Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/10 11:46
af E L
everything is for sale at the right price. and I imagine that right price has gone down a lot over the last few months for many shareholders. and shareholders decide in the end.
4/10 11:41
af Raun
Mig bekendt er det da også meget lang tid siden at JW har insinueret at Genmab ikke var til salg?
4/10 11:34
af Sukkeralf
Hvis HexCD38 er fremragende og Janssen tager optionen, så står vi vel i en lignende situation - men hvis Genmab ikke vil overtages, så bliver det meget op ad bakke.
4/10 11:33
af Sukkeralf
Nok ingen tvivl om at hvis JNJ kunne have erhvervet sig GEnmab via et venligt opkøb, så var det nok sket for lang tid siden.
4/10 11:19
af gentogen
Mig bekendt har ingen i denne chat lanceret rygter om opkøb, men blot præsenteret fornuftige argumenter for, hvorfor dette eller hint selskab måtte kunne have en interesse i Genmab. Det kan undertiden være lidt spekulativt, men det er ikke rygter
4/10 10:59
af StockBull
nogle konkrete officielle bud
4/10 10:57
af StockBull
Det afhænger nok af, hvordan man definerer seriøse rygter. Der har været mange rygter samt analytikere, der har argumenteret for mulige opkøb, men indtil videre har der ikke været noget konkret bud. Vi ved ikke, hvad der er foregået bag lukkede døre, men det ser ud til, at Jan har afvist flere tilbud, da han gentagne gange har understreget, at Genmab ikke er til salg.
4/10 10:54
af E L
and the rumours were not without base. JNJ had a very sizable share position in Genmab already at the time. And looking back, if JNJ had chosen for a take-over instead of selling that position they would have made an amazing deal if you put it against all the royalties they are paying now
4/10 10:53
af E L
Well, that is not completely true @Journalisten ; there have been enough rumours over the years for Jan to make public statements about it, that he wanted to stay independent and that the best way to do that would be to keep the share price as high as possible. He did that more then once.
4/10 10:53
af JKY_VH
Jeg synes, at du skal skrive en artikel om, at opkøbsrygterne tager til;-)
4/10 10:28
af Journalisten
Tak for svar og lidt som ventet, - at der tilsyneladende aldrig har været seriøse rygter om Genmab som opkøbsmål, - bortset altså tilbage i 2009.
4/10 09:39
af E L
we could even end up with a similar deal with JNJ as Hexa-CD38 with Dara, but i very much doubt Jan is very keen on that atm...
4/10 09:37
af E L
similar thoughts/doubts Sukkeralf (link)
4/10 07:41
af E L
curious if we will hear more about this in their quarterly reporting
4/10 07:40
af E L
ok, thanks. I am pondering the fact that they are starting a clinical trial in China. i was even thinking, if China could fall outside of the reach of an agreement, they could give prove of concept there and then sell the product
4/10 07:19
af Sukkeralf
Since Genmab have deeper knowledge on Amivantamab arms there could be other rules applied here.
4/10 07:17
af Sukkeralf
I would guess they can but not sure. In the Duobody agreement the partner pays a smaller amount in the beginning of a program and gets exclusivity for a shorter period of time. My understanding hereafter that others could persue same target combination. Zymeworks for instance had no exclusivity on their BsAb platform
4/10 06:54
af E L
Have we been given any information yet as to whether genmab is allowed to develop an antibody targeting EGFR and cMET (PRO1286) within the rules of the contract they have with JNJ on amivantamab?
4/10 06:15
af ProInvestorNEWS
Opdivo wins FDA label expansion in perioperative NSCLC (link)
4/10 06:11
af StockBull
Der kan også være fonde m.m., der har stop-loss på deres Genmab-aktier. Uanset hvor gode nyhederne måtte være, er de måske nødt til at overholde deres stop-loss-regler. Jeg formoder, at de har regler, de skal følge, og de kan ikke bare sidde og se på, at en aktie falder 50% uden at handle. Dette kan muligvis være med til at forstærke nedturen.
4/10 06:07
af StockBull
Godmorgen :-)
4/10 06:03
af LP90
Godmorgen :-)
4/10 05:22
af Stroka
God morgen :-)
4/10 05:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
3/10 21:06
af Solsen
Faktum er, at langt de fleste succesfulde biotech bliver opkøbt. Så er spørgsmålet blot om Genmab er succesfuld. Der er vi nok uenige ;-)
3/10 20:17
af Pensionisten
Journalisten - søg på I dreamed a dream fra Les Miserables. Det er ren ønsketænkning ;-)
3/10 18:32
af E L
but rumours have been there for a long time :-) (link)
3/10 18:31
af E L
but it isn't materialising, M&A is weak this year and that is not helping share prices...
3/10 18:30
af E L
or this one “conditions for M&A are favorable,” according to a research note from Morgan Stanley. (link) or M&A
3/10 18:03
af Solsen
Her en artikel om top 10 M&A i 2023 (link)
3/10 17:58
af Solsen
Der er en lang serie af opkøb i sektoren gennem tiden. BigPharma sikrer sig fremtiden ved at købe mindre biotech med lovende pipeline og udsletter fremtidige konkurrenter.
3/10 17:38
af Journalisten
Jeg har fulgt chatten her i vel nok fem-syv år med de op- og nedture, der har været. Men der er især én ting, der bliver ved med at gå igen og som virker til at være helt grebet ud i den blå luft: Snakken om at Genmab bliver opkøbt. Det er der blevet sagt utallige gange. Men jeg har aldrig set det blive nævnt nogen andre steder udenfor chatten her, hverken i etablerede medier, på sociale medier .. ingen steder. Så jeg er nysgerrig på, hvor I har det fra .. ren ønsketænkning?
3/10 15:29
af StockBull
hvilket kan forhindre overinvestering og panik-salg. Genmab har altid været præget af volatilitet siden 2008, med en P/E-ratio, der svinger fra 15 til 100, hvilket kræver god stresshåndtering. Forberedelse er essentiel for at kunne håndtere stress og undgå bekymringer, hvilket er afgørende for langsigtet succes. Personligt er jeg forberedt på, at både CD38 og Gen46 kan svigte, men jeg tror ikke, det vil blive så slemt.
3/10 15:26
af StockBull
Ja, okay, Vitus, det kan godt være, at det er lidt uden for emnet, men Genmab er en meget volatil aktie, og jeg mener, det er vigtigt at være mentalt og psykologisk forberedt til handel med volatile aktier af flere grunde. Det var absolut ikke min hensigt at drille nogen. Et langsigtet fokus hjælper for eksempel med at holde sig orienteret mod langsigtede mål i stedet for at lade sig påvirke af kortsigtede udsving. Risiko-håndtering er også afgørende for at forstå ens egen risikovillighed,
3/10 14:22
af Vitus
Til @StockBull….du er åbenbart kommet i en forkert chat, du burde da åbenbart om nogen have styr på det kunne man forledes til at tro !
3/10 14:10
af E L
Genmab takes on AbbVie’s Elahere 3 October 2024 (link)
3/10 13:02
af concillado
Genmab er volatil, fordi aktien netop er nem at skubbe i begge retninger. Basta. Dette gør også at den nemt kan skubbes ATH igen.
3/10 13:00
af concillado
Det er god læring/erfaring uanset hvad.
3/10 13:00
af concillado
Denne lange ørkenvandring vil man som investor kunne lære meget af. Specielt på hvordan ens egen investeringsstrategi er sat sammen og tidshorisonten af denne, samt hvordan man selv mentalt reagerer på strømmen af kursnyheder, der konstant vælter frem i begge retninger.
3/10 12:58
af Raun
Peter Verdult ved jeg ikke noget omkring, men Novod sår tvivl ja, men han har en "fair value" på aktien der er over 2000
3/10 12:55
af w
Novod turnerer da også med samme budskab
3/10 12:55
af w
Peter Verdult gør da alt for at så tvivl om data
3/10 12:31
af Raun
Ikke enig @w - analytikerne har fortsat meget højere kursmål, selvom de advarer om risikoen...... Derimod er det noget i markedet som udnytter den oplyste risiko til at handle aktien ned i et helt vanvittigt leje...
3/10 12:31
af ProInvestorNEWS
Råt for usødet - hvad skal dine aktier koste? Novo, Bavarian, Genmab.....Hvorfor er aktien så billig lige nu? Hvorfor falder aktiekursen, når kursmålene fra analytikerne er høje? Helge Larsen går i denne ugekommentar ned i, hvad der er styrende for, hvad en aktie skal koste. Kort video: (link)
3/10 12:27
af w
ingen vil eje aktien hen over data. Man kan takke analytikerne for dette drama
3/10 12:24
af Raun
Du har ret meget langt hen af vejen @Stockbull. - Men ikke så langt at den sunde fornuft ikke kan være bekymrende...
3/10 12:12
af StockBull
beslutninger i svære situationer. Jeg har f.eks besluttet at beholde min Genmab position næste 12 mdr og så tage ny beslutning igen om 12 mdr eller hvis der sker noget uventet positivt eller negativt. At spekulere på hvorfor kursen falder og stiger er lidt spild af tid for ingen ved det helt precist.
3/10 12:09
af StockBull
I stedet for at lade bekymringerne tage overhånd, kan det være en god idé at lære at acceptere det, vi ikke kan ændre. Det kræver øvelse, men ved at dyrke en attitude af afspændthed og accept kan vi bedre håndtere usikkerhederne i livet. Uanset om kursen stiger eller falder, er det essentiel at bevare roen og fokusere på de aspekter af livet, hvor vi faktisk kan gøre en forskel. At forblive afspændt og positiv kan ikke alene forbedre vores livskvalitet, men også hjælpe os med at træffe bedre
3/10 12:07
af StockBull
Det er vigtigt at være opmærksom på, at man ikke skal bekymre sig over ting, man ikke selv har kontrol over. Bekymringer, især om fremtiden eller om situationer, vi ikke kan ændre, kan være skadelige for vores mentale og fysiske velbefindende. Når vi bruger tid og energi på at bekymre os, går det ofte ud over vores evne til at nyde nuet og fokusere på de ting, der virkelig betyder noget for os.
3/10 11:45
af Vitus
Det er da virkelig mystisk det der sker i den aktie. Jeg tror både ledelsen i Genmab og visse andre ved, hvad der sker, og det er vel egentlig bekymrende …
Nyeste Først- Ældste Først   Side 48/4269