Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
31/5 05:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
30/5 22:08 af E L |
lol, not enough today ;-)
|
|
|
30/5 21:28 af Pensionisten |
Det er da godt, at vi har @E L til at finde lyspunkterne;-)
|
|
|
30/5 21:15 af E L |
CASE REPORT
Successful global anti-B-cell strategy with daratumumab in a patient with post-transplant nephrotic syndrome recurrence unresponsive to immunoadsorption and obinutuzumab (link)
|
|
|
30/5 21:09 af Pensionisten |
Handles yderligere ned i USA. P.t. omregnet kurs 2725.
|
|
|
30/5 21:03 af E L |
spread XBI-QQQ (bio- vs tech) (link)
|
|
|
30/5 19:39 af Klarussen |
Ja, en kur mod de to bakterielle, potentielt fatale sygdomme, det er mere end sokkerne KYSO
|
|
30/5 19:14 af bongobob |
En Hexabody der overkommer resistens og kurerer lungebetændelse og meningitis. Er det KYSO. (link)
|
|
|
30/5 18:13 af Klarussen |
Det er muligt, men jeg vil altså nøjes med sokkerne, JW har lovet det før. KYSO kan bl.a. også betyde Keep Your Shirt On, Keep Your Self Organized mv.
|
|
30/5 17:59 af SEACOP |
KYSO means "Knock Yourself out." i.e. No Socks :-) (link)
|
|
|
30/5 17:42 af Klarussen |
Går sådan lidt og venter lidt på at få "knocked my socks off" på den gode måde. Hvad er de næste kurstriggende events?
|
|
|
30/5 17:28 af Riis7 |
Tror nvidia havde været et bedre køb i 2011;-)
|
|
|
30/5 17:10 af gdn55 |
Ja sådan er der jo meget. Købte Genmab i 2011. Har et afkast på ca. 7500%. Hvis jeg har regnet rigtigt giver det et afkast på 625% pr. år.
|
|
|
30/5 16:20 af Riis7 |
Tech og Big tech fik tæsk i 2022 hvor Pharma vandt , det er så omvendt i år:-) se bare nvidia der tæt på et afkast på 200%
bare i år:-)
|
|
|
30/5 16:19 af Pensionisten |
Det er, en lidt anden form for KYSO ;-)
|
|
|
30/5 16:13 af Klarussen |
Ja, det virker ikke logisk. Ser ud som om den vender nu for idag. Jeg har suppleret lidt og fortsætter med at supplere hvis den skulle falde yderligere. Ser dog ud som om den stadig ligger i den kortsigtede, stigende trendkanal fra 10/3 2023
|
|
|
30/5 16:08 af gdn55 |
Der er åbentbart negativt at få en godkendelse på en ny medicin, der på sigt kan give ligeså meget , som Dara giver nu. Men sådan er der jo så meget, jeg ikke forstår i denne verden
|
|
|
30/5 15:57 af Klarussen |
Der er forårsudsalg i Genmab, virker lidt voldsomt
|
|
|
30/5 13:16 af JKY_VH |
Pendulet skal nok svinge den anden vej igen;-
|
|
|
30/5 12:46 af Riis7 |
Ser ud til det forsætter med at folk skifter over i tech og væk fra Pharma :-)
|
|
|
30/5 09:15 af E L |
SVB Securities analyst Jonathan Chang reiterated a Hold rating on Genmab (GMAB – Research Report) on May 25 and set a price target of $40.
|
|
|
27/5 18:00 af gentogen |
old news, I must admit, but I had not seen it before
|
|
|
27/5 17:59 af gentogen |
I very much agree. By the way, this is another very interesting initiative from Genmab: (link)
|
|
|
27/5 13:26 af paundal |
E L. You deserve a thank you. Thank you for your posts, which are always relevant and qualified. You always keeping your eyes on the ball!
|
|
| ||
|
|
27/5 11:23 af E L |
I think you should thank Genmab, not me lol ;-)
|
|
|
27/5 08:10 af Stroka |
Thanks E L. :-)
|
|
|
26/5 21:36 af gentogen |
Thanks EL. This really is KYSO!
|
|
|
26/5 20:42 af E L |
and i didn't check the abstracts for Dara , Talquetamab , teclistamab and amivantamab yet...
|
|
|
26/5 20:41 af E L |
I think so too. But it will be hard keeping up with all the trials and cohorts and different subsets etc they are planning lol...
|
|
26/5 20:26 af Darvin |
thanks E L - sounds fantastic, or rather fantastic. Epco's future looks somewhat better than the market expects so far. .
|
|
|
26/5 19:07 af E L |
Advanced cervical cancer therapy: Comparison of contemporary expert and healthcare professional recommendations from an online treatment decision tool. (link) In 2L recurrent disease, all experts chose either single-agent immunotherapy (if PD-L1 positive) or tisotumab vedotin (if PD-L1 negative) vs 45% and 40% of HCPs, respectively
|
|
|
26/5 18:56 af E L |
Metabolic response rates of epcoritamab + R-CHOP in patients with previously untreated (1L) high-risk diffuse large B-cell lymphoma, including double-hit/triple-hit lymphoma: Updated EPCORE NHL-2 data. (link) -Seems odd that double-hit/triple-hit lymphoma is doing as well as other patients in the trial?
|
|
|
26/5 18:33 af E L |
epcoritamab data in FL is wild, hope they can file this soon... Primary refractory ORR
97% CMR
87%
- Epcoritamab + R2 regimen and responses in high-risk follicular lymphoma, regardless of POD24 status. (link)
|
|
|
26/5 17:01 af gdn55 |
OK, det blev kun til et tab på 2 kr. på godkendelsen for en uge siden.
|
|
|
26/5 17:00 af AaBforever |
Go´pinse til alle....trods noget skvulp i Genmab aktien:-)
|
|
|
26/5 16:45 af Klarussen |
Kortsigtede investorer smider vel medico i jagten på hurtige penge i AI mv. Held og lykke til dem, håber ikke de brænder nallerne...
|
|
|
26/5 15:19 af gdn55 |
Sikkert, det er åbentbart negativt at få en ny medicin godkendt. Indtil videre i denne uge har vi kun tabt 12-13kr på denne godkendelse
|
|
|
26/5 13:25 af Riis7 |
Test af 2800 når usa åbner :-)
|
|
|
26/5 06:50 af ProInvestorNEWS |
Genmabs amerikanske notering får hævet kursmålet over 14 pct. af investeringsbank (link)
|
|
|
25/5 23:26 af peter12 |
Abstracts (link)
|
|
|
25/5 21:04 af Klarussen |
Følger jo blot den danske kurs så nogenlunde, men man kan da håbe det holder
|
|
|
25/5 20:48 af Pensionisten |
Genmab ADS -0,26%
|
|
|
25/5 19:18 af Klarussen |
NBI index -2,36% aktuelt. Ser ud som pengene flyttes over i tech,
|
|
|
25/5 17:38 af Pensionisten |
hej @MarsFars - velkommen på Genmabchatten. Håber, at du vil deltage aktivt i debatten. ;-)
|
|
|
25/5 16:58 af MarsFars |
Sælg om formiddagen, køb om eftermiddagen. Sværere er det vel ikke ?
|
|
|
25/5 16:28 af Riis7 |
Mon ikke det kommer når EPCO begynder og sælge godt:-) så kommer kursen nok os med op:-) market køber AI aktier, se nvidia i dag Pharma er ikke sexet i 2023 endnu
|
|
|
25/5 16:26 af Riis7 |
Ned ikke med
|
|
|
25/5 16:25 af Riis7 |
Alt Pharma bliver solgt pt , se bare Johnson & Johnson og abbvie i år:-) ligner at Genmab bare følger alle de andre med:-) også er market bare ikke op og køre over EPCO så Genmab chatten er:-)
|
|
|
25/5 16:06 af Pensionisten |
Det er lidt mærkværdigt, sm Genmab får over nakken hver dag, når USA åbner. som @Helge er inde på i den korte video, værdisætter US åbenbart ikke EPCO. Lidt træls - men, har US Ret?
|
|
|
25/5 15:05 af ProInvestorNEWS |
Kort video: Genmab ' GN Store Nord ' Zealand Pharma ' Brain+ ' Stenocare (link)
|
