Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
22/7 16:46 af Vitus |
Aktien bliver “fuldstændig styret”
|
|
|
22/7 15:16 af gdn55 |
Enig Raun
|
|
|
22/7 15:16 af gdn55 |
e
|
|
|
22/7 14:17 af Raun |
Ej, hvor meget jeg gerne vil forstå markedet, så kommer jeg aldrig til at forstå kursudvinklingen de sidste par år..... Vi kan kaste skylden på døde penge, og det havde også været gangbart, hvis der kun var Darzalex indtægterne at forholde sig til - lige med lidt småtterier ved siden af. Men der skal godt nok gå meget galt, hvis RinaS ikke skulle ramme markedet + Epco jo også bare blomstrer..... Jeg er ikke bange for at sige det, - i min verden er der en skjult agenda....
|
|
|
22/7 13:42 af lahn1 |
Ja det er helt vildt så lavt prissat Gmab er. Dara og øvrige lancerede produkter er mere værd end mcap. Så pipelinen trækker simpelhen ned i værdisætningen af Gamb. Det virker jo tosset. Så måske årsagen skal findes i at markedet ikke vil ligge i Gmab før vi er nærmere på afgørende data og kommerciel lancering af Rina-S og Acasunlimab. Så igen er Gmab døde penge i en længere periode.
|
|
|
22/7 13:13 af Raun |
Kopi: "16/7 14:00
af Raun
Der findes ikke TA i Genmab aktien.... Lur mig at vi under 1370 igen om 5 handelsdage"..... Der er nu gået bare 4 handelsdage ovenpå de flotte Darzalex salgstal, - dog har vi i skrivende stund også kun nået 1371. Men mon ikke min glaskugle har set rigtigt. Det på trods af at der kom der kom også positive Kesimpta salgsta dagen efterl... Tjah :-(
|
|
|
22/7 12:44 af Raun |
Grundet langsigtede forhandlinger...
|
|
|
22/7 10:34 af Vitus |
Sikke et selskab - men aktien er der ikke noget i vejen med ! Hvad er der så galt ? Igennem flere år stillede Winkel op til Q&A - det gør han ikke mere. Hvorfor ikke ?
|
|
22/7 09:30 af Solsen |
Bispecific (link)
|
|
|
22/7 07:29 af bibob |
God morgen. :-)
|
|
|
22/7 07:11 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
22/7 06:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
22/7 06:29 af LP90 |
Godmorgen :-)
|
|
|
19/7 12:30 af E L |
Based on the CRL, the STARGLO data do not provide sufficient evidence to support the proposed second-line DLBCL indication in the U.S. patient population.
|
|
|
19/7 12:29 af E L |
Genentech, a member of the Roche Group (SIX: RO, ROG; OTCQX: RHHBY), announced today that the U.S. Food and Drug Administration (FDA) issued a Complete Response Letter (CRL) for Genentech’s supplemental Biologics License Application (sBLA) for Columvi® (glofitamab-gxbm) in combination with (GemOx) for the treatment of people with (R/R) (DLBCL). (link)
|
|
|
19/7 12:19 af E L |
GEN1160 with a few updates / clarifications on the trial (link)
|
|
|
19/7 06:49 af transalp |
Go morgen.. :)
|
|
|
18/7 09:37 af E L |
ODAC Votes Against 2 Belantamab Mafodotin Combinations in Multiple Myeloma (link)
|
|
18/7 09:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Danske Bank: Genmab igen op på positive salgstal for Kesimpta (link)
|
|
|
18/7 08:08 af Sukkeralf |
Så der kan være en del mere at hente lyder det til.
|
|
|
18/7 08:08 af Sukkeralf |
But as you know, the data has not been great so far. Remibrutinib is continuing on track in MS. But if anything, we now view the BTK inhibitors as perhaps supportive, but not being able to replace the B-cell monoclonal antibodies, which also gives a tailwind to Kesimpta®'s long-term potential as well.
|
|
|
18/7 08:07 af Sukkeralf |
B-cell inhibitors.
Similarly, we see similar dynamics in Europe. Obviously, in Asia, MS is less of a topic. So again, an opportunity for further expansion. So we're certainly looking at the peak sales potential for Kesimpta®, I think when we're in a place where we can provide more precise guidance, we certainly will. I think one area, of course, we have to watch is the BTK inhibitors.
|
|
|
18/7 08:06 af Sukkeralf |
A. Good question, Graham. I think area of internal debate as to how big could Kesimpta® be. Certainly, just to give you some numbers in the US, we have [20% TRx] B-cell share of all patients in RRMS. So there's plenty of room to run most of that at the expense of older medicines, the so-called BRACE, as you know well. So plenty of room to create a larger – basically, the market size for B-cell inhibition and MS could double in the United States as physicians get more and more comfortable with
|
|
|
18/7 08:04 af Sukkeralf |
Fra Novartis Q2 CC transcript om Kesimp
ta:
|
|
| ||
|
|
17/7 15:15 af ProInvestorNEWS |
Ugekommentar: I forhold til selskaber kigger Helge Larsen på Genmab, hvor partnerne J&J og Novartis melder om stærkt salg af Darzalex og Kempsita. Desuden omtales to spændende "early stage"-forsøg med GLP1 inden for hjertesygdom og brystkræft samt Novo Nordisks fase 3-forsøg inden for Alzheimers. Kort video: (link)
|
|
17/7 14:36 af Legolas23 |
Opjusteringen burde være kommet ved sidste regnskab
|
|
|
17/7 14:35 af Raun |
Det tror jeg du har ret i... Men det er jo lidt ligesom ordsproget - om at tisse
i bukserne
|
|
17/7 13:17 af Bulder |
Mon ikke der købes, fordi man forventer en opjustering ved regnskab?
|
|
|
17/7 10:11 af E L |
|
|
|
17/7 09:09 af JKY_VH |
Fra MW "Den schweiziske Genmab-partner Novartis formåede at løfte salget af sklerosemidlet Kesimpta, som Genmab har del i.
Novartis solgte i andet kvartal Kesimpta for 1,08 mia. dollar, mens der blandt analytikerne var ventet et salg på 1,06 mia. dollar.
Der er samtidig tale om et solidt løft fra foregående kvartal, hvor salget løb op i 899 mio. dollar.
Genmab får 10 pct. af indtægterne fra salget som royalties."
|
|
|
17/7 07:55 af Sukkeralf |
|
|
|
17/7 07:55 af Sukkeralf |
Transcript q2
|
|
|
16/7 15:51 af E L |
Q2 off
course
|
|
|
16/7 15:51 af E L |
TALVEY 106, TECVAYLI 166 Q2 2025
|
|
|
16/7 15:50 af E L |
RYBREVANT / LAZCLUZE Q1 2025 US 139 Intl 41 WW 179 (link)
|
|
16/7 14:36 af Solsen |
Mon dog ;-)
|
|
|
16/7 14:00 af Raun |
Der findes ikke TA i Genmab aktien.... Lur mig at vi under 1370 igen om
5 handelsdage
|
|
16/7 13:13 af Solsen |
TA mæssigt nærmer vi os noget der ser bedre ud. MA 200 skal krydses og MA 50 følger efter. Så har vi et TA billede som vil tiltrække købere.
|
|
16/7 13:11 af Henrikhot |
Johnson & Johnson Reports Q2 2025 Results; Raises 2025 Outlook (link)
|
|
|
16/7 13:11 af GUHO |
Genmabs portefølje hos J&J er samlet 25% højere end sidste år. Guidance for 2025 er en stigning i royalties på 15%. Som nævnt lugter det af en opjustering
|
|
16/7 12:56 af Bulder |
Må medføre en opjustering. Med en forsigtig vurdering af de næste 2 kvt, ligger de allerede på 13,9 mia $ ww fy.
|
|
16/7 12:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Vækst på 22%. 100 mio USD over konsensus.
|
|
16/7 12:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab Announces Net Sales of DARZALEX® (daratumumab) for Second Quarter of 2025 (link)
|
|
16/7 12:30 af exitnu |
Super :-)
|
|
|
16/7 12:25 af Aps invest |
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Den globala försäljningen av Darzalex (daratumumab) uppgick till 3.539 miljoner dollar (2.878) under det andra kvartalet 2025.
Det framgår av Johnson & Johnsons rapport.
Darzalex-försäljningen uppgick till 2.017 miljoner dollar i USA (1.641) och 1.521 miljoner dollar i övriga världen (1.237) under det andra kvartalet.
Genmab får royalties på den globala försäljningen av Darzalex enligt ett licensavtal med Janssen Biotech som ingår i Johnson & Johnson-koncernen.
Und
|
|
|
16/7 07:05 af ProInvestorNEWS |
Det danske biotekselskab fastholdt i forbindelse med regnskabet for første forventningerne til Darzalex-salget i 2025 på 12,6-13,4 mia. dollar.
|
|
|
16/7 07:05 af ProInvestorNEWS |
Genmab-investorerne kigger onsdag over middag mod USA, hvor samarbejdspartneren Johnson & Johnson er aktuel med sit regnskab for fjerde kvartal, hvilket også giver salgstal for den storsælgende kræftbehandling Darzalex. Genmab har udviklet Darzalex, som bruges til behandling mod knoglemarvskræft, mens Johnson & Johnson har markedsføringsrettighederne og betaler salgsprovision til Genmab.
|
|
16/7 06:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
15/7 11:12 af E L |
EPCORE DLBCL-3 seems to be ready recruiting at 111 instead of 180 patients (link)
|
|
|
15/7 09:59 af E L |
I think Jyske is mixing up $ and DKK in their Udvalgte nøgletal...
|
