Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
|
20/4 09:42 af Sukkeralf |
E L - I cant read this
|
|
|
20/4 09:42 af Sukkeralf |
Måske en kombination af at de føler sig ret sikre og for at guidende ikke skulle blive for træls
|
|
|
20/4 09:27 af E L |
J&J Rybrevant Update Could Bode Positively For AstraZeneca’s Tagrisso - A Phase III trial of Rybrevant with lazertinib versus Tagrisso in first line EGFR-positive NSCLC is continuing after an interim analysis, surprising some investors who thought it might be stopped early for efficacy. (link) -can anyone read this?
|
|
20/4 09:27 af StockBull |
Ja de må være meget sikre på en godkendelse skulle man tro
|
|
20/4 09:14 af troldmanden |
Ud fra det sukkeralf lige fandt frem, så ja. Typisk så inkludere man ikke den slags milestones fordi der er langt større usikkerhed om den, end om dara sælger for 500 mio mere
|
|
20/4 09:08 af StockBull |
Må indrømme jeg ikke kan få de tal til at passe med en forventet vækst på 30%
|
|
20/4 09:06 af StockBull |
Ok, så hvis den milestone ikke kommer i hus kan vi så forvente en nedjustering på ca. 1 mia kr
|
|
20/4 09:03 af troldmanden |
De har jo altid et range. For at inkludere flere udfald af cost hen over året og ligeså med salget af deres godkendte stoffer
|
|
20/4 08:55 af StockBull |
og hvad er der så inkluderet i higher end.
|
|
20/4 08:50 af StockBull |
Ja jeg synes ikke det er helt klart formuleret og også kan forstår som de milestoned skal ligges til den lave ende af vejledningen. Men vi bliver klogere om 3-4 uger
|
|
20/4 08:44 af troldmanden |
Jeg tror lige som sukker heller ikke der kommer ret meget salg af betydning i år. De første par år med epcor på markedet bliver slow. Hvilket nok egentligt er fint nok for Genmab, idet det er deres første stof de selv skal markedsføre.
|
|
20/4 08:41 af troldmanden |
Jeg synes det overraskende i guidens er at de vitterligt allerede har indregnet de milestones. Det betyder der reelt ikke er ret meget upside på selve nyheden.
|
|
|
20/4 08:36 af Sukkeralf |
Så tror jeg du bliver skuffet
|
|
|
20/4 08:35 af Sukkeralf |
Epcoritamab salget i år bliver meget lavt - lille indikation og relativ kort tid
|
|
20/4 08:34 af StockBull |
Ja jeg er ikke helt sikker på hvordan det skal forstår men vil blive overrasket hvis der ikke kommer en stor opjustering i.f.m evt. Epco godkendelse
|
|
|
20/4 08:26 af Sukkeralf |
So in terms of the milestones for 2023, we have a total range of DKK 1 billion to DKK 1.4 million and approximately 70% of this is related to epcor.
|
|
|
20/4 08:26 af Sukkeralf |
Og lige før dette
|
|
|
20/4 08:24 af Sukkeralf |
Now for epcor on the lower end of this - the lower end of the guide for epcor, we have three milestones: so one associated with the U.S. approval, a second one associated with the EU approval and then third, we have a filing for a new indication in one territory. So that is for the lower end of the guidance for epcor.
|
|
20/4 08:24 af StockBull |
den lave guiding reflektere vel at epco ikke kommer i hus og den høje at epco kommer i hus
|
|
|
20/4 08:23 af E L |
Novartis presents new five-year data on disability outcomes and safety of Kesimpta® (ofatumumab) in people living with relapsing multiple sclerosis (link)
|
|
20/4 08:23 af StockBull |
Ja det har du ret i sukker men der er stort spread så den lave guiding bliver opjusteret.
|
|
|
20/4 08:09 af lahn1 |
2.1B USD inkl i guidance fra fillings i 2022. Opjusteringen må komme ifm forventet salg.
|
|
|
20/4 07:32 af Sukkeralf |
Milestone er med i guidance som jeg husker det
|
|
20/4 06:55 af StockBull |
God morgen. :-) @TM 19/4 11:30. Det ikke et rygte the mere facts. PDUFA senest 21 Maj og det medføre vel stor milestone samt opjustering i.h.t forventet EPCO salg
|
|
| ||
|
|
20/4 06:38 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
20/4 06:33 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
20/4 06:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
19/4 20:57 af Solsen |
Helt sikkert flotte og kommunikationen fra JNJ understøtter artiklen. Jeg tvivler på at patientgrundlaget bliver meget stort til den behandling. Prisen er for øjeblikket voldsom og logistikken udfordrende. Men begge ting kan jo ændres i fremtiden.
|
|
|
19/4 20:24 af Sukkeralf |
Stadig CAR-T men data er nu flotte
|
|
19/4 20:19 af Solsen |
Mon ikke dette er årsagen til at nogle sælger
(link)
|
|
|
19/4 18:25 af Klarussen |
J&J stiger igen. Genmab rører SMA200 på dagsgrafen. Mon ikke vi skal op ad igen imorgen? Kan ikke se der er noget fundamentalt ændret som kan køre kursen så hurtigt ned. Der er nok røget nogen stop-loss igår ift. en større spillers gevinsthjemtagning/reducering og bangebuksene sælger ud idag.
|
|
|
19/4 17:46 af E L |
ok, so i read the comments on Rybrevant/ Mariposa from JNJ as positive: on track, final readout later this year, 2 quarters early. Furthermore, Astrazeneca will start a combination (!) of Tagrisso with Rybrevant which in my simple brain also reads as a positive. However these guys see that different: 'No news is bad news for the Mariposa trial' (link)
|
|
|
19/4 15:58 af bikube |
Vi fik da lige lukket et GAP i 2732 fra i fredags.
|
|
|
19/4 15:32 af gdn55 |
Lad nu bare de smarte regne drenge lege færdigt. Genmab skal nok komme igen.
|
|
|
19/4 15:12 af Sukkeralf |
Mon ikke Carnegie skulle af med nogle aktier
|
|
|
19/4 15:02 af JKY_VH |
ja, det må du nok sige
|
|
|
19/4 14:49 af Riis7 |
Hvad der kommer hurtigt forsvinder hurtigt :-)
|
|
19/4 14:41 af Bulder |
Sort piste. Mere end 200 ned siden toppen i går. Lavinefare?
|
|
|
19/4 14:20 af E L |
Jan actually mentioned BioNtech in that interview (with regards to the pandemic and the MRNa research) and that the researchers are close friends of his; he already knows them for 30 years.
|
|
|
19/4 14:15 af E L |
GEN1056 indeed still unknown
|
|
|
19/4 14:09 af E L |
i wonder if we will hear anything about DuoHexabody-CD37
at the next earnings calls, it has been in the clinic for 3 years now, AbbVie discontinued it; Genmab will soon have to make a decision whether to proceed or not. clinicaltrials.gov not updated since last July, Primary Completion date Sept23
|
|
|
19/4 14:05 af E L |
my guess is with ADC; it was mentioned in the agreement and Jan later mentioned how good he thought AbbVie's ADC technology is
|
|
|
19/4 14:04 af E L |
with AbbVie, i think we only have Epco left publicly, but i would be surpised if they had nothing else they are working on; the agreement at the time mentioned they would develop up to four additional anti
bodies
|
|
|
19/4 13:59 af E L |
Talquetamab does not have priority review, so no PDUFA date? but to compare, teclistamab had BLA submitted end dec21 and was approved end oct22; BLA for Talq was submitted 9dec, so expect around oct?
|
|
|
19/4 13:52 af E L |
yea, we went to kindergarten together Plimsoller ;-) no, it was televised interview in dutch
|
|
|
19/4 13:09 af Sukkeralf |
We still need the target of one of Genmab/BioNtech clinical candidates (GEN1056)
|
|
|
19/4 13:06 af Sukkeralf |
E L do you know if Genmab and Abbvie are working on some programs together - that would be nice indeed if something is cooking
|
|
|
19/4 13:05 af Sukkeralf |
Nothing negative in JNJs CC - when are PDUFA date for talquetamab?
|
|
|
19/4 13:00 af Plimsoller |
I didn't know that you were that close to him EL :D
|
|
|
19/4 12:41 af E L |
i just heard Jan say that they have 6 programs with Biontech, of which 4 in the clinic. So they are working on another 2 at the moment
|
