Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
13/3 22:31 af Solsen |
Lidt om Pfizers argumentation for at købe SGEN (link)
|
|
13/3 22:08 af Solsen |
Mange penge fra SGEN handelen skal placeres. Mon ikke det vil påvirke Genmabs kurs i flere dage frem.
|
|
13/3 18:27 af Solsen |
Nej men de køber en virksomhed med udelukkende underskud i bagagen. God pris i dette marked synes jeg nok.
|
|
13/3 16:57 af Bulder |
Mon det er sgen-affæren, der holder den oppe. 33% præmie er ellers ikke alverden.
|
|
13/3 15:55 af Darvin |
det varer ved. Vi kunne godt have set bunden i denne omgang, med mindre US opfører sig helt tosset
|
|
13/3 15:54 af Darvin |
Lad os håbe den
|
|
13/3 15:52 af Darvin |
Går da ret pænt
mod strømmen må man sige
|
|
13/3 15:51 af Darvin |
Tjaaa ;-)
|
|
|
13/3 14:23 af Vitus |
Meeen, det holdt ikke så længe….
|
|
|
13/3 14:01 af bikube |
Intet er så galt, at det ikke er godt for nogen.
|
|
|
13/3 13:58 af Vitus |
Der er noget galt …….Genmab er i grøn….
|
|
|
13/3 13:34 af ProInvestorNEWS |
Transactions in connection with share buy-back program (link)
|
|
|
13/3 13:21 af E L |
Pfizer Seagen presentation (link)
|
|
|
13/3 13:15 af lahn1 |
Var det en dobbelt bund ift Sep-22 og slut på nedturen eller kom bulls ind i et forsøg på at undgå death-coss ?
|
|
|
13/3 13:09 af E L |
all remaining pipeline antibodies outside of genmab now with big pharma i think? (if you accept Lundbeck is BP and assuming TATX-23
is dead)
|
|
|
13/3 13:09 af MarsFars |
Og hvorfor rykker det sådan på kursen? Er det robotter der handler på overskrifter?
|
|
|
13/3 12:58 af bikube |
Det rykkede godt nok på kursen , Gen.
|
|
|
13/3 12:55 af E L |
Pfizer to acquire Seagen for $229 per Seagen share in cash, for a total enterprise value of approximately $43 billion (link)
|
|
|
13/3 12:04 af AaBforever |
Futures er dog grønne i US.
|
|
|
13/3 11:49 af Riis7 |
Dårlig stemning i usa igen:-)
|
|
|
13/3 11:43 af E L |
10y bund yields now 0.50% down from earlier march highs...
|
|
|
13/3 11:35 af Riis7 |
Sell it all, kom ud mens man kan:-)
|
|
|
13/3 11:30 af AaBforever |
Sikken en dag..lortevejr og rødt over hele linjen:-(
|
|
|
13/3 10:49 af Sukkeralf |
Wauuu - thats a nice bonus
|
|
| ||
|
|
13/3 10:07 af E L |
@ $25 versus a close of $6.70 by the way...
|
|
|
13/3 09:53 af E L |
Sanofi to acquire Provention Bio (link)
|
|
|
13/3 07:38 af ProInvestorNEWS |
Silicon Valley Bank: Panikken er afværget i første omgang (link)
|
|
|
13/3 07:27 af ProInvestorNEWS |
Amerikanske aktier står til solide stigninger efter myndighedsindgreb (link)
|
|
|
13/3 07:22 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
13/3 07:14 af ProInvestorNEWS |
U.S. Treasury, FDIC And Federal Reserve Will Guarantee All Deposits At SVB, Signature Bank In Unprecedented Move (link)
|
|
13/3 07:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
13/3 05:12 af StockBull |
|
|
13/3 04:55 af StockBull |
Kollaps i renterne – endelig dårligere beskæftigelsestal (link)
|
|
13/3 04:53 af StockBull |
Morn fra BKK, der er jo allerede flere bud på SVB. Jeffries har tilbudt 70 cent per dollar af aktiver og historisk må man forvente der kommer højere bud. US og DAX futures er da også pænt grønne. +1% . (link)
|
|
|
13/3 00:13 af Pensionisten |
Jeg har nærlæst regnskabets sektion 4 (fra side 95 og frem) - uden at blive meget klogere. Håber, at IR kommer med en melding mandag.
|
|
|
12/3 23:42 af Pensionisten |
Jeg er lidt spændt på, om der kommer en melding fra Genmab. Så vidt jeg kan læse regnskaberne, er overskudslikviditetens placering ikke nævnt direkte - kun pænt pakket ind. Det kan faktisk godt være et særdeles betydeligt beløb.
|
|
|
12/3 20:25 af Klarussen |
Jaja, ledelsen og de ansatte nåede da lidt bonus til sig selv inden kollapset
(link)
|
|
|
12/3 18:33 af E L |
Real-World Experience Shows TEPEZZA® (teprotumumab-trbw) Was Effective in Treating People With Dysthyroid Optic Neuropathy (DON) (link)
|
|
12/3 17:09 af Solsen |
En ægte bank run:-)
|
|
12/3 16:17 af troldmanden |
Så der blev trukket 42 mia
US ud på 10 timer i torsdags. Det var godt 20% af alle indskud. Det er også ret crazy
|
|
12/3 16:15 af troldmanden |
Der bliver helt sikkert arbejdet på mange plan. Så må i morgen vise om fundamentet holder
|
|
12/3 16:03 af Solsen |
|
|
12/3 15:33 af troldmanden |
Tak. Ja det var det jeg hentydede til.
|
|
12/3 15:17 af Bulder |
Hvis du tænker på SH, så er kilden vist tørret ud. Der var en artikel forleden, husker ikke hvor, som sagde at tallene for februar var gode.
|
|
12/3 15:14 af troldmanden |
Har vi egentligt fået
us dara data fra i år?
|
|
12/3 15:14 af troldmanden |
Begynder også snart at blive interessant at samle lidt gen op. Og måske også lidt turbo
|
|
12/3 15:13 af troldmanden |
Det bliver sq nogle spændende dage der ligger forud. Hvor stor ripple effekt det får i tech/biotech branchen. Hvor mange selskaber står pludselig kun med cash til få mdr yderligere drift. Hvem falder, hvem kommer til at profitere via M&A. Og hvor langt udenfor tech/bio segmenterne får det konsekvenser. mon ikke der står en pæn rød uge foran os
|
|
|
12/3 12:20 af lahn1 |
LOL :-) senior exec. at SVB came from Lehman Brothers and Arthur Andersen. (link)
|
|
12/3 08:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
11/3 19:07 af Solsen |
CNN skriver at de “kun” havde $21bn i obligationer. Nå men et bank run lukkede butikken på 48 timer.
|
