Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
23/8 06:26 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
23/8 05:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
22/8 22:14 af peter12 |
Du kan selv se tallene her (link)
|
|
|
22/8 21:18 af Klarussen |
@pensionisten: fandt du ud af noget med ADR shorten?
|
|
|
22/8 19:41 af gentogen |
Vedkommende vælges fra "an appeal panel consisting of former federal or state appellate court judges who are also experienced arbitrators."
|
|
|
22/8 19:30 af Pensionisten |
Så er huskeren da ikke helt slid ned, til trods for alderen ;-) Tak @Bulder.
|
|
22/8 19:23 af Bulder |
Fra pressemeddelelsen.
|
|
22/8 19:22 af Bulder |
The review of the award will be conducted by a single appeal arbitrator under the rules of the CPR Institute for Dispute Resolution for Non-Administered Arbitration.
|
|
|
22/8 19:04 af Klarussen |
En person? Virkelig? Lyder knapt så betryggende.
|
|
|
22/8 18:59 af Pensionisten |
:-D
|
|
|
22/8 18:35 af JKY_VH |
det kan jo være at han er radikal;-)
|
|
|
22/8 17:27 af Pensionisten |
Det burde være en overkommelig opgave - så vidt jeg husker, og jeg kan tage fejl, består dommerpanelet kun af een enkelt person ;-)
|
|
|
22/8 15:51 af JKY_VH |
Ja, det er da en rigtig god ide;-)
|
|
|
22/8 15:30 af Klarussen |
@gentogen: håber da lige man diskret når at gøre dommerpanelet der vurderer Genmabs anke opmærksom på præcedens...
|
|
|
22/8 15:28 af Klarussen |
Det er da vist også ved at være sidste udkald hvis man vil med på toget ;-)
|
|
22/8 15:25 af StockBull |
Var det ikke KBR som sagde han ville købe meget stort op i denne uge
|
|
22/8 14:14 af troldmanden |
kl 13.49 blev der handlet 2437 stk genmab aktier. Sjældent vi ser den størrelse handler i alm DK åbningstid. Er det nyheden EL lige linkede til?
|
|
|
22/8 14:11 af E L |
and the official EC: European Commission Approves TALVEY®▼ (talquetamab), Janssen’s Novel Bispecific Therapy for the Treatment of Patients with Relapsed and Refractory Multiple Myeloma (link)
|
|
|
22/8 13:07 af gentogen |
|
|
|
22/8 13:06 af gentogen |
Ja, ligheden er jo slående: ""We are gratified to have final resolution in this arbitration. Alkermes' technology and know-how enabled the development of the products covered by the license agreements — medicines that have benefited millions of patients around the world. From the outset, we believed strongly that Janssen was not entitled to cease paying royalties due to Alkermes on sales of these products," said Richard Pops, Chief Executive Officer of Alkermes."
|
|
|
22/8 12:40 af Klarussen |
Yes please, take èm to the cleaners
|
|
|
22/8 12:30 af Sukkeralf |
|
|
|
22/8 12:30 af Sukkeralf |
Lad os så få afgjort voldgiftsagen mod Janssen og vinde som Alkermes gjorde:
|
|
21/8 18:32 af troldmanden |
Jo Mim8 er også med genmab tech, og mener det er ud fra den samme licensdeal oprindeligt indgået i 2015
|
|
| ||
|
|
21/8 17:47 af Klarussen |
Mim8 er også med Genmab teknologi, ikke? (stadig i fase III hos Novo)
|
|
|
21/8 17:19 af Klarussen |
@troldmanden: tak for afklaring
|
|
21/8 17:09 af troldmanden |
royalties/milestones
|
|
21/8 17:09 af troldmanden |
Klarussen, dealen med Hemab er fra et skrinlagt projekt med Novo. Den oprindelige aftale mellem genmab og novo er samlet milestone pakke på $200-250 mio plus encifret royalites. Så regn med det er nogenlunde det der er ført med over i Hemab. Tilsvarende vil novo også få ru
|
|
|
21/8 17:02 af Klarussen |
Idag var det så ikke tilfældet, trendvending? ;-)
|
|
|
21/8 15:37 af Klarussen |
@Raun: enig, der er ofte en pæn stigning om morgenen/formiddag hvor køberne kommer ind og udsalg sidst på dagen, gerne med ekstra tryk nedad i lukkeauktionen
|
|
|
21/8 15:33 af Klarussen |
Biotekstjerneskud holder tæt om aftaler med Novo Nordisk og Genmab (gammel historie, men relevant i denne forbindelse)
(link)
|
|
|
21/8 14:28 af Sukkeralf |
|
|
|
21/8 14:27 af Sukkeralf |
Omvendt er investeringsbanken Citi mere optimistisk i sin seneste vurdering af forretningsområdet fra marts i år. Her regner banken med et estimeret salg på 27,5 mia. kr. i 2027.
Banken regner med, at blødermidlet Mim8, der er under udvikling resten af året, kan nå et potentielt salg på 24 mia. kr. årligt – dette tal er dog markeret af stor usikkerhed.
|
|
|
21/8 13:25 af Raun |
Handlen i Genmab er virkelig underlig..... I løbet af den første times tid, var der en omsætning på 17000stk og pænt stigende. Så går handlen nærmest i stå, og så falder aktien?
|
|
|
21/8 10:45 af JKY_VH |
Solen skinner og Genmab er i +. Lidt usædvanligt;-)
|
|
|
21/8 00:25 af Sukkeralf |
|
|
|
21/8 00:24 af Sukkeralf |
Lidt ekstra fra Nature artikel hvis man lyster (lidt gammel):
|
|
|
21/8 00:20 af Sukkeralf |
Genmab præsenterer HexElect på PEGS Europe i november - kunne da være rart snart at se en klinisk kandidat fra den platform.
|
|
|
21/8 00:19 af Sukkeralf |
|
|
|
20/8 17:05 af Pensionisten |
Det tror jeg vil blive henvist til, at det er et bestyrelsesanliggende ;-)
|
|
|
20/8 16:50 af NiklasZ |
Det kunne vel stilles som spørgsmål ved næste Q&A. "Hvad taler i
mod et aktiesplit?"
|
|
|
20/8 12:49 af JKY_VH |
Ja det er mærkeligt Klarussen
|
|
|
20/8 11:58 af Klarussen |
@lahn1: jeg kan ikke selv gennemskue om aktie-split kan være en fordel. Men det er da særdeles tankevækkende at man valgte at oprette Genmab ADS for at få omsætning og firmaet på børsen i US til 1/10 af "værdien" af den danske notering. Hvorfor så stivnakket ikke åbne op for aktiespilt i DK?
|
|
20/8 09:27 af Solsen |
Rødekro (link)
|
|
|
20/8 08:43 af lahn1 |
Super
|
|
|
20/8 08:38 af lahn1 |
Seper godt eksempel på hvorfor det kan tiltrække investorer , når man laver aktiesplit.Skrevet om Novo på anden platform “ hvis aktien er værd 1380 divideret med 2 er lig med 690. Jeg tror mange mennesker vil være glade for at købe for 690?
|
|
|
19/8 19:26 af Klarussen |
OK, tak for svar, vi håber
|
|
19/8 19:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Klarussen. Det ved jeg ikke lige nu og her. I så fald bliver det som altid lige efter en regnskabsaflæggelse.
|
|
|
19/8 09:59 af Sukkeralf |
Nice - we need all the good news we can get
|
|
|
19/8 08:40 af E L |
European Commission Approves Reduced Dosing Frequency for Janssen’s Bispecific Antibody TECVAYLI®▼ (teclistamab) (link) -we had the CHMP opinion; this is the EC approval
|
