Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
14/1 20:44
af JKY_VH
Tillykke Helge, godt gået:-)
14/1 21:21
af JKY_VH
Hatten af for det Helge. Du render jo også til mange sene møder:-)
14/1 21:44
af JKY_VH
God arbejdslyst:-)
15/1 10:05
af Legolas23
øhhh - knald på fra morgenen... ? 394 !
15/1 10:06
af celsius
skal vi over rekord kursen på 396 i dag -:)
15/1 10:07
af celsius
der er sikkert mange der tror at Jan har lidt godt nyt i posen til i aften på J.P. Morgan
15/1 10:09
af investor1989
tak fordi du mindede mig om det celsius :) havde sq helt glemt det :)
15/1 10:09
af investor1989
17.30 skal nok blive godt. Markedet er lige lukket, så kan Jan trylle en nyhed ud 17.15
15/1 10:10
af Legolas23
Har du suppleret IV89 ?
15/1 10:12
af investor1989
nej nej. 20 % af porteføljen er rigeligt :) kommer ikke til at gå hårdere ind i genmab medmindre den dykker markant
15/1 10:12
af investor1989
kæresten har også 100% af porteføljen i genmab :)
15/1 10:16
af investor1989
nu er hendes portefølje ikke så stor :) så hun kan godt tage lidt risiko :)
15/1 10:16
af investor1989
men det var nu mere fordi vi ikke er gift og så rammer jeg over 49.900 (27% beskatning) så kunne hun jo ligeså godt få lige genmab så hun også kunne udnytte hendes 49.900 :)
15/1 10:17
af investor1989
Jeg har lovet at kompensere hende hvis hun lider tab. men pt. brokker hun sig ikke, hun er med fra ca. 180
15/1 10:19
af investor1989
Det er vidst det der hedder en stor eventualforpligtelse når man laver regnskab :)
15/1 10:22
af investor1989
Nosser af stål hedder det vidst :D
15/1 10:23
af investor1989
Deutsche bank hæver genmab til 420
15/1 10:43
af Sukkeralf
Mon ikke vi får opdaterede kursmål fra Bowers og Novod i morgen efter Genmabs præsentation i dag
15/1 10:45
af investor1989
Det ville da klæde dem. De plejer jo gerne at ville have de højeste kursmål
15/1 10:46
af celsius
hvad var det sidste kursmål fra Deutsche bank, der står ikke hvor meget der var hævet med ?
15/1 10:48
af investor1989
mener 360 uden at være sikker
15/1 10:48
af celsius
sorry 340 -:)
15/1 10:55
af celsius
Tror i at GS har taget Genmab af casen ?
15/1 10:56
af investor1989
Virker i hvert fald underligt de ikke har meldt nogen ud i 2 år nu
15/1 10:59
af investor1989
Du ringer bare Helge
15/1 11:02
af Sukkeralf
Er det ikke lige meget med GS efterhånden - aktien klarer sig meget fint uden deres opbakning
15/1 11:04
af investor1989
Haha kender sq ikke nogen i GS :) vi må have fat i pete45/mena/pete44,5/AbuDhabi
15/1 11:15
af gentogen
Send en mail til Keyur Parekh...(link)
15/1 11:19
af celsius
send også lige en mail Peter Aabo .. han hænger da også lidt bremsen for tiden -:)
15/1 11:20
af JKY_VH
Ser vi mon et nyt udfald mod 400?
15/1 11:22
af JSEH
Rolig nu JKY
15/1 11:26
af JKY_VH
Uha, mørke kræfter på spil:-)
15/1 11:27
af Solsen
Deutche 420, Jyske 425, Kempen 440, Jefferies 430, SEB 380 og Alpha Value 193 med sell - øvrige Buy. Alle targets er fra 2015
15/1 11:27
af Bulder
Vedblivende kursstigning uden nyheder betyder at (forventning om) Dara-filing nu er indregnet. Derfor næppe yderligere kursstigning når/hvis filingen kommmer.
15/1 11:37
af JKY_VH
Mon ikke at den stiger når Dara-filing kommer som følge af visheden?
15/1 11:51
af JSEH
JKY!
15/1 11:53
af Solsen
Hvad sker der lige nu ?
15/1 11:53
af HSK
SNB
15/1 11:54
af HSK
ends minimum exchange rate, lowers interest rates to -0,75
15/1 11:54
af Solsen
DAX røg ned med 2%
15/1 11:54
af Solsen
ok
15/1 11:58
af JKY_VH
Det er ikke min JSHE. Det er kun i89 der har kontrol over DAX`en :-)
15/1 12:01
af JKY_VH
skyld
15/1 12:05
af Solsen
SMI nede med 7% ?
15/1 12:12
af HSK
CHF var lige oppe i 8,71 DKK
15/1 12:17
af Solsen
Bob der bliver tabt nogle penge lige nu
15/1 13:03
af Bulder
Rolig. Det går over. Det bare de hysteriske kællinger
15/1 14:18
af Bulder
2 kr mere og vi er i plus. Ingen kender dagen, før bjørnen er skudt;-)
15/1 16:37
af Legolas23
Kunne de anonyme lige skifte side :-)
15/1 16:38
af Legolas23
Mon ikke vi får nyt kursmål fra Nordea i morgen :-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 430/4386