Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/8 06:50
af Klarussen
@Helge: er der håb om en Q&A på et tidspunkt?
18/8 23:37
af BjarneNørreager
Jeg har valgt Genmab som ny investering. Jeg tror på, at vi indenfor et år kommer op mod 2800-3000 igen.
18/8 23:03
af gdn55
Den endte 1-1. Synd for AaBforever. .
18/8 22:40
af Klarussen
Ak ja, de små glæder i livet...
18/8 19:04
af Pensionisten
Og nu er @AaBforever på en lyserød sky ;-) 1-0 til AaB ;-)
18/8 16:39
af AaBforever
Nå nu skal vi passe på ikke at få skældud for misbrug af Genmab chatten. Jeg håber også Genmab rykker helt vildt!!
18/8 16:36
af gdn55
Men i gør det rigtigt godt i forhold til Danmarks 5 største by, i spiller en hel række over dem.
18/8 16:35
af AaBforever
;-)
18/8 16:35
af AaBforever
Tak..det håber sandelig også...gdn55..det er ikke altid størrelsen...men gørelsen,_9
18/8 16:32
af gdn55
Meget godt gået af Danmarks 4 største by. Håber i rykker op.
18/8 16:27
af AaBforever
Engang AaB...altid AaB...måske det samme med Genmab:-D
18/8 16:26
af Klarussen
;-) ;-) ;-) Go AaB
18/8 16:25
af AaBforever
i denne sæson...;-)
18/8 16:24
af AaBforever
Så..så..de har vundet 3 og 1 uafgjort:-D
18/8 16:17
af Klarussen
@AaBforever: du har ret, heller ikke altid AaB vinder en kamp, faktisk ekstremt sjældent, men nogle drømmer da om det
18/8 16:14
af Vitus
Det vides ikke…..
18/8 16:13
af AaBforever
Det er ikke altid drømme bliver til virkelighed:-)
18/8 16:07
af Vitus
Startet med Genmab
18/8 16:05
af Vitus
Det havde være super, hvis nedennævnte sætning var startet med …………………Novo Nordisk-investorer kan se frem til at blive forkælet, når selskabet i slutningen af måneden udbetaler udbytte.
18/8 15:48
af Vitus
Vi må vist have nået mange bunde..
18/8 15:42
af Klarussen
Vi har også nået bunden (snart) fra september 2022, kort derefter bouncede den til ATH
18/8 15:09
af bikube
Nu har vi nået bunden fra Marts, så mon ikke dette er bunden.
18/8 14:56
af AaBforever
Tro...håb...og...det er ikke nemt;-)
18/8 14:26
af KBR
Jeg har fulgt Genmab og debatten her gennem flere år, uden dog at være særlig aktiv. Jeg er meget enig med Stockbull og har haft købt og solgt på historikken. Sidste køb gik jeg dog ind for tidligt og derfor jeg jeg idag solgt en del andet for at købe meget stort op i Genmab over den næste uge forventeligt. Også betragteligt over et fornuftigt niveau. Det kan gå begge veje, men jeg tror det kommer til at gå relativt hurtigt op :)
18/8 12:50
af Klarussen
Dreams do come true... and the best ist yet to come. Watch your socks :-)
18/8 11:21
af StockBull
Der er jo også den mulighed at inflation falder langsomt til 2 % og FED sænker renten i q3 24 stille og roligt til 3.5 og alt går godt. Måske et eventyr
18/8 11:16
af StockBull
Ja eller 20% i aktier, 20% i crypto, 20% i hus, 20% i udlejningbolig, 20% i cash
18/8 11:13
af Riis7
enig max 10 % I en aktie:-)
18/8 11:11
af StockBull
også derfor jeg skriver man skal sprede sine investeringer
18/8 11:10
af Riis7
men aktiemarket viker nervøs, ai hype os væk i US, c25 er vel næsten i minus ÅTD unden novo havde det set skidt ud
18/8 11:08
af Riis7
aktiemarkedet er altid bedre investering end sommerhus men sommerhus er investering med livskvalitet :-) håber da os i snart kan snakke biler igen:-)
18/8 11:06
af StockBull
RSI på ugekort 38.8 så bundvending kan komme når som helst mellem 30-38 RSI som har været vendepunkt fra 2012 til nu
18/8 11:03
af Klarussen
Nok meget klogt hvis man står snart og skal bruge cash. God fornøjelse med sommerhuset, nok sjovere end at se på aktiemarkedet for tiden ;-)
18/8 11:01
af Riis7
jeg skal købe sommerhus snart , så er forsigtigt med de frie midler:-)
18/8 10:59
af Riis7
heller mis 10 op ind og ta 40 ned
18/8 10:59
af Riis7
jeg hyler ikke:-) der skal optrend i aktien, det er der slet ikke pt
18/8 10:58
af Sukkeralf
Riis hvad skal der til for at du køber genmab igen?
18/8 10:57
af StockBull
Hver gang har Genmab lavet ny ATH og vi ser det samme hylekor hver gang der er en 30% retracement
18/8 10:57
af Riis7
jeg har kun lidt Genmab i pension solgte mine i 3150 i frie midler, men vigtigt man forstår risikoen, dara udløber snart for Genmab
18/8 10:56
af StockBull
Markedet har handlet Genmab 30% ned hvert år de sidste 5 år så det er helt normalt for genmab
18/8 10:55
af StockBull
Hvis det er det du tror så skal du selvfølgelig ikke købe genmab. Jeg tror på fremskridt er større end tilbagegang
18/8 10:54
af Riis7
så der skal komme noget fra den pipeline og det er usikkerheden som gør at market sælger ud
18/8 10:52
af Riis7
dara udløber snart for Genmab pga dårlig aftale, så de 35% forsætter ikke
18/8 10:51
af StockBull
skov har dog ikke været så godt i år
18/8 10:50
af StockBull
Nej så er bitcoin bedre så altid godt at sprede investeringerne over større område så som jord, skov, obligationer, crypto, udlejningslejlighed, aktier, obligationer
18/8 10:48
af Riis7
hvis storbanker krakker skal man hvis bare ikke ha aktier;-)
18/8 10:48
af StockBull
så der er en del mulige senarier. Dog ved vi folk skal stadig have deres Dara m.m så Genmab bør fortsætte med at vækste 35% årligt
18/8 10:47
af StockBull
eller hvis en stribe store banker krakker
18/8 10:46
af StockBull
men kan også gå hurtigt ned hvis Joe Biden f.eks stopper med at pumpe penge i økonomien
18/8 10:45
af StockBull
så det holder jeg stadig på
Nyeste Først- Ældste Først   Side 435/4386