Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
AMBU
Grønne Aktier
Vestas
BITCOIN
Shipping
Smallcap og First North aktier
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Medico
Pharma
Zealand Pharma
|
|
1/9 10:00 af lahn1 |
Jeg arbejde engang i en virksomhed som målte succes i antal medarbejdere. Det var sjovt i et stykke tid.
|
|
|
1/9 09:44 af E L |
Genmab
@Genmab
Genmab is proud to have reached the milestone of 2,000 colleagues. To celebrate this incredible achievement, Genmab colleagues across all our locations gathered to celebrate—photo booth style! Here are a few highlights.
(link)
|
|
|
1/9 07:27 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
1/9 07:18 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
1/9 06:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
31/8 21:56 af bikube |
Thanks E L it´s good to learn something new.
|
|
|
31/8 20:24 af E L |
a lot of funds rebalance at the end of a month or the start of a new month and only trade at that time. Some funds only allow investors to enter of withdraw at that time. And they conveniently throw all that money into the closing auctions. So you will very often see large auction size on the last and sometimes first day of a month. Quarter end even more
|
|
31/8 17:35 af Bulder |
Novo is the same.
|
|
31/8 17:33 af Bulder |
Don’t know what that is.
|
|
31/8 17:33 af Bulder |
One of 4 great days: Der har jo være MSCI og rebalancering af KAX CAP, så det er en af de fire store dage på året, bemærker chefaktiehandler i Danske Bank Mads Zink.
|
|
|
31/8 17:31 af E L |
month end Bulder
|
|
|
31/8 17:30 af E L |
yes, fingers crossed for that....
|
|
31/8 17:25 af Bulder |
3/4 af dagens omsætning
|
|
31/8 17:24 af Bulder |
Har I bemærket omsætningen på lukkeauktionen? Og så faldt den ikke engang.
|
|
31/8 17:19 af Bulder |
…or both :-)
|
|
|
31/8 17:15 af Sukkeralf |
Hopefully that means they are on to something with that combination. A registration trial for either GEN1046 or GEN1042 this year would be so important.
|
|
|
31/8 17:06 af Riis7 |
der tech fest i år, ikke biotech ;-)
|
|
|
31/8 17:05 af E L |
the japanese trial for GEN1046 is also adding an arm for Pembrolizumab Combination Therapy, so that will probably be the way to go... (link)
|
|
|
31/8 17:01 af Klarussen |
Last 3 years = +13,32%. YTD -10,30%
|
|
|
31/8 16:56 af E L |
6th negative month this year, out of the 8 . been a while since we had that...
|
|
|
31/8 14:33 af Klarussen |
Now you`re talking...
|
|
|
31/8 14:19 af gentogen |
Jeg drømmer ikke om salg, men skal det være, så skal vi da først i 4000 og så have 100%
|
|
|
31/8 14:16 af Pensionisten |
Jep - drømmer er skattefrie ;-)
|
|
|
31/8 14:15 af Klarussen |
Man kan jo drømme :-D
|
|
| ||
|
|
31/8 14:09 af Pensionisten |
+ 100% :-D
|
|
|
31/8 14:05 af Klarussen |
@pensionisten: jeg tager derimod gerne en up-front betaling på +100% som jeg kan investere else where. Tidhorisonten ellers kan være meeeget lang. Også for en pensionist ;-)
|
|
|
31/8 13:09 af Pensionisten |
Der er jo rimelig bred elastik i den melding ;-)
|
|
|
31/8 13:08 af Pensionisten |
Det er jo den sidste officielle sommerdag idag. Oj Jan forventede en afgørelse på voldgiften “efter sommer” ;-)
|
|
|
31/8 13:06 af Pensionisten |
Jeg ser nu hellere en vunden voldgift, og så øget tryk på pedalen og acceleration på pipeline og flere produkter i paletten ;-)
|
|
|
31/8 11:55 af Klarussen |
På tide J&J finder muldvarpen frem, de kunne da give et bud, så må vi se...
|
|
|
31/8 11:31 af Klarussen |
Man kan kun være enig :-)
|
|
|
31/8 10:35 af Hen |
Genmab Is Down To Attractive Levels (link)
|
|
|
31/8 09:53 af peter12 |
Glubende appetit på M&A (link)
|
|
|
31/8 06:35 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
31/8 06:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
30/8 19:45 af Pensionisten |
Og nu tilbage til Genmab…. :-)
|
|
|
30/8 19:44 af Pensionisten |
Med hensyn til DSV, så er DB Shenker jo i spil lige nu. Ingen tvivl om, at DSV er inde over casen. Men der er også en ønske fra Tyskland om, at bevare arbejdspladser i Tyskland. Måske, de kan finde en model, hvor den tyske del bevares på tyske hænder, og den Nordamerikanske del, som DSV er meget interesseret i, skilles ud, og købes af DSV. Det kunne være een af mange løsninger. ;-)
|
|
|
30/8 19:28 af Pensionisten |
Jeg har haft førnævnte 3 aktier i årvis - så kun den sidste del, jeg leger/eksperimenterer lidt med. Og det er jeg ikke ret genial til ;-)
|
|
30/8 19:24 af Bulder |
Bortset fra Novo.
|
|
30/8 19:24 af Bulder |
Jeg gik ind i dsv for nylig. Faktisk dagen før 5% faldet. Så året har hidtil ikke rigtigt været venligsindet.
|
|
|
30/8 19:12 af Pensionisten |
Jeg er, meget, konservativ i mine investeringer, men har dog et rimeligt resultat ÅTD: DSV +21,48% ,Genmab -8,81% og Novo 37,31%. Disse 3 aktier udgør tilsammen 85% af min portefølje, og er nævnt i vægtet rækkefølge. Det har været rimeligt.
|
|
|
30/8 19:05 af JKY_VH |
Ja Mads Nipper har vist ikke haft en heldig hånd i Ørsted
|
|
30/8 18:41 af Bulder |
Lå ellers med et ok plus for året, men det lavede Ørsted om på.
|
|
|
30/8 18:41 af henrik48 |
Igen i dag er jeg glad for mine NVidia-aktier .. og Genmab… :-)
|
|
|
30/8 18:34 af Pensionisten |
Ok :-D troede, du var gået i bear ;-)
|
|
30/8 18:33 af Bulder |
I dag var kun gmab i plus
|
|
30/8 18:30 af Bulder |
Det er åtd
|
|
|
30/8 17:50 af Pensionisten |
Øhhhh @Bulder 17:17 : Jeg ville godt have haft nogle af de aktier i Novo, der er i + idag :-)
|
|
|
30/8 17:43 af Pensionisten |
Nå, men hvorom alting er: Jeg fornemmer, at vi alle også overlever idag :-D
|
|
30/8 17:23 af Bulder |
Pisse irriterende med de lukkeauktioner, hvor en meget stor del af dagens omsætning finder sted. Falder hver gang med 10-15 kr.
|
