Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
19/4 11:51
af E L
yes @bikube lol. I didn't see anything negative, that was probably your question ;-)
19/4 11:48
af troldmanden
Ja det er rigtigt. Tænkte bare om der er uddybende bemærkninger et eller andet sted
19/4 11:46
af Bulder
Der er jo pdufa 21/5, så på fredag er der Max 4 uger til.
19/4 11:30
af troldmanden
SB det med de 4 uger. Hvor ser du det nævnt?
19/4 11:11
af bikube
Tak for link E L, Did you read it?
19/4 10:04
af E L
well, you can read it back in the transcript, eg here - Johnson & Johnson (JNJ) Q1 2023 Earnings Call Transcript (link)
19/4 10:02
af bikube
Gevinsthjemtagning er da logisk nok, men det er da en voldsom stor del af gevinsten, de ikke fik.
19/4 09:59
af bikube
Som jeg så det, var det JnJ, der startede faldet. Jeg ved ikke, hvad der blev sagt der, men hvis det er f.eks. deres talkumproblem, så har det jo intet med Genmab at gøre.
19/4 09:33
af Darvin
Fik ikke læst dit spørgsmål bikube ;-) ja fra morgenstunden. Men så længe der intet specielt nyt er, udover evt teorier, skal vi måske lige se dagen(e) an. Gårsdagens handel behøver ikke bunde i andet end gevinsttagning, som SB skriver. Det er med overvejende sandsynlighed, hvad der skete. Det ændrer heller ikke på, at Carnegie mener at det er et godt køb nu.
19/4 09:25
af bikube
Tak E L.
19/4 09:17
af E L
@bikube even before the earnings
19/4 09:10
af StockBull
Så på kort sigt tegner det mega spændende
19/4 09:08
af StockBull
Naturligt med lidt gevinsthjemtagning efter opturen fra 2400 til 2900
19/4 09:07
af StockBull
Rumour siger Epco bliver godkendt indenfor kommende 4 uger og Genmab opjustere med +1mia kr
19/4 08:48
af Klarussen
Reaktionen igår: buy the rumours, sell the facts? Større aktør/smart money der reducerede? Reaktion på J&J Q1?
19/4 08:36
af bikube
Darvin - var det før eller efter kursfaldet?
19/4 08:04
af Darvin
Morn husker ikke om det allerede er refereret. Carnegie opdaterede igår deres anbefaling - køb og kursmål 3400
19/4 06:22
af Stroka
God morgen :-)
19/4 06:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
18/4 20:45
af Pensionisten
Det er jo altid spændende, hvad der sker imorgen. Din viste analyse melder jo om fortsat fald, omend lidt svagere. Efterfulgt af en horisontal udvikling. Og hvor lang tid disse trends så varer, lader stå i det uvisse. Personligt synes jeg ikke det tegner voldsomt spændende på kort sigt ;-)
18/4 18:37
af Klarussen
Spændende hvad der kommer til at ske teknisk imorgen
18/4 18:36
af Klarussen
... er dermed signaleret
18/4 18:36
af Klarussen
Investtech: Automatisk teknisk analyse. Mellemlang sigt, 18. apr 2023 Genmab har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 2827. Videre stigning til 4008 eller mere er signaleret. Aktien har brudt op igennem modstanden ved cirka 2780 kroner og videre opgang er derm
18/4 17:15
af Pensionisten
Enig @gdn. Lad os få de positive elementer med.Det går jo nok endda ;-)
18/4 17:12
af Bulder
C25 og andre index ude i Europa laver samme nummer. De begynder dog at falde før genmab tager ideen op. Mange aktier her i dk dykkede voldsomt i eftermiddag, men nogle holdt sig oppe.
18/4 17:04
af gdn55
Dog et plus for ugen, på 8,00 pr aktie, indtil nu.
18/4 17:04
af E L
some days are more fun than others.
18/4 17:01
af nohope
Ingen nyheder ? Så falder den 122 KR ?
18/4 16:57
af JKY_VH
helt enig troldmanden 16:13 og så er det med at få samlet op;-)
18/4 16:48
af Klarussen
Buy the dip for de modige...
18/4 16:22
af bikube
JnJ startede på 164,66, faldt til 159,66, er nu med et kvarters forsinkelse, tilbage på 162,29.
18/4 16:17
af E L
yes, it would be, we'll see the transcript later, but i am hearing that nothing specific was said on darzalex
18/4 16:13
af troldmanden
JKY den dag den meddelelse kommer, så tror jeg der kommer et noget større fald end det her
18/4 16:12
af troldmanden
EL yes that could be it. But wouldn’t that already have been out in the opening by now? There’s a lot of journalists listening
18/4 16:11
af E L
a lot of biotechs are giving up yesterdays gains btw, so it may just be Mr. Market having fun...
18/4 16:05
af Sukkeralf
Tænker dog først før betydning når dara går af patent uanset hvad er det stadig kun i præklinikken
18/4 16:05
af JKY_VH
Det er vel ikke Jan der har meldt at han går på pension eller lignende?
18/4 16:04
af Sukkeralf
Hvad med Dara-lenalidomide ADC stoffet - har det været omtalt yderligere eller er der blevet spurgt ind til det?
18/4 16:04
af JKY_VH
Heller ikke noget entydigt svar på Børsen (link)
18/4 15:58
af Teller
Nyt eller nyt om konkurrerende stof måske?
18/4 15:55
af E L
JNJ was also + pre-market; similar drop since their earningscall
18/4 15:54
af E L
@troldmanden something must have been said in the JNJ earnings presentation. The 1 time i did not bother to listen...
18/4 15:51
af Teller
det er vist meget normalt den lige stiger lidt igen efter et regulært "dump" af aktier. Stadig sandsynligt vi skal ned under dagens bund inden luk.
18/4 15:49
af Pensionisten
Ligner mere noget computerhandel, der har mistet styringen!
18/4 15:48
af troldmanden
Bliver der afholdt en CC et eller andet sted hvor der er kommet hint af noget mindre positivt?
18/4 15:47
af Fritten
Faldet og -2.07 IPADS:-(
18/4 15:47
af Fritten
Nu falder fra -4.33 til 2.07 på 3 min
18/4 15:46
af Teller
Træet rystes ;)
18/4 15:45
af troldmanden
Bava er forståeligt med dagens tur i medierne
18/4 15:44
af troldmanden
Rettelelse. Jeg tror der er mere end blot profittagning
Nyeste Først- Ældste Først   Side 497/4386