Riis7
Jeg har haft nvidia aktier i næsten 10 år, de udbetaler udbytte, det er næsten ingenting, men viser at de kan og det betyder at nogle investor køber aktien , tror mange vælger fra pga af ingen udbytte, aktietilbagekøb osv:-)
12/9 12:14
af StockBull
Udbytte hjælper ikke på kursen. Vil derimod øge Genmabs økonomiske risiko profil som de fleste analytikere nok vil tolke negativt og dermed lavere kurs targets.
12/9 12:11
af E L
also, it is again focused at a certain population, exon 14 here, i would expect that with better biomarkers they should be ablo to determine better which patients are suited for what combination and that way improve results even further. but for now this seems promising
12/9 12:09
af E L
it is also monotherapy; it should improve further in combination, they are alreading trying it with capmatinib (link)
12/9 11:52
af Bulder
What do you think of it E L? 50 % orr, most lasting more than 6 mths. Is this what we can expect, or will we se better in the pH 3 studies? Meaningfull they say.
12/9 11:39
af Klarussen
Short øges langsomt, nu 0,85%. Svt. 1,44 MIA DKK
12/9 10:41
af E L
Stephen V Liu, MD @StephenVLiu #WCLC23 Dr. Natasha Leighl presents updated data on amivantamab in #MET exon 14 NSCLC. In 1L, RR 50% with 47% lasting > 6m. After prior MET therapy, RR 21%. Overall, PFS 5.4m, OS 15.8m. (link)
12/9 10:29
af Riis7
Novo laver aktiesplit igen + udbytte :-) måske Genmab skulle overveje noget af det eller aktietilbagekøb ;-)
12/9 09:41
af StockBull
Novo var jo også en svag aktie fra 2014 til 2020. Det er helt normalt, at aktier har en stille periode i takt med pipelinen bliver modnet. Det jo pipelinen man ofte investere i og det er altid et sats. Derfor spændende hvad der kommer ud af Gen1046, 1042 og HexCD38 m.m
12/9 08:38
af E L
Treatment with RYBREVANT® (amivantamab-vmjw) and Lazertinib Plus Chemotherapy Showed Durable Progression-Free Survival in Patients with Previously Treated EGFR-Mutated Advanced Non-Small Cell Lung Cancer (link)
12/9 08:34
af E L
AbbVie to launch epcoritamab in the United Arab Emirates (link)
11/9 23:50
af peter12
Ny artikel om Tagrisso (link)
11/9 17:48
af Sukkeralf
Sandhedens time nærmer sig så småt for voldgiftsagen, GEN1042 og GEN1046 og næste år HexCD38, så spændende om man kan tolke noget ud fra Genmabs investorpræsentation i morgen. For de bispecifikke antistoffer skal der gerne ny handling bag, så det bliver meget spændende.
11/9 17:35
af Klarussen
Der er lidt ørkenvandring over kursen efterhånden. Vi trænger i den grad til noget kursdrivende (til den gode side)
11/9 16:18
af gdn55
Jeg ved det godt trolmand
11/9 15:59
af troldmanden
Ja men det er jo ikke hvad der menes når der tales om svag" aktie. Det er performance den seneste tid.
11/9 15:53
af gdn55
Enig,men jeg har været med siden 2010 ca. så for mig har det været en stærk aktie, og et dygtigt sel skab.
11/9 15:50
af troldmanden
gdn55 der er forskel på svag aktie og stærkt selskab. Aktien er faldet 12% i år. 7% det sidste år. kun steget 15% de 3 sidste år. Så dem der har holdt langsigtet (inkl jeg) har ikke fået et specielt godt afkast de sidste 3 år
11/9 15:46
af Riis7
den i bund i min pension i år:-) det vil jeg kalde svag:-) ja den har været god tidligere, men det hjælper ikke i år:-) eller de sidste 3 år
11/9 15:34
af gdn55
Svag aktie? Genmab har aldrig stået stærkere end den gør nu.
11/9 14:52
af Riis7
Bekymringen er vel os Sløje Darzalex salgstal i både juni og juli også en voldgiftssag som man nok taber igen, folk ser vel bedre muligheder end biotekt:-) der er jo fest i tech:-) hvorfor så blive i en svag aktie der os er rente følsom
11/9 14:15
af Raun
Bekymringen er vel bare at aktien har roterende fis i kasketten.... - Aktien kunne da i det mindste give nogle "sunde" signaler om op eller ned - i stedet for denne her daglige limbo-rock, der absolut ikke giver nogen mening....
11/9 14:06
af w
hvad er mon bekymringen i dag
11/9 13:45
af AaBforever
Det er lige før man skulle overveje at sætte stop-loss på;-)
10/9 19:16
af bibob
Amivantamab. OncLive. (link)
9/9 22:22
af Bulder
Interessant.
9/9 22:00
af peter12
Nyt forsøg med dara i nsclc (link)
8/9 19:22
af Klarussen
JKY: helt enig, det ville klæde bestyrelsen i Genmab at i det mindste anstændigvis at købe lidt op for skillingemønterne for at vise flaget. Men nej.
8/9 18:34
af JKY_VH
Klarussen 14:14, se bare effekten +4,50%, så bestyrelsen kunne vel selvfinansiere et symbolsk aktiekøb gennem kursstigninger på deres gratis warrents ;-)
8/9 16:49
af StockBull
CFDer
8/9 16:49
af StockBull
Jeg handler kun CDFer kender ikke meget til certifikater men mon ikke de opså ændre sig i samme forhold som aktien
8/9 15:46
af JKY_VH
Ja Klarussen, det er tanken der tæller;-)
8/9 15:19
af Pensionisten
@StockBull . SB, jeg ved, at du har styr på detaljerne. Hvad sker der med nogle Bull Certifikater, når de sker et aktiesplit?
8/9 15:07
af StockBull
Der er ingen af dem som bare kommer tæt på Jans beholdning
8/9 14:14
af Klarussen
Ja, vedkommende må have pantsat sat hus og familie og svigerfamilien for at lave et så stort støtteopkøb i firmaet :-D Symbolværdi (meget symbolsk) er dog fin nok
8/9 13:47
af JKY_VH
Så er der igen mulighed for bestyrelsesmedlemmerne i Genmab for at tage ved lære af det gode eksempel"GN: Bestyrelsesmedlem køber aktier for over 155.000 kr. 12:57 Bestyrelsesmedlem i GN Anette Weber har onsdag købt 1200 aktier i selskabet for et samlet beløb på 155.676 kr. Det fremgår af en børsmeddelelse. .\\˙ MarketWire"
8/9 12:56
af Pensionisten
Det var derfor jeg skrev: lidt ;-) Men stemningen ser ud til at have vendt sig lidt - US 30 og US 500 har ændret sig pænt :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 426/4386