Genmab
Aktiesnakken
Genmab
NOVO
TESLA
Shipping
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Ennogie
Hansa Biopharma
Gubra
Grønne Aktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
AMBU
Amerikanske aktier
Vestas
Medico
GN Store Nord
EL-BILER
Laks
Pharma
Smallcap og First North aktier
Chemometec
Banker og Finans
BITCOIN
ExpreS2ion
Krypto
30/9 21:15 af Bulder |
Det skete for 4 af de 11 nævnt ovenfor. De nåede ikke at få en hel cyklus behandling. De andre 7 fik 1 eller flere cykler, og kunne derfor evalueres.
| |
30/9 21:13 af Bulder |
Svært at sige hvad det betyder. En grund kan være at patienter er så syge, at de dør inden de kommer igennem 1 cyklus af behandlingen.
| |
30/9 21:10 af Bulder |
Ikke flere sites, men en del genoptog rekrutteringen.
| |
30/9 21:03 af w |
EL skrev vist at CT blev opdateret i sep. med flere sites??
| |
30/9 21:03 af Bulder |
85% er nok en bønne optimistisk. Men ikke under 50%, gerne mere.
| |
30/9 21:01 af Bulder |
Hvis erzo bonger ud med en ORR på 55% skal vi være tilfredse. Det er næsten de dobbelte af Sirius studiets 31%.
| |
30/9 20:59 af Bulder |
Men der er også begrundet håb om at data kan være gode. Af de 11 pts, vi fik resultater fra i vinters responderede de 6. 1 fik SD, og 4 var ikke evaluerbare. Hvis vi så siger 6 ud af 7 responderede, får vi en responsrate på 85%. Hvis vi regner de 4 med får vi 6 ud af 11, eller en responsrate på 55%
| |
30/9 20:53 af Bulder |
Hvis erzo-data er dårlige, er sagen afgjort. Erzo=dara, så opter de ikke in, og erzo kan kasseres. Men er data gode, er det helt afgørende at jnj opter in. Ellers vil den kursmæssige ørkenvandring, vi har været på de sidste 2-3 år blive forlænget langt ind i 30’erne.
| |
30/9 20:47 af Bulder |
Se bare på Epcoritamab. En stor succes, men det var det ikke blevet uden partner. Og vi er stadig flere år fra 1. linje, hvor de store penge ligger.
| |
30/9 20:41 af Bulder |
Og rent økonomisk vil det kræve en partner. De enorme udgifter det vil kræve kan Genmab ikke klare alene.
| |
30/9 20:39 af Bulder |
10 år eller mere vil jeg tro hvis erzo skal køres igennem fase 1, 2 og 3 i de relevante indikationer.
| |
30/9 20:34 af Bulder |
Hvis jnj ikke opter in, og Genmab skal til at orkestrere nye studier (startende med fase 1) i de nævnte indikationer uden for MM og Amy, så bliver det ikke på den LIDT længere bane. Det bliver en meget længere bane. Vi taler om adskillige år.
| |
30/9 19:59 af gentogen |
Markedet vil givetvis se ekstremt positivt på opt in (og omvendt på ud) men jeg er nu fuldstændig enig med lahn1 (19:26) på den lidt længere bane
| |
30/9 19:51 af Solsen |
Enig !
| |
30/9 19:49 af gentogen |
Ja, men retssagen viser vel (indtil videre), at det er svært at få medhold selv i en ellers ret oplagt sag, hvis jeg ellers forstår det rigtigt
| |
30/9 19:23 af Solsen |
En interessant retssag afgjort (link) I Erzo aftalen ligger, at hvis JNJ opt.in. så skal de arbejde aktivt med stoffet med henblik på approval og salg.
| |
30/9 18:58 af Solsen |
(link) Hmm
| |
30/9 18:26 af lahn1 |
På stående fod og uden mere data i de andre cd38 relevante indikationer, så tager vi pengene fra JnJ. Men med tanke på potentialet i de andre indikationer og 100% ejerskab hold op med 17-20% royalty i MM så er jeg da slet slet ikke sikker på det er bedste at JnJ opter ind. Og det er bl.a. ud fra tragtningen at Erzo ikke kommer til at generere samme revenues som Dara pga af Dara kopier.
| |
30/9 17:25 af gentogen |
Optionen koster faktisk kun 150 millioner. Hvis Erzo virker, er det jo bare et fantastisk tilbud.
| |
30/9 12:21 af E L |
AbbVie announces that AIFA (Italie) has approved the reimbursement of epcoritamab in monotherapy for the treatment of adult patients with diffuse large B-cell lymphoma (link)
| |
30/9 11:29 af lahn1 |
Noget bud på om man ville kunne lave en kombi med Epco + Erzo i B-NHL. Dara viste effekt som jeg husker det og CD38 er jo tilstede i B-NHL.
| |
30/9 11:27 af lahn1 |
Det er var også meningen med det jeg skrev. Ny ejer overtager forpligtelser. Men ikke nødvendigvis, men så har JnJ lavet en usædvanlig dårlig aftale, hvis ikke der er taget højde for det ved videresalg af Gen3014. Som sagt så ville aftalen give ringe beskyttelse. Tænker ikke JnJ er så amatøragtige.
| |
30/9 11:21 af Bulder |
Fandt ovenstående gældende for i hvert fald dk.
| |
30/9 11:20 af Bulder |
Ved
en virksomhedsoverdragelse vil en virksomheds forpligtelser, ansatte og aktiver følge med i overdragelsen. Sælgeren af den pågældende virksomhed har tillige pligt til, at overdrage alt relevant information om virksomheden, som har indflydelse på et potentielt køb.
| |
| ||
30/9 11:18 af Bulder |
Vil en ny ejer ikke skulle overholde de forpligtelser, som Genmab har indgået?
| |
30/9 11:04 af lahn1 |
same same, ellers har aftalen ingen værdi for JnJ.
| |
30/9 11:01 af w |
jeg er med på at Gen ikke må gå videre med Enzo i MM, men hvad
hvis ejerforholdene skifter
| |
30/9 10:36 af lahn1 |
Når man drømmer højt kunne man så ikke se ERZO i kombi med Epco i netop B-NHL som er et gigantisk marked ?
| |
30/9 10:35 af lahn1 |
Men der er flere andre indikation, CLL, AML, NHL og særligt B-NHL, hvor ERZO kan have stor effeket og hvor markedet kommercielt vil være lige så stort for Gmab som Darzalex royalty indtægterne, og måske endda større.
| |
30/9 10:32 af lahn1 |
@w som udgangs nej, Gen3014 må ikke bruge i MM og amyloidosis, bortset fra i patienter tidligere har fået darzalex, af nogen.
| |
30/9 09:59 af StockBull |
så den risiko tør JNJ nok ikke løbe
| |
30/9 09:57 af StockBull |
Kunne godt forestille mig kineserne godt ville betale mere end 200 mil for erso
| |
30/9 09:54 af StockBull |
Det kræver nok en ny retsag w. Nogle vil måske mene det er et forsøg værd. I US er det dem med det størte pengepung der vinder sagerne har vi jo set. Men Erzo kan sikkert også have værdi udenfor MM mere end de 200 mil en option koster + risikoen for nogen vil bruge enzo inden for MM
| |
30/9 09:46 af Bulder |
Multiple Myeloma, knoglemarvskræft, myelomatose
| |
30/9 09:41 af wisuwa |
Til os nye - hvad står MM for?
| |
30/9 09:24 af w |
kan en anden pharma købe genmab og løbe med Enzo inden for MM?
| |
30/9 09:16 af StockBull |
Jan sælger heller ikke Genmab-aktier for 3.500 kroner for hurtigt at kunne indkassere sine aktier. Han mangler jo ikke penge, og for Jan er det sandsynligvis bedre at have sin formue investeret i Genmab-aktier frem for i kontanter. Han siger selv, at vi har det bedste til gode, og at flere analytikere snart skal ud og finde nye job. Derfor giver det slet ikke mening at sælge til 3.500 kroner. Prisen bør op omkring 5.000 kroner, før det vil være acceptabelt.
| |
30/9 09:08 af StockBull |
Store medicinalvirksomheder kan også være interesserede i at opkøbe Genmab, men jeg tror nu, de vil afvente resultaterne af dataene for gen46, som har stort økonomisk potentiale, og som Genmab ejer 100 %. Når gen46 går i fase 3 i 2025, kan det blive et særdeles attraktivt aktiv. Genmab ved de disse guldæg og Jan sælger ikke Genmab til JNJ for latterlige 3500kr selv om det p.t giver ca. 100% premium
| |
30/9 09:02 af StockBull |
selvfølgelig en helt anden.
| |
30/9 09:02 af StockBull |
Det ville være direkte ufornuftigt af JNJ ikke at vælge ERZO-optionen, hvis dataene er favorable. Det koster kun 200 millioner, hvilket er en lille sum for JNJ. Hvis dataene er positive, kan ERZO repræsentere en risiko for JNJ, hvis en anden stor medicinalvirksomhed, som f.eks. AbbVie, beslutter sig for at købe 50 % af ERZO for de samme 200 millioner. Jeg tvivler på, at JNJ vil tage den risiko, når de kan eliminere den ved at betale 200 millioner. Hvis dataene derimod er meget dårlige, er situat
| |
30/9 08:04 af E L |
i am not sure if there is a strong positive correlation between our optimism and the share price lol, sometimes i think it is the opposite... ;-)
| |
30/9 08:02 af concillado |
Så kan løfteraketterne snart starte deres indledende tests ;-)
| |
30/9 08:00 af concillado |
Godmorgen. Jeg aner en smule bred optimisme ud fra de sene kommentarer her i chatten i aftes? :)
| |
30/9 05:46 af LP90 |
Godmorgen :-)
| |
30/9 04:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
| |
29/9 22:20 af Bulder |
Den optimale dosis af erzo er 16 mg pr kg. Det samme som dara. Så gode udsigter til at erzo også kan laves i en subkutan version.
| |
29/9 22:18 af Bulder |
Hvis erzo er dara overlegen, så er erzo også alle konkurrenter overlegen. Der vil højst blive tale om car-t til de der bliver erzo-refraktære, og det er jo kun godt.
| |
29/9 22:11 af Bulder |
Hvis jnj tager optionen, er aftalen om erzotabart faktisk bedre end dara-aftalen.
| |
29/9 22:09 af Bulder |
Det betyder at perioden med royalties forlænges med 10 år. Ville ellers stoppe med udløbet af Genmabs patent omkring 2030.
| |
29/9 21:00 af YPE |
Nogen der kan forklare hvad det vil betyde for Genmab, hvis J&J tager optionen på CD-38?
|