Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Hansa Biopharma
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
Vestas
|
|
28/1 21:35 af JKY_VH |
han var den første til at afprøve dara på mennesker selv om han også på et tidspunkt tvivlede på præparatets virkning. Det er heldigvis mange år siden han lagde den tvivl bag sig.
|
|
|
28/1 21:25 af bibob |
Var det ikke for plessnar var Dara ikke så langt i udviklingen som nu
|
|
|
28/1 21:23 af bibob |
Plesner er “ guruen “ hvad angår Dara.
|
|
|
28/1 21:22 af bibob |
Korrekt JKY. D
|
|
|
28/1 16:48 af JKY_VH |
Plesner er et fyrtårn indenfor det felt og hvad sparer man egentlig, hvis alternative præparater kræver mere kapacitet i sygehusvæsnet, som man vel og mærke ikke har? Plesner har ret i at patienterne er gidsler i denne sag.
|
|
28/1 16:24 af royal |
Tænker professoren er én af dem der kender Dara bedst. ;-)
|
|
28/1 10:12 af Bulder |
For patienterne er afvisningen kedelig. Men dara indgår jo også i dvmp.
|
|
28/1 10:10 af Bulder |
Target for pokker da. Dumme ipad.
|
|
28/1 10:09 af Bulder |
Taget
|
|
28/1 10:00 af Bulder |
Carvykti bliver nok først og fremmest en konkurrent til teclistamab. Samme pt-gruppe og samme taget. Men lad os nu se hvad dara+tec-kombien kan drive det til.
|
|
|
28/1 09:59 af E L |
Professor: Medicinrådets afgørelse er chokerende (link)
|
|
|
28/1 09:58 af E L |
Medicinrådet afviser daratumumab til patienter med systemisk AL amyloidose (link)
|
|
27/1 17:06 af Solsen |
Det bliver interessante data med Carvykti (link)
|
|
|
27/1 10:19 af E L |
Case report: Relapsed/refractory extranodal natural killer/T-cell lymphoma nasal type with extensive central nervous system involvement (link) "We add to existing limited data that Daratumumab penetrates the blood-brain barrier."
|
|
|
26/1 18:31 af bikube |
HaHa.
|
|
|
26/1 17:54 af E L |
and EPCORE DLBCL-3 is phase 2, just to make it easy for you ;-)
|
|
|
26/1 17:35 af bikube |
Jeg lod mig narre af "EPCORE_DLBCL 2". Det er fase 3.
|
|
|
26/1 16:30 af E L |
Study Shows Activity of Talquetamab in Highly Refractory Multiple Myeloma (link)
|
|
|
26/1 16:23 af E L |
EPCORE DLBCL-2
started recruiting earlier this month (link)
|
|
|
26/1 15:12 af ProInvestorNEWS |
Regnskabssæsonen - kontant afregning ved kasse 1
Regnskabssæsonen er for alvor i gang. Goldman Sachs, Tesla, Topdanmark, Tryg og Netcompany er oppe at vende. Derudover kommer Helge Larsen ind på pharma-, biotek- og laksesektoren.
Kort video: (link)
|
|
|
26/1 14:01 af E L |
another small Teclistamab in Combination with Daratumumab trial (link)
|
|
|
26/1 13:02 af Sukkeralf |
No I remember we talked about this asset before so thats was kind of expected
|
|
|
26/1 12:36 af E L |
JNJ's pipeline priorities (link)
|
|
|
26/1 12:35 af E L |
then again, i don't think you did if i remember correctly
;-)
|
|
| ||
|
|
26/1 12:35 af E L |
yes it was. it isn't a surprise as they stopped recruiting in september. it isn't completely dead, the trial continues with existing patients but i don't think we should expect anything anymore on it.
|
|
|
26/1 12:29 af Sukkeralf |
JNJ-902 var vel et DuoBody BsAb
|
|
|
26/1 12:28 af Sukkeralf |
The other culled project, JNJ-8902, focused specifically on prostate cancer, with a phase 1 study looking to enroll more than twice as many patients as the JNJ-6358 trial. Recruitment wrapped up in September, and few updates have been posted since, except a pushback of the expected completion date from January 2023 to the end of June 2023. The trial was similarly not recruiting out of the U.S. but did include trial sites in Canada in addition to Israel and Spain.
|
|
|
26/1 12:28 af Riis7 |
Det virker til folk sælger ud af Pharma og over i tech i 2023
|
|
|
26/1 12:27 af Sukkeralf |
|
|
|
26/1 12:26 af Sukkeralf |
|
|
|
26/1 12:21 af Riis7 |
Umuligt og ramme bund og top i Genmab ;-) så nok godt tidpunkt som du skriver hvis man tænker langsigtede:-)
|
|
|
26/1 12:20 af Riis7 |
Men det er u
|
|
|
26/1 12:19 af Riis7 |
Tror jeg venter, sidste gang købte jeg for tidligt og vi endte i 1875, tror nemt vi kan se 2400 inden næste optur , fik heldigvis solgt i 3000+ hvilket jeg ikke fik i aug 2021 hvor
den faldt tilbage
|
|
26/1 11:43 af StockBull |
Godt entry niveau for den langsigtede investor. 4-10 mdr. Kortsigt risiko at kursen kan falde ned til 2400. (link)
|
|
|
26/1 11:06 af E L |
Teprotumumab for the treatment of thyroid eye disease (link)
|
|
|
26/1 10:32 af E L |
JNJ raised Darzalex list price with 4.5% this januari. (that is on top of an extra raise last september
of 4.3%)
|
|
|
26/1 08:47 af JKY_VH |
Det kan vi da håbe Bulder og god morgen;-)
|
|
|
26/1 07:26 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
26/1 07:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
25/1 23:58 af Bulder |
Rebound i morgen? US rettede sig og endte i nul. NBI inklusive.
|
|
|
25/1 18:26 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aktier: Svag prognose kostede Netcompany dyrt (link)
|
|
|
25/1 18:13 af Pensionisten |
Det er korrekt, @Helge. Og du hygger dig vel, lige idag, med dine grønne laks ;-)
|
|
25/1 18:09 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Sundhed faldt i US i går. Det fortsatte i DK i dag i C25, hvor sektoren med især Novo fylder meget. Læg hertil det aktiespecifikke fald i f.eks. Maersk og Netcompany.
|
|
|
25/1 17:13 af Pensionisten |
Jeg forstår så ikke helt, hvorfor C25 skal have så store klø i.f.t. resterende lande i Europa.
|
|
|
25/1 17:11 af Pensionisten |
En såkaldt kollektiv afklapsning hele vejen rundt :-(
|
|
25/1 17:01 af Bulder |
Sikken dårlig dag det er i dag :-(
|
|
|
25/1 15:51 af E L |
from Scancell: Genmab [] has accelerated one of our antibodies into development - I take that as that they have identified one and started working seriously on it (link)
|
|
|
25/1 13:20 af ProInvestorNEWS |
3 Reasons Why Johnson & Johnson Stock Could Rebound After a Bad Start in 2023 (link)
|
|
|
25/1 10:47 af JKY_VH |
Tak EL
|
|
25/1 10:45 af Solsen |
Meget opmuntrende bemærkninger fra JNJ omkring de stoffer Genmab har i JNJ portefølje. Det skal nok blive til mange penge for Genmabs aktionærer. Tak EL !
|
