Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
18/8 10:00
af Vitus
Det gør de måske ikke, myndighederne har måske kigget - i princippet kan det jo stå på i årevis…
18/8 10:00
af Raun
Tror ikke der er nogen der siger at Genmab gør noget forkert..... Men derimod at finansmyndighederne burde kigge nærmere på handlen omkring aktien...
18/8 09:58
af Aps invest
De gør vel ikke noget ulovligt, men det er ret tydeligt at kursen bliver “styret” af programmerede algoritmer som kører kursen op og ned efter behag :)
18/8 09:53
af Vitus
Jeg kan ikke forstå, at der ikke er myndigheder, der kigger nærmere på det forløb ???
18/8 09:51
af w
Afvist i 1500, så er det ned ad bakke. Ses i 1357
18/8 09:33
af Aps invest
En af de dage hvor Genmab ikke følger markedstemningen :) Nogen har en salgsalgoritme i gang igen, igen :)
18/8 07:49
af bibob
God morgen. :-)
18/8 06:49
af Stroka
God morgen. :-)
18/8 06:24
af LP90
Godmorgen :-)
17/8 11:58
af Solsen
Lidt søndags infoikke relaret til Genmab, men imponerende effekt af D-vitamin i cancerforsøg (link)
16/8 10:02
af JKY_VH
Doustdar er begejstret for Mim 8 som han kalder en af de bedste lanceringer der er på vej. Ansøgningen sendes i USA i 3. kvartal og senere i Europa.Mim 8 skal i markedet kæmpe mod blødermidlet Hemlibra, der sidste år nåede et salg over 5 mia. dollar. Fra Børsen i går
15/8 16:52
af E L
Leerink Partners analyst Jonathan Chang has reiterated their bullish stance on GMAB stock, giving a Buy rating today. (link)
15/8 16:33
af NiklasZ
If we can break 1500, I see it going to 1600 top of the channel around September, then down to lowest around 1400 by October, where after we will take off. targeting 1800.
15/8 15:31
af E L
Genmab broke out of the downward channel that started at the ATH. It is now trading in an upward sloping channel since april. this could be a bear channel. We'll see. Currently we would need to break 1600ish to break this channel to the upside. Next point of interest for me then would be the march high of 1670ish
15/8 14:55
af E L
H.C. Wainwright raised its price target on Genmab A/S (NASDAQ:GMAB) to $36.00 from $35.00 on Friday, while maintaining a Buy rating on the stock. (link)
15/8 14:41
af Solsen
Man kan jo trade lidt på det. Tror det er hvad der sker.
15/8 13:39
af Stroka
Beklager..Det må være sommervarmen. Det er 1.500 som er toppen - ikke 1.550 som jeg huskede galt på. :-)
15/8 13:37
af Stroka
De 1.550 jeg nævnte er åbenbart toppen i sidelænsinterval mellem 1.200-1.500. Det er nævnt i flere TA-analyser.
15/8 13:31
af Stroka
Solsen..Du har ret. 1.650 er der hvor BS mener der kan ske en bekræftet vending af den lange nedtrend. Kurs 1.500 kan vel betragtes som en stærk psykologisk modstand på vej op.
15/8 13:28
af Vitus
Genmab er allerede på vej ned igen, efter den nåede kurs 1500 -:(
15/8 12:25
af Epko
Godt nok ikke relateret til Genmab, men noget andet mystisk er Pandoras kurs. Der er er åbenbart bred enighed om at den skal blive på ca. 900 kr og det siden kl. lidt over 9 i dag. Det er ikke tilfældigt. Vi har ikke en chance i.f.t. algoritmehandlerne.
15/8 12:16
af lahn1
Har set midt på det der Epko, kan ikke rigtig se at der er større oms op end ned. Investtech har også volumebalance på neutral. Man kan evt tage dags gns pris på op dage x dagens volume og det sammen på ned dage. Op dage på venste side af kurven og ned på højre side af kurven. Det kan evt give en ide om prisen drives op på lille vol. og om der sælges mere ud på vej ned til en til højre pris
15/8 10:53
af Epko
Jeg er stadig overbevist om at aktiekursen stadig manipuleres, vi kender ikke deres dagsorden. Derfor tror jeg ikke at man kan bruge TA til ret meget. Kursen får lov til at stige ved lav omsætning. Sidst da kursen faldt 5,5% der er en voldsom omsætning. Jeg gætter på at kursen bliver banket ned igen, hvis den når for højt op.
15/8 10:47
af Solsen
Kurs 1500 har flere gange tidligere været et afvisningspunkt. Som jeg husker var vi helt oppe i 1650 fra BSinvest. Måske vi kunne få en opdatering fra ham :-)
15/8 10:44
af Solsen
Jo faldende renter er generelt godt for aktier. Øget pengemængde er også medvirkende.
15/8 10:21
af peter12
Er det ikke udsigten til faldende renter der får meget biotek til at stige ? Ligesom de faldt kraftigt på det modsatte
15/8 09:54
af Stroka
Så vidt jeg husker har BSinvest skrevet, at et solidt brud op over kurs 1.559 vil betyde at nedtrenden er vendt til uptrend.
15/8 09:39
af Raun
Tør vi næsten at tro på at vendingen endelig indtræffer?
15/8 09:37
af Teller
Der samler sig positivt momentum.
15/8 07:53
af NiklasZ
Det kan jo være folk, der har købt før regnskab i håb om, at den ville stige mere.
14/8 16:26
af Aps invest
Genmab er nede med 20% på 1 år, så profittagning? Tja, hvis man har købt helt på bunden, så måske…. men virker stadig lidt underligt :)
14/8 14:19
af NiklasZ
Kan det ikke have været profittagning?
14/8 11:23
af Aps invest
Stadigvæk lidt “underligt” kursen lige skulle ned i 1340 ovenpå et fint regnskab og data….men det skal man nok ikke bruge tid på :)
14/8 10:54
af bikube
Når Monforte skriver, at han ikke har fået Dara i et år, og der er ikke spor af den sygdom, kan man så ikke kalde det kureret.
14/8 10:43
af Bullish
Rigtig god tur til Italien Monforte, det er inspirerende at høre at du er ved godt mod :-)
14/8 10:19
af Aps invest
God bedring, og nyd livet Montforte….har også været igennem tarmkræft og kemo for 9 år siden, og har levet fint siden :)
14/8 09:59
af bikube
Monforte - Jeg skrev en gng herinde, at så måtte man jo finde på noget andet at dø af, men det var da ikke en opfordring. Det glæder mig, at du stadig er med og får noget ud af livet. God tur sydpå.
14/8 07:54
af exitnu
@monforte - god vind.
14/8 07:45
af bibob
@monforte. Rigtig god bedring og dejligt at Genmab har udviklet en behandling som kan gøre livet udholdeligt trods cancer. God tur til Italien. :-)
14/8 06:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Kære Monforte...Fantastisk med effekten af daratumumab. Det gør mig ondt at høre om tarmkræften. God tur til Italien. Et stort knus herfra.
13/8 22:36
af transalp
Hvor er det dog godt at høre , det har hjulpet dig.. så pyt med resten.. go tur sønder ud.. :)
13/8 22:33
af Monforte
I øvrigt planlægger jeg en tre ugers tur til Italien i september, så bevar det gode humør og nyd stigningerne i genmabkursen og august temperaturen, mange hilsner herfra
13/8 22:31
af Monforte
@Bikube, der er stadig liv i mig. Desværre har jeg haft en tarmkræft, der efter behandlinger givet lever og lungemetastaser, således at jeg er på livsforlængende medicin.Ellers er alt vel og i det store billede har Daratumumab velforlænget mit liv med foreløbig 10 år. Det er jo også noget at glædes over. I dag var jeg til samtale i Vejle (jeg har haft pause med DARA i et år nu uden tilbagefald!) der er nu gået 10 1/2 år uden sporbar M-komponenter PET-scanninger viser ingen tegn på angreb.
13/8 19:37
af ProInvestorNEWS
Teknisk: Europæisk health care begynder at vise styrketegn (link)
13/8 15:53
af Raun
Dejligt med en upside på 88% - hvilket kunne give et par % i kursen.... Puha, tør da slet ikke tænke på hvis kursmålet var 44% ned ;-)
13/8 15:34
af bikube
omkring patienthistorier - er der nogen, der har hørt fra Monforte for nylig ?
13/8 12:40
af E L
there is another one in the chat if you search, i can't immediately find it
13/8 12:39
af E L
we had this patient story a while back (link)
13/8 11:17
af E L
Genmab: target price raised by UBS 08/13/2025 UBS confirms its "buy" recommendation on Genmab shares, with a target price raised from 2,500 to 2,600 Danish kronor, a new TP that represents impressive 88% upside potential for the pharmaceutical company's stock. In addition to strong Q2 results, the broker highlights the execution of clinical trials as being "the focus of attention at Genmab, with two groundbreaking Phase III readouts expected in 2026.
13/8 10:12
af Thetreble
Ved ikke om andre har hørt tilsvarende ? eller der findes fora med dette middel
Nyeste Først- Ældste Først   Side 52/4386