Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Grønne Aktier
AMBU
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
2/6 08:57 af Klarussen |
Ser ud som om de småshorts der er på Genmab reduceres yderligere, nu 0,43%. Yderst positivt.
|
|
|
2/6 06:40 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
2/6 06:35 af ProInvestorNEWS |
Transactions with shares and linked securities in Genmab A/S made by managerial employees and their closely associated persons (link)
|
|
2/6 06:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
2/6 05:30 af StockBull |
De smider lidt hvert år til skatteregningerne
|
|
|
2/6 03:48 af Riis7 |
genmab ledelse Er os ved og skifter over i Big tech og AI;-)
|
|
|
1/6 22:07 af bikube |
Så smed Pagano 600 aktier.
|
|
|
1/6 20:47 af Fritten |
Det er nævnt lidt længere nede, har ikke adgang til fuld artikel, så h
er er kun overskrift: Novo Nordisk starter endnu et fase 3-studie med Genmab-udviklet blødermiddel
Et nyt fase 3-studie skal teste, hvor sikkert det er at skifte fra Roches blockbuster-blødermiddel til Novo Nordisks og Genmabs potentielt kommende ditto.
|
|
|
1/6 13:11 af Sukkeralf |
|
|
1/6 11:47 af Bulder |
Så meget sparede hæmatologiske afdelinger sidste år på patentudløb på Revlimid (link)
|
|
1/6 10:24 af Don Joning |
Lad os håbe Mim8 viser sig ekstremt effektivt at blande i wegovy, så bliver kursen snart god igen.. :D
|
|
|
31/5 23:25 af gentogen |
Nyt fase 3 med Mim8: (link)
|
|
|
31/5 23:03 af Pensionisten |
Ja, procentregning er taknemmelig: Aridis lå 29.7.2022 i kurs 2,47 - efterfølgende faldet til kurs 0,185 - og er nu steget til kurs 0,33. :-D
|
|
|
31/5 22:20 af Milito |
Aridis er dog fortsat nede med 66,3% for i år
|
|
|
31/5 18:38 af GeorgeBest |
@Bongobob: fra Janine Schuurman LinkedIn profil i januar 23: Dear friends and colleagues,
after >22 years at Genmab I have decided it is time for my #Genmab chapter to come to an end, it is time for a change.
|
|
|
31/5 17:53 af Klarussen |
Så er der anderledes gang i butikken hos Aridis Pharmaceuticals
(ARDS) +123% "engaged in the discovery and development of targeted immunotherapy using fully human monoclonal antibodies, or mAbs, to treat life-threatening infections."
|
|
31/5 17:14 af bongobob |
@GB 14:59 Det tror jeg ikke er korrekt. Forfatter info i artiklen siger Genmab. Den er fra Marts. Paul er hos Lava
|
|
|
31/5 17:04 af gdn55 |
Der er nogen der leger med os små investorer. En skam de har fået lov til at være anonyme.
|
|
|
31/5 17:02 af Klarussen |
@bikube: mon ikke han har lidt kassekredit og mulighed for overtræk?
|
|
|
31/5 17:02 af Vitus |
Ja, det var da helt utroligt,….så er der da stadig nogen der “lyst” til Genmabaktien..
|
|
31/5 17:01 af Bulder |
Kæmpe klump omsat på luk auk.
|
|
|
31/5 16:55 af bikube |
Klarussen - Hvis han skal vente 2 dage på udbetalingen,som vi andre skal, så er det jo en ny måned..
|
|
|
31/5 16:50 af Vitus |
Vi var mange der skulle have solgt for 6 mdr siden…
|
|
|
31/5 16:10 af Klarussen |
Mon ikke han lige kan klare sig måneden ud så :-)
|
|
| ||
|
|
31/5 15:46 af Riis7 |
Han skulle ha solgt for 6 mån siden;-)
|
|
|
31/5 15:21 af GeorgeBest |
Winkel har solgt 21000 aktier (link)
|
|
|
31/5 14:59 af GeorgeBest |
@bongobob 11:07 Janine Schuurman er ikke mere ansat hos Genmab (bare til info)
|
|
31/5 14:58 af StockBull |
Der er dog konstant voldgiftsager kørende i store firmaer. Så business as usual
|
|
31/5 14:57 af StockBull |
Klart at en voldgiftballade ikke er positivt for kursen
|
|
31/5 14:54 af StockBull |
Genmabs udvikling af pipelinen er jo ikke afhængig af voldgiftens udfald på den korte bane
|
|
|
31/5 14:53 af E L |
so my question for Jan for the next Q&A: did you buy a yacht or a summer villa in the south of france? ;-)
|
|
31/5 14:52 af StockBull |
Men selvfølgelig er en vundet voldgiftsag bedre end en tabt
|
|
31/5 14:51 af StockBull |
Prøv og check PE værdien den er jo rimlig meget i tråd med industrien
|
|
|
31/5 14:50 af Pensionisten |
hele denne voldgiftsballade, har, efter min mening, skadet Genmab voldsomt.
|
|
|
31/5 14:48 af Pensionisten |
Chancerne for at vinde den kørende ankesag, anser jeg for værende stort set 0. Jeg er overbevist om, at Genmab havde været bedst tjent med, at acceptere den første dom i voldgiften. Og indse, at et lille Dansk selskab, ikke har en bønnemands chance for at kanøfle et big pharma selskab på hjemmebane i USA. Og jeg vil være lykkelig for at skulle æde mine egne ord :-)
|
|
|
31/5 14:47 af Klarussen |
Han skulle vel bruge lidt skillingemønt
|
|
|
31/5 14:43 af Pensionisten |
Var det ikke ca. 1.6 mia. kr., Jan’s beholdning blev opgjort. Så salg af 21000 stk. aktier er jo peanuts ;-)
|
|
|
31/5 14:23 af bikube |
Jan har solgt 21000 aktier, med et kursfald undervejs. Højst 2824 lavest 2744.
|
|
|
31/5 13:06 af Klarussen |
Kunne blive et stort tema med tiltagende antibiotika resistens og mangel på investering i forskning efter nye antibakterielle farmaka indenfor biotek
|
|
31/5 11:07 af bongobob |
Janine Schuurman is a veteran at GMAB and she clearly has an interest outside cancer. I don’t know how much we can read into it. I remember Paul Parren had an idea for Ebola ?
|
|
|
31/5 10:54 af E L |
interesting article @bongobob , the killing of bacteria is another field of interest, not sure if it would be something for Genmab or something they would try to sell.
|
|
|
31/5 09:40 af E L |
think they had an analyst change, think was analyst Laura Sutcliffe
. Last i had from UBS was 2750.
|
|
|
31/5 09:38 af E L |
UBS analyst Xian Deng initiates coverage on Genmab A/S (GEN:DC) (NASDAQ: GMAB) with a Neutral rating and a price target of DKK3,000.00.
|
|
31/5 09:02 af StockBull |
3500 +/-10%
|
|
31/5 09:00 af StockBull |
Genmab ligger inde for case trenden +/- 10% så p.t ingen ko på isen vedrørende September target på 3500 (link)
|
|
|
31/5 07:43 af Mogan |
Lad os kikke på sommerperioden 1. maj til 1. september de sidste fire år. Her er der faktisk pæne stigninger i alle årene fra 2019 - 2022: Så ikke nødvendigvis en kedelig periode, alt relativt. Nogen kan sikkert regne de pæcise tal ud. I alle de fire år er marts måned hvert år det med største dyk. Et fast mønster åbenbart.
|
|
|
31/5 06:44 af Riis7 |
Godmorgen, mon ikke den skal ned og teste de 2400 2500 som den var i marts i år
, sommeren er tit en kedelig periode for aktier
|
|
31/5 05:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
30/5 22:08 af E L |
lol, not enough today ;-)
|
|
|
30/5 21:28 af Pensionisten |
Det er da godt, at vi har @E L til at finde lyspunkterne;-)
|
