Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
21/7 13:55
af ProInvestorNEWS
Vi postede i samme sekund. Opdagede først fejlen lidt senere.
21/7 13:54
af ProInvestorNEWS
Ok. Det var mit eget som var magen til det fra E L . Derfor blev det slettet.
21/7 13:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
Næ..Hvorfor det?
21/7 10:32
af E L
Genmab Announces AbbVie Receives Positive CHMP Opinion for Epcoritamab (TEPKINLY®) for the Treatment of Adults with Relapsed/Refractory (R/R) Diffuse Large B-cell Lymphoma (DLBCL) (link)
21/7 10:20
af gdn55
Svarer til godt 3000 d.kr
21/7 10:17
af JKY_VH
Ved ikke om denne har været nævnt"Genmab (+1,9%, 2769) har fået hævet kursmålet for sin ADR-notering i USA til 45 dollar fra 43 dollar af BMO Capital, der fastholder den neutrale anbefaling "market perform". Torsdag lukkede ADR-noteringen i kurs 41,45 dollar efter en stigning på 1,3 pct. Der går ti ADR-aktier på én dansk. "
21/7 09:36
af E L
J&J's Darzalex stays on its upward trajectory as company adds $1B to annual sales projection (link)
21/7 09:04
af ProInvestorNEWS
J&J again boosts full-year outlook as Darzalex (link)
20/7 23:55
af peter12
J&J forventer at behandle 3/4 af alle MM pts inden udgangen af dette tiår. De føler sig bedre rustet til IRA end andre firmaer (hexa-cd38?). De nævnte også noget om at de altid var på jagt efter muligheder der kunne skabe mere værdi for et asset i deres hånd, end de havde pt. ;-)
20/7 19:35
af Sukkeralf
20/7 19:34
af Sukkeralf
JNJ Q2 2023 transcript:
20/7 19:32
af Sukkeralf
20/7 19:32
af Sukkeralf
Lidt læsestof hvis man vil høre mere om hvad Genmab skal leve op til ifølge Jan:
20/7 18:23
af MarsFars
@Bulder, ja der er en grund til at meteorologerne laver 5 døgns prognoser hver dag :-)
20/7 18:13
af Bulder
Ret morsomt: I efteråret 2018 (længe siden ganske vist) lavede Novod en salgsprognose for Darzalex frem til 2035. 9,425 mia $. Den passerer vi i år. Siger noget om hvor stærkt det er gået.
20/7 17:49
af Rolfger
Den uddyber du bare “lange”
20/7 17:18
af Rolfger
Glædeligt at Pernille Erenbjerg fortsætter som næstformand hos Genmab, det er vel det eneste man kan tolke ud af tavsheden hos Genmab, hun fik smadret Viaplay med en uduelig strategi, vi må ikke håbe hun får yderligere beføjelser hos Genmab
20/7 15:48
af Bulder
Nah, der er rift om medicinal i dag. Både her og der.
20/7 13:02
af ProInvestorNEWS
Johnson & Johnson opjusterer - Darzalex-salg stort set som ventet (link)
20/7 13:00
af Bulder
Jnj stiger 1,9% premarket
20/7 12:45
af Stroka
Det ser godt ud. :-)
20/7 12:39
af ProInvestorNEWS
Genmab Announces Net Sales of DARZALEX® (daratumumab) for Second Quarter of 2023 (link)
20/7 12:36
af JKY_VH
Tak for det;-)
20/7 12:29
af Bulder
$
20/7 12:28
af Bulder
Peger på rundt 10 mia i år. Øvre ende af prognoseintervallet.
20/7 12:28
af Plextoren
Net trade sales were USD 1,322 million in the U.S. and USD 1,110 million in the rest of the world.
20/7 12:26
af Bulder
Us bedre end row denne gang.
20/7 10:58
af Pensionisten
Spændende med J&J’s salgstal. Det plejer at være kl. ca. 12:30, de frigiver regnskabet.
20/7 06:47
af bibob
God morgen. :-)
20/7 06:38
af Stroka
God morgen :-)
20/7 06:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
18/7 21:33
af ProInvestorNEWS
Novartis Ag (NVS) Q2 2023 Earnings Call Transcript (link)
18/7 18:37
af JKY_VH
hehe Bulder;-)
18/7 18:11
af Bulder
Hvem sagde “kannibalen”?
18/7 17:37
af JKY_VH
Jep, som at se Vinge på enkeltstarten ;-)
18/7 16:42
af Solsen
Imponerende tempo Novartis har på udrulningen. Mange nye pts på Kesimpta.
18/7 16:38
af Solsen
Ok det bliver det også :-)
18/7 16:34
af nohope
Han bad om dobbelt BB = 2 MIA
18/7 16:34
af nohope
h
18/7 16:27
af Solsen
Q1: $386 mln, Q2: $489 mln og $873 mln for H123. Vi er vel over BB nu :-) (link) side 5
18/7 09:35
af E L
Novartis Q2 2023 Results Investor presentation (link)
18/7 08:52
af Sukkeralf
Mon ikke vi kan nærme os en dobbelt BB i år for Kesimpta - ikke dårligt
18/7 08:19
af ProInvestorNEWS
Schweizisk Genmab-partner opjusterer efter overbevisende kvartal (link)
18/7 07:58
af Pensionisten
Genmab (+2,3%, 2686) parternen Novartis øgede i andet kvartal salget af Kesimpta til 489 mio. dollar. Det svarer til en stigning på 105 pct. sammenlignet med salget i samme kvartal sidste år. Kesimpta til behandling af multipel sklerose er baseret på Genmabs virkemiddel Ofatumumab, og Genmab modtager 10 pct. af salget i royalties. Kilde: Landbobanken Børsnyt
17/7 19:48
af Bulder
Vi kan jo håbe på gode salgstal på torsdag.
17/7 19:21
af Teller
Bliver spændende om stigningen kan modnes hen over ugen :)
17/7 15:39
af AaBforever
Nå...nu ser det da ud til at retningen er UP:-)
17/7 15:31
af E L
(link) Treatment with RYBREVANT® (amivantamab-vmjw) Plus Chemotherapy Resulted in Statistically Significant and Clinically Meaningful Improvement in Progression-Free Survival in Patients with Newly Diagnose
17/7 13:44
af E L
Wat do you mean Peter? The fact that the stage IIIb patients were excluded from the first trial?
17/7 13:34
af peter12
Man kan diskutere om det er etisk korrekt at lave sådan et forsøg ?
Nyeste Først- Ældste Først   Side 461/4386