Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/8 11:10
af Klarussen
Hvor er det skønt at være Genmab aktionær på en dag som denne. And the best is yet to come, watch your socks! ;-)
24/8 10:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Generelt er aktien vist svagest i maj og juni. Vil tro, at Stcokbull også har statistik på det. :-)
24/8 10:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
På nyhedsfronten i juli har vi bla. regnskab fra J&J som ofte har vist sig kursdrivende.
24/8 10:31
af Helge Larsen/PI-redaktør
Juli er iflg statistikken sammen med november de måneder, hvor Genmab stiger mest.
24/8 10:20
af concillado
Desuden plejer GEN som regel at kursrette sig efter den "tørre" sommerperiode, ligesom tidligere år, hvor kursen altid siver i agurke-sæsonen.
24/8 09:47
af StockBull
Ja TA virker begge veje. +80% sandsynlighed for +2800 inden 15 Sept.
24/8 09:33
af Vitus
Er det en vi kan regne med…..
24/8 09:16
af StockBull
TA target kortsigtet 2814 (link)
24/8 09:09
af E L
Mim8, a novel factor VIIIa mimetic bispecific antibody, shows favorable safety and pharmacokinetics in healthy adults (link)
24/8 09:06
af E L
(link) tecvayli consumer page
23/8 23:29
af Sukkeralf
Bliver rart med en update fra Jan hos Morgan Stanley 12-09-2023
23/8 23:28
af Sukkeralf
23/8 22:22
af bikube
Pensionisten - Det kan være alle salg efter den sidste portion warrants, der er samlet i en handel i Nordea.
23/8 22:18
af Pensionisten
Sidder p.t. og afventer regnskab fra NVIDIA - det kan godt blive spændende :-)
23/8 22:15
af Pensionisten
Har ikke læst den - fanger kke min interesse ;-)
23/8 22:12
af Klarussen
@pensionisten: og din konklusion på artiklen? (du er jo ikke doven?) :-)
23/8 21:56
af Pensionisten
På Nordeas opgørelse, figurerer der en intern handel på ikke mindre end 22.496 aktier i Genmab kl. 17:07. Indberetter ENS. Det er faktisk godt 1/3 del af dagens omsætning. Nogen ideer om, hvad det kan være?
23/8 21:26
af Pensionisten
@Klarussen: Det er en kedelig egenskab, at være i besiddelse af hvis man vil investere i aktier ;-) Og det pudsige er jo, at mange mennesker kan læse nøjagtig de samme informationer - og komme til hver sin konklusion ;-)
23/8 17:00
af Klarussen
(jeg er lidt doven)
23/8 16:59
af Klarussen
Og konklusionen Sukkeralf?
23/8 16:31
af Sukkeralf
En lidt gammel sag om Janssens syn på deals
23/8 16:30
af Sukkeralf
23/8 14:24
af concillado
Det er jo et perfekt tidspunkt at skyde (lidt mere) ind i Genmab i så fald ;-)
23/8 14:23
af concillado
Forudsat at det nuværende kursniveau på ca. 2500 holdes, kan man så teknisk tale om en bundvending. Ingen kan forudsige fremtiden, men nu taler jeg udelukkende ud fra et teknisk signal perspektiv.
23/8 13:31
af E L
the CureVac partnership could also possibly lead to vaccine work i guess
23/8 13:30
af E L
we know from a Biontech conf call "in principle, FixVac could be an option for patients with advanced metastatic disease. But again, here, it's a question of the combination compounds. And this is something that is now in the focus of our upcoming studies evaluating the use of these vaccines in combination with our checkpoint immunomodulators, for example, the bispecific BNT312 and BNT311 molecules, " that is Gen1046 & 42
23/8 13:14
af peter12
SB du spurgte om GMAB forskede i vacciner. Dette patent kunne tyde på det. Måske samarbejde med Biontech ? (link)
23/8 12:34
af StockBull
Tvede har investeret langsigtet i hans fond så på den korte bane kan der selvfølgelig komme kraftige udsving p.g.a han geare en del. Investerings horisonten i hans fond er 7 år og minimum 100k Euro
23/8 12:21
af StockBull
Bogen forudser ikke geopolitisk udvikling men beskriver hvilke industrier som vil udvikle sig med eksponentiel hastighed
23/8 12:20
af StockBull
Men man kan selvfølgelig bruge bogen til at vurdere hvad der bedst kan betale sig at invesere i i fremtiden og hvad man med fordel bør undgå.
23/8 12:17
af StockBull
Bogen har ikke noget med hans fond at gøre. Det er 2 forskellige emner.
23/8 12:15
af StockBull
Det jo ikke L.T alene. Han har et system som opsamler data fra alverdens forskere og på baggrund af big data fra verdens førende forskere kommer hans AI program frem til nogle årstal for mulige gennembrud. Foreslår du / I læser bogen.
23/8 11:59
af Klarussen
Det er svært at spå, især om fremtiden ;-) Jules Verne havde det talent. Lars Tvede?
23/8 11:55
af JKY_VH
enig, men den geopolitiske udvikling har overrasket mange.
23/8 11:54
af Klarussen
Hans fond Atlas Global Macro er nede med over 40% på godt 2 år. Det har kostet investorerne dyrt. Ikke altid teorier og realiteter hænger sammen.
23/8 11:51
af JKY_VH
men godt tænkt SB ;-)
23/8 11:50
af JKY_VH
LT er altid interessant læsning, men hans kraftige eksponering mod Rusland er ikke nogen succeshistorie pt.
23/8 11:37
af StockBull
Bogen er fra 2022 fremtidssikret
23/8 11:37
af StockBull
Har i læst den nye bog med Lars Tvede. Han skriver om mulige kræft vaccinationer i 2032. Vi går en vild eksponentiel fremtid i møde. Mon Genmab forsker i kræft vacciner
23/8 11:25
af troldmanden
23/8 11:25
af troldmanden
Her lidt analyse data på hvilke selskaber der i 2028 opnår den største oms, og ligeledes top 10 over mest solgte stoffer i 2028. Dara er nummer 5 på listen. Ligner noget omkring $16 mia (aflæst på graf) Nummer 3 på listen er Ozempic fra Novo. Den er sat til ca $17 mia. Og $33 mia hvis man tæller både Wegovy og Rybelsus med. (Wegovy og Rybelsus er det samme stof, blot rettet mod anden indikation/oralt)
23/8 09:31
af Klarussen
Kunne være fint teknisk hvis kurs over 2550 holdes ugen ud
23/8 08:34
af Pensionisten
USA opdaterer kun 2 gange månedligt - jeg benytter Finanstilsynets daglige opgørelser.
23/8 08:26
af Klarussen
Ja, jeg nåede ikke at regne på tallene, men det lyder plausibelt. ADR er jo heller ikke en "rigtig" aktie, men en ret til en andel af en aktie som holdes i en tysk bank, som jeg forstår det (der står noget på Genmabs hjemmeside angående ADR-programmet). Det eneste jeg noterede mig ved tallene i peter12s link er at shortprocenten oplyses til 0,63%, men de er ikke helt opdaterede, den sidste short jeg har set var 0,53% og ellers har shortprocenten længe været 0,43% (?)
23/8 07:50
af Pensionisten
Det passer ud,ærket, når man ser på shortprocenten løbende.
23/8 07:48
af Pensionisten
@Klarussen. Ud fra det link, @peter12 lagde 22:14, er det nok min opfattelse, at de shorttal, der opgives i USA dækker hele Genmab - antal omregnet til ads antal. Det giver sammenhæng. Jeg var ellers af den opfattelse, at tallene kun var for ads noteringen.
23/8 06:56
af Klarussen
@Pensionisten: fornemt, det bliver spændende at få det afklaret. Godmorgen til alle deltagere i chatten :-)
23/8 06:32
af Pensionisten
@klarussen - Jeg har en forespørgsel liggende hos Finanstilsynet. Afventer svar.
23/8 06:31
af Pensionisten
Godmorgen :-)
23/8 06:26
af Stroka
God morgen :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 433/4386