Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Hansa Biopharma
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
23/2 10:09 af StockBull |
Tror såmænd ikke toppen af Genmab er højere lønnet end andre EU / USA biotech firmaer i samme klasse / størrelse
|
|
|
23/2 10:08 af Pensionisten |
Ellers ikke utilfreds med regnskabet :-)
|
|
|
23/2 10:07 af Pensionisten |
At kalde de et aktietilbagekøbsprogram er i mit hoved, en total forkert betegnelse. Der annuleres jo ikke een eneste aktie - de fordeles bare i toppen ag Genmab.
|
|
|
23/2 10:06 af Pensionisten |
Som nævnt tidligere, bør aktionærerne være stolte over, at de har været med til at redde mange liv. Samme ydmyge indstilling kunne jeg meget vel ønske i toppen af Genmab.
|
|
|
23/2 10:00 af E L |
I guess that is fair, at the end of the day the management team has to make the right choices in their next deals. The last 'real' deals AbbVie & Biontech seem to be working very well, a whole lot of smaller deals still have to prove their value
|
|
|
23/2 09:59 af Stockwatch1 |
target 3200
|
|
|
23/2 09:58 af Stockwatch1 |
Danske Bank hæver til køb
|
|
|
23/2 09:52 af E L |
Genmab A/S (GMAB) Q4 2022 Earnings Call Transcript
(link)
|
|
23/2 09:52 af StockBull |
Targets skal selvfølgelig lidt ned p.g.a den stigende rente da mange analytikere benytter DCF-derived target price. På den anden side set burde det allerede være justeret / meldt ud i.h.t sidste FED Dot plot sagde vel ca 3.6% start 24. Renten topper vel snart og så skal de jo sådanset justere target op når renten falder og hvis de ser 12 mdr frem er renten vel vavere end idag
|
|
|
23/2 09:52 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: ISS og Genmabs prognoser i fokus før ventet grøn start (link)
|
|
|
23/2 09:48 af E L |
so, @LLi , you don't feel comfortable with Genmab expanding into other areas outside of cancer?
|
|
|
23/2 09:47 af E L |
;-)
|
|
23/2 09:42 af Svingtraderen |
@LLi LOL kl 8:02 - så enig- har skrevet til dem flere gange - så sjusket og fyldt med fejl - nogle gange er overskrifter direkte forkerte
|
|
|
23/2 09:29 af JKY_VH |
Citi beholder en neutral anbefaling af Genmab-atkien med et kursmål på 3055 og Bank of America (BoFA) sænker kursmålet til 3385 fra 3565.
|
|
|
23/2 09:24 af JKY_VH |
Storbanker: 2023 bliver intet jubelår for Genmab (link)
|
|
|
23/2 09:21 af E L |
MarketWire is correct offcourse with the after hours drop. It would have been useful to mention at what volume that was though...
(link) on a day that traded 955,045 ADR's...
|
|
|
23/2 09:15 af Doublo |
og god morgen :-) lades håbe det bedste for dagen.
|
|
|
23/2 09:14 af GeorgeBest |
Nordea cutter target til 3060
|
|
|
23/2 09:13 af JKY_VH |
:-D LLi
|
|
|
23/2 09:12 af Doublo |
Det kunne også tænkes, at tilbagekøbet kan gøres til meget billige kurser, det er i hvert tilfælde et strategisk godt tidspunkt at starte.
|
|
|
23/2 08:51 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
23/2 08:51 af ProInvestorNEWS |
Genmabs amerikanske notering bakkede efter svag 2023-prognose (link)
|
|
23/2 08:25 af royal |
Kunne være rart med en oversigt over kursmål hvor dollarkursen er den samme som den Gen bruger. :-)
|
|
|
23/2 08:22 af JKY_VH |
Novod sænker kursmålet "We keep our Buy rating on Genmab following the Q4 report but cut our DCF-derived target price to DKK 3,060 (3,230)."
|
|
| ||
|
|
23/2 07:57 af ProInvestorNEWS |
Genmab/CFO: Vækst i produktsalg på 25 pct. uden "valutalarmen"
(link)
|
|
|
23/2 07:54 af ProInvestorNEWS |
Amerikansk finanshus sænker Genmabs kursmål (link)
|
|
|
23/2 07:29 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
23/2 07:18 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
23/2 07:08 af StockBull |
Kommer selvfølgelig an på hvilke tal man benytter the at beregne PE værdi men JNJ må være bedre en nogen anden til at kunne estimere realistiske peaksales tal for hele pipelinen. Hidtil har markedet og analytikerne jo undervuderet de fleste indikationer så som Darzalex er rykket fra 8 mia til nu 16 mia
|
|
23/2 07:05 af StockBull |
som kan medvirke til vi ender på en bundlinie over 7 mia kr men det vil Jan selvfølgelig ikke guide før han er helt sikker. Også muligt at JNJ efterhånden finder Genmab pipeline og peaksales så interessant at det vil være en fordel at opkøbe hele forretningen. Specielt hvis de er ved at tabe voldgiftsagen (som jo ikke er usandsynligt). PE værdien kan blive så attraktiv, at det ville være dumt ikke, at komme med et bud.
|
|
23/2 07:04 af StockBull |
når Epco kommer i hus. Man må dog formode de fleste analytikere har +75% sandsynlighed for at Epco kommer i hus og der kan de jo ikke lige pludselig ændre til 0% p.g.a den svage guiding på 3.9 som efter min mening reflektere, at Epco ikke kommer i hus. Tror vi vil se opjustering til 5.5-7.0 efter Epco godkendelse og så er det jo på linie med konsensus. En en evt. tidlig godkendelse f.eks i April vil kunne booste Epco salget med måske +100 mil kr. Derudover er der jo masser af andre kurstriggers
|
|
23/2 07:03 af StockBull |
Morn fra sunny Bangkok. Som forventet godt regnskab fra Genmab og lav operation profit guiding på 3.9-6.2. Darzalex guiding for 2023 faktisk meget positiv og specielt efter de halvsvage q4 tal. Der er sådanset ikke noget, at klage over i den grad for den svage guiding på de 3.9 reflektere jo bare et worst case senarie hvor Epco ikke kommer i hus som forventet. Der skal nok være nogle analytikere som sænker targets (for at kunne akkumulere billigt) og de samme analytikere hæver så target igen når
|
|
22/2 23:40 af Bulder |
Hvis man rigtig skal lade fantasien løbe, så tegner der sig det drømmescenarie, at JnJ opter ind i hex38, gør voldgiften ligegyldig, og går i gang med RA og andre autoimmune.
|
|
22/2 23:37 af Bulder |
Det smager lidt af, at beslutningen allerede er taget, og at de måske ligger i forhandlinger om aftaler/opkøb.
|
|
22/2 23:33 af Bulder |
Sidste år sagde Winkel mindst et nyt sygdomsområde. Nu siger han kun et. Fordi fokus stadig skal være på cancer.
|
|
22/2 23:29 af Bulder |
Men antistoffer kan også bruges mod infektionssygdomme. Bliver interessant.
|
|
22/2 23:26 af Bulder |
Vi har før talt om leddegigt, som en mulighed lige til højrebenet.
|
|
22/2 23:23 af Bulder |
Jeg synes det mest oplagte nye sygdomsområde, ville være autoimmune. Genmab har allerede et ben inden for ved Kesimpta i Ms, og stærke kandidater på området ved dara og sandsynligvis hex38.
|
|
22/2 23:05 af Bulder |
ADS’en lukkede i svarene til
2667.
|
|
|
22/2 22:59 af E L |
Genmab har fortsat appetit på opkøb (link)
|
|
|
22/2 22:57 af Riis7 |
Genmabs succes har han os en stor del i:-)
|
|
|
22/2 22:55 af Riis7 |
Hans formue fejler ikke noget efter alle de aktier han har fået samlet sammen:-)
|
|
22/2 22:55 af Bulder |
Hvis han sælger dem i morgen bliver det lidt mere end 6 øre.
|
|
22/2 22:53 af Solsen |
Er det 6 øre pr aktie i omkostning for aktionærerne ?
|
|
22/2 22:50 af Bulder |
Og så fik Winkel lige 1563 aktier for den svimlende sum af 0,00 kr.
|
|
|
22/2 22:50 af bikube |
Så fik Jan lige 1563 Restricted Stocks.
|
|
22/2 22:49 af Solsen |
Men manden og bestyrelsen er vel stadig fornuftige.
|
|
22/2 22:48 af Solsen |
Det er det rigtige tidspunkt. Biotech er i bund.
|
|
22/2 22:36 af Bulder |
Hvis han virkelig gjorde det, altså opkøbte en bunke prækliniske kandidater for 20 mia og mere til, som vi skal vente 10 år på at få noget ud af, så er jeg den, der er smuttet.
|
|
22/2 22:35 af Solsen |
De har $3bn til udbetalingen :-)
|
