Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
23/2 14:13
af Pensionisten
:-D Føler med dig, @nohope. Min Ipad har samme fejl.
23/2 14:12
af nohope
I know it isn´t uncommon to have these disputes with BP, but it is must be more difficult to have smoot cooperation when you are fighting in court.
23/2 14:10
af Bulder
Yes, and Novatis with whom they already work together with on Kesimpta.
23/2 14:10
af nohope
JnJ management can´t afford to settle - they have to loose in court.
23/2 14:08
af Sukkeralf
It could maybe also a large strategi deal be with Abbvie
23/2 14:08
af Bulder
If autoimmune and cd38, then jnj will be likely partner. And then the arbitration matter is settled.
23/2 14:08
af Sukkeralf
Probably goes both ways
23/2 14:06
af nohope
Looks more like Ipads hate you...
23/2 14:01
af Sukkeralf
Hate IPads
23/2 14:01
af Sukkeralf
I the IPAds
23/2 14:01
af Sukkeralf
You could argue that if Genmab win the arbitration Thea have more money to move into this area…..or you fuld argue that igen they loose they need to more faster in this area
23/2 13:58
af Sukkeralf
Maybe duohexabody cd37 could also fit there
23/2 13:56
af Sukkeralf
So autoimmune it must be ! What do you Think about the arbitration decision and this new leg
23/2 13:55
af Sukkeralf
A Company like IGM Biosciences move their CD20/CD3 BsAb into autoimmune Diseases and already mentionen the CD38 in RA
23/2 13:49
af E L
yes, it could be as simple as working further with TalemTherapeutics/IPA where they already have a partnership targeting infectious disease... but we have heard nothing on, it could be as big as partnering again there with Biontech... hard to predict... But maybe Jan gave Thomas Bowers a small hint, who knows
23/2 13:36
af Bulder
Winkel spoke…
23/2 13:35
af Bulder
Possibly they could go for both autoimmune and infections. I think earlier spoke about infections.
23/2 13:34
af StockBull
Ja lige det med milepæle på 1.4 mia finder jeg interessant da de jo nok ikke er inkluderet i bund af profit guiding. 3.9+1.4 giver som bekendt 5.3 og dertil evt Epco salg på måske 500 mil kr fra Juni - Dec. D.v.s bund omkring de 5.8 efter Epco godkendelse.
23/2 13:31
af E L
yea, he also said 'mulitple'- 'We anticipate expanding and advancing other early-stage programs, including the potential for multiple additional INDs or CTAs during this year.'
23/2 13:30
af Bulder
Fra CC: We already have programs in a new disease area active. We will probably start speaking about that, Emily, at the time that the molecules are ready to be moving into the clinic, like we do now also for the programs. De er allerede klar til at gå i klinikken. - peger helt klart på autoimmune.
23/2 13:29
af JKY_VH
van de Winkel onsdag eftermiddag."
23/2 13:29
af JKY_VH
"Investorerne kan ifølge Jan van de Winkel vente mere specifikt nyt om Genmabs ambitioner, når de stoffer, som Genmab allerede har i præklinisk udvikling over for et nyt sygdomsfelt, er klar til at blive testet i mennesker. - Vi planlægger at tilføje et meget stort sygdomsområde, som omfatter forskellige sygdomme. Så i år vil du helt sikkert høre mere om det, og vi vil sandsynligvis tage kontakt om strategisk interaktion med en anden part. Jeg vil lade det være meldingen for nu, sagde Jan van d
23/2 13:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Analytiker: Genmabs nye forretningsben bliver nok autoimmune sygdomme (link)
23/2 13:27
af JKY_VH
:-D
23/2 13:27
af E L
12.26 where do you think they got it from ;-)
23/2 13:26
af JKY_VH
"- Genmab fortsætter med at fremhæve sit fokus uden for kræft - højst sandsynligt autoimmune sygdomsområder - og ser mulige strategiske partnerskaber i støbeskeen for 2023, herunder en IND, skriver Thomas Bowers, analytiker i Danske Bank, i notatet."
23/2 13:26
af Bulder
Præcis hvad jeg også tror.
23/2 13:25
af JKY_VH
Fra Danske Bank "Genmab agter at brede sig og vil sandsynligvis fremover også satse på lægemidler til behandling af autoimmune sygdomme"
23/2 13:24
af Bulder
Lille population for epco til at starte med i 3. linje. 3800 pts om året i us.
23/2 13:21
af Bulder
Voldgiften i fuldt sving. Personligt tror jeg afgørelsen kan komme når som helst.
23/2 13:20
af Bulder
Data fra h2h hex38/dara først til næste år.
23/2 13:20
af Bulder
Data fra 1042 og 1046 til efteråret, hvorefter der tages stilling til fase 3.
23/2 13:19
af Bulder
Mor=område
23/2 13:18
af Bulder
Opsummering af CC: Mulighed for milepæle i mor fra 1-1,4 mia kr. 70% hidrørende fra epco. 2 styks for godk i hhv us og eu. 1 for filing i rrFL - formentlig i us. Og muligvis 1 for filing et andet sted - nok eu.
23/2 13:16
af JKY_VH
Helt i orden;-)
23/2 13:07
af ProInvestorNEWS
Sorry. JKY. :-)
23/2 13:07
af ProInvestorNEWS
Notice to Convene the Annual General Meeting of Genmab A/S (link)
23/2 13:06
af JKY_VH
Øh, hvad er forbindelsen til Genmab?
23/2 12:14
af E L
It is a shame we don't see the symphony health data anymore on Darzalex, but i assume Genmab will have had the Jan and Feb data incorporated in their forecast, indicating a solid start to the year for Dara?
23/2 12:10
af Riis7
@lli tror jeg meldte ud jeg solgte da den var i 3150 ligesom bulder og stockbull gjorde. Og ja jeg troede ikke den kom i + 3000 sidste år derfor jeg solgte:-) og tak for dine altid søde kommentar:-)
23/2 11:34
af E L
DNB remains sell, 2650. Jyske remains buy, 3225
23/2 11:32
af E L
Credit Suisse Reiterates Neutral Rating on Genmab
23/2 11:04
af StockBull
Optateret excel med regnskabstal m.m. M.h.t 2023 regner jeg med bundlinie 6.2 da jeg forventer Epco bliver godkendt senest Maj 2023. Kurs target er derfor 3200kr ved PE34. Renten må formodes at falde i slutning af Q4-2023 så PE34 burde være ok. Jockeren er stadig voldgiften som burde kunne drive PE over 40 såfremt Genmab vinder og i så fald kurs 3700-3800. (link)
23/2 10:51
af Riis7
Hvis man solgte i 3000+ kan man få dem på rabat snart;-)
23/2 10:34
af StockBull
Det har du ret i LLi 09.13. Ville være en kedelig verden hvis alle var enige om alt.
23/2 10:33
af Svingtraderen
****GENMAB/DANSKE BANK: ANBEFALING HÆVES TIL "KØB" FRA "HOLD"
23/2 10:17
af E L
haha
23/2 10:15
af E L
i mean, i don't mind anyone complaining, it seems the favorite pastime here lol, but complaining on the same shares 3 times -when granted , when vested and when sold may be a bit much ;-)
23/2 10:13
af E L
I hope everyone realises that the shares mentioned for Jan yesterday are restricted stock units that were granted to Jan in 2019 already; they only vested now...
23/2 10:10
af StockBull
Så hvis de vil have fat i de bedste hjerne er de vel nødt til at overbyde hvad andre er villige til at betale
Nyeste Først- Ældste Først   Side 517/4386