Genmab
Aktiesnakken
TESLA
Genmab
Zealand Pharma
Bavarian Nordic
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Biotek-snakken
BITCOIN
OLIE OG GAS
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Pharma
Vestas
Medico
Shipping
Amerikanske aktier
AMBU
Chemometec
Grønne Aktier
Gubra
Krypto
![]() |
21/11 12:13 af E L |
(link) novartis-2024-presentation
|
![]() |
21/11 12:08 af Raun |
@Bulder kl. 9.54 - Vend den om. - Det er kun nødvendigt med en plan B, hvis man er usikker på plan A
|
![]() |
21/11 12:07 af Aaanditsgone |
i 2025*
|
![]() |
21/11 12:06 af Aaanditsgone |
Når Pagano gentagne gange har sagt, at konsensus for OPEX ligger et passende sted, så tyder det i hvert fald ikke på, at de regner med selv at skulle financiere en masse erzo studier er 2025
|
![]() |
21/11 12:00 af E L |
|
![]() |
21/11 11:12 af JKY_VH |
Enig Bulder 09.54. Gad vide om JW er så sikker i sin sag, at han ganske enkelt ikke kan forestille sig den situation?
|
![]() |
21/11 10:33 af Plimsoller |
I thought exactly the same E L. Concerning your comments regarding the communication, I heard the Jefferies talk, and that was good. My concern when it comes to communication is more the ongoing part outside these events, and the explanatory part when they actually do present e.g. topline data. Even the experts in here are struggling to understand what is up and down when it comes to these results. It must be possible to do that better to keep interpretations and confusion to a minimum.
|
![]() |
21/11 10:09 af E L |
I am fascinated how fast Amivantamab competitor
GEN1286
is being brought into the clinic, and I wonder if it will play a roll in the Hexabody-CD38 negotiations with JNJ (pure speculation)
|
![]() |
21/11 10:06 af E L |
tepezza being rolled out in Japan (link)
|
![]() |
21/11 09:54 af Bulder |
Nej, men det havde været passende, hvis Winkel kunne forklare markedet, at de klarer sig fint i tilfælde af opt out.
|
![]() |
21/11 09:45 af Stroka |
Genmab-partneren Novartis hæver de mellemlange prognoser (link)
|
![]() |
21/11 08:30 af NiklasZ |
Måske Plan B aldrig bliver relevant...
|
![]() |
21/11 07:12 af royal |
Nu skal vi max. sove 100 gange mere inden JnJ melder ud. :-)
|
![]() |
20/11 20:22 af E L |
No, it was new news ;-) and he said epco was the fastes oncology drug launch in Japan. head start to competition about a year if i remember well what he said.
|
![]() |
20/11 20:21 af Bulder |
Du har lidt ret i at epco er en succeshistorie, som vi let tager for givet. Epco ta’r kegler på kommende ASH. Og fremtiden tegner lys for epco i alskens indikationer. Problemet er bare at der får flere år før den når frem i 1. linje.
|
![]() |
20/11 20:15 af Aaanditsgone |
Glæder mig til marts, når erzo forhåbentlig ikke stjæler al opmærksomheden fra epco længere
|
![]() |
20/11 20:14 af Aaanditsgone |
Var det en gammel nyhed, at epco har hurtigere markedspenetration i Japan end dara havde? Ingen har nævnt det.
|
![]() |
20/11 20:12 af E L |
@Plimsoller did you listen to the Jefferies interview;it is worth it i think if you want more communication
|
![]() |
20/11 20:12 af Bulder |
Gentogen, så kunne han passende have fortalt lidt om plan B, i tilfælde af op out.
|
![]() |
20/11 20:11 af E L |
60 days more and you'll get it Bulder. it isn't gone change when we keep complaining about it ;-)
|
![]() |
20/11 20:10 af E L |
what more can he say without telling you the actual data? Listen back to the Morgan Stanley Conference, where he talks about Hexabody-CD38 and you can hear the enthusiasm. I think that is the max you can do?
|
![]() |
20/11 20:04 af gentogen |
Det er nærmest som, at jo mere markedet lægger mega meget vægt på de resultater, jo mere underspiller Genmab betydningen, fordi de gerne vil vise, at de kan klare sig uden.
...
|
![]() |
20/11 20:03 af Bulder |
It would be much of a difference if we already now knew that topline data would be published by new year.
|
![]() |
20/11 20:01 af gentogen |
Jeg synes nu, at Jan har lært lektion. I seneste præsentation hos Jefferies var det totalt pokerspil uden antydning af noget som helst om kommende resultater. Faktisk så gennemført, at det næsten var for meget...
|
| ||
![]() |
20/11 19:54 af E L |
they are still generating even the topline data, which will be ready by end of december, so we really only wait 60 days. is that such a big deal? we have been waiting for so long already...
|
![]() |
20/11 19:20 af w |
Gen har ikke en skid at bruge de data til og får intet ud at flage dem
med mindre jj opter in
|
![]() |
20/11 19:07 af Plimsoller |
Hvis data ikke er gode så mener jeg dog at Jan har en udfordring fremadrettet, da han jo har rost og talt højt og bredt om ERZO. Jeg er enig med Bulder i at toplinjedata bør foreligge så snart de er klar. Bias-
argumentet synes jeg ikke holder.
|
![]() |
20/11 19:04 af Plimsoller |
Lad os nu se. Indtil videre mener jeg ikke at Jan har mistet troværdigheden. Han har lovet resultater og jeg synes faktisk at Genmab har leveret fine data og et godt salg af deres produkter. Hvad angår aktiekursen så er han trods alt ikke herre over den. Jeg kunne dog godt bruge noget mere og bedre kommunikation fra deres side.
|
![]() |
20/11 18:51 af Bulder |
Ingen indvendinger imod at de gemmer detaljerne til en conference, men vi vil ha’ topline nu!
|
![]() |
20/11 18:48 af Bulder |
Nej, det er ikke business as usual. Så ville vi have fået topline straks de forelå. Og ikke dette, den der gemmer til natten, gemmer til katten.
|
![]() |
20/11 18:03 af lahn1 |
ERZO data er potentielt praksisændrende ved udfordringen af DARA. Gmab og de involverede læger vil have industriens anderkendelse og den kan kun fås rigtigt på conferencer ved de store præsentationer. Conferencer kan kun lokke deltagere til (lave penge) hvis de kan præsentere nyheder. Så der er en win win for begge parter og taberne er os som gerne vil have data noget tidligere.
|
![]() |
20/11 17:57 af lahn1 |
Det er kun et problem fordi der er en lommefilosofi om at " man ikke sidder på gode data" Det gør gmab så heller ikke her. Vi får Topline data og de detaljerede data på en conference. Business as usual.
|
![]() |
20/11 16:55 af gdn55 |
Fordi hvis du investere 10000, håber de fleste de kan tjene 5-10 tusinde dagen efter. Aktier kræver i mange tilfælde insekt og tålmodighed.
|
![]() |
20/11 16:53 af JKY_VH |
Tjah, det kan vel altid skabe lidt usikkerhed når den slags udskydes?
|
![]() |
20/11 16:45 af Aaanditsgone |
@16:01: Måske et dumt spørgsmål, men hvorfor er det egentlig det er et problem? Data er vel hvad de er, uanset om de kommer i december eller i marts?
|
![]() |
20/11 16:35 af ProInvestorNEWS |
Regnskabssæsonen er næsten ovre, og det er tid til at gøre status over de store, danske selskaber. Hvem er bestået? Er der nogen, der er dumpet? Det ser Hansen og Larsen nærmere på. De ser også på den danske life science sektor, der er hårdt prøvet for tiden. Om lidt præsenterer Novo Nordisk data om Cagrisema - hvad betyder det for casen på kort og lang sigt? Og så er Bavarian sendt 'hjem' efter en nedtur på 15%. Er drømmen kollapset? (link)
|
![]() |
20/11 16:01 af Bulder |
Nej problemet er ikke, at vi kun får topline. Rigeligt. Problemet er at det blev udskudt.
|
![]() |
20/11 14:55 af Sukkeralf |
Synes det er godt uanset hvad
|
![]() |
20/11 14:55 af Sukkeralf |
Hænger måske også sammen med at det var et head to head studie, så der skal vel lidt kredit tilbage til læger og patienter der valgte HexaBody CD38
|
![]() |
20/11 14:43 af E L |
@ 13:48 yes. it happens all the time. every large conference has data under embargo until it is released at a pre-specified time
|
![]() |
20/11 14:21 af gentogen |
Topline Data means the results of the primary and pre-specified secondary analyses and all key safety information available as of the date of such primary and pre-specified secondary analyses (consisting, at a minimum, of baseline demographics, subject disposition, adverse events, serious adverse events, and discontinuations)
|
![]() |
20/11 13:55 af Aaanditsgone |
Altså fra et markedsperspektiv holder de vel ikke noget tilbage efter J&Js beslutning. Det er headline-data, der danner grundlag for beslutningen, og det deles, når de annoncerer beslutningen. At der så efterfølgende måske går en rum tid, før der er en konference, hvor det giver mening at præsentere de mere nørdede detaljer er vel lidt underordnet?
|
![]() |
20/11 13:48 af TOPspiller |
Hvor ofte sker det? At man har gode data og så holder man resultet tilbage for at vente på nogle læger kan få deres “5 min”. Er det normalt?
|
![]() |
20/11 13:19 af Solsen |
I kan meget vel have ret.
|
![]() |
20/11 12:16 af JKY_VH |
Ja eller bare en seriøs tilbagemelding på resultaterne af deres videnskabelige indsats. Det er da god stil.
|
![]() |
20/11 11:46 af Aaanditsgone |
Det kan jo handle om noget så simpelt som, at de læger, som rent faktisk har udført studiet, skal have deres øjeblik i solen til den konference.
|
![]() |
20/11 11:42 af Aaanditsgone |
Han nævnte ikke patienter. Han sagde "we owe that to the doctors who have really done this clinical study so this can be looked at in full detail". Som jeg hører det handler det mere om, at de fulde data skal præsenteres i et "ordentligt format", som er mere egnet til en medicinsk konference end en pressemeddelse.
|
![]() |
20/11 11:38 af NiklasZ |
Jeg har ikke selv set/hørt ham udtale dette, så kan ikke vurdere, hvor
dan det blev udtrykt.
|
![]() |
20/11 11:29 af Solsen |
@NiclasZ måske en forkert fortolkning af mig. Men når JW siger, at topline kommer med JNJs afgørelse og at man skylder læger og pts en fuld redegørelse på forsøget ved en senere konference så var min tanke, at det kunne være opt.out. og nedlukning af Erzo, der kunne være baggrunden for, at man ville fremlægge data for læger og pts, der har deltaget. Ved opt.in. styrer JNJ sikkert, hvad der kan offentliggøres. Men måske helt forkert tænkt af mig.
|
![]() |
20/11 10:41 af E L |
Genmab formalises the challenge against its partner (link)
|