Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
24/7 16:53
af Klarussen
Skulle J&J vise interesse, sælger jeg dog gerne for +100% :-)
24/7 16:50
af Klarussen
Lidt voldsom reaktion idag, men er selvfølgeligt steget fint på det sidste. Måske lidt gevinsthjemtagning fra de kortsigtede? Og lidt panik over Bavarian ift. biotek. Jeg har suppleret her i 2701, helt sikkert godt på den lange bane under alle omstændigheder.
24/7 15:13
af Solsen
JNJ må jo skulle bruge pengene/aktierne til et køb. De kunne jo blot have udloddet Kenvue aktierne til nuværende aktionærer.
24/7 15:10
af Solsen
Det må være tanken. Men der skulle komme yderligere detaljer. Hvilket må være byttepriserne.
24/7 15:02
af Bulder
Så det er nuværende jnj-aktionærer, som overtager jnj’s Kenvue-aktier og betaler med jnj-aktier?
24/7 14:22
af Solsen
…og nedbringe deres JNJ aktiebeholdning.
24/7 14:21
af Solsen
Kenvue udskilles fra JNJ, som health care selskab (link) JNJ vil fremover være et rent pharma selskab. Selvfølgelig vil en del professionelle JNJ ejere gerne have det selskab i depotet go vil nedbringe deres JNJ
24/7 14:16
af Solsen
Men vi kan jo også bare modtage JNJ aktier som delvis betaling for Genmab :-)
24/7 14:14
af Solsen
Men det er muligt at de bytter med dem der har JNJ aktier, idet de nok gerne vil have nogle Kenvue aktier.
24/7 14:11
af Solsen
Vil de ikke sælge aktierne på børsen (exchange). Måske jeg ikke forstår meddelelsen ?
24/7 14:07
af Bulder
Det forstår jeg heller ikke. Hvem bytter de med?
24/7 14:06
af JKY_VH
Enig Solsen, men kan du ikke sende dem et excelark, så de kan regne den hjem? Det kan de åbenbart ikke selv finde ud af;-)
24/7 14:06
af Methmann
@solsen Ahh okay, tak for info :-) Ja, det kan blive spændene så :-)
24/7 13:52
af Solsen
De kan forbedre deres KPI tal ganske væsentligt ved at opkøbe Genmab og slippe for at betale $2-3 bn årligt i royalties.
24/7 13:49
af Solsen
Nej JNJ skiller sig af med Kenvue, som har været en integreret del af JNJ. Det giver en masse cash som de kan bruge på at købe Genmab.
24/7 13:39
af Methmann
Hvad har det med Genmab at gøre, udover genmab og JNJ er partnere?
24/7 13:38
af nohope
Forstår ikke helt den operation - bytte Kenvue aktier til JNJ aktier ?
24/7 13:35
af Solsen
De beholder ca 10% Nu bliver det spændende ;-)
24/7 13:34
af Solsen
Nu sælger JNJ Kenvue fra med et forventet provenu på +$30 bn (link)
24/7 13:18
af Bulder
Hele medicinal-feltet får tæv i dag.
24/7 13:11
af Methmann
Bliver Genmab nu trukket med ned, af Bavarian? Ellers kan jeg ikke lige se, hvorfor den skal falde :-)
23/7 18:02
af gdn55
Genmab har været fantastisk igennem de seneste ca. 20 år. Desværre tror jeg ikke, der er noget der hedder Genmab om 20 år.Hvis man tænker på pengene er der sikkert mange der gerne sælger til ca, kurs 4000, og det kan jeg godt forstå.Håber dem er evt. køber dem kan blive ved med at opfinde ny medicin der kan helbrede, give mange flere år til dem der desværre bliver ramt. Er selv aktionær i Genmab, håber de kan forblive selvstændige i mange år endnu.
23/7 17:50
af bikube
For 10 år siden, var der nogle, der håbede på salg af Genmab til kurs 500. Det er gået hurtigt siden, nu snakker vi kurs 5000 ved et et salg
23/7 13:40
af JKY_VH
Et sådant tilbud vil nok gøre mig "blød i knæene";-)
23/7 13:33
af Vougeot
Med 66 mio aktier svarer det til en kurs i omegnen af 5.300. Det er vel OK?
23/7 13:07
af Solsen
JNJ ejer stadig ca 90% og har til hensigt at brige deres ejerandel under 50% i år - ca $20 i cash oven i de $30bn, de allerede har (link) Omkring $50bn er vel også passende pris på Genmab.
22/7 21:42
af Solsen
De udtaler nærmest direkte, at deres aktionærer har fået rigeligt i år. Så det er en større udskrivning de nok har gang i. De har vel heller ikke fået besat Paul Stoffels stilling. Og som noget nyt anerkender de i pressemødet vigtigheden af deres samarbejdspartnere, hvilket de ikke tidligere har været rundhåndet med.
22/7 21:30
af Solsen
Presset på Imbruvica og alle de nye stoffer fra Genmab øger presset på JNJ. Nu skal vi bare vinde voldgiftssagen så er de skakmat :-)
22/7 21:27
af Bulder
He he, Solsen. Forskellen på dig og Pogačar, er at du går aldrig træt. ;-)
22/7 21:25
af JKY_VH
Det synspunkt har jeg været enig i i flere år Solsen. Det mærkelige er bare at JNJ ikke kan regne den hjem.
22/7 21:14
af Solsen
And then we'll always be on the hunt for real good strategic opportunities that fit with either the clinical or science expertise we have or commercial capabilities that we can offer that drive more value out of a potential asset in our hands than where it currently resides.
22/7 21:14
af Solsen
Iflg JNJs H1 pressemøde så er de presset på Imbruvicas omsætning (Epco er fremtiden og US salg bigføres af Genmab). De har næsten $30 bn i kassebeholdning og mere i vente ved salg af Kenvue ejerandele. Genmabs bispecifics i deres pipeline godkendes på stribe og ventes omsætte $bns. Deres nøgletal presses grundet stigende royalties til Genmab. Og de udtaler:
22/7 19:22
af bibob
Bava er og bliver en dødssejler. Mandag bliver de kanniballiseret. :-(
22/7 07:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
Vedr. Genmabs seneste stigning se med her: (link)
22/7 07:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig Bulder. Pharma har klaret sig pænt i den seneste tid.
22/7 00:19
af Sukkeralf
22/7 00:19
af Sukkeralf
Den gik ikke Roche:
21/7 20:46
af Bulder
Ok, derfor hznp droppede stejlt i går.
21/7 20:37
af bikube
JnJ sues researchers, who wrote talcpowder linked to cancer. I hope, they can win that.
21/7 20:20
af Sukkeralf
21/7 20:20
af Sukkeralf
Knapt så godt for Tepezza:
21/7 19:04
af Bulder
Genmab er steget 9% siden 10/7
21/7 18:38
af bikube
JnJ steg >6% i går og fortsætter i dag med nu 1,3%. Gen steg 2% i går og ½% i dag.
21/7 17:15
af Bulder
S&P500 healthcare er steget pænt siden 7/7. (link)
21/7 17:14
af E L
21/7 17:09
af Bulder
Nu er genmab steget 9 handelsdage i træk. Øjner vi en tendens til at pendulet er ved at svinge tilbage mod defensive medicinal? Hvis det er tilfældet, venter et par muntre uger.
21/7 17:05
af E L
I was not counting tecvayli as it is really just a different dosing regime, but please feel free to celebrate 3 :-)
21/7 16:50
af Bulder
3?
21/7 16:10
af E L
And both a bit earlier as expected
21/7 16:09
af E L
But 2 genmab antibodies in 1 day...
Nyeste Først- Ældste Først   Side 460/4386