Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
22/5 16:58
af JKY_VH
Tak for den Helge. Det mangler da bare;-)
22/5 16:18
af Helge Larsen/PI-redaktør
Børshus hæver Genmabs kursmål 8,5 pct. efter amerikansk kræftmiddelgodkendelse (link)
22/5 15:49
af JKY_VH
Takker
22/5 15:48
af AaBforever
Ikke her
22/5 15:35
af JKY_VH
Nogen der har problemer med Nordnet?
22/5 15:34
af AaBforever
Så rør den på sig igen:-)
22/5 15:23
af StockBull
Recessionen får inflationen ned som tidligere recessioiner. Der kan ske meget på 12 mdr. Flere banker krakker måske og krigen i Ukraine vare vel ikke evigt.
22/5 14:35
af Klarussen
Håber du får ret StockBull, især mht. kursen :-) Tak for, som altid, velunderbyggede synspunkter. Jeg er (forholdsvis) tålmodig, har dog en reserve gemt til yderligere opkøb hvis kursen skulle tage et dyk. Aktiekurserne efter et FR rentepivot er ikke altid rosenrøde, som regel et tegn på "something is broken"...
22/5 14:24
af JKY_VH
Så længe vi har så høj en inflation som vi har, er der desværre ikke udsigt til 1% i rente til næste år.
22/5 14:00
af StockBull
Man kan jo sammenligne med tidligere recessioner (link)
22/5 13:57
af StockBull
De sænker ca dobbelt så hurtigt som de hævede hvis der kommer en alvorligere recession som flere mener der gør
22/5 13:53
af Klarussen
Det med renten vil jeg godt tillade mig at tvivle på, resten lyder sandsynligt, men måske med lidt længere tidsperspektiv
22/5 13:50
af StockBull
Altså om 12 mdr. Q2 - 2024
22/5 13:47
af StockBull
Til den tid er renten også under 1% igen så det bliver nogle helt andre tal der kommer på bordet i 2024
22/5 13:46
af StockBull
Analytikerne skal vel ogsp til at regne på 2024 og der må Genmab da runde 20 mia kr i omsætning og vel 7-8 mia i profit så kurs 4000 burde være mulig omkring PE32-34
22/5 13:38
af StockBull
og det må man jo sige de er dygtige til ikke at gøre
22/5 13:37
af StockBull
Nu dagen jo ikke gået endnu. Typisk opkøber fonde m.m over en længere periode for ikke at pressu kursen op for hurtigt
22/5 13:35
af bikube
Nuværende kurs var dagens laveste sidste mandag - jeg er skuffet.
22/5 13:24
af gdn55
Nej, der går noget tid inden de er klar til det.De og deres arbejdsgiver skal selv have fyldt deres depoter op, til en billig pris.
22/5 13:23
af bikube
Vi fik da lige den fra Wainwright (E L kl 12,18), der jo bekræfter de 3500.
22/5 13:17
af Doublo
Vi ser ingen opjusteringer af aktiekursen fra alle analytikerne, mon det betyder, at alt var forudset og indregnet hos dem alle?
22/5 12:54
af JKY_VH
men et kortvarigt gensyn med 2900 fik vi da;-)
22/5 12:53
af StockBull
Træet skal lige rystes inden 3500-4000 niveau. Det en langsom trend op som typisk vare 34 uger fra bunden i 2403
22/5 12:52
af AaBforever
Tjah..markedet er åbentbart ikke så begejstret som vi er....
22/5 12:43
af Klarussen
Hmmm, buy the rumour, sell the fact?
22/5 12:18
af E L
HC Wainwright & Co. analyst Raghuram Selvaraju maintains Genmab (NASDAQ:GMAB) with a Buy and raises the price target from $47 to $51.
22/5 11:56
af Klarussen
Kunne være rart at bryde kurs 2905 fra 17/4 på dagschartet
22/5 11:14
af ProInvestorNEWS
Genmabs godkendte kræftmiddel kan indbringe topsalg på 3,5 mia. dollar, mener Sydbank (link)
22/5 10:57
af StockBull
Rising wedge identificeret 12 Maj. Bullish bevægelse mo modstanden i 2947 frem til 2 Juni (link)
22/5 10:47
af StockBull
Opdateret med cirkler. Tryk på billed for at gøre det større (link)
22/5 10:31
af StockBull
6 mdr target 3500-4000 intakt og de-risked med Epco godkendelsen. Genmab er startet på en optur som historisk vare 34 uger. Se de 3 ens optrende i 2020, 2021, 2022. Har clonet trenden fra 2020 til de efterfølgende år. (link)
22/5 10:03
af Riis7
Novo stiger næsten mere unden nyheder :-)
22/5 09:04
af JKY_VH
så skete der noget
22/5 08:58
af StockBull
Prøver med bud i 2850
22/5 08:54
af concillado
Enig... det bliver en spændende uge!
22/5 08:51
af Klarussen
Mon ikke vi ser nogle opjusterede kursmål indenfor de næste par dage, det kan vel drive kursen op over de 3 kilo for nu
22/5 08:49
af JKY_VH
Jeg tror kurs 2900 ligger indenfor dit interval Doublo, men 3K vil da være smukt;-)
22/5 08:49
af StockBull
2920
22/5 08:48
af StockBull
2904
22/5 08:46
af StockBull
2884 p.t på saxo
22/5 08:22
af Doublo
2950-3000 nu er jeg vist ved at vågne
22/5 08:21
af Doublo
2850-3000
22/5 08:20
af Doublo
Godmorgen :-D JKY_VH en beskeden forventning, US sluttede i 2872, jeg kigger efter 2050-3000.
22/5 08:15
af w
3.5mia er det for nuværende indikation?
22/5 07:53
af StockBull
Spørgsmålet er så hvor mange år der går inden de kan sælge 10.000 behandlinger per år
22/5 07:45
af StockBull
Det ca. 10.000 behandlinger per år ved. 350.000usd per behandling sådan i runde tal.
22/5 07:44
af JKY_VH
Ja, lad os se om vi ikke kan runde kurs 2900
22/5 07:21
af transalp
Go morgen... kunne godt lyde som en go morgen..:)
22/5 07:19
af JKY_VH
"GENMAB/SYDBANK: VENTER TOPSALG FRA EPCORITAMAB PÅ 3,5 MIA DOLLAR 6:51" og god morgen;-)
22/5 07:05
af ProInvestorNEWS
Shortpositioner på danske aktier (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 481/4386