Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
17/8 17:11 af Klarussen |
Dejligt :-)
|
|
|
17/8 17:10 af Pensionisten |
Forgot it - vender tilbage imorgen, Sorry ;-)
|
|
|
17/8 17:08 af Klarussen |
@pensionisten: du lovede at følge op på ADS short, hvordan det registeres. Hvordan går det med det?
|
|
|
17/8 17:01 af Klarussen |
OMXC25 -1,03%, Genmab -1,35% idag. Værre er det jo heller ikke...
|
|
17/8 16:54 af StockBull |
Ja det var i kurs 3300 tilliden lige pludselig svigtede. Men mon ikke snart tilliden kommer igen. Normalt omkring RSI 38 på ugekortet vokser tilliden
|
|
|
17/8 16:52 af Riis7 |
Hvad skal der komme af gode nyheder? Vodlgiftsag tror jeg er de har
tabt igen igen igen
|
|
|
17/8 16:50 af Riis7 |
Jeg troede vi skulle ned i 2450, jeg tror desværre ikke det er nok, 2250 eller mere når market rigtigt falder, aug er en
rigtigt dårligt mån for aktier for det meste
|
|
|
17/8 16:45 af Pensionisten |
Og dog - tilliden er åbentbart mindsket enormt!
|
|
17/8 16:45 af StockBull |
Pipelinen burde være bedre nu end i December med mindre der er noget jeg har overset
|
|
17/8 16:43 af StockBull |
ja og så er Epco jo godkendt
|
|
17/8 16:42 af StockBull |
Bortset fra renten er intet ændret i.f.t December hvor kursen var 3300.
|
|
|
17/8 16:41 af Pensionisten |
:-D
|
|
17/8 16:40 af StockBull |
Kun et spørgsmål og tid forudsat pipelinen levere.
|
|
|
17/8 16:38 af AaBforever |
Urealiseret tab pt...pyt...bare dem som har kursmål 3-4-5000 får ret:-)
|
|
|
17/8 16:37 af Pensionisten |
"Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det der er vigtigt.".
Frit fundet på nettet:
|
|
|
17/8 16:33 af AaBforever |
Kønt ser de ikke ud..uanset hvad.
|
|
|
17/8 16:32 af Pensionisten |
Den sang har vi hørt mange gange - kom ind i virklighedens verden :-)
|
|
|
17/8 16:26 af Klarussen |
Der burde dog være god støtte i det her niveau set 3 år tilbage på dagsgrafen
|
|
|
17/8 16:24 af Klarussen |
Der bliver godt nok solgt ud, vi nærmer os året laveste kurs.
|
|
|
17/8 16:22 af Pensionisten |
Jeg må indrømme, at jeg lige p.t., ikke er voldsomt imponeret af Genmab kursen. Uanset, hvad graferne viser ;-) Den har godt nok været dyr at være trofast imod ;-)
|
|
|
17/8 16:13 af Klarussen |
På dagsgrafen that is
|
|
|
17/8 16:13 af Klarussen |
Hvis vi så en teknisk dobbelttop 21. og 31. juli, så burde vi have korrigeret for nu teknisk på det her niveau.
|
|
|
17/8 14:00 af Klarussen |
Ville være dejligt at få ryddet den usikkerhed af vejen
|
|
|
17/8 13:41 af Pensionisten |
Lurer der en afgørelse på voldgiften idag. Omsætninger er, bortset fra et par klumper, helt gået istå?
|
|
| ||
|
|
17/8 09:57 af Riis7 |
Han har dog taget meget fejl på det sidste med short af Apple og Tesla :-)
|
|
|
17/8 09:56 af Riis7 |
|
|
|
17/8 09:56 af Riis7 |
Michael burry fra filmen the Big short har shorter for 1,6 billion $
|
|
17/8 09:50 af Solsen |
Så snart markedet tror eller er overbevist om at vi har toppet i renten så kommer aktierne med stigninger. Vi er der ikke endnu, men kan være tæt på :-)
|
|
17/8 09:43 af StockBull |
|
|
|
17/8 09:32 af Klarussen |
Vi klarer det nok, ro på. Reste toujours calme. :-)
|
|
17/8 09:32 af StockBull |
Gætter på 4.6% US og 3% i Tyskland som de danske aktier er mest afhængig af
|
|
|
17/8 09:11 af Riis7 |
10 års skal op i 5 inden den skal ned, så det kan blive en hård tid;-)
|
|
17/8 09:04 af Solsen |
Spændende om vi ser dobbelt top på US 10 års renten (link)
|
|
|
17/8 09:04 af AaBforever |
Under 2500......
|
|
17/8 09:00 af StockBull |
Jovist, men derfor kan jeg vel godt skrive lidt og voldgiften som du nævnte. Enig i Jan arbejder hårdt og han ikke vil kommentere på voldgiften som der jo nok kun er op-side på.
|
|
|
17/8 08:27 af Pensionisten |
@StockBull 08:16. Det du skriver, er vist noget jeg ikke ytrede mig om i mit indlæg 22:14 ;-)
|
|
17/8 08:22 af StockBull |
M.h.t patenter så har analytikerne og markedet rimlig styr på det og derfor justere analytikerne løbende deres targets i.h.t udløb af patenter og selvfølgelig mange andre tink som pipelinen, renten, produkt prisjusteringer, usd kurs m.m
|
|
17/8 08:17 af StockBull |
|
|
17/8 08:16 af StockBull |
@pensionisten 22.14. Voldgiften er vel ikke en større trussel end i April 2022 hvor der jo blev barberet 6% af ned til kurs 2470. I mellemtiden har Genmab vækstet 40-50% og Epco godkendt så det kan efter min mening ikke være voldgiften der trykker genmabs kurs. Markedet har jo allerede justeret for tabt voldgift i April 2022 og der kom jo heller ikke en stigning da Jan ankede. Der skal vel ikke barberes af x3 (link)
|
|
17/8 08:10 af StockBull |
:-)
|
|
|
17/8 06:20 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
17/8 05:59 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
16/8 23:30 af peter12 |
Jeg faldt over denne ang Kesimpta udløb af patent 2028 (link)
|
|
16/8 22:58 af Bulder |
Det ligger ret klart at epco nok skal blive en succes. Vi må bare vente på de bredere og bredere indikationer og tidligere og tidligere linjer. Men det tager år.
|
|
16/8 22:55 af Bulder |
Men fint nok, hvis det er sådan, at efterhånden som de gode ting bonger ud, så er der hele tiden endnu bedre ting på vej.
|
|
16/8 22:51 af Bulder |
Det har han sagt i flere år nu. Det sagde han også før epco-aftalen med AbbVie.
|
|
|
16/8 22:42 af Gasolin82 |
Det kunne jeg forstå herinde. Blev dog lidt beroliget med, at han tilsyneladende udtalte “The best is yet to come”. Måske han har fået gode nyheder angående CD38 hexabody:)
|
|
16/8 22:38 af Bulder |
Han var ude i nogle flamske medier for nylig, som jeg opgav at få oversat.
|
|
|
16/8 22:37 af Gasolin82 |
:)
|
|
|
16/8 22:36 af Gasolin82 |
Måske PI er i bad standing, så må han da rigtig gerne udtale sig positivt til Børsen eller lignende:) Så længe den gode gamle optimistiske Jan kommer på banen, er jeg sgu ligeglad med mediet?
|
