Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
29/9 09:23
af lahn1
@buylow, ja de kommer hurtigt ned på et acceptabelt gældsniveau som de selv siger mindre end 3 i 2027. Darzalex royalties lægger en sikker bund og øger troværdigheden af tilbagebetalingen af lånet.
29/9 09:23
af transalp
Men tror vi på genmab, er det jo mere menig i udvidelse, snare end udbytte og tilbagekøb. Men giver en lille trækning, når man tænker på fabrikken i USA..
29/9 09:21
af nohope
I bedste fald er udbytte eller tilbagekøb udskudt mindst 5 år.
29/9 09:18
af Solsen
Genmab skal for første gang gældsætte sig eller sælge aktier for at finansiere købet.
29/9 09:17
af Solsen
Det bør koste på kursen pga af størrelsen af købet.
29/9 09:15
af lahn1
Markedet er meget uenige om
29/9 09:11
af lahn1
Have we heard anything from the IPA collaboration ?
29/9 09:10
af E L
14/10 09:24 af E L The new building next to the (also rather new...) Genmab R&D Center in Utrecht was opened. it will house Genmab, Merus and ImmunoPrecise Antibodies (link)
29/9 09:09
af E L
they are actually in the same building...
29/9 09:08
af BuyLow
The offices of Merus and Genmab are next to each other in Utrecht. They know each other well. GMAB has 3Bn cash, earning 1Bn a year, rising to 1,5Bn per year in 2028. They can easily fund the debt based on recurring cashflow.
29/9 09:07
af lahn1
It sures raises some attention to Gmab with this size of M&A. And with the very succesfull Profound deal in the bag, hopefully market will trust Gmab judgement this time.
29/9 09:04
af lahn1
Yes EL that was rettidigt omhu, as we say kn Denmark.
29/9 09:00
af nohope
Vil undre mig meget hvis det ikke koster dyrt på kursen.
29/9 09:00
af E L
it does put some additional perspective on why some early clinical trials were deemed not good enough to proceed
29/9 08:59
af royal
Håber du tager fejl. :-)
29/9 08:56
af lahn1
Så slutter vores positive up trend. Det er slut med at prale af ingen gæld tvært imod blive Gmab nu et meget gælds tynget selskab men en financial leverage på > 5 :/ Det skal nok blive godt på den lamge bane men øv for trenden hvis jeg ikke tager meget fejl.
29/9 08:51
af E L
ASCO25: Merus wins in head-to-head with Bicara for head and neck cancer (link)
29/9 08:50
af E L
yeah, it was one of the most prominent news at ASCO (link)
29/9 08:36
af Solsen
Merus har et meget spændende stof i head and neck. Stoffet har read out på to fase 3 næste år. Så 2026 bliver det store read out år ;-)
29/9 08:27
af Dusør
Super med en offensiv indstilling i et presset marked. Kender ikke firmaet, men priserne på biotek er i bund . Godt tidspunkt at bruge sine midler til vækst.
29/9 08:17
af E L
As of June 30, 2025, Merus had $892 million cash, cash equivalents and marketable securities.
29/9 08:13
af JKY_VH
Vi må håbe, at det definitivt kan lukke royaltyhullet. Fra MW "Genmabs foreslåede milliardopkøb af det hollandske biotekselskab Merus for omkring 8 mia. dollar, eller op mod 51 mia. kr., skal blandt andet finansieres med et stort lån. Selv har Genmab en del kontanter på hånden, men herudover har Genmab fået tilsagn om finansiering fra Morgan Stanley Senior Funding om et lån på cirka 5,5 mia. dollar, eller omkring 35 mia. kr."
29/9 08:11
af bibob
God morgen. :-)
29/9 07:51
af MrEbbe
Hvem I bestyrelse og ledelse har erfaring med sådan en mundfuld?
29/9 07:51
af MrEbbe
Men hvor er de ledelsesmæssige kompetencer til en så stor integration?
29/9 07:41
af Solsen
Så de kender hinanden rigtigt godt fra der forskermiljø, der er i Utrech.
29/9 07:39
af Solsen
De to selskaber har fælles skel i Utrech :-)
29/9 07:38
af ProInvestorNEWS
Genmab: Slagter sparegrisen og positionerer sig som et kræftmæssigt power house (link)
29/9 07:35
af Solsen
Spændende selskab, men en ordentlig mundfuld for Genmab.
29/9 07:22
af ProInvestorNEWS
Genmab to Acquire Merus, Expanding Late-Stage Pipeline and Accelerating into a Wholly Owned Model (link)
29/9 07:21
af PederT
60 af de heeeelt lange . Så bliver der da brugt lidt af kassebeholdningen :)
29/9 07:01
af ProInvestorNEWS
Genmab rygtes i fremskredne forhandlinger om køb af hollandsk biotekselskab (link)
29/9 06:48
af ProInvestorNEWS
USA Told: EU har stadig en 15 % aftale - såvidt vidt vi ved (link)
29/9 06:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
28/9 08:51
af bibob
Godmorgen. :-)
28/9 08:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
28/9 01:08
af bikube
Der er voldsomt brug for "enshitification", har I hørt hans tale i FN - shit jeg grinede.
26/9 21:30
af JKY_VH
absolut og helt uværdigt ift det embede han besidder
26/9 21:29
af Solsen
…går…. :-)
26/9 21:27
af Solsen
Helt til grin det han får og pladrer om.
26/9 21:01
af JKY_VH
Vi slap for mere told (link)
26/9 13:28
af concillado
Genmab IS affected because the stock is very volatile and as such when the sector is rocked... Genmab is always in for a ride both ways ;-)
26/9 12:52
af E L
agree
26/9 12:29
af nohope
Sure I understand sector being nervous, but GEN is probably one of the least affected.
26/9 10:46
af E L
if the 15% EU trade agreement holds i don't see any further impact for now. Genmab will have to work with US manufacturers for future drugs, but that was already clear, see no change there. But you never know for sure with Trump, so sector nervousness remains...
26/9 10:25
af ProInvestorNEWS
Medicinalsektoren bør spidse ører næste uge: Trump-administrationen rygtes på vej med nyt (link)
26/9 10:05
af nohope
Hvad kommer en 100% told på medicin Genmab ved ?
26/9 09:49
af Plimsoller
Forventelig start på dagen når toldmure igen er aktuelle.
26/9 09:40
af JKY_VH
Tak E L
26/9 09:21
af E L
a bit more on Guggenheim's thoughts - Genmab upgraded at Guggenheim; says Darzalex related growth concerns are overblown (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 47/4386