Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
|
23/2 14:13 af Pensionisten |
:-D Føler med dig, @nohope. Min Ipad har samme fejl.
|
|
23/2 14:12 af nohope |
I know it isn´t uncommon to have these disputes with BP, but it is must be more difficult to have smoot cooperation when you are fighting in court.
|
|
23/2 14:10 af Bulder |
Yes, and Novatis with whom they already work together with on Kesimpta.
|
|
23/2 14:10 af nohope |
JnJ management can´t afford to settle - they have to loose in court.
|
|
|
23/2 14:08 af Sukkeralf |
It could maybe also a large strategi deal
be with Abbvie
|
|
23/2 14:08 af Bulder |
If autoimmune and cd38, then jnj will be likely partner. And then the arbitration matter is settled.
|
|
|
23/2 14:08 af Sukkeralf |
Probably goes
both ways
|
|
23/2 14:06 af nohope |
Looks more like Ipads hate you...
|
|
|
23/2 14:01 af Sukkeralf |
Hate IPads
|
|
|
23/2 14:01 af Sukkeralf |
I the IPAds
|
|
|
23/2 14:01 af Sukkeralf |
You could argue that if Genmab win the arbitration Thea have more money to move into this area…..or you fuld argue that igen they loose they need to more faster in this area
|
|
|
23/2 13:58 af Sukkeralf |
Maybe duohexabody cd37 could also fit
there
|
|
|
23/2 13:56 af Sukkeralf |
So autoimmune it must be ! What do you Think about the arbitration decision and this new leg
|
|
|
23/2 13:55 af Sukkeralf |
A Company like IGM Biosciences move their CD20/CD3 BsAb into autoimmune Diseases and already mentionen the CD38 in RA
|
|
|
23/2 13:49 af E L |
yes, it could be as simple as working further with TalemTherapeutics/IPA where they already have a partnership targeting infectious disease... but we have heard nothing on, it could be as big as partnering again there with Biontech... hard to predict... But maybe Jan gave Thomas Bowers a small hint, who knows
|
|
23/2 13:36 af Bulder |
Winkel spoke…
|
|
23/2 13:35 af Bulder |
Possibly they could go for both autoimmune and infections. I think earlier spoke about infections.
|
|
23/2 13:34 af StockBull |
Ja lige det med milepæle på 1.4 mia finder jeg interessant da de jo nok ikke er inkluderet i bund af profit guiding. 3.9+1.4 giver som bekendt 5.3 og dertil evt Epco salg på måske 500 mil kr fra Juni - Dec. D.v.s bund omkring de 5.8 efter Epco godkendelse.
|
|
|
23/2 13:31 af E L |
yea, he also said 'mulitple'- 'We anticipate expanding and advancing other early-stage programs, including the potential for multiple additional INDs or CTAs during this year.'
|
|
23/2 13:30 af Bulder |
Fra CC: We already have programs in a new disease area active. We will probably start speaking about that, Emily, at the time that the molecules are ready to be moving into the clinic, like we do now also for the programs. De er allerede klar til at gå i klinikken. - peger helt klart på autoimmune.
|
|
|
23/2 13:29 af JKY_VH |
van de Winkel onsdag eftermiddag."
|
|
|
23/2 13:29 af JKY_VH |
"Investorerne kan ifølge Jan van de Winkel vente mere specifikt nyt om Genmabs ambitioner, når de stoffer, som Genmab allerede har i præklinisk udvikling over for et nyt sygdomsfelt, er klar til at blive testet i mennesker.
- Vi planlægger at tilføje et meget stort sygdomsområde, som omfatter forskellige sygdomme. Så i år vil du helt sikkert høre mere om det, og vi vil sandsynligvis tage kontakt om strategisk interaktion med en anden part. Jeg vil lade det være meldingen for nu, sagde Jan van d
|
|
23/2 13:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Analytiker: Genmabs nye forretningsben bliver nok autoimmune sygdomme (link)
|
|
|
23/2 13:27 af JKY_VH |
:-D
|
|
| ||
|
|
23/2 13:27 af E L |
12.26
where do you think they got it from ;-)
|
|
|
23/2 13:26 af JKY_VH |
"- Genmab fortsætter med at fremhæve sit fokus uden for kræft - højst sandsynligt autoimmune sygdomsområder - og ser mulige strategiske partnerskaber i støbeskeen for 2023, herunder en IND, skriver Thomas Bowers, analytiker i Danske Bank, i notatet."
|
|
23/2 13:26 af Bulder |
Præcis hvad jeg også tror.
|
|
|
23/2 13:25 af JKY_VH |
Fra Danske Bank "Genmab agter at brede sig og vil sandsynligvis fremover også satse på lægemidler til behandling af autoimmune sygdomme"
|
|
23/2 13:24 af Bulder |
Lille population for epco til at starte med i 3. linje. 3800 pts om året i us.
|
|
23/2 13:21 af Bulder |
Voldgiften i fuldt sving. Personligt tror jeg afgørelsen kan komme når som helst.
|
|
23/2 13:20 af Bulder |
Data fra h2h hex38/dara først til næste år.
|
|
23/2 13:20 af Bulder |
Data fra 1042 og 1046 til efteråret, hvorefter der tages stilling til fase 3.
|
|
23/2 13:19 af Bulder |
Mor=område
|
|
23/2 13:18 af Bulder |
Opsummering af CC: Mulighed for milepæle i mor fra 1-1,4 mia kr. 70% hidrørende fra epco. 2 styks for godk i hhv us og eu. 1 for filing i rrFL - formentlig i us. Og muligvis 1 for filing et andet sted - nok eu.
|
|
|
23/2 13:16 af JKY_VH |
Helt i orden;-)
|
|
|
23/2 13:07 af ProInvestorNEWS |
Sorry. JKY. :-)
|
|
|
23/2 13:07 af ProInvestorNEWS |
Notice to Convene the Annual General Meeting of Genmab A/S (link)
|
|
|
23/2 13:06 af JKY_VH |
Øh, hvad er forbindelsen til Genmab?
|
|
|
23/2 12:14 af E L |
It is a shame we don't see the symphony health data anymore on Darzalex, but i assume Genmab will have had the Jan and Feb data incorporated in their forecast, indicating a solid start to the year for Dara?
|
|
|
23/2 12:10 af Riis7 |
@lli tror jeg meldte ud jeg solgte da den var i 3150 ligesom bulder og stockbull gjorde. Og ja jeg troede ikke den kom i + 3000 sidste år derfor jeg solgte:-) og tak for dine altid søde kommentar:-)
|
|
|
23/2 11:34 af E L |
DNB remains sell, 2650. Jyske remains buy, 3225
|
|
|
23/2 11:32 af E L |
Credit Suisse Reiterates Neutral Rating on Genmab
|
|
23/2 11:04 af StockBull |
Optateret excel med regnskabstal m.m. M.h.t 2023 regner jeg med bundlinie 6.2 da jeg forventer Epco bliver godkendt senest Maj 2023. Kurs target er derfor 3200kr ved PE34. Renten må formodes at falde i slutning af Q4-2023 så PE34 burde være ok. Jockeren er stadig voldgiften som burde kunne drive PE over 40 såfremt Genmab vinder og i så fald kurs 3700-3800. (link)
|
|
|
23/2 10:51 af Riis7 |
Hvis man solgte i 3000+ kan man få dem på rabat snart;-)
|
|
23/2 10:34 af StockBull |
Det har du ret i LLi 09.13. Ville være en kedelig verden hvis alle var enige om alt.
|
|
23/2 10:33 af Svingtraderen |
****GENMAB/DANSKE BANK: ANBEFALING HÆVES TIL "KØB" FRA "HOLD"
|
|
|
23/2 10:17 af E L |
haha
|
|
|
23/2 10:15 af E L |
i mean, i don't mind anyone complaining, it seems the favorite pastime here lol, but complaining on the same shares 3 times -when granted , when vested and when sold may be a bit much ;-)
|
|
|
23/2 10:13 af E L |
I hope everyone realises that the shares mentioned for Jan yesterday are restricted stock units that were granted to Jan in 2019 already; they only vested now...
|
|
23/2 10:10 af StockBull |
Så hvis de vil have fat i de bedste hjerne er de vel nødt til at overbyde hvad andre er villige til at betale
|
