Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Ennogie
Chemometec
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
BITCOIN
Laks
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Shipping
|
21/4 08:12 af StockBull |
vurdere om
|
|
21/4 08:11 af StockBull |
Der er vel ingen her på PI som p.t kan vurdere og det er en fordel for Genmab at anke eller ej. 3je gang er ofte lykkens gang hehe
|
|
21/4 08:10 af royal |
Med Dara ja. Tror bare de skal komme videre.
|
|
|
21/4 08:04 af Vitus |
Er Genmab i lommen på Janssen efterhånden ?
|
|
21/4 08:02 af royal |
Som Eagles synger: (link)
|
|
|
21/4 07:47 af Doublo |
Jeg tror der bliver en voldsom reaktion og så retter det sig i løbet af dagen.
|
|
|
21/4 07:45 af Doublo |
Håber ikke de anker vi orker ikke flere voldgifter.
|
|
|
21/4 07:19 af MarsFars |
Lad være med at appellere og kom videre. Der er også en tid efter Darzalex
|
|
|
21/4 07:10 af ProInvestorNEWS |
Genmab taber igen voldgiftssag mod partner om Darzalex (link)
|
|
|
21/4 06:56 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
21/4 06:55 af MarsFars |
Solsen...
|
|
|
21/4 06:55 af MarsFars |
Hvad mener du Solden?
|
|
21/4 06:44 af Solsen |
Vi skal igen huske at det måske slet ikke betyder noget. Men det vil fremtiden afgøre.
|
|
|
21/4 06:44 af MarsFars |
You loose some and you loose some....
|
|
21/4 06:44 af Solsen |
Vi skaligen
|
|
21/4 06:43 af Solsen |
Lyder som en mærkelig afgørelse. De må anke. Men øv.
|
|
|
21/4 06:28 af Stroka |
God morgen til noget der ligner en øv dag for Genmab-aktionærer.
|
|
21/4 06:23 af Darvin |
Ærgerligt. Nu får vi kun lige en smule at vide om hvorfor. Men begrundelsen, at det afvises fordi det skulle have været fremført ved første sag,
lyder meget underlig. En af de tre var uenig. Mon der ankes.
|
|
21/4 06:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab Announces Initial Resolution of Its Second Arbitration Under License Agreement with Janssen
(link)
|
|
21/4 06:11 af royal |
Men en fredags nyhed der ikke gør os alkoholiske, eller måske gør den. :-)
|
|
21/4 06:09 af royal |
Forventningens glæde er den største. -5% ?
|
|
21/4 06:06 af StockBull |
Mit 2031 target reduceret fra kurs 11000 til kurs 9000. haha
|
|
21/4 06:04 af StockBull |
Træls
|
|
|
21/4 06:03 af Sukkeralf |
Sucks
|
|
| ||
|
|
21/4 05:57 af Pensionisten |
Nu får vi så syn for, hvor meget, der har været indregnet i kursen, om få timer.. Jeg tror ikke, at det bliver kønt.
|
|
|
21/4 05:55 af Pensionisten |
Føj fod den lede. :
|
|
|
21/4 03:19 af GeorgeBest |
Desværre har du ret. Øv…
|
|
|
21/4 02:57 af Doublo |
|
|
|
21/4 02:43 af Doublo |
eller misforstår jeg meddelelsen?
|
|
|
21/4 02:24 af Doublo |
Tabt voldgift sag.
|
|
|
20/4 19:34 af Pensionisten |
Forventningens glæder er jo heller ikke at kimse af :-)
|
|
|
20/4 19:28 af Pensionisten |
Men jeg læser stadig de TA, som de kyndige begaver os med :-)
|
|
|
20/4 19:27 af Pensionisten |
Det bedste ved TA , er næsten, efter min mening, at de kan tænde julelysene i øjnene på investorer, der ellers er ved at få dårlige nerver p.g.a. Kursfald. Se bare d.d. - target 3125 - og måske 4000!!! Og folket jubler. Så var vi da glade idag ;-)
|
|
|
20/4 16:47 af gentogen |
I Sukkeralf 8:24 nævnes de andre 3
|
|
|
20/4 16:46 af gentogen |
Vedrørende SB's spørgsmål 8:24, så er der e npotentiel fjerde EPCO milestone med i den høje ende: "on the upper end of the guidance for epcor, there is an additional milestone above and beyond what I just said, and that additional milestone would be filing for a new indication a second territory." (altså SECOND)
|
|
|
20/4 16:46 af bikube |
Target på 3125, det er da OK på kort sigt.
|
|
|
20/4 15:46 af ProInvestorNEWS |
ProInvestor-debatten, moderation og trolde (link)
|
|
|
20/4 14:56 af E L |
HC Wainwright & Co. analyst Raghuram Selvaraju reiterates Genmab (NASDAQ:GMAB) with a Buy and maintains $46 price target.
|
|
|
20/4 13:41 af bikube |
Nu er vi da i +, så "vi er på vej derop".
|
|
20/4 12:30 af Legolas23 |
I agree. Maybe up to 4000. Exiting !!!
|
|
|
20/4 11:41 af E L |
but if the ATH is broken, the i would say also this simple AB=CD
would be in play 1863 > 3327 AB=CD 2403 >targets 3867
|
|
|
20/4 11:38 af E L |
if you are right, that cuphandle would target 3450ish
|
|
|
20/4 11:37 af E L |
yes, maybe, this 2750-2800 zone would be a nice spot to turn for the handle, but that may be a bit optimistic. I had a firm line at ~2930 in my chart, didn't expect that to be breached in 1 go anyway, but the fall back was a bit too fast for the stomach :-)
|
|
20/4 11:24 af Legolas23 |
@EL - maybe a new hank on an upcoming CWH ;-)
|
|
|
20/4 10:07 af Sukkeralf |
Results
|
|
|
20/4 10:07 af Sukkeralf |
Yes good resultat
|
|
|
20/4 10:04 af E L |
while i am writing this; maybe they meant stopped early because of GOOD interim results; so they might have thought the trial could go un-blinded due to good results ?
|
|
|
20/4 10:01 af E L |
well, apparently some investors thought the trial might be stopped early ; that would be bad for Rybrevant and good for Tagrisso? Now that it doesn't stop early it should be the opposite?
|
|
|
20/4 09:58 af Sukkeralf |
Why contradictory?
|
|
|
20/4 09:48 af E L |
ok, i thought you would be the one that could ;-) the title and that first line seem to be contradictory. anyway, we'll surely
hear more about it
|
