Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
13/3 22:31
af Solsen
Lidt om Pfizers argumentation for at købe SGEN (link)
13/3 22:08
af Solsen
Mange penge fra SGEN handelen skal placeres. Mon ikke det vil påvirke Genmabs kurs i flere dage frem.
13/3 18:27
af Solsen
Nej men de køber en virksomhed med udelukkende underskud i bagagen. God pris i dette marked synes jeg nok.
13/3 16:57
af Bulder
Mon det er sgen-affæren, der holder den oppe. 33% præmie er ellers ikke alverden.
13/3 15:55
af Darvin
det varer ved. Vi kunne godt have set bunden i denne omgang, med mindre US opfører sig helt tosset
13/3 15:54
af Darvin
Lad os håbe den
13/3 15:52
af Darvin
Går da ret pænt mod strømmen må man sige
13/3 15:51
af Darvin
Tjaaa ;-)
13/3 14:23
af Vitus
Meeen, det holdt ikke så længe….
13/3 14:01
af bikube
Intet er så galt, at det ikke er godt for nogen.
13/3 13:58
af Vitus
Der er noget galt …….Genmab er i grøn….
13/3 13:34
af ProInvestorNEWS
Transactions in connection with share buy-back program (link)
13/3 13:21
af E L
Pfizer Seagen presentation (link)
13/3 13:15
af lahn1
Var det en dobbelt bund ift Sep-22 og slut på nedturen eller kom bulls ind i et forsøg på at undgå death-coss ?
13/3 13:09
af E L
all remaining pipeline antibodies outside of genmab now with big pharma i think? (if you accept Lundbeck is BP and assuming TATX-23 is dead)
13/3 13:09
af MarsFars
Og hvorfor rykker det sådan på kursen? Er det robotter der handler på overskrifter?
13/3 12:58
af bikube
Det rykkede godt nok på kursen , Gen.
13/3 12:55
af E L
Pfizer to acquire Seagen for $229 per Seagen share in cash, for a total enterprise value of approximately $43 billion (link)
13/3 12:04
af AaBforever
Futures er dog grønne i US.
13/3 11:49
af Riis7
Dårlig stemning i usa igen:-)
13/3 11:43
af E L
10y bund yields now 0.50% down from earlier march highs...
13/3 11:35
af Riis7
Sell it all, kom ud mens man kan:-)
13/3 11:30
af AaBforever
Sikken en dag..lortevejr og rødt over hele linjen:-(
13/3 10:49
af Sukkeralf
Wauuu - thats a nice bonus
13/3 10:07
af E L
@ $25 versus a close of $6.70 by the way...
13/3 09:53
af E L
Sanofi to acquire Provention Bio (link)
13/3 07:38
af ProInvestorNEWS
Silicon Valley Bank: Panikken er afværget i første omgang (link)
13/3 07:27
af ProInvestorNEWS
Amerikanske aktier står til solide stigninger efter myndighedsindgreb (link)
13/3 07:22
af Stroka
God morgen :-)
13/3 07:14
af ProInvestorNEWS
U.S. Treasury, FDIC And Federal Reserve Will Guarantee All Deposits At SVB, Signature Bank In Unprecedented Move (link)
13/3 07:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
13/3 05:12
af StockBull
13/3 04:55
af StockBull
Kollaps i renterne – endelig dårligere beskæftigelsestal (link)
13/3 04:53
af StockBull
Morn fra BKK, der er jo allerede flere bud på SVB. Jeffries har tilbudt 70 cent per dollar af aktiver og historisk må man forvente der kommer højere bud. US og DAX futures er da også pænt grønne. +1% . (link)
13/3 00:13
af Pensionisten
Jeg har nærlæst regnskabets sektion 4 (fra side 95 og frem) - uden at blive meget klogere. Håber, at IR kommer med en melding mandag.
12/3 23:42
af Pensionisten
Jeg er lidt spændt på, om der kommer en melding fra Genmab. Så vidt jeg kan læse regnskaberne, er overskudslikviditetens placering ikke nævnt direkte - kun pænt pakket ind. Det kan faktisk godt være et særdeles betydeligt beløb.
12/3 20:25
af Klarussen
Jaja, ledelsen og de ansatte nåede da lidt bonus til sig selv inden kollapset (link)
12/3 18:33
af E L
Real-World Experience Shows TEPEZZA® (teprotumumab-trbw) Was Effective in Treating People With Dysthyroid Optic Neuropathy (DON) (link)
12/3 17:09
af Solsen
En ægte bank run:-)
12/3 16:17
af troldmanden
Så der blev trukket 42 mia US ud på 10 timer i torsdags. Det var godt 20% af alle indskud. Det er også ret crazy
12/3 16:15
af troldmanden
Der bliver helt sikkert arbejdet på mange plan. Så må i morgen vise om fundamentet holder
12/3 16:03
af Solsen
Jeg tvivler på, at andre end aktieejerne i SVB taber penge. Der arbejdes hårdt på en løsning og ret beset kan balancen hurtigt udvise positiv egenkapital. Et par tweets der giver lidt baggrundsstof (link) (link)
12/3 15:33
af troldmanden
Tak. Ja det var det jeg hentydede til.
12/3 15:17
af Bulder
Hvis du tænker på SH, så er kilden vist tørret ud. Der var en artikel forleden, husker ikke hvor, som sagde at tallene for februar var gode.
12/3 15:14
af troldmanden
Har vi egentligt fået us dara data fra i år?
12/3 15:14
af troldmanden
Begynder også snart at blive interessant at samle lidt gen op. Og måske også lidt turbo
12/3 15:13
af troldmanden
Det bliver sq nogle spændende dage der ligger forud. Hvor stor ripple effekt det får i tech/biotech branchen. Hvor mange selskaber står pludselig kun med cash til få mdr yderligere drift. Hvem falder, hvem kommer til at profitere via M&A. Og hvor langt udenfor tech/bio segmenterne får det konsekvenser. mon ikke der står en pæn rød uge foran os
12/3 12:20
af lahn1
LOL :-) senior exec. at SVB came from Lehman Brothers and Arthur Andersen. (link)
12/3 08:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
11/3 19:07
af Solsen
CNN skriver at de “kun” havde $21bn i obligationer. Nå men et bank run lukkede butikken på 48 timer.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 508/4386