Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/10 12:01
af ungeee
Er der ændringer i TA nu hvor den lukkede i 2100?
4/10 01:28
af gentogen
Hvis alt det nu kendte går godt, så vil det være en ganske dårlig plan.
3/10 19:33
af Dino01
Skal vi sige kurs 3.500 og så sende Jan på pension med stor tak og rødvin fra ProInvestor-chatten? Ellers kan Novo købe biksen for 4.000 om et par år, når de er kommet sig helt.
3/10 19:19
af Aps invest
Har været med i 25 år, og bliver stadig “overrasket” over hvor meget en trendvending, TA, m.m kan gøre for en kurs :) “lidt skørt” men klager da ikke efter lang tids “terror” af aktiekursen mod Genmab :)
3/10 17:38
af JKY_VH
PN 14:38, Børsen skriver at Nykredit ændrede sin “sælg”-anbefaling til “hold,” og det er jo noget andet:-)
3/10 17:35
af Solsen
Jeg har lært noget om aktier. Det er bedre at bytte cash ud med en fremtidig indtjening ;-)
3/10 17:33
af ProInvestorNEWS
Fredagens aktier: Ambu og Genmab blandt højdespringerne i grønt marked (link)
3/10 17:33
af bikube
Et pænt rundt tal, og kursen fortsætter op i US - lige nu 2115 omregnet.
3/10 17:29
af Stroka
Genmab er 62% oppe for de seneste tre måneder og 40% oppe for hele 2025. Jeg har vin på middagsbordet i dag. :-)
3/10 17:27
af JKY_VH
Ja luk i dagens højeste kurs lyder brutalt
3/10 17:01
af w
Brutalt luk, gw
3/10 14:54
af gdn55
d
3/10 14:48
af w
modig melding fra nykredit midt i en up trend
3/10 14:40
af Elmer
Wow nu er det jo sjovt, at følge kursen for Genmab efter flere år med næsten kun fald. Nu er den vågnet op igen og spændende med ny kursmål på 49 dollars. Dvs sige over kurs 3000. Mener at huske at kursen har været på ca. 3500 en gang, hvor der blev snakket om kurs 5000 i fremtiden.
3/10 14:39
af ProInvestorNEWS
3/10 14:07 Børshuset Truist har kursmålet for Genmabs amerikanske ADR-notering til 49 dollar fra 46 dollar. Det viser data fra Bloomberg News. Der går ti amerikanske ADR'ere på én Genmab-aktie, så kursmålet svarer omregnet til 3113,40 kr. for Genmabs danske aktie beregnet med en dollarkurs på 6,35 kr. per dollar. Til sammenligning koster en Genmab-aktie fredag eftermiddag 2087 kr. efter en stigning på 3,1 pct. .\\˙ MarketWire
3/10 14:38
af ProInvestorNEWS
Genmab får sænket anbefaling til "sælg" fra "hold" hos Nykredit (link)
3/10 14:31
af E L
Genmab A/S (GMAB) PT Raised to $49 at Truist Securities (link)
3/10 11:56
af ProInvestorNEWS
Europa: Bank of America foretrækker medicinalaktier og selskaber inden for stabile forbrugsvarer. (link)
3/10 09:32
af E L
Jan was interviewed on CNBC just now, for those that can watch that back
3/10 09:32
af Elmer
Tak så for hjælpen, så klarer jeg selv den beregning næste gang. Jeg har tidligere fulgt et lille fransk firma Valerio Thereapeutics, som er en fusion mellem Onxeo og et fransk firma. Jeg leger lidt med Co-pilot og den har svaret mig, at Genmab kan være en mulighed for Valerio s Therapeutics platform, hvis det er andet end luft. Hvad mener i andre kloge hoveder? Godt at du bringer både Merus og Genmab på banen, Torben – de er faktisk særdeles relevante i forhold til Valerio Therapeutics’
3/10 09:32
af E L
and then multiply that by the fx rate, currently ~6.37
3/10 09:17
af Solsen
Den amerikanske udgave svarer til 1/10 af den danske. Så US kursen gange 10 gange dollerkurs.
3/10 09:09
af Elmer
Godmorgen til jer alle. Jeg har tidligere læst med her men aldrig skrevet. Hvad svarer luk kursen for kursen på Genmab i USA til i danske kroner og hvordan beregner i denne, så jeg selv kan klare det en anden gang?
2/10 19:39
af JKY_VH
gdn55 17.07, 2025 siger Nordea
2/10 19:27
af E L
they downgraded Merus from $135 to $97 ; that corresponds roughly to $4.7 Genmab ADR so the upgrade is close to what they saw in extra value in Merus
2/10 19:18
af E L
yea, they went down somewhere in the spring Raun. and now slowly back up ;-) Put Wainwright in the Søg box and you should see roughly what they did
2/10 19:11
af ProInvestorNEWS
Flere dages kursstigninger - er trenden positiv? Genmab, Novo Nordisk, Zealand Pharma, Gubra . Kort video: (link)
2/10 17:27
af Raun
Har HC Wainwright ikke haft 50$ igennem længere tid.... Er det ikke for ganske nyligt at de har sænket til 36$?
2/10 17:07
af gdn55
Hvad blev lukkekursen. Nordnet og euroinvestor har forskellige tal
2/10 17:03
af E L
HC Wainwright has raised its price target for Genmab A/S (NASDAQ:GMAB) from $36.00 to $40.00, suggesting a potential upside of 25.48% from the stock's previous close and maintaining a "buy" rating. (link)
2/10 15:16
af Hugininvest
Er tilliden til at selskabet kan håndtere fremtiden trods l stede,og det er den nu, er P/E 30 billigt, hvis man kigger fremad. OG det gør man, hvis tilliden til fremtiden er etableret og forankret. :-)
2/10 14:53
af E L
i wonder if Genmab will start using Merus’ technology, including mouse platforms, in future programs, instead of the Medarex platforms. that would be another ++
2/10 14:52
af E L
The world market for head and neck cancer was estimated at approximately $2.27 billion in 2024, and projected to reach $6.25 billion by 2033 (link)
2/10 14:52
af Raun
Det vil jeg bestemt heller ikke mene var urealistisk. Men der skal jo være nogle tilbagefald under vejs
2/10 14:45
af w
PE 30 er vel ikke urealistisk højt for Genmab
2/10 12:37
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Novo og sundhedsaktierne er i hopla - Genmab passerer 2000 kr. (link)
2/10 10:20
af Raun
Mon ikke vi står overfor noget gevinsthjemtagning den nærmeste tid?
2/10 10:09
af Plimsoller
Enig Lahn. Jeg havde faktisk selv regnet med et dyk i kursen pga. opkøbet, og det kom jo faktisk også, men som du skriver så er stemningen vendt, og nu bliver nyheder positivt modtaget.
2/10 09:59
af E L
Bolt not doing too well... Bolt Biotherapeutics Provides Update on BDC-4182 and Extends Cash Runway into 2027 (link) If one of the programs Genmab is working on with them, it would be cheap to buy them at this market cap...
2/10 09:53
af lahn1
Som en skrev.. vi var ikke steget på dette opkøb for nogle måneder siden. Sentiment omkring Gmab er ændret og vi bliver derfor belønnet. Jeg har selv reddet med på Bull, med 4 x køb siden Feb. En tand for tidligt men fik derefter købt i April og 2 gange omkring 1300. En tiltrængt fest efter år med nedgang i kursen. Så enig i at opturen self ikke er startet med opkøbet.
2/10 09:50
af E L
Lundbeck to showcase amlenetug Phase 3 MASCOT trial design in Multiple System Atrophy at the International Congress of Parkinson's Disease and Movement Disorders® 2025 (link)
1/10 22:03
af Bulder
Pænt luk i US: 2022 og igen stor volumen.
1/10 21:22
af Darvin
11 aug var kun for de der ventede på bekræftelse af tendensen. Jeg skrev her på pi ca 3/4 juli at nu var opgangen cementeret. Vendingen skete allerede klart i april, men vi måtte vente på at se om det holdt en tid derefter. Den soleklare bekræftelse kom 3 juli da bunden af trenden holdt. Købte lidt Bull i april, og gik all in 4 juli. Både supplering og mange Bull. Ingen grund til at vente på en alt alt for langsom bekræftelse fra TÁ.
1/10 20:55
af Bulder
Nej opturen startede ret præcist 11. august længe inden opkøbet blev bekendtgjort. Men adgangen til peto kan have fjernet den sidste rest af tvivl om at patent hullet er lukket.
1/10 20:44
af Darvin
Nu skal der måske bruges lidt kræfter på at bokse med 2.000, men som jeg ser trenden, bliver 2.000 lagt bag os med lidt hjulspin. Måske først efter et par forsøg, men måske uden videre. Lad os håbe det sidste. Der er styrke og skridtet tilbage ved dagens luk var uden kræfter bag.
1/10 20:38
af Darvin
Det er altså ikke - set med mine øjne - opkøbet der trigger stigningerne. De har været indlysende rigtige og forventede, lige siden den bundede før sommeren. På et vanvittigt, og komplet urealistisk niveau. Men naturligvis hjælper det til og underbygger potentialet. Det viser også styrke og vilje, og viser en ledelse “der er still going strong”.
1/10 20:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
Knock-Your-Socks-Off-News – October 2025 (link)
1/10 19:06
af lahn1
Ha ! Nej jeg har mange mabber så jeg er da super glad. Men det er lidt overraskende at det kan trigger så store stigninger. Men fedt at markedet nu tror på at dara patent cliff er løst- ish. Hvis Peto kommer i mål.
1/10 18:41
af JKY_VH
Ja, det må du nok sige.
1/10 18:00
af Bulder
Jeg sad på cafe og nød en cappucino i dag. Ved min side sad en ældre herre også med mobilen fremme. Inde på Nordnet. Nå du følger også interesseret med i Genmab. Han havde tjent en større sum på den seneste optur. Men kunne fortælle om en yngre bekendt der havde tabt 15 mio på novo. Sådan er livet.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 44/4386