Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Pharma
Vestas
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Shipping
Amerikanske aktier
AMBU
Grønne Aktier
Medico
Smallcap og First North aktier
GN Store Nord
Banker og Finans
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
![]() |
29/1 01:13 af Sukkeralf |
Tror i princippet problemet også kan opstå med ADC stofferne
|
![]() |
29/1 01:13 af Sukkeralf |
Skriver på IPad så millioner af slå fejl
|
![]() |
29/1 01:21 af Sukkeralf |
Igen er det en lidt rodet artikel i Medwatch - den anden er fin
|
![]() |
29/1 06:55 af Solsen |
Winkel har udtalt at Genmab ikke går efter CD3 netop pga toxitet og voldsom effekt.
|
![]() |
29/1 07:02 af royal |
Tak Sukkeralf og Solsen. Rart at vide at Gen ikke har samme problemer.
|
![]() |
29/1 08:50 af Sukkeralf |
Solsen det er ikke rigtigt - Genmab går også efter CD3 med deres bispecifikke antistoffer - se evt. Morgan præsentationen.
|
![]() |
29/1 08:51 af Sukkeralf |
Tror bestemt ikke man skal ligge specielt meget i denne artikel - CAR T-celle terapi er sammen med check point inhibitorer det klart hotteste indenfor cancer behandling pt.
|
![]() |
29/1 08:53 af Sukkeralf |
De mindre biotekselskaber der har kastet sig over CART har lavet store flotte aftaler med BP, så det er bestemt interessant. For bispecifikke antistoffer gælder det samme og CD3 er klart den mest brugte recepter på T-celler, så intet forkert her.
|
![]() |
29/1 09:04 af Sukkeralf |
Som jeg ser det, så rejsen artiklen blot det problem, at selv om man med disse teknologier finder meget effektive måder at dræbe cancer caller, så giver det istedet kroppen problemer med at skille sig af med affaldet.
|
![]() |
29/1 09:07 af Sukkeralf |
Tænker lidt at det er samme problemer der evt. kan opstå ved brug af ADC, da man også her har en meget effektiv måde at dræbe cellerne på. Det samme kunne måske i mindre grad være tilfældet for et antistof som Gazyva, da det jo some type II CD20 antistof kan dræbe celler direkte. Er dog ikke helt sikker på om det er helt samme problem der opstår.
|
![]() |
29/1 10:41 af gentogen |
Som jeg læser det, er der to problemer., hvor artiklen ikke skelner så klart. Det første om kroppens evne til at udskille de døde celler mener jeg er velkendt. Det gælder i princippet alle potente midler. Det andet, der vist ikke vedrører Genmab er at Unlike antibodies, which are excreted from the body within days or weeks, engineered CAR T cells are expected to circulate for years or even a lifetime in the bloodstream, potentially providing lasting benefits, but also risks.
|
![]() |
29/1 10:45 af Sukkeralf |
Enig gentogen - og i det sidste tilfælde er der jo ingen problemer i henhold til Genmab.
|
![]() |
29/1 11:41 af dohk |
Intet nyt under solen...Tumor lysis syndrome hedder det.
(link)
|
![]() |
29/1 11:43 af dohk |
Det er vel mest et problem ifht hvor aggressivt man kan dosere et lægemiddel, og hvis jeg ikke huske meget galt brugte genmab en del tid på at finde både doseringen til TF-ADC og Dara fordi de begge er ret potente.
|
![]() |
29/1 11:46 af dohk |
Det andet fænomen med cirkulerende CAR-T celler har Bellicum(BLCM) løst ved at indbygge en trigger i T-cellerne som kan inaktivere dem med at give patienten et bestem stof dermed ka de styre bivirkningerne.
|
![]() |
29/1 11:55 af celsius |
Jeg må da virkelig sige at det fyger om sig med ekspert kommentarer idag.. det er da lige før vi ikke behøver at savne IV mere .. der åbenbart er blevet "pigesur -:)
|
![]() |
29/1 11:56 af celsius |
Jeg ku´da godt tænke mig at vide hvilken bagrund d
u udspringer af "dohk" ..
|
![]() |
29/1 12:12 af dohk |
Forsker;-) Men har intet med klinisk eller cancer forskning at gøre. Du burde savne IV hver eneste dag fordi der er få som ham der sætter sig så grundig ind i sagerne! Og sund skepsis er han også i besiddelse af.
|
![]() |
29/1 12:37 af Legolas23 |
Hørt - håber han læser med om ikke andet.
|
![]() |
29/1 13:12 af celsius |
det gør jeg i for sig også men jeg savner AKA endnu mere -:)
|
![]() |
29/1 13:20 af celsius |
EU-Kommissionen har godkendt den storstilede byttehandel med aktiver mellem britiske GlaxoSmithKline og schweiziske Novartis, som blev annonceret sidste år. Kommissionen har dog opstillet en række krav. SE MEDWATCH -:)
|
![]() |
29/1 13:22 af celsius |
gir måske ikke så meget her og nu .. men det er altid godt at få fjernet usikkerheds faktorer inden aktier
|
![]() |
29/1 13:24 af celsius |
om ikke andet så kan GENMAB jo bruge det ifb. med regnskabet fremadrettet i 2015 og derved skabe et overskud på bundlinien når omkostningerne til ARZERRA falder bort ..
|
![]() |
29/1 19:55 af Solsen |
Sukkeralf....det kan godt være at Winkel sagde, at cd3 og ADC var en for stærk cocktail.
|
| ||
![]() |
30/1 09:10 af JKY_VH |
Spøjs ordredybde på Nordnet pt. Køb =
466,20 og Sælg = 335
|
![]() |
30/1 09:12 af stckchild |
Mærkeligt.....
|
![]() |
30/1 09:26 af stckchild |
Hvis man kigger på Hegnar, står der købsordrer i 454, 463 og 466, måske de blot bliver trukket tilbage før det går løs ??
|
![]() |
30/1 09:38 af JKY_VH |
Ja, sådan skal det nok gå.
|
![]() |
30/1 09:41 af Repsac |
Sådan er det hver dag, hvis man kigger tidligt (og der ellers vises tal).
|
![]() |
30/1 09:43 af Bulder |
der er i hvert fald blevet handlet her kl. 8 til 443-444
|
![]() |
30/1 09:45 af stckchild |
Ok - tænkte bare lige det var en lækker morgenstart 466 :o)
|
![]() |
30/1 09:46 af Repsac |
Det er ikke handler fra kl. 8, men handler fra luk i går eller interne handler, som først er blevet rapporteret for sent.
|
![]() |
30/1 09:49 af Bulder |
Ja, det er interne handler
|
![]() |
30/1 09:54 af Bulder |
Men fra kl 8. Man kan også se på oversigten nu, at der er handlet 147 stks
|
![]() |
30/1 13:04 af rebella |
Det er aften handel som bliver registret kl 0800 om morgenen
|
![]() |
30/1 13:49 af JKY_VH |
Fuldstændig enig, og de anonyme er på købersiden.
|
![]() |
30/1 13:54 af Bulder |
Kursen bundede ud kl 12:08 i 435,6 på præcis samme tidspunkt som Carnegie solgte deres hidtil sidste klat på 500 stk. Så hvis de er færdige for i dag ...
|
![]() |
30/1 16:08 af JKY_VH |
Carnegie købte, af flere omgange, en pæn sjat aktier længe før FF og andre fatsvage så lyset. Nu er der så nogen af deres kunder, der ønsker at realisere en god gevinst. Det er der ikke noget unaturligt i, og så længe de anonyme støvsuger markedet har det jo heller ikke nogen større kursmæssige konsekvenser.
|
![]() |
30/1 16:21 af Repsac |
Godt set Bulder.
|
![]() |
30/1 16:39 af Solsen |
(link) fra den konkurrerende station - men ganske interessant alligevel !
|
![]() |
30/1 16:40 af Solsen |
Test af brud på topkanalen oppefra - og så afsted ;-)
|
![]() |
30/1 17:37 af gentogen |
Nu har jeg godt nok ikke en pind forstand på det, men hvis jeg tegner streger på et chart, så kan jeg da nemt få den til at ligge inden for en såkaldt trendkanal...
|
![]() |
30/1 17:39 af gentogen |
Uden at jeg så ved, om det er godt eller skidt..., men det går jo rimeligt
|
![]() |
30/1 18:03 af gentogen |
He, he.
|
![]() |
30/1 18:05 af gentogen |
Chartet er heller ikke højt nok til mine streger...
|
![]() |
31/1 00:47 af gentogen |
DaraLenDex fase III opdateret. Nu forberedt med 73 locations i 11 lande, så det må start begynde, hvis de ellers har nok Dara...
|
![]() |
31/1 11:14 af JKY_VH |
De kører massivt på, så presset på FDA stiger:-)
|
![]() |
31/1 13:09 af Legolas23 |
Filipa nævnte tidligere noget med kendskab til enheder Dara som var bestilt. Hans viden delte han med Solsen og Iv89, men der kom aldrig nærmere ?
|
![]() |
31/1 21:02 af Mcjean |
Han nævnte de havde bestilt 16 batch, hvilket ikke siger noget, da det kommer an på hvor mange enheder batchen er på, men det ved han måske. Hvis der er 2500 enheder i en batch så er det mange ja, men hvis der kun er 250 så dækker det jo kun ca. de 5.000 der skal bruges til forsøgene.
|
![]() |
31/1 23:14 af Legolas23 |
Det er således formentlig, at de koorigere hvis det ikke er rigtigt, men tak for et indspark som vidner om indsigt. Oprigtigt tak !
|