Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
19/8 06:50 af Klarussen |
@Helge: er der håb om en Q&A på et tidspunkt?
|
|
|
18/8 23:37 af BjarneNørreager |
Jeg har valgt Genmab som ny investering. Jeg tror på, at vi indenfor et år kommer op mod 2800-3000 igen.
|
|
|
18/8 23:03 af gdn55 |
Den endte 1-1. Synd for AaBforever.
.
|
|
|
18/8 22:40 af Klarussen |
Ak ja, de små glæder i livet...
|
|
|
18/8 19:04 af Pensionisten |
Og nu er @AaBforever på en lyserød sky ;-) 1-0 til AaB ;-)
|
|
|
18/8 16:39 af AaBforever |
Nå nu skal vi passe på ikke at få skældud for misbrug af Genmab chatten. Jeg håber også Genmab rykker helt vildt!!
|
|
|
18/8 16:36 af gdn55 |
Men i gør det rigtigt godt i forhold til Danmarks 5 største by, i spiller en hel række over dem.
|
|
|
18/8 16:35 af AaBforever |
;-)
|
|
|
18/8 16:35 af AaBforever |
Tak..det håber sandelig også...gdn55..det er ikke altid størrelsen...men gørelsen,_9
|
|
|
18/8 16:32 af gdn55 |
Meget godt gået af Danmarks 4 største by. Håber i rykker op.
|
|
|
18/8 16:27 af AaBforever |
Engang AaB...altid AaB...måske det samme med Genmab:-D
|
|
|
18/8 16:26 af Klarussen |
;-) ;-) ;-) Go AaB
|
|
|
18/8 16:25 af AaBforever |
i denne sæson...;-)
|
|
|
18/8 16:24 af AaBforever |
Så..så..de har vundet 3 og 1 uafgjort:-D
|
|
|
18/8 16:17 af Klarussen |
@AaBforever: du har ret, heller ikke altid AaB vinder en kamp, faktisk ekstremt sjældent, men nogle drømmer da om det
|
|
|
18/8 16:14 af Vitus |
Det vides ikke…..
|
|
|
18/8 16:13 af AaBforever |
Det er ikke altid drømme bliver til virkelighed:-)
|
|
|
18/8 16:07 af Vitus |
Startet med Genmab
|
|
|
18/8 16:05 af Vitus |
Det havde være super, hvis nedennævnte sætning var startet med …………………Novo Nordisk-investorer kan se frem til at blive forkælet, når selskabet i slutningen af måneden udbetaler udbytte.
|
|
|
18/8 15:48 af Vitus |
Vi må vist have nået mange bunde..
|
|
|
18/8 15:42 af Klarussen |
Vi har også nået bunden (snart) fra september 2022, kort derefter bouncede den til ATH
|
|
|
18/8 15:09 af bikube |
Nu har vi nået bunden fra Marts, så mon ikke dette er bunden.
|
|
|
18/8 14:56 af AaBforever |
Tro...håb...og...det er ikke nemt;-)
|
|
|
18/8 14:26 af KBR |
Jeg har fulgt Genmab og debatten her gennem flere år, uden dog at være særlig aktiv. Jeg er meget enig med Stockbull og har haft købt og solgt på historikken. Sidste køb gik jeg dog ind for tidligt og derfor jeg jeg idag solgt en del andet for at købe meget stort op i Genmab over den næste uge forventeligt. Også betragteligt over et fornuftigt niveau. Det kan gå begge veje, men jeg tror det kommer til at gå relativt hurtigt op :)
|
|
| ||
|
|
18/8 12:50 af Klarussen |
Dreams do come true... and the best ist yet to come. Watch your socks :-)
|
|
18/8 11:21 af StockBull |
Der er jo også den mulighed at inflation falder langsomt til 2 % og FED sænker renten i q3 24 stille og roligt til 3.5 og alt går godt. Måske et eventyr
|
|
18/8 11:16 af StockBull |
Ja eller 20% i aktier, 20% i crypto, 20% i hus, 20% i udlejningbolig, 20% i cash
|
|
|
18/8 11:13 af Riis7 |
enig max 10 % I en aktie:-)
|
|
18/8 11:11 af StockBull |
også derfor jeg skriver man skal sprede sine investeringer
|
|
|
18/8 11:10 af Riis7 |
men aktiemarket viker nervøs, ai hype os væk i US, c25 er vel næsten i minus ÅTD unden novo havde det set skidt ud
|
|
|
18/8 11:08 af Riis7 |
aktiemarkedet er altid bedre investering end sommerhus men sommerhus er investering med livskvalitet :-) håber da os i snart kan snakke biler igen:-)
|
|
18/8 11:06 af StockBull |
RSI på ugekort 38.8 så bundvending kan komme når som helst mellem 30-38 RSI som har været vendepunkt fra 2012 til nu
|
|
|
18/8 11:03 af Klarussen |
Nok meget klogt hvis man står snart og skal bruge cash. God fornøjelse med sommerhuset, nok sjovere end at se på aktiemarkedet for tiden ;-)
|
|
|
18/8 11:01 af Riis7 |
jeg skal købe sommerhus snart , så er forsigtigt med de frie midler:-)
|
|
|
18/8 10:59 af Riis7 |
heller mis 10 op ind og ta 40 ned
|
|
|
18/8 10:59 af Riis7 |
jeg hyler ikke:-) der skal optrend i aktien, det er der slet ikke pt
|
|
|
18/8 10:58 af Sukkeralf |
Riis hvad skal der til for at du køber genmab igen?
|
|
18/8 10:57 af StockBull |
Hver gang har Genmab lavet ny ATH og vi ser det samme hylekor hver gang der er en 30% retracement
|
|
|
18/8 10:57 af Riis7 |
jeg har kun lidt Genmab i pension solgte mine i 3150 i frie midler, men vigtigt man forstår risikoen, dara udløber snart for Genmab
|
|
18/8 10:56 af StockBull |
Markedet har handlet Genmab 30% ned hvert år de sidste 5 år så det er helt normalt for genmab
|
|
18/8 10:55 af StockBull |
Hvis det er det du tror så skal du selvfølgelig ikke købe genmab. Jeg tror på fremskridt er større end tilbagegang
|
|
|
18/8 10:54 af Riis7 |
så der skal komme noget fra den pipeline og det er usikkerheden som gør at market sælger ud
|
|
|
18/8 10:52 af Riis7 |
dara udløber snart for Genmab pga dårlig aftale,
så de 35% forsætter ikke
|
|
18/8 10:51 af StockBull |
skov har dog ikke været så godt i år
|
|
18/8 10:50 af StockBull |
Nej så er bitcoin bedre så altid godt at sprede investeringerne over større område så som jord, skov, obligationer, crypto, udlejningslejlighed, aktier, obligationer
|
|
|
18/8 10:48 af Riis7 |
hvis storbanker krakker skal man hvis bare ikke ha aktier;-)
|
|
18/8 10:48 af StockBull |
så der er en del mulige senarier. Dog ved vi folk skal stadig have deres Dara m.m så Genmab bør fortsætte med at vækste 35% årligt
|
|
18/8 10:47 af StockBull |
eller hvis en stribe store banker krakker
|
|
18/8 10:46 af StockBull |
men kan også gå hurtigt ned hvis Joe Biden f.eks stopper med at pumpe penge i økonomien
|
|
18/8 10:45 af StockBull |
så det holder jeg stadig på
|
