Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
26/7 09:43 af Klarussen |
Nogen der ved hvem der rent faktisk holder de 0,43% shorts?
|
|
|
26/7 09:42 af Klarussen |
Yes, det virker lusket
|
|
26/7 09:32 af StockBull |
last 5 was 33 usd
|
|
26/7 09:31 af StockBull |
ALso feb. 23 and march 01 they started to lower from 35usd to 34 haha
|
|
26/7 09:28 af StockBull |
Seems MS intend to talk Genmab down because they started with this rating June 12 and so far, it was re-published 20/6, 26/6, 17/7 and 24/7.
|
|
|
26/7 09:03 af E L |
Genmab stock had its “underweight” rating restated by research analysts at Morgan Stanley in a report issued on Monday (link) -that probably explains part of the weakness this week
|
|
|
26/7 07:17 af Klarussen |
Shortpositioner i Genmab uændret 0,43%
|
|
|
25/7 17:18 af Riis7 |
eli lilly og Novo med fedme er med ja:-) men ellers er det ikke for godt;-)
|
|
|
25/7 17:13 af AaBforever |
Novo + 16,44% i år....det er vel ok:-D
|
|
|
25/7 14:45 af Riis7 |
Der er heldigvis godt gang i alt andet end Pharma / biotek i år:-)
|
|
|
25/7 14:37 af Klarussen |
Sørgeligt at se at vel et af Danmarks to bedste biotek/farmaselskaber er nummer chok idag. Kun overgået af DSV i C25.
|
|
|
25/7 14:34 af Klarussen |
Eftersom man ikke længere kan se hvem der sælger, vil jeg umiddelbart tro at mange private investorer har solgt ud for at genkøbe i Bavarian (måske?), der er tynd volume, 30.0000 omsat indtil videre idag er latterligt lavt. Shortere har også let spil i dette marked, selvom Genmab kun plejer at være shortet ca. 0,43%
|
|
|
25/7 14:32 af Klarussen |
?
|
|
|
25/7 13:06 af Teller |
Det er måske mere et spørgsmål om skat.
|
|
|
25/7 11:39 af Marlin |
der er udstedt 66.038.000 aktier i Genmab. Heraf er der ca. 20.000 der har solgt i dag. Det må vel alt andet lige betyde at 66.018.000 aktier synes at Genmab er for billig???
|
|
|
25/7 11:37 af Marlin |
prøver igen i denne chat.
|
|
25/7 10:54 af Bulder |
Det er til at blive rundtosset af al den rotation.
|
|
|
25/7 10:40 af Klarussen |
Rotation ud af defensive igen, tro på at regnskaberne trods alt generelt er bedre end frygtet. Lad os se når big tech i US leverer i løbet af ugen
|
|
|
25/7 10:30 af JKY_VH |
;-)
|
|
|
25/7 10:21 af Klarussen |
Ja, lad os få Christian Hyldahl tilbage
|
|
|
25/7 10:11 af JKY_VH |
haha gdn55. FW for et års tid siden: Ny ATP-topchef har under tre års erfaring fra pensionssektoren: "Jeg føler mig velkvalificeret til jobbet".
|
|
|
25/7 10:09 af Klarussen |
Volatile tider må man sige
|
|
25/7 10:08 af Bulder |
Bava rebounder lidt, men ellers er det hele farma-sektoren der får klø.
|
|
|
25/7 10:08 af Klarussen |
Så dumme kan de vel ikke være en gang til?
|
|
| ||
|
|
25/7 10:04 af gdn55 |
Det er vel ATP der sælger, for at rette op på tabet af Bava.
|
|
|
25/7 10:02 af Klarussen |
Reduktion før 1. halvårsregnskab? (netjustering af dollarkurs)?
|
|
|
25/7 09:59 af JKY_VH |
Ja Bulder 09:48, det kan sagtens være noget af forklaringen.
|
|
25/7 09:58 af Bulder |
Ørsted falder kun lidt, og de er særligt rentefølsomme.
|
|
|
25/7 09:53 af Klarussen |
Tæt på 20 SMA på dagsgrafen (kurs 2627), håber det holder
|
|
|
25/7 09:51 af Klarussen |
Måske reduktion før rentemøde, frygt for yderligere rentestigninger (man må antage at den næste stigning er indregnet?)? Den er godt nok gået sydover igår og indtil nu idag
|
|
25/7 09:48 af Bulder |
Er faldet fordi verden i går blev mindet om at kliniske forsøg godt kan mislykkes?
|
|
25/7 05:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
24/7 21:22 af Klarussen |
Et pothole måske?, mon ikke støddæmperen klarer det? Der har tidligere være reaktion op ved 2690-2698 i år
|
|
24/7 21:20 af Bulder |
Vi kan jo håbe, det kun er et (stort) bump.
|
|
|
24/7 21:19 af Klarussen |
SMS = SMA
|
|
|
24/7 21:19 af Klarussen |
Ja, det kunne vel ikke blive ved i længden :-D Spændende at se hvor vi ender i løbet af de næste par dage. Lige nu rører den 50 SMA på ugegrafen og 20 SMS på dagsgrafen
|
|
24/7 21:15 af Bulder |
Nej, det så ellers så lovende ud med 9 op-dage i rap. Det blev der sat en stopper for i dag.
|
|
|
24/7 21:15 af Klarussen |
"Aktien nærmer sig modstanden ved cirka 2780 kroner, noget som kan give en reaktion ned." Det må siges...
|
|
|
24/7 21:14 af Klarussen |
Investtech:
(link)
|
|
|
24/7 21:13 af Klarussen |
Genmab er steget med 3,9% i juli, som ellers iflg. eksperterne ofte er Genmabs bedste kursmæssigt. Der er noget at indhente i så fald.
|
|
|
24/7 21:09 af Klarussen |
@nohope: NBI i -1,42% aktuelt, værre er det da heller ikke. -4,42% for ADR sv.t. 2675 for Genmab i DK, synes lidt overreageret ift. øvrig biotek.
|
|
|
24/7 20:30 af MarsFars |
Køb, nej sælg, nej køb. Kig ud ad vinduet, for så kigger du væk fra skærmen.
|
|
|
24/7 20:01 af Raun |
Synes det er lidt af en medfart Genmab har haft sig i dag - I US forsætter faldet...
|
|
24/7 19:35 af nohope |
Borttset fra det, så er NBI da heller ikke opmuntrende at se på.
|
|
|
24/7 17:33 af Klarussen |
Så sandt, så sandt. ATP fortryder sikkert nu at de solgte så massivt ud af Genmab i efteråret og beholdte Bavarian-aktierne, men hvad, det er jo ikke deres egne penge, så det går nok... for ledelsen i ATP...
|
|
|
24/7 17:18 af gdn55 |
Folk der har investeret i Biotek, samlinger Bava og Genmab.. Genmab har fået godkendt , og godkendt det ene forsøg efter det andet. Bava, har skuffet gang på gang, de har deres kopper, som de har en god fast indtægt på, men ller er det så som så. Genmab derimod har vanvittige indtægter, samt en kæmpe stor egenkapital. Så Genmab er lige nu på tilbud endnu engang.7
|
|
|
24/7 17:10 af Klarussen |
Tynd sommervolume, sympati-reaktion fra BAVA (folk flygter fra biotek i panik selvom de to firmaer ikke har stort sammenligningsgrundlag), gevinsthjemtagning og så de almindelige konspirationsteorier med forskellige mere eller mindre lødig vinkel :-D
|
|
|
24/7 17:08 af Teller |
Nogle der har et bud på årsagen til dagens kursudvikling?
|
|
|
24/7 17:03 af Klarussen |
38893 stk. i lukkeauktionen, det er immervæk 42% af dagens omsætning
|
|
|
24/7 16:55 af Vougeot |
Hvis man tænker lidt konspirationsteoretisk, så kunne det jo være at JNJ nu har givet nogen opgaven med at presse prisen ned inden de kommer med et bud. NQ Biotechnology er kun nede med 0,96% og Genmab i USA er nede med hele 3,37%
|
