Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
6/4 23:07 af Bulder |
Paolo Paoletti Køber ADS’er for 2,7 mio kr.
|
|
6/4 22:44 af Bulder |
Bevægelsen over mod sundhedsaktier udeblev i us i dag. ADS’en steg dog lidt. Gjorde NBI også.
|
|
6/4 22:40 af Bulder |
Deirdre P. Connelly Køber aktier for små 800.000 kr.
|
|
|
6/4 16:20 af E L |
Always good news when another big pharma starts a trial with your drug; AstraZenca starts A Study to Investigate Safety and Efficacy of Osimertinib and Amivantamab in Participants With Non-small Cell Lung Cancer With Common Epidermal Growth Factor Receptor Mutations (OSTARA) (link)
|
|
|
6/4 14:52 af ProInvestorNEWS |
Kort video: Novo Nordisk ' Zealand Pharma ' Bavarian Nordic ' Genmab
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på ProInvestor. (link)
|
|
|
6/4 07:44 af Stroka |
God morgen og god påske. :-)
|
|
6/4 07:35 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
5/4 19:03 af ProInvestorNEWS |
US/Middag: LØFT TIL SUNDHED
Det går dog bedre for aktierne i sundhedssektoren, hvor Unitedhealth Group, USA's største sygekasse, løftes 3,2 pct.
Johnson & Johnson vinder også frem med 3,3 pct., da medicinalkæmpen tirsdag aften foreslog et forlig på 8,9 mia. dollar for at afslutte mere end 40.000 søgsmål relateret til koncernens potentielt kræftfremkaldende babypudder.
Trenden er dog bred for branchen med plusser på 2,4-3,1 pct. til Pfizer, Eli Lilly og Merck.
.\\˙ MarketWire
|
|
5/4 18:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tilmelding nyhedsbrev:
(link)
|
|
|
5/4 18:37 af JKY_VH |
lyder godt og tak ilm;-)
|
|
5/4 18:33 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Servicemeddelelse. Vi laver ugevideoerne i morgen. Ugebrevet udsendes som vanligt fredag morgen. God påske til alle. :-)
|
|
|
5/4 17:27 af E L |
|
|
|
5/4 17:22 af E L |
maybe this one is easier, includes US which is
only closed on good friday
|
|
|
5/4 17:20 af E L |
May is even worse lol May 5, May 18, May 19, May 29
|
|
|
5/4 17:20 af E L |
Copenhagen is
Closed
Apr 6, Apr 7, Apr 10 (link)
|
|
5/4 17:16 af Bulder |
Stigning igen i dag fra kl 15.30 præcis. Det er set ofte før.
|
|
5/4 17:12 af Bulder |
Når Novo ikke rigtig er med i festen i dag, tror jeg det skyldes gevinsthjemtagning pba den sidste tids stigninger.
|
|
|
5/4 17:04 af Klarussen |
Lækker lukkekurs. Novo, Zealand, Lundbeck, Bava hænger i bremsen
|
|
5/4 17:03 af Bulder |
Mig bekendt er us åbent både i morgen og på mandag. Bliver lidt interessant at følge sundhedsaktierne. Fortsætter de op, kan der være lagt i kakkelovnen til på tirsdag.
|
|
5/4 17:01 af Bulder |
2622 er dagshøjeste.
|
|
5/4 16:44 af Bulder |
Healthcare rallier.
|
|
5/4 16:41 af Bulder |
Amgen, Pfizer, merck, jnj, abbvie, alle i plus
|
|
|
5/4 15:03 af Klarussen |
Helt enig, lad os komme tilbage over 3300 igen.
|
|
5/4 12:47 af Bulder |
Gerne lidt recession med vedvarende rift om defensive genmab og Novo :-)
|
|
| ||
|
|
5/4 12:16 af JKY_VH |
enig
|
|
5/4 10:06 af Bulder |
På tide
|
|
|
5/4 09:58 af Klarussen |
Ser ud som om vi får et boost til defensive aktier igen
|
|
|
4/4 11:54 af Pensionisten |
J&J er den 18. April.
|
|
|
4/4 10:48 af E L |
Treatment of Antibody-Mediated Rejection in Adolescent Heart Transplant Recipients with Daratumumab - The Journal of Heart and Lung Transplantation - (link)
|
|
4/4 10:17 af Bulder |
Plejer at være en tirsdag
|
|
4/4 10:10 af StockBull |
Jo det kan det godt være ser nu der er flere som skriver den 18 men den første jeg googlede var 17 april
|
|
4/4 09:58 af Bulder |
Er det ikke 18. april?
|
|
4/4 09:55 af StockBull |
Vi bliver klogere m.h.t Dara salg Apr 17, 2023 JNJ 2023 (Q1) forventet EPS 2.52
|
|
|
4/4 09:51 af JKY_VH |
Jep :-D
|
|
|
4/4 08:56 af Klarussen |
Tak er kun et fattigt ord
|
|
|
4/4 08:43 af JKY_VH |
Jeg håber, at han sender en varm tak til de investerende aktionærer og god morgen
|
|
|
4/4 07:03 af ProInvestorNEWS |
Genmab: CFO modtager aktier for 2,5 mio kr. via bonusprogram - GENT
4.4.2023 06.35 • MarketWire •
Anthony Pagano, der er finansdirektør i Genmab, er blevet tildelt 981 aktier i selskabet.
Det fremgår af en meddelelse fra Genmab.
Med en kursværdi for Genmabs aktie mandag på 2556 kr. har aktierne en samlet værdi af 2.507.436 kr.
De 981 aktier er blevet givet Anthony Pagano på baggrund af tidligere tildelte begrænsede aktieenheder i forbindelse med koncernens bonusprogram.
.\\˙ MarketWire
|
|
|
3/4 23:44 af Pensionisten |
@Fritten 14:30. Nej, jeg tror absolut ikke, at de har mere kendskab til den kommende afgørelse, end alle vi andre.
|
|
|
3/4 16:17 af E L |
well, let's see , jan was below dec the last 3 years as well, so that in itself is not strange. But it probably explains a little bit more about the less then enthusiastic price behavior of the last months...
|
|
3/4 16:12 af troldmanden |
Stigningen fra jan til feb var egentligt ok. Så bør 25% op Y/Y til seneste SH data fra maj 22 også være ret realsitisk
|
|
3/4 16:10 af troldmanden |
Så var det da godt vi kunne bryde SH data tørken :-)
|
|
3/4 15:36 af Bulder |
1,2 bn for whole Q1
|
|
3/4 15:35 af Bulder |
Jan+Febr points at 1,2 bn if we assume that SH is 14% above jnj Numbers. That has to be better the next 3 Q, if we shall reach even 5,4 bn.
|
|
3/4 15:22 af Bulder |
Yes hard to see how we should reach 5,7 bn
|
|
|
3/4 15:10 af E L |
wel, May was 401, growth from May to Jan 439 is <10% in 8 months, i think we would like to see that pick up a bit...
|
|
3/4 15:05 af Bulder |
Yes would be nice to know Febr 22.
|
|
|
3/4 15:04 af E L |
but, looking at these, it is likely Q4 '21 months were better / jan was a drop from december?
|
|
3/4 15:03 af Bulder |
JnJ salgstal 18/4.
|
|
3/4 15:02 af Bulder |
Pæn stigning Y/Y.
|
|
3/4 15:00 af Bulder |
Februar og marts sidst år kender vi stadig ikke. Januar 22 var 331 mio $
|
