Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
17/8 17:11
af Klarussen
Dejligt :-)
17/8 17:10
af Pensionisten
Forgot it - vender tilbage imorgen, Sorry ;-)
17/8 17:08
af Klarussen
@pensionisten: du lovede at følge op på ADS short, hvordan det registeres. Hvordan går det med det?
17/8 17:01
af Klarussen
OMXC25 -1,03%, Genmab -1,35% idag. Værre er det jo heller ikke...
17/8 16:54
af StockBull
Ja det var i kurs 3300 tilliden lige pludselig svigtede. Men mon ikke snart tilliden kommer igen. Normalt omkring RSI 38 på ugekortet vokser tilliden
17/8 16:52
af Riis7
Hvad skal der komme af gode nyheder? Vodlgiftsag tror jeg er de har tabt igen igen igen
17/8 16:50
af Riis7
Jeg troede vi skulle ned i 2450, jeg tror desværre ikke det er nok, 2250 eller mere når market rigtigt falder, aug er en rigtigt dårligt mån for aktier for det meste
17/8 16:45
af Pensionisten
Og dog - tilliden er åbentbart mindsket enormt!
17/8 16:45
af StockBull
Pipelinen burde være bedre nu end i December med mindre der er noget jeg har overset
17/8 16:43
af StockBull
ja og så er Epco jo godkendt
17/8 16:42
af StockBull
Bortset fra renten er intet ændret i.f.t December hvor kursen var 3300.
17/8 16:41
af Pensionisten
:-D
17/8 16:40
af StockBull
Kun et spørgsmål og tid forudsat pipelinen levere.
17/8 16:38
af AaBforever
Urealiseret tab pt...pyt...bare dem som har kursmål 3-4-5000 får ret:-)
17/8 16:37
af Pensionisten
"Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det der er vigtigt.". Frit fundet på nettet:
17/8 16:33
af AaBforever
Kønt ser de ikke ud..uanset hvad.
17/8 16:32
af Pensionisten
Den sang har vi hørt mange gange - kom ind i virklighedens verden :-)
17/8 16:26
af Klarussen
Der burde dog være god støtte i det her niveau set 3 år tilbage på dagsgrafen
17/8 16:24
af Klarussen
Der bliver godt nok solgt ud, vi nærmer os året laveste kurs.
17/8 16:22
af Pensionisten
Jeg må indrømme, at jeg lige p.t., ikke er voldsomt imponeret af Genmab kursen. Uanset, hvad graferne viser ;-) Den har godt nok været dyr at være trofast imod ;-)
17/8 16:13
af Klarussen
På dagsgrafen that is
17/8 16:13
af Klarussen
Hvis vi så en teknisk dobbelttop 21. og 31. juli, så burde vi have korrigeret for nu teknisk på det her niveau.
17/8 14:00
af Klarussen
Ville være dejligt at få ryddet den usikkerhed af vejen
17/8 13:41
af Pensionisten
Lurer der en afgørelse på voldgiften idag. Omsætninger er, bortset fra et par klumper, helt gået istå?
17/8 09:57
af Riis7
Han har dog taget meget fejl på det sidste med short af Apple og Tesla :-)
17/8 09:56
af Riis7
17/8 09:56
af Riis7
Michael burry fra filmen the Big short har shorter for 1,6 billion $
17/8 09:50
af Solsen
Så snart markedet tror eller er overbevist om at vi har toppet i renten så kommer aktierne med stigninger. Vi er der ikke endnu, men kan være tæt på :-)
17/8 09:43
af StockBull
17/8 09:32
af Klarussen
Vi klarer det nok, ro på. Reste toujours calme. :-)
17/8 09:32
af StockBull
Gætter på 4.6% US og 3% i Tyskland som de danske aktier er mest afhængig af
17/8 09:11
af Riis7
10 års skal op i 5 inden den skal ned, så det kan blive en hård tid;-)
17/8 09:04
af Solsen
Spændende om vi ser dobbelt top på US 10 års renten (link)
17/8 09:04
af AaBforever
Under 2500......
17/8 09:00
af StockBull
Jovist, men derfor kan jeg vel godt skrive lidt og voldgiften som du nævnte. Enig i Jan arbejder hårdt og han ikke vil kommentere på voldgiften som der jo nok kun er op-side på.
17/8 08:27
af Pensionisten
@StockBull 08:16. Det du skriver, er vist noget jeg ikke ytrede mig om i mit indlæg 22:14 ;-)
17/8 08:22
af StockBull
M.h.t patenter så har analytikerne og markedet rimlig styr på det og derfor justere analytikerne løbende deres targets i.h.t udløb af patenter og selvfølgelig mange andre tink som pipelinen, renten, produkt prisjusteringer, usd kurs m.m
17/8 08:17
af StockBull
17/8 08:16
af StockBull
@pensionisten 22.14. Voldgiften er vel ikke en større trussel end i April 2022 hvor der jo blev barberet 6% af ned til kurs 2470. I mellemtiden har Genmab vækstet 40-50% og Epco godkendt så det kan efter min mening ikke være voldgiften der trykker genmabs kurs. Markedet har jo allerede justeret for tabt voldgift i April 2022 og der kom jo heller ikke en stigning da Jan ankede. Der skal vel ikke barberes af x3 (link)
17/8 08:10
af StockBull
:-)
17/8 06:20
af Stroka
God morgen :-)
17/8 05:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
16/8 23:30
af peter12
Jeg faldt over denne ang Kesimpta udløb af patent 2028 (link)
16/8 22:58
af Bulder
Det ligger ret klart at epco nok skal blive en succes. Vi må bare vente på de bredere og bredere indikationer og tidligere og tidligere linjer. Men det tager år.
16/8 22:55
af Bulder
Men fint nok, hvis det er sådan, at efterhånden som de gode ting bonger ud, så er der hele tiden endnu bedre ting på vej.
16/8 22:51
af Bulder
Det har han sagt i flere år nu. Det sagde han også før epco-aftalen med AbbVie.
16/8 22:42
af Gasolin82
Det kunne jeg forstå herinde. Blev dog lidt beroliget med, at han tilsyneladende udtalte “The best is yet to come”. Måske han har fået gode nyheder angående CD38 hexabody:)
16/8 22:38
af Bulder
Han var ude i nogle flamske medier for nylig, som jeg opgav at få oversat.
16/8 22:37
af Gasolin82
:)
16/8 22:36
af Gasolin82
Måske PI er i bad standing, så må han da rigtig gerne udtale sig positivt til Børsen eller lignende:) Så længe den gode gamle optimistiske Jan kommer på banen, er jeg sgu ligeglad med mediet?
Nyeste Først- Ældste Først   Side 437/4386