Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Chemometec
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
19/4 11:51 af E L |
yes @bikube lol. I didn't see anything negative, that was probably your
question ;-)
|
|
19/4 11:48 af troldmanden |
Ja det er rigtigt. Tænkte bare om der er uddybende bemærkninger et eller andet sted
|
|
19/4 11:46 af Bulder |
Der er jo pdufa 21/5, så på fredag er der Max 4 uger til.
|
|
19/4 11:30 af troldmanden |
SB det med de 4 uger. Hvor ser du det nævnt?
|
|
|
19/4 11:11 af bikube |
Tak for link E L, Did you read it?
|
|
|
19/4 10:04 af E L |
well, you can read it back in the transcript, eg
here - Johnson & Johnson (JNJ) Q1 2023 Earnings Call Transcript (link)
|
|
|
19/4 10:02 af bikube |
Gevinsthjemtagning er da logisk nok, men det er da en voldsom stor del af gevinsten, de ikke fik.
|
|
|
19/4 09:59 af bikube |
Som jeg så det, var det JnJ, der startede faldet. Jeg ved ikke, hvad der blev sagt der, men hvis det er f.eks. deres talkumproblem, så har det jo intet med Genmab at gøre.
|
|
19/4 09:33 af Darvin |
Fik ikke læst dit spørgsmål bikube ;-) ja fra morgenstunden. Men så længe der intet specielt nyt er, udover evt teorier, skal vi måske lige se dagen(e) an. Gårsdagens handel behøver ikke bunde i andet end gevinsttagning, som SB skriver. Det er med overvejende sandsynlighed, hvad der skete. Det ændrer heller ikke på, at Carnegie mener at det er et godt køb nu.
|
|
|
19/4 09:25 af bikube |
Tak E L.
|
|
|
19/4 09:17 af E L |
@bikube
even before the earnings
|
|
19/4 09:10 af StockBull |
Så på kort sigt tegner det mega spændende
|
|
19/4 09:08 af StockBull |
Naturligt med lidt gevinsthjemtagning efter opturen fra 2400 til 2900
|
|
19/4 09:07 af StockBull |
Rumour siger Epco bliver godkendt indenfor kommende 4 uger og Genmab opjustere med +1mia kr
|
|
|
19/4 08:48 af Klarussen |
Reaktionen igår: buy the rumours, sell the facts? Større aktør/smart money der reducerede? Reaktion på J&J Q1?
|
|
|
19/4 08:36 af bikube |
Darvin - var det før eller efter kursfaldet?
|
|
19/4 08:04 af Darvin |
Morn husker ikke om det allerede er refereret. Carnegie opdaterede igår
deres anbefaling - køb og kursmål 3400
|
|
|
19/4 06:22 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
19/4 06:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
18/4 20:45 af Pensionisten |
Det er jo altid spændende, hvad der sker imorgen. Din viste analyse melder jo om fortsat fald, omend lidt svagere. Efterfulgt af en horisontal udvikling. Og hvor lang tid disse trends så varer, lader stå i det uvisse. Personligt synes jeg ikke det tegner voldsomt spændende på kort sigt ;-)
|
|
|
18/4 18:37 af Klarussen |
Spændende hvad der kommer til at ske teknisk imorgen
|
|
|
18/4 18:36 af Klarussen |
... er dermed signaleret
|
|
|
18/4 18:36 af Klarussen |
Investtech: Automatisk teknisk analyse. Mellemlang sigt, 18. apr 2023
Genmab har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 2827. Videre stigning til 4008 eller mere er signaleret. Aktien har brudt op igennem modstanden ved cirka 2780 kroner og videre opgang er derm
|
|
|
18/4 17:15 af Pensionisten |
Enig @gdn. Lad os få de positive elementer med.Det går jo nok endda ;-)
|
|
| ||
|
18/4 17:12 af Bulder |
C25 og andre index ude i Europa laver samme nummer. De begynder dog at falde før genmab tager ideen op. Mange aktier her i dk dykkede voldsomt i eftermiddag, men nogle holdt sig oppe.
|
|
|
18/4 17:04 af gdn55 |
Dog et plus for ugen, på 8,00 pr aktie, indtil nu.
|
|
|
18/4 17:04 af E L |
some days are more fun than others.
|
|
18/4 17:01 af nohope |
Ingen nyheder ? Så falder den 122 KR ?
|
|
|
18/4 16:57 af JKY_VH |
helt enig troldmanden 16:13 og så er det med at få samlet op;-)
|
|
|
18/4 16:48 af Klarussen |
Buy the dip for de modige...
|
|
|
18/4 16:22 af bikube |
JnJ startede på 164,66, faldt til 159,66, er nu med et kvarters forsinkelse, tilbage på 162,29.
|
|
|
18/4 16:17 af E L |
yes, it would be, we'll see the transcript later, but i am hearing that nothing specific was said on darzalex
|
|
18/4 16:13 af troldmanden |
JKY den dag den meddelelse kommer, så tror jeg der kommer et noget større
fald end det her
|
|
18/4 16:12 af troldmanden |
EL yes that could be it. But wouldn’t that already have been out in the opening by now? There’s a lot of journalists listening
|
|
|
18/4 16:11 af E L |
a lot of biotechs are giving up yesterdays gains btw, so it may just be Mr. Market having fun...
|
|
|
18/4 16:05 af Sukkeralf |
Tænker dog først før betydning når dara går af patent uanset hvad er det stadig kun i præklinikken
|
|
|
18/4 16:05 af JKY_VH |
Det er vel ikke Jan der har meldt at han går på pension eller lignende?
|
|
|
18/4 16:04 af Sukkeralf |
Hvad med Dara-lenalidomide ADC stoffet - har det været omtalt yderligere eller er der blevet spurgt ind til det?
|
|
|
18/4 16:04 af JKY_VH |
Heller ikke noget entydigt svar på Børsen (link)
|
|
|
18/4 15:58 af Teller |
Nyt eller nyt om konkurrerende stof måske?
|
|
|
18/4 15:55 af E L |
JNJ was also + pre-market; similar drop since their earningscall
|
|
|
18/4 15:54 af E L |
@troldmanden something must have been said in the JNJ earnings presentation. The 1 time i did not bother to listen...
|
|
|
18/4 15:51 af Teller |
det er vist meget normalt den lige stiger lidt igen efter et regulært "dump" af aktier. Stadig sandsynligt vi skal ned under dagens bund inden luk.
|
|
|
18/4 15:49 af Pensionisten |
Ligner mere noget computerhandel, der har mistet styringen!
|
|
18/4 15:48 af troldmanden |
Bliver der afholdt en CC et eller andet sted hvor der er kommet hint af noget mindre positivt?
|
|
|
18/4 15:47 af Fritten |
Faldet og -2.07 IPADS:-(
|
|
|
18/4 15:47 af Fritten |
Nu falder fra -4.33 til 2.07 på 3 min
|
|
|
18/4 15:46 af Teller |
Træet rystes ;)
|
|
18/4 15:45 af troldmanden |
Bava er forståeligt med dagens tur i medierne
|
|
18/4 15:44 af troldmanden |
Rettelelse. Jeg tror der er mere end blot profittagning
|
