Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
24/8 11:10 af Klarussen |
Hvor er det skønt at være Genmab aktionær på en dag som denne. And the best is yet to come, watch your socks! ;-)
|
|
24/8 10:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Generelt er aktien vist svagest i maj og juni. Vil tro, at Stcokbull også har statistik på det. :-)
|
|
24/8 10:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
På nyhedsfronten i juli har vi bla. regnskab fra J&J som ofte har vist sig kursdrivende.
|
|
24/8 10:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Juli er iflg statistikken sammen med november de måneder, hvor Genmab stiger mest.
|
|
24/8 10:20 af concillado |
Desuden plejer GEN som regel at kursrette sig efter den "tørre" sommerperiode, ligesom tidligere år, hvor kursen altid siver i agurke-sæsonen.
|
|
24/8 09:47 af StockBull |
Ja TA virker begge veje. +80% sandsynlighed for +2800 inden 15 Sept.
|
|
|
24/8 09:33 af Vitus |
Er det en vi kan regne med…..
|
|
24/8 09:16 af StockBull |
TA target kortsigtet 2814 (link)
|
|
|
24/8 09:09 af E L |
Mim8, a novel factor VIIIa mimetic bispecific antibody, shows favorable safety and pharmacokinetics in healthy adults (link)
|
|
|
24/8 09:06 af E L |
(link) tecvayli consumer page
|
|
|
23/8 23:29 af Sukkeralf |
Bliver rart med en update fra Jan hos Morgan Stanley 12-09-2023
|
|
|
23/8 23:28 af Sukkeralf |
|
|
|
23/8 22:22 af bikube |
Pensionisten - Det kan være alle salg efter den sidste portion warrants, der er samlet i en handel i Nordea.
|
|
|
23/8 22:18 af Pensionisten |
Sidder p.t. og afventer regnskab fra NVIDIA - det kan godt blive spændende :-)
|
|
|
23/8 22:15 af Pensionisten |
Har ikke læst den - fanger kke min interesse ;-)
|
|
|
23/8 22:12 af Klarussen |
@pensionisten: og din konklusion på artiklen? (du er jo ikke doven?) :-)
|
|
|
23/8 21:56 af Pensionisten |
På Nordeas opgørelse, figurerer der en intern handel på ikke mindre end 22.496 aktier i Genmab kl. 17:07. Indberetter ENS. Det er faktisk godt 1/3 del af dagens omsætning. Nogen ideer om, hvad det kan være?
|
|
|
23/8 21:26 af Pensionisten |
@Klarussen: Det er en kedelig egenskab, at være i besiddelse af hvis man vil investere i aktier ;-) Og det pudsige er jo, at mange mennesker kan læse nøjagtig de samme informationer - og komme til hver sin konklusion ;-)
|
|
|
23/8 17:00 af Klarussen |
(jeg er lidt doven)
|
|
|
23/8 16:59 af Klarussen |
Og konklusionen Sukkeralf?
|
|
|
23/8 16:31 af Sukkeralf |
En lidt gammel sag om Janssens syn på deals
|
|
|
23/8 16:30 af Sukkeralf |
|
|
23/8 14:24 af concillado |
Det er jo et perfekt tidspunkt at skyde (lidt mere) ind i Genmab i så fald ;-)
|
|
23/8 14:23 af concillado |
Forudsat at det nuværende kursniveau på ca. 2500 holdes, kan man så teknisk tale om en bundvending. Ingen kan forudsige fremtiden, men nu taler jeg udelukkende ud fra et teknisk signal perspektiv.
|
|
| ||
|
|
23/8 13:31 af E L |
the CureVac partnership could also possibly lead to vaccine work i guess
|
|
|
23/8 13:30 af E L |
we know from a Biontech conf call
"in principle, FixVac could be an option for patients with advanced metastatic disease. But again, here, it's a question of the combination compounds. And this is something that is now in the focus of our upcoming studies evaluating the use of these vaccines in combination with our checkpoint immunomodulators, for example, the bispecific BNT312 and BNT311 molecules, " that is Gen1046 & 42
|
|
|
23/8 13:14 af peter12 |
SB du spurgte om GMAB forskede i vacciner. Dette patent kunne tyde på det. Måske samarbejde med Biontech ? (link)
|
|
23/8 12:34 af StockBull |
Tvede har investeret langsigtet i hans fond så på den korte bane kan der selvfølgelig komme kraftige udsving p.g.a han geare en del. Investerings horisonten i hans fond er 7 år og minimum 100k Euro
|
|
23/8 12:21 af StockBull |
Bogen forudser ikke geopolitisk udvikling men beskriver hvilke industrier som vil udvikle sig med eksponentiel hastighed
|
|
23/8 12:20 af StockBull |
Men man kan selvfølgelig bruge bogen til at vurdere hvad der bedst kan betale sig at invesere i i fremtiden og hvad man med fordel bør undgå.
|
|
23/8 12:17 af StockBull |
Bogen har ikke noget med hans fond at gøre. Det er 2 forskellige emner.
|
|
23/8 12:15 af StockBull |
Det jo ikke L.T alene. Han har et system som opsamler data fra alverdens forskere og på baggrund af big data fra verdens førende forskere kommer hans AI program frem til nogle årstal for mulige gennembrud. Foreslår du / I læser bogen.
|
|
|
23/8 11:59 af Klarussen |
Det er svært at spå, især om fremtiden ;-) Jules Verne havde det talent. Lars Tvede?
|
|
|
23/8 11:55 af JKY_VH |
enig, men den geopolitiske udvikling har overrasket mange.
|
|
|
23/8 11:54 af Klarussen |
Hans fond Atlas Global Macro er nede med over 40% på godt 2 år. Det har kostet investorerne dyrt. Ikke altid teorier og realiteter hænger sammen.
|
|
|
23/8 11:51 af JKY_VH |
men godt tænkt SB ;-)
|
|
|
23/8 11:50 af JKY_VH |
LT er altid interessant læsning, men hans kraftige eksponering mod Rusland er ikke nogen succeshistorie pt.
|
|
23/8 11:37 af StockBull |
Bogen er fra 2022 fremtidssikret
|
|
23/8 11:37 af StockBull |
Har i læst den nye bog med Lars Tvede. Han skriver om mulige kræft vaccinationer i 2032. Vi går en vild eksponentiel fremtid i møde. Mon Genmab forsker i kræft vacciner
|
|
23/8 11:25 af troldmanden |
|
|
23/8 11:25 af troldmanden |
Her lidt analyse data på hvilke selskaber der i 2028 opnår den største oms, og ligeledes top 10 over mest solgte stoffer i 2028. Dara er nummer 5 på listen. Ligner noget omkring $16 mia (aflæst på graf) Nummer 3 på listen er Ozempic fra Novo. Den er sat til ca $17 mia. Og $33 mia hvis man tæller både Wegovy og Rybelsus med. (Wegovy og Rybelsus er det samme stof, blot rettet mod anden indikation/oralt)
|
|
|
23/8 09:31 af Klarussen |
Kunne være fint teknisk hvis kurs over 2550 holdes ugen ud
|
|
|
23/8 08:34 af Pensionisten |
USA opdaterer kun 2 gange månedligt - jeg benytter Finanstilsynets daglige opgørelser.
|
|
|
23/8 08:26 af Klarussen |
Ja, jeg nåede ikke at regne på tallene, men det lyder plausibelt. ADR er jo heller ikke en "rigtig" aktie, men en ret til en andel af en aktie som holdes i en tysk bank, som jeg forstår det (der står noget på Genmabs hjemmeside angående ADR-programmet). Det eneste jeg noterede mig ved tallene i peter12s link er at shortprocenten oplyses til 0,63%, men de er ikke helt opdaterede, den sidste short jeg har set var 0,53% og ellers har shortprocenten længe været 0,43% (?)
|
|
|
23/8 07:50 af Pensionisten |
Det passer ud,ærket, når man ser på shortprocenten løbende.
|
|
|
23/8 07:48 af Pensionisten |
@Klarussen. Ud fra det link, @peter12 lagde 22:14, er det nok min opfattelse, at de shorttal, der opgives i USA dækker hele Genmab - antal omregnet til ads antal. Det giver sammenhæng. Jeg var ellers af den opfattelse, at tallene kun var for ads noteringen.
|
|
|
23/8 06:56 af Klarussen |
@Pensionisten: fornemt, det bliver spændende at få det afklaret. Godmorgen til alle deltagere i chatten :-)
|
|
|
23/8 06:32 af Pensionisten |
@klarussen - Jeg har en forespørgsel liggende hos Finanstilsynet. Afventer svar.
|
|
|
23/8 06:31 af Pensionisten |
Godmorgen :-)
|
|
|
23/8 06:26 af Stroka |
God morgen :-)
|
