Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
8/8 09:09 af Bulder |
E L 8:35, :-D
|
|
8/8 09:07 af StockBull |
Om renten er 5.5 eller 5,75 vil være lige slemt for banker og small cap. Den financielle uro kommer uanset om renten er 5.5 eller 5.75. Kun et spørgsmål om tid. Hvad der sker i Ukraine er bare ekstra brænde på bålet
|
|
|
8/8 09:04 af Riis7 |
Ellers os forsætter us og tech op og healthcare / biotek ned
|
|
|
8/8 09:02 af Klarussen |
Problemet her er bare at uroen skyldes spekulation i mulige renteforhøjelser. Det hjælper ikke firmaer som Genmab (DCF)
|
|
8/8 08:52 af StockBull |
Financiel uro medføre normalt investore søger mod sikker havn så som healthcare som pt. er billige da de ligger lidt under medianen
|
|
8/8 08:50 af StockBull |
Da renten er høj nu og Fed formentlig ikke sænker renten de næste 6 måneder betyder det ikke så meget om de skulle hæve renten 0.25, det er mere virkningen af den høje rente på banker og small business som betyder noget. Det jo først nu vi begynder at se virkningerne af +5.5% i rente som må formodes at medføre financiel uro i nærmeste fremtid.
|
|
|
8/8 08:46 af E L |
Daratumumab monotherapy for relapsed POEMS syndrome (link)
|
|
|
8/8 08:43 af E L |
Biontech Second Quarter 2023 Earnings Presentation (link)
|
|
|
8/8 08:43 af E L |
@Bulder , yes that was certainly one of my finest quotes yesterday lol, I normally charge $29.99 for such deep thoughts at my website EL hindsight analytics :-D
|
|
|
8/8 07:01 af Klarussen |
Godmorgen :-)
|
|
|
8/8 06:25 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
8/8 06:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
8/8 02:59 af StockBull |
(link) US aktier alt for dyre
|
|
8/8 02:53 af StockBull |
Healthcare neutral (link)
|
|
8/8 02:38 af StockBull |
Vi nærmer os potentiel bundvending på dagkort. Dog ikke utænkeligt 2400 niveau skal testes og den lange optur starter fra ny low under 2400. HexaBody-CD38, Janssen option er på trappen og Jan har tidligere i den forbindelse informeret - the best is yet to come. CD38 burde være meget sikker på at vise gode data og når de kommer vil det være katalysator til ny ATH over kurs 3500. (link)
|
|
|
7/8 20:57 af ProInvestorNEWS |
Siden starten af 2022 har det været en blandet fornøjelse at være investor i bioteksektoren. Når selskaberne f.eks. kommer med meddelelser om positive data, så stiger aktien - for blot at falde igen. Et aktuelt eksempel på dette er Bavarian Nordic, der netop er kommet med gode data på deres vaccine mod en myggeoverført sygdom. Se med her, når Helge Larsen ser på tendenserne i bioteksektoren og hos Bavarian Nordic. (link)
|
|
|
7/8 20:11 af JKY_VH |
Ja, det er der nogen der mener på baggrund af at Rusland ødelægger/lægger hindringer i vejen for Ukraines korneksport og at Ukraine er godt i gang med at lægge hindringer i vejen for for Ruslands olieeksport (link)
|
|
7/8 20:08 af Bulder |
Udsigt til flere rentestigninger?
|
|
7/8 20:07 af Bulder |
Hm, Novo steg flot i dag. Farma kører ligeledes pænt i us i aften, men NBI halter efter. Interesse for farma, men ikke biotek?
|
|
7/8 18:56 af Bulder |
No doubt, E L is the # 1 Biotech analyst. Just look at 17:38. ;-)
|
|
7/8 18:16 af troldmanden |
Then again. They have 16.8BN euro in cash....They should either send a lot of that out to the investors, or activate them in other ways
|
|
7/8 18:07 af troldmanden |
Could maybe be a possibility for genmab to buy one or both gen1042/gen1046
|
|
|
7/8 17:38 af E L |
Biontech decreasing R&D expenses, down 10% (link) . Genmab goes down when they increase R&D spending. Not easy to be a biotech...
|
|
|
7/8 17:35 af lahn1 |
Husker jeg galt, mener at bank-sektoren kårede året analytikere agtigt for år tilbage?
|
|
| ||
|
|
7/8 16:05 af JKY_VH |
Helt enig, han er også meget dygtig.
|
|
|
7/8 15:55 af Pensionisten |
David Mygind har også tidligere skrevet gode analyser på Genmab. Men lidt langt imellem nyt.
|
|
|
7/8 12:23 af KWC |
:-)
|
|
|
7/8 12:21 af JKY_VH |
haha KWC 10:47, jeg er enig men tænkte at spørgsmålet handlede om de professionelle analytikere;-)
|
|
|
7/8 12:00 af Sukkeralf |
Yes - nice read EL ! "The best is yet to come" sounds good. Hopefully its something specific already going on in Genmab.
|
|
7/8 11:59 af troldmanden |
JnJ har testet dara på foreløbig 35.000 patienter. Det svare til udgifter på ca 35 mia dkk. Det er også et ret væsentligt aspekt i forhold til mulig deal på super dara.
|
|
7/8 11:57 af troldmanden |
Endnu engang meget tydeligt Jan ønsker at Genmab skal forblive selvstændig
|
|
7/8 11:57 af troldmanden |
That was to you EL
|
|
7/8 11:56 af troldmanden |
@EL thanks it worked
|
|
|
7/8 10:47 af KWC |
- Eller en af de hårde nødder herinde
fra ;-)
|
|
|
7/8 10:40 af JKY_VH |
Novod vil jeg tro
|
|
|
7/8 10:12 af lahn1 |
Hvem er Danmarks bedste biotech analytiker ?
|
|
|
7/8 09:59 af lahn1 |
Yes and he has been right so far. But I am not sure they will be able to build the right sales culture to succeed where they handle the sales. So up until Darzalex he is right but going forward with 50/50 deals and an ever bigger sales forece and dependicy on own sales, not so sure. They dont have the history of success in sales as in RD, not sure shareholder will risk building a huge sales org and have to wait years before cashing in, then rather sell now, double holding and reinvest ???
|
|
|
7/8 09:47 af E L |
That has always been his view. But, he also says, in the end the shareholder decides. He will need to convince shareholders they are better off holding Genmab instead of selling (in the case of a bid)
|
|
|
7/8 09:42 af lahn1 |
Det interview giver ikke indtryk af Jvdw tænker på at sælge, ever. Jeg kom til at tænke på fusion mellem Gmab og Argx eller Gmab køber dem ??
|
|
|
7/8 09:05 af E L |
that's T-cell acute lymphoblastic leukemia
|
|
|
7/8 09:04 af E L |
Refined Stratification and Frontline Targeted Therapies Explored in Pediatric T-ALL
(link) "Daratumumab will be investigated in the front line in the upcoming AALL2331 trial, which is planned for 2024."
|
|
|
7/8 08:53 af E L |
@troldmanden can you try to you follow this link via twitter, it may not be behind the paywall (link)
|
|
|
7/8 07:17 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
7/8 06:07 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
7/8 05:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
7/8 05:39 af Klarussen |
Godmorgen :-)
|
|
|
6/8 21:04 af Klarussen |
Men ja, Genmab (JW) sætter næppe selv Genmab til salg.
|
|
|
6/8 21:02 af Klarussen |
Det er auktionærerne der ejer Genmab. Det er autionærernes beslutning.
|
|
6/8 20:40 af troldmanden |
Jeg har ikke adgang til selve artiklen. Men overskriften må en gang for alle ramme pælen ned i M&A spekulationerne. Genmab sætter IKKE sig selv til salg. Så evt muligt køb af gen, kan kun ske via fjendtligt opkøb. Hvis det måtte ske, så er det alle andre end JnJ og Abbvie der åbner ballet. Men åbnes ballet af andre, så kan de gå med i evt budkamp
|
|
|
6/8 18:41 af Klarussen |
@thanks E L. Alene overskriften får tårerne frem... Det er stort...
|
