Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Ennogie
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
BITCOIN
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
22/5 16:58 af JKY_VH |
Tak for den Helge. Det mangler da bare;-)
|
|
22/5 16:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Børshus hæver Genmabs kursmål 8,5 pct. efter amerikansk kræftmiddelgodkendelse (link)
|
|
|
22/5 15:49 af JKY_VH |
Takker
|
|
|
22/5 15:48 af AaBforever |
Ikke her
|
|
|
22/5 15:35 af JKY_VH |
Nogen der har problemer med Nordnet?
|
|
|
22/5 15:34 af AaBforever |
Så rør den på sig igen:-)
|
|
22/5 15:23 af StockBull |
Recessionen får inflationen ned som tidligere recessioiner. Der kan ske meget på 12 mdr. Flere banker krakker måske og krigen i Ukraine vare vel ikke evigt.
|
|
|
22/5 14:35 af Klarussen |
Håber du får ret StockBull, især mht. kursen :-) Tak for, som altid, velunderbyggede synspunkter. Jeg er (forholdsvis) tålmodig, har dog en reserve gemt til yderligere opkøb hvis kursen skulle tage et dyk. Aktiekurserne efter et FR rentepivot er ikke altid rosenrøde, som regel et tegn på "something is broken"...
|
|
|
22/5 14:24 af JKY_VH |
Så længe vi har så høj en inflation som vi har, er der desværre ikke udsigt til 1% i rente til næste år.
|
|
22/5 14:00 af StockBull |
Man kan jo sammenligne med tidligere recessioner (link)
|
|
22/5 13:57 af StockBull |
De sænker ca dobbelt så hurtigt som de hævede hvis der kommer en alvorligere recession som flere mener der gør
|
|
|
22/5 13:53 af Klarussen |
Det med renten vil jeg godt tillade mig at tvivle på, resten lyder sandsynligt, men måske med lidt længere tidsperspektiv
|
|
22/5 13:50 af StockBull |
Altså om 12 mdr. Q2 - 2024
|
|
22/5 13:47 af StockBull |
Til den tid er renten også under 1% igen så det bliver nogle helt andre tal der kommer på bordet i 2024
|
|
22/5 13:46 af StockBull |
Analytikerne skal vel ogsp til at regne på 2024 og der må Genmab da runde 20 mia kr i omsætning og vel 7-8 mia i profit så kurs 4000 burde være mulig omkring PE32-34
|
|
22/5 13:38 af StockBull |
og det må man jo sige de er dygtige til ikke at gøre
|
|
22/5 13:37 af StockBull |
Nu dagen jo ikke gået endnu. Typisk opkøber fonde m.m over en længere periode for ikke at pressu kursen op for hurtigt
|
|
|
22/5 13:35 af bikube |
Nuværende kurs var dagens laveste sidste mandag - jeg er skuffet.
|
|
|
22/5 13:24 af gdn55 |
Nej, der går noget tid inden de er klar til det.De og deres arbejdsgiver skal selv have fyldt deres depoter op, til en billig pris.
|
|
|
22/5 13:23 af bikube |
Vi fik da lige den fra Wainwright (E L kl 12,18), der jo bekræfter de 3500.
|
|
|
22/5 13:17 af Doublo |
Vi ser ingen opjusteringer af aktiekursen fra alle analytikerne, mon det betyder, at alt var forudset og indregnet hos dem alle?
|
|
|
22/5 12:54 af JKY_VH |
men et kortvarigt gensyn med 2900 fik vi da;-)
|
|
22/5 12:53 af StockBull |
Træet skal lige rystes inden 3500-4000 niveau. Det en langsom trend op som typisk vare 34 uger fra bunden i 2403
|
|
|
22/5 12:52 af AaBforever |
Tjah..markedet er åbentbart ikke så begejstret som vi er....
|
|
| ||
|
|
22/5 12:43 af Klarussen |
Hmmm, buy the rumour, sell the fact?
|
|
|
22/5 12:18 af E L |
HC Wainwright & Co. analyst Raghuram Selvaraju maintains Genmab (NASDAQ:GMAB) with a Buy and raises the price target from $47 to $51.
|
|
|
22/5 11:56 af Klarussen |
Kunne være rart at bryde kurs
2905 fra 17/4 på dagschartet
|
|
|
22/5 11:14 af ProInvestorNEWS |
Genmabs godkendte kræftmiddel kan
indbringe topsalg på 3,5 mia. dollar, mener Sydbank (link)
|
|
22/5 10:57 af StockBull |
Rising wedge identificeret 12 Maj. Bullish bevægelse mo modstanden i 2947 frem til 2 Juni (link)
|
|
22/5 10:47 af StockBull |
Opdateret med cirkler. Tryk på billed for at gøre det større (link)
|
|
22/5 10:31 af StockBull |
6 mdr target 3500-4000 intakt og de-risked med Epco godkendelsen. Genmab er startet på en optur som historisk vare 34 uger. Se de 3 ens optrende i 2020, 2021, 2022. Har clonet trenden fra 2020 til de efterfølgende år. (link)
|
|
|
22/5 10:03 af Riis7 |
Novo stiger næsten mere unden nyheder :-)
|
|
|
22/5 09:04 af JKY_VH |
så skete der noget
|
|
22/5 08:58 af StockBull |
Prøver med bud i 2850
|
|
22/5 08:54 af concillado |
Enig... det bliver en spændende uge!
|
|
|
22/5 08:51 af Klarussen |
Mon ikke vi ser nogle opjusterede kursmål indenfor de næste par dage, det kan vel drive kursen op over de 3 kilo for nu
|
|
|
22/5 08:49 af JKY_VH |
Jeg tror kurs 2900 ligger indenfor dit interval Doublo, men 3K vil da være smukt;-)
|
|
22/5 08:49 af StockBull |
2920
|
|
22/5 08:48 af StockBull |
2904
|
|
22/5 08:46 af StockBull |
2884 p.t på saxo
|
|
|
22/5 08:22 af Doublo |
2950-3000 nu er jeg vist ved at vågne
|
|
|
22/5 08:21 af Doublo |
2850-3000
|
|
|
22/5 08:20 af Doublo |
Godmorgen :-D JKY_VH en beskeden forventning, US sluttede i 2872, jeg kigger efter 2050-3000.
|
|
|
22/5 08:15 af w |
3.5mia er det for nuværende indikation?
|
|
22/5 07:53 af StockBull |
Spørgsmålet er så hvor mange år der går inden de kan sælge 10.000 behandlinger per år
|
|
22/5 07:45 af StockBull |
Det ca. 10.000 behandlinger per år ved. 350.000usd per behandling sådan i runde tal.
|
|
|
22/5 07:44 af JKY_VH |
Ja, lad os se om vi ikke kan runde kurs 2900
|
|
|
22/5 07:21 af transalp |
Go morgen... kunne godt lyde som en go morgen..:)
|
|
|
22/5 07:19 af JKY_VH |
"GENMAB/SYDBANK: VENTER TOPSALG FRA EPCORITAMAB PÅ 3,5 MIA DOLLAR
6:51" og god morgen;-)
|
|
|
22/5 07:05 af ProInvestorNEWS |
Shortpositioner på danske aktier (link)
|
