Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
1/9 10:00
af lahn1
Jeg arbejde engang i en virksomhed som målte succes i antal medarbejdere. Det var sjovt i et stykke tid.
1/9 09:44
af E L
Genmab @Genmab Genmab is proud to have reached the milestone of 2,000 colleagues. To celebrate this incredible achievement, Genmab colleagues across all our locations gathered to celebrate—photo booth style! Here are a few highlights. (link)
1/9 07:27
af Stroka
God morgen :-)
1/9 07:18
af bibob
God morgen. :-)
1/9 06:14
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
31/8 21:56
af bikube
Thanks E L it´s good to learn something new.
31/8 20:24
af E L
a lot of funds rebalance at the end of a month or the start of a new month and only trade at that time. Some funds only allow investors to enter of withdraw at that time. And they conveniently throw all that money into the closing auctions. So you will very often see large auction size on the last and sometimes first day of a month. Quarter end even more
31/8 17:35
af Bulder
Novo is the same.
31/8 17:33
af Bulder
Don’t know what that is.
31/8 17:33
af Bulder
One of 4 great days: Der har jo være MSCI og rebalancering af KAX CAP, så det er en af de fire store dage på året, bemærker chefaktiehandler i Danske Bank Mads Zink.
31/8 17:31
af E L
month end Bulder
31/8 17:30
af E L
yes, fingers crossed for that....
31/8 17:25
af Bulder
3/4 af dagens omsætning
31/8 17:24
af Bulder
Har I bemærket omsætningen på lukkeauktionen? Og så faldt den ikke engang.
31/8 17:19
af Bulder
…or both :-)
31/8 17:15
af Sukkeralf
Hopefully that means they are on to something with that combination. A registration trial for either GEN1046 or GEN1042 this year would be so important.
31/8 17:06
af Riis7
der tech fest i år, ikke biotech ;-)
31/8 17:05
af E L
the japanese trial for GEN1046 is also adding an arm for Pembrolizumab Combination Therapy, so that will probably be the way to go... (link)
31/8 17:01
af Klarussen
Last 3 years = +13,32%. YTD -10,30%
31/8 16:56
af E L
6th negative month this year, out of the 8 . been a while since we had that...
31/8 14:33
af Klarussen
Now you`re talking...
31/8 14:19
af gentogen
Jeg drømmer ikke om salg, men skal det være, så skal vi da først i 4000 og så have 100%
31/8 14:16
af Pensionisten
Jep - drømmer er skattefrie ;-)
31/8 14:15
af Klarussen
Man kan jo drømme :-D
31/8 14:09
af Pensionisten
+ 100% :-D
31/8 14:05
af Klarussen
@pensionisten: jeg tager derimod gerne en up-front betaling på +100% som jeg kan investere else where. Tidhorisonten ellers kan være meeeget lang. Også for en pensionist ;-)
31/8 13:09
af Pensionisten
Der er jo rimelig bred elastik i den melding ;-)
31/8 13:08
af Pensionisten
Det er jo den sidste officielle sommerdag idag. Oj Jan forventede en afgørelse på voldgiften “efter sommer” ;-)
31/8 13:06
af Pensionisten
Jeg ser nu hellere en vunden voldgift, og så øget tryk på pedalen og acceleration på pipeline og flere produkter i paletten ;-)
31/8 11:55
af Klarussen
På tide J&J finder muldvarpen frem, de kunne da give et bud, så må vi se...
31/8 11:31
af Klarussen
Man kan kun være enig :-)
31/8 10:35
af Hen
Genmab Is Down To Attractive Levels (link)
31/8 09:53
af peter12
Glubende appetit på M&A (link)
31/8 06:35
af Stroka
God morgen :-)
31/8 06:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
30/8 19:45
af Pensionisten
Og nu tilbage til Genmab…. :-)
30/8 19:44
af Pensionisten
Med hensyn til DSV, så er DB Shenker jo i spil lige nu. Ingen tvivl om, at DSV er inde over casen. Men der er også en ønske fra Tyskland om, at bevare arbejdspladser i Tyskland. Måske, de kan finde en model, hvor den tyske del bevares på tyske hænder, og den Nordamerikanske del, som DSV er meget interesseret i, skilles ud, og købes af DSV. Det kunne være een af mange løsninger. ;-)
30/8 19:28
af Pensionisten
Jeg har haft førnævnte 3 aktier i årvis - så kun den sidste del, jeg leger/eksperimenterer lidt med. Og det er jeg ikke ret genial til ;-)
30/8 19:24
af Bulder
Bortset fra Novo.
30/8 19:24
af Bulder
Jeg gik ind i dsv for nylig. Faktisk dagen før 5% faldet. Så året har hidtil ikke rigtigt været venligsindet.
30/8 19:12
af Pensionisten
Jeg er, meget, konservativ i mine investeringer, men har dog et rimeligt resultat ÅTD: DSV +21,48% ,Genmab -8,81% og Novo 37,31%. Disse 3 aktier udgør tilsammen 85% af min portefølje, og er nævnt i vægtet rækkefølge. Det har været rimeligt.
30/8 19:05
af JKY_VH
Ja Mads Nipper har vist ikke haft en heldig hånd i Ørsted
30/8 18:41
af Bulder
Lå ellers med et ok plus for året, men det lavede Ørsted om på.
30/8 18:41
af henrik48
Igen i dag er jeg glad for mine NVidia-aktier .. og Genmab… :-)
30/8 18:34
af Pensionisten
Ok :-D troede, du var gået i bear ;-)
30/8 18:33
af Bulder
I dag var kun gmab i plus
30/8 18:30
af Bulder
Det er åtd
30/8 17:50
af Pensionisten
Øhhhh @Bulder 17:17 : Jeg ville godt have haft nogle af de aktier i Novo, der er i + idag :-)
30/8 17:43
af Pensionisten
Nå, men hvorom alting er: Jeg fornemmer, at vi alle også overlever idag :-D
30/8 17:23
af Bulder
Pisse irriterende med de lukkeauktioner, hvor en meget stor del af dagens omsætning finder sted. Falder hver gang med 10-15 kr.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 431/4386