Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
1/10 17:54 af Bulder |
Både gmab og nvo stiger pænt i us. Hele pharma stiger, undt. Jnj.
|
|
1/10 16:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
15.54...Jeg taler om Genmabs uptrend i Investeringspodcasten. :-)
|
|
|
1/10 16:41 af Plimsoller |
Så røg vi sørme igennem 2000. Det er ærgerligt at den positive uptrend er sluttet synes du ikke @lahn1 ;-)
|
|
|
1/10 16:03 af JKY_VH |
US kan åbenbart godt lide Genmab
|
|
|
1/10 15:54 af ProInvestorNEWS |
#291: I sidste uge fik life science-aktierne en gedigen kurs-lussing - men havde de overhovedet fortjent den? Og mens Trump varslede told på Pharma, var hele USA ved at lukke ned, og nu er det pludselig en realitet. Hvad betyder det på den korte og lange bane? Hvis overhovedet noget. Genmab slagtet sparegrisen for at lave et af de største, danske opkøb nogensinde. iTil sidst har Vestas fået medvind - men er det noget, der kan få kursflaget til at blafre? (link)
|
|
|
1/10 10:28 af E L |
Is Genmab’s New Asset the Next Big Bet in PD-1 Combination Therapy for Head and Neck Cancer? (link)
|
|
|
1/10 09:21 af E L |
Truist Securities reiterates buy rating on Genmab stock, maintains $46 price target
|
|
|
1/10 07:43 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens danske avisuddrag med Pandora, Genmab og Novo (link)
|
|
|
1/10 07:31 af E L |
Genmab now advances to position 25 among the leading immunotherapy companies, measured by the number of world-class patents. (link)
|
|
|
1/10 07:23 af E L |
PCORE NHL-2: epcoritamab + intensive chemotherapy in patients with R/R DLBCL eligible for autoSCT (link)
|
|
1/10 06:27 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Også tak herfra BS. :-)
|
|
30/9 22:19 af Darvin |
Også tak herfra til BSinvest - og ser det samme. 1900 har ikke tidligere og heller ikke nu været et problem, men 2000 er logisk. Og derefter kæmpede vi tidligere
mellem 2000 og 2100. Håber (og tror ) ikke at det er en stopklods.
|
|
|
30/9 17:57 af transalp |
Tak BSinvest..
|
|
|
30/9 17:14 af BSinvest |
Opdatering: Genmab er i bekræftet stærk teknisk uptrend på mellemlang sigt. RSI nærmer sig overkøbt hvilket evt. kan betyde en kortvarig korrektion. MACD og volumen styrker dog det bullish signal. Næste modstand er 2000 (et rundt tal og psykologiske barriere - tæt på tidligere toppe fra 2024 på ca. 2000-2100 DKK). Et brud her med volumen vil signalere fortsat stærk optrend.
|
|
|
30/9 17:03 af JKY_VH |
+5,21% er godkendt
|
|
30/9 17:00 af Legolas23 |
Vild lukke auktion...
|
|
|
30/9 15:37 af Raun |
Er det amerikanerne der handler den op nu eller er det bare en rekyll?
|
|
|
30/9 15:34 af Raun |
Og vupti røg vi igennem :-)
|
|
|
30/9 15:13 af Raun |
E L - kl. 9.20.... Man kan sagtens fornemme at 1900 er en kraftig modstand.
|
|
|
30/9 14:58 af Teller |
Det er vel nøjagtigt sådan pengene fra J&J skal benyttes. Positionering gennem opkøb af produkter, styrkelse samt udvidelse af pipeline "late stage", samt udvikle selvskabet. Det tror jeg bestemt også vi vil se afspejlet i kursen... Mit gæt er 2200-2300 niveau inden vi skriver 2026
|
|
|
30/9 14:42 af E L |
Nordea says they believe this acquisition makes very good strategic sense for Genmab.-> Nordea says they continue to recommend Buy on Genmab with a price target of DKK 2,000.
|
|
|
30/9 11:44 af E L |
Q&A: Genmab CEO on the ‘very fair’ $8B Merus deal and finding a ‘rough diamond we can polish’ (link)
|
|
|
30/9 11:35 af JKY_VH |
Så skal du bare lytte til oraklet Thorleif Jackson, oraklet som gik ud af Novo kort før rejsen mod kurs +1000 :-)
|
|
|
30/9 09:39 af lahn1 |
;-)
|
|
| ||
|
|
30/9 09:39 af lahn1 |
Vi kunne godt bruge en negativ vinkel på opkøbet
|
|
|
30/9 09:27 af w |
gad vide om Varnæs stadig er ombord
|
|
30/9 09:24 af Darvin |
Inden buddet/købet havde Genmab helt klart kurs mod området 2.400-2.500 på “kortere” sigt. Intet der burde tygges på inden da, undtagen Alm fornuftige realiseringsperioder og eftertænksomhed. Der bliver spændende, hvorvidt og hvordan “købet” påvirker den retning. På den lange (længere) bane, kan der ikke være tvivl om, at loftet er hævet betragteligt. Min vurdering ;-) efter at have nydt godt af både aktie og Bull. Kunne ikke drømme om at gå ud.
|
|
|
30/9 09:20 af E L |
i think we all remember how we thought 1900ish would be support on the way down... usually that then turns into resistance on the way back up... it's a bit early, but if we are going to slice through it this week that would be mega bullish i think...
|
|
|
30/9 09:19 af JKY_VH |
+ 4,5% pt.
|
|
|
30/9 09:17 af transalp |
Det var ikke længe vi skulle vente på grøn kvitteringen for opkøbet .
|
|
|
30/9 09:13 af Hugininvest |
Fortjent start på dagen
|
|
|
30/9 09:11 af JKY_VH |
Jyske om Genmab "Trods økonomisk modvind i 2026 og 2027 anser vi købet af Merus som strategisk fornuftigt, hvor Genmab tilføjer styrke til den sene del af pipelinen, som har været efterspurgt af markedet. Med opkøbet har Genmab efter potentiel godkendelse flere interessante lanceringer (Epkinly, Rina-S, Acasunlimab, Mim8 og petosemtamab), inden de bliver ramt af Darzalex-patentudløbet i 2030" (link)
|
|
|
30/9 08:46 af E L |
the press release for the Mim8 news Goose3 referred to yesterday
(link)
|
|
|
30/9 08:44 af E L |
(just a small nuance, the transaction is not final yet; they have not yet bought it. theoretically it could still fail, even another company bidding at a higher price.)
|
|
|
30/9 08:34 af lahn1 |
Det er flot hvis Gmab igen har været først ud og har købt Merus for næsen af flere andre interesserede.
|
|
|
30/9 08:25 af E L |
'Reporting from Bloomberg News on Sunday revealed that several pharmas have been courting the cancer biotech in recent weeks, and that Genmab appeared to have been leading the pack.' (link)
|
|
|
30/9 08:13 af E L |
Cowen likes 2015 lol (link)
|
|
|
30/9 07:31 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens danske avisuddrag med Genmab, Novo og Søstrene Grene (link)
|
|
|
30/9 07:04 af ProInvestorNEWS |
Genmabs kursmål løftes 6 pct. hos Leerink efter milliardopkøb (link)
|
|
30/9 07:04 af royal |
På et tidspunkt troede/håbede jeg at Jans speedsnak om KYSO og andre fortræffeligheder som skulle komme var en slags salgstale for JnJ, men han mener det. :-)
|
|
|
30/9 07:02 af ProInvestorNEWS |
Genmab får løftet kursmålet af Cowen med 36 pct. efter kæmpeopkøb (link)
|
|
30/9 06:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
29/9 23:25 af Bulder |
Tegner lovende.
|
|
|
29/9 23:09 af gentogen |
Volume 4,995,630
|
|
29/9 22:03 af Bulder |
US tog pænt mod opkøbet. Lukkekurs svarer til 1867.
|
|
29/9 21:10 af Solsen |
Spændende forsøg med Zylonta fra ADC Therapeutics og Epco. Zylonta viser gode takter med Columvi (link) Meddelelsen viser også, at ADC kæmper med økonomien.
|
|
|
29/9 20:41 af E L |
New trial - Combining Loncastuximab Tesirine and Epcoritamab in Relapsed/Refractory Diffuse Large B-cell Lymphoma (DLBCL) (CLEAR) (link)
|
|
|
29/9 20:32 af E L |
Leerink Partners raised its price target on Genmab A/S (NASDAQ:GMAB) to $34.00 from $32.00 on Monday, while maintaining an Outperform rating following the company’s proposed acquisition of Merus (link)
|
|
|
29/9 20:32 af E L |
;-)
|
|
|
29/9 20:28 af Raun |
sorry kl. 20.06 :-)
|
