Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/8 21:01
af E L
Charging to the Frontline Bispecific antibodies show promise in delivering immunotherapy with limited side effects and high response rates (link)
9/8 14:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Antallet af sidevisninger i Genmab-chatten er blevet overhalet stort af antallet i Bavarian-chatten de seneste tre måneder.
9/8 13:26
af royal
Gad vide hvor stor en procentdel af trafikken på chatten kommer fra denne chat?
9/8 10:00
af E L
No, still undisclosed...
9/8 09:30
af Sukkeralf
Still no idea about target for GEN1056?
9/8 09:27
af E L
general updates on clinicaltrials for GEN1042, GEN1046, GEN1047, GEN1053, GEN1056 , Epco , so they are all still alive and GEN3014 which has now opened up a few more trial centers (link)
9/8 07:59
af Vitus
De signaler aktieselskaber sender til deres aktionærer tror jeg har meget stor betydning…jeg tænker på udbytte og aktietilbagekøb i et vist omfang fra den store kassebeholdning !!!!
9/8 07:43
af JKY_VH
Det kan da ikke være af storhed "GENMAB/SOCIÉTÉ GÉNÉRALE: KURSMÅL HÆVES TIL 1965 KR. FRA 1625 KR."
9/8 07:42
af StockBull
Ja hvis de ikke skal bruge pengene er aktietilbagekøb bedre. Men hvis der i en recession opstår en opkøbsmulighed for at brænde 20 mia kr af til et fordelagtige opkøb er det bedre, at have pengene på kontoen end, at skulle ud og låne til 8%.
9/8 07:22
af JKY_VH
Enig og god morgen;-)
9/8 06:40
af Klarussen
Aktietilbagekøb ville være fint, det støtter kursen til glæde for auktionærerne. Hvis ikke de opsparede penge skal bruges til noget alligevel.
9/8 06:10
af Riis7
Godmorgen :-)tror mange bliver væk fra Genmab pga de ikke udbetaler udbytte og aktietilbagekøb :-) buffet vil ikke købe den ihverfald;-)
9/8 06:05
af StockBull
Betyder ikke noget for mig med udbytte og nok også derfor jeg er i Genmab, Bitcoin og blockchain industrien. Hvis Novo ikke havde betalt udbytte havde kursen måske været over 2000kr nu, så det er lidt afhængig af folks personlige situation. F.eks jeg er udlandsdansker og derfor mere fordelagtigt med aktie profit vs. aktie udbytte som banker og de forskellige trading platforme trækker skat af. Vil mene Jan gør det som er bedst for aktionærne og fuldt fortjent med deres warrants efter min mening.
9/8 05:33
af Riis7
Der er bare mere kvalitet og aktie pleje i Novo end Genmab:-)
9/8 02:20
af StockBull
Dreams come through 17.03 / 17.2. Se bare Novo som også kørte sidelæns fra 2015 kurs 380 til 2019 kurs 380. Over 4 år sidelæns og nu over kurs 1200.
8/8 20:53
af JKY_VH
Ja, aktien vil i hvert fald dykke den dag han melder sin afgang. Så hellere et rettidigt gyldent salg.
8/8 20:51
af Solsen
Nu har jeg fået læst de artikler om Winkel/Genmab, der er skrevet de sidste par dage i et hollandsk medie. Det står helt klart, at Winkel er en helt særlig figur i Genmab - meget dygtig og helt vildt arbejdssom. Han er 62 år og hvad sker der, når han skal erstattes - sælg inden !
8/8 19:25
af troldmanden
godt fundet/husket Solsen. Det var 30 mia USD. Så genmab ville i så fald blive højere end det.
8/8 19:23
af troldmanden
Historisk har de været meeeeget forsigtige hvad angår opkøb. Der er dog begyndt at ske lidt mere de seneste år. Men stadig i den helt lille ende i forhold til deres CF og mcap
8/8 19:22
af Solsen
Actelion som Wnkel nok herne vil bruge som sammenligning, hvis JNJ klapper til blev handlet med 80% premium. Og så beholdte Actelion ejerne den tidlige pipeline.
8/8 19:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
I anledning af dagens helt igennem fantastiske kursudvikling i NOVO lader jeg hermed hatten gå rundt. Du kan støtte vort arbejde på ProInvestor.com fra 8 kr. pr. måned. På forhånd tak. :-) (link)
8/8 19:22
af troldmanden
Synes det giver mening de får udnyttet det kæmpe CF til at accelere hele deres nye autoimmune område ved at købe sig til en pipeline og ny teknologi
8/8 18:54
af JKY_VH
ja helt vildt
8/8 18:44
af troldmanden
Novo kan købe dem for noget der ligner 30 mdr CF. Det i sig selv er også bindegalt
8/8 18:44
af troldmanden
Når vi taler virksomheder af den størrelse, så er der vel ikke mange cases med præmie over 50%?
8/8 18:43
af troldmanden
genmab opkøb har hvis være den længste våde drøm ever :-)
8/8 18:42
af henrik48
Jeg er glad for at bruge ChatGPT til oversættelser.. :-)
8/8 18:39
af JKY_VH
Ja, det lyder næsten som om at det kommer til at ske;-)
8/8 18:33
af Klarussen
Meget elegant ord
8/8 18:33
af Klarussen
@Bulder 17:51: frierfødder, den formulering kan jeg godt li`:-)
8/8 18:16
af Pensionisten
:-D
8/8 18:15
af E L
Surely someone can explain to Pensionisten how to translate this with Google
8/8 18:14
af Pensionisten
@gdn 17:56. Helt enig - og balancen spiller nok også væsentligt ind på prisfastsættelsen. Genmab er, efter minopfattelse, p.t. placeret mellem 2 stole..
8/8 18:07
af Pensionisten
@E L Ik kan geen Nederlands lezen
8/8 17:56
af gdn55
Jeg vil nu ikke mene, at Genmab kun er en biotek aktie mere.
8/8 17:54
af E L
Another interview, this time in the Dutch financial newspaper het Financieel Dagblad (link)
8/8 17:51
af Bulder
Eller frierfødder om man vil.
8/8 17:50
af Bulder
Derfor er det ikke spor mærkeligt, at opkøb omtales ofte. Det er netop et karakteristikum ved biotek, at BP ind imellem er på krigsstien.
8/8 17:48
af Klarussen
Jep. Who dares Wins (some times)
8/8 17:47
af Bulder
Biotek er gambling, med stor risiko for at tabe. Til gengæld er gevinsten så meget større, hvis heldet er med. Det er derfor man er i biotek.
8/8 17:43
af Pensionisten
Absolut ikke ;-)
8/8 17:42
af Klarussen
@pensionisten: hmm, du lyder ikke som den primære målgruppe for Wegovy :-D
8/8 17:39
af Bulder
Hele biotek-sektoren har kørt elendigt de seneste år. NBI ligger ringere til end Genmab. Zeal har kørt fint, Bava endnu ringere.
8/8 17:38
af Pensionisten
@Klarussen - Hvis jeg får Wegovy, skal jeg nok fodres op med proteindrikke for ikke at falde igennem afløbsristene på vejen :-D
8/8 17:33
af Pensionisten
Enig, @Riis7. Opkøb er et ofte brugt ord her på chatten;-)
8/8 17:32
af Klarussen
:-D Fair nok, men med lidt Wegovy holder du nu nok lidt længere
8/8 17:31
af Pensionisten
Jep - men med et 7 tal forrest, er de ikke så langtrækkende:-)
8/8 17:31
af Riis7
jeg har haft Genmab aktier fra kurs 400 ca og i har snakket om opkøb alt den tid jeg kan huske:-)
8/8 17:30
af Klarussen
Man kan da godt have drømme selvom man er gået på pension?
8/8 17:27
af Pensionisten
Jeg holder ved mine Genmab aktier - men jeg har ikke de samme “Make your dreams come thrue” , som mange her på chatten giver udtryk for. Dertil er Genmab’s indstilling for introvert. Efter min mening ;-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 443/4386