Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
21/7 13:55 af ProInvestorNEWS |
Vi postede i samme sekund. Opdagede først fejlen lidt senere.
|
|
|
21/7 13:54 af ProInvestorNEWS |
Ok. Det var mit eget som var magen til det fra E L . Derfor blev det slettet.
|
|
21/7 13:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Næ..Hvorfor det?
|
|
|
21/7 10:32 af E L |
Genmab Announces AbbVie Receives Positive CHMP Opinion for Epcoritamab (TEPKINLY®) for the Treatment of Adults with Relapsed/Refractory (R/R) Diffuse Large B-cell Lymphoma (DLBCL) (link)
|
|
|
21/7 10:20 af gdn55 |
Svarer til godt 3000 d.kr
|
|
|
21/7 10:17 af JKY_VH |
Ved ikke om denne har været nævnt"Genmab (+1,9%, 2769) har fået hævet kursmålet for sin ADR-notering i USA til 45 dollar fra 43 dollar af BMO Capital, der fastholder den neutrale anbefaling "market perform". Torsdag lukkede ADR-noteringen i kurs 41,45 dollar efter en stigning på 1,3 pct. Der går ti ADR-aktier på én dansk. "
|
|
|
21/7 09:36 af E L |
J&J's Darzalex stays on its upward trajectory as company adds $1B to annual sales projection (link)
|
|
|
21/7 09:04 af ProInvestorNEWS |
J&J again boosts full-year outlook as Darzalex (link)
|
|
|
20/7 23:55 af peter12 |
J&J forventer at behandle 3/4 af alle MM pts inden udgangen af dette tiår. De føler sig bedre rustet til IRA end andre firmaer (hexa-cd38?). De nævnte også noget om at de altid var på jagt efter muligheder der kunne skabe mere værdi for et asset i deres hånd, end de havde pt. ;-)
|
|
|
20/7 19:35 af Sukkeralf |
|
|
|
20/7 19:34 af Sukkeralf |
JNJ Q2 2023 transcript:
|
|
|
20/7 19:32 af Sukkeralf |
|
|
|
20/7 19:32 af Sukkeralf |
Lidt læsestof hvis man vil høre mere om hvad Genmab skal leve op til ifølge Jan:
|
|
|
20/7 18:23 af MarsFars |
@Bulder, ja der er en grund til at meteorologerne laver 5 døgns prognoser hver dag :-)
|
|
20/7 18:13 af Bulder |
Ret morsomt: I efteråret 2018 (længe siden ganske vist) lavede Novod en salgsprognose for Darzalex frem til 2035. 9,425 mia $. Den passerer vi i år. Siger noget om hvor stærkt det er gået.
|
|
|
20/7 17:49 af Rolfger |
Den uddyber du bare “lange”
|
|
|
20/7 17:18 af Rolfger |
Glædeligt at Pernille Erenbjerg fortsætter som næstformand hos Genmab, det er vel det eneste man kan tolke ud af tavsheden hos Genmab, hun fik smadret Viaplay med en uduelig strategi, vi må ikke håbe hun får yderligere beføjelser hos Genmab
|
|
20/7 15:48 af Bulder |
Nah, der er rift om medicinal i dag. Både her og der.
|
|
|
20/7 13:02 af ProInvestorNEWS |
Johnson & Johnson opjusterer - Darzalex-salg stort set som ventet (link)
|
|
20/7 13:00 af Bulder |
Jnj stiger 1,9% premarket
|
|
|
20/7 12:45 af Stroka |
Det ser godt ud. :-)
|
|
|
20/7 12:39 af ProInvestorNEWS |
Genmab Announces Net Sales of
DARZALEX® (daratumumab) for Second Quarter of 2023 (link)
|
|
|
20/7 12:36 af JKY_VH |
Tak for det;-)
|
|
20/7 12:29 af Bulder |
$
|
|
| ||
|
20/7 12:28 af Bulder |
Peger på rundt 10 mia i år. Øvre ende af prognoseintervallet.
|
|
|
20/7 12:28 af Plextoren |
Net trade sales were USD 1,322 million in the U.S. and USD 1,110 million in the rest of the world.
|
|
20/7 12:26 af Bulder |
Us bedre end row denne gang.
|
|
|
20/7 10:58 af Pensionisten |
Spændende med J&J’s salgstal. Det plejer at være kl. ca. 12:30, de frigiver regnskabet.
|
|
|
20/7 06:47 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
20/7 06:38 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
20/7 06:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
18/7 21:33 af ProInvestorNEWS |
Novartis Ag (NVS) Q2 2023 Earnings Call Transcript (link)
|
|
|
18/7 18:37 af JKY_VH |
hehe Bulder;-)
|
|
18/7 18:11 af Bulder |
Hvem sagde “kannibalen”?
|
|
|
18/7 17:37 af JKY_VH |
Jep, som at se Vinge på enkeltstarten ;-)
|
|
18/7 16:42 af Solsen |
Imponerende tempo Novartis har på udrulningen. Mange nye pts på Kesimpta.
|
|
18/7 16:38 af Solsen |
Ok det bliver det også :-)
|
|
18/7 16:34 af nohope |
Han bad om dobbelt BB = 2 MIA
|
|
18/7 16:34 af nohope |
h
|
|
18/7 16:27 af Solsen |
Q1: $386 mln, Q2: $489 mln og $873 mln for H123. Vi er vel over BB nu :-) (link) side 5
|
|
|
18/7 09:35 af E L |
Novartis Q2 2023 Results
Investor
presentation (link)
|
|
|
18/7 08:52 af Sukkeralf |
Mon ikke vi kan nærme os en dobbelt BB i år for Kesimpta - ikke dårligt
|
|
|
18/7 08:19 af ProInvestorNEWS |
Schweizisk Genmab-partner opjusterer efter overbevisende kvartal (link)
|
|
|
18/7 07:58 af Pensionisten |
Genmab (+2,3%, 2686) parternen Novartis øgede i andet kvartal salget af Kesimpta til 489 mio. dollar. Det svarer til en stigning på 105 pct. sammenlignet med salget i samme kvartal sidste år. Kesimpta til behandling af multipel sklerose er baseret på Genmabs virkemiddel Ofatumumab, og Genmab modtager 10 pct. af salget i royalties. Kilde: Landbobanken Børsnyt
|
|
17/7 19:48 af Bulder |
Vi kan jo håbe på gode salgstal på torsdag.
|
|
|
17/7 19:21 af Teller |
Bliver spændende om stigningen kan modnes hen over ugen :)
|
|
|
17/7 15:39 af AaBforever |
Nå...nu ser det da ud til at retningen er UP:-)
|
|
|
17/7 15:31 af E L |
(link) Treatment with RYBREVANT® (amivantamab-vmjw) Plus Chemotherapy Resulted in Statistically Significant and Clinically Meaningful Improvement in Progression-Free Survival in Patients with Newly Diagnose
|
|
|
17/7 13:44 af E L |
Wat do you mean Peter? The fact that the stage IIIb patients were excluded from the first trial?
|
|
|
17/7 13:34 af peter12 |
Man kan diskutere om det er etisk korrekt at lave sådan et forsøg ?
|
