Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
8/8 17:23
af Klarussen
Netop! Der er et alvorligt efterslæb (AKA "ketchup-effekten" hos visse skribenter) ;-) "Køb når andre er bange" (frit efter Buffetten)
8/8 17:22
af Pensionisten
Der skal, efter min opfattelse ske noget voldsomt, ellers er Genmab “Over the hill”
8/8 17:22
af Riis7
Hvad er Novo oppe med?;-) på 3 år
8/8 17:21
af Pensionisten
alt ialt!
8/8 17:20
af Pensionisten
Desværre ikke om året, men alt islt!
8/8 17:20
af Pensionisten
Keep dreaming. De seneste 3 år er Genmab steget med rundt regnet 6,4% :-D
8/8 17:08
af Bulder
De kommer i hvert fald ingen vegne med en præmie under 80%, især ikke hvis budet er fjendtligt.
8/8 17:04
af Klarussen
Famous last words ;-)
8/8 17:03
af Riis7
det kommer ikke til og ske
8/8 16:53
af Klarussen
Kurs 4500+ ?
8/8 16:51
af Raun
Ved et eventuelt bud. - Kan jeg ikke forestille mig en pris over 300 milliarder..... Måske hvis der skulle opstå en budkrig :-)
8/8 16:39
af Klarussen
Købsprisen hedder vel ca. kurs 5000 idag?
8/8 16:30
af Klarussen
Et greb i lommen, lidt skillingemønt for NOVO, kunne være et flot dansk foretagende, et biotek/farma konglomerat
8/8 16:28
af Klarussen
66,038,425 shares iflg. Genmabs hjemmeside, med den nuværende kurs får jeg det til 169,5 milliader DKK
8/8 16:22
af Sukkeralf
små 140 milliarder kroner
8/8 16:19
af Klarussen
Hvis prisen er den rigtige, så gerne for mig
8/8 16:17
af Sukkeralf
Novo kunne jo lige købe Genmab for den syge stigning i markedsværdi på mere end 500 milliarder kroner
8/8 16:08
af Klarussen
Nogen der er hurtig på tasterne og kan regne ud hvad Genmab er værd minus kassebeholdningen?
8/8 16:07
af Klarussen
Det ville være logisk, ja. Dermed bliver den reelle købspris også reduceret
8/8 15:57
af Solsen
De betaler formodentligt kun 1:1 for kassebeholdningen :-)
8/8 15:55
af Klarussen
Men ellers er vi enige :-)
8/8 15:46
af Klarussen
Det ved jeg så ikke lige. Hvis det opkøbende selskab kommer til at betale en masse ekstra (kurs) for en fyldt bankkonto hos Genmab, penge de kunne have lånt billigere i banken?
8/8 15:09
af Solsen
I en forhandlingssituation står de mega stærkt med kassen bugnende med penge.
8/8 15:08
af Solsen
Tålmodighed belønnes også her ;-)
8/8 15:06
af Vitus
Man skal ikke kun tænke på sig selv Solsen
8/8 15:04
af Pensionisten
Det er vel forskellen mellem at være introvert eller extrovert.
8/8 15:03
af Solsen
Mig bekendt er aktiegevinster skattefri i Holland, mens udbytter beskattes. Måske derfor JW ikke vil give udbytter, men afventer JNJ i stedet ;-)
8/8 14:42
af Vitus
Genmab skal først lære at blive sødere ved deres aktionærer, før de kan lave en Novo…
8/8 14:10
af Klarussen
Hallelujah
8/8 14:09
af Riis7
Den har heller ikke sidste plads i c25 i år mere:-) den har Bava overtaget
8/8 14:06
af gdn55
Nej, men trods alt 14 selskaber der er dårliger end Genmab
8/8 14:02
af Klarussen
Ja, der er ikke meget efterspørgsel efter Genmab +0,31% i et C25 der stiger 2%
8/8 14:01
af Bulder
Bortset fra GN er genmab vel den der kører dårligst af medico.
8/8 13:58
af Bulder
40 mil or 10% better than q1.
8/8 13:52
af E L
Horizon Therapeutics plc Reports Second-Quarter 2023 Financial Results-- TEPEZZA® (teprotumumab-trbw) Net Sales of $445.5 Million -- (link)
8/8 13:51
af Bulder
Colo på vinderlisten. Ikke tit den er det.
8/8 13:50
af JKY_VH
nå ja, det er også det du skriver, sorry
8/8 13:48
af Bulder
Er med i medico
8/8 13:46
af JKY_VH
Demant er i + 1,61% på min skærm ;-)
8/8 13:46
af Bulder
Det er høreapparater, stomiposer - hele møllen.
8/8 13:43
af Bulder
Men ellers falder hele markedet pga italiensk ekstraskat på banker. Bortset fra medico.
8/8 13:40
af JKY_VH
ja bare noget af den ketchup der er løbet tilbage i flasken.
8/8 13:35
af AaBforever
Ja så mangler vi bare ketchup-effekten på Genmab;-)
8/8 13:24
af bikube
Colo og Ambu også på minuttet samt Novozymes og Chr.H. Det er svært, at se sammenhængen, men bare nyd det.
8/8 13:19
af Klarussen
Stiger også. Alk også på nyheden fra Novo tilsyneladende
8/8 13:16
af Klarussen
@Lundbeck og Alk Abello også
8/8 13:13
af JKY_VH
Det kunne de, men de har hidtil vist sig at være uden for pædagogisk rækkevidde, desværre.
8/8 13:13
af bikube
Sjovt at se, at hele sektoren stiger på en Novonyhed. Lige på minuttet stiger både Genmab, Zealand og Bavarian. Det er dem, jeg følger.
8/8 13:08
af Klarussen
Ja, men det er sande ord. Kan kun være enig. Der kunne Genmabs ledelse lære noget.
8/8 13:05
af JKY_VH
så fik jeg lige klemt den ud mellem sidebenene;-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 444/4386