Genmab
Aktiesnakken
TESLA
Genmab
NOVO
Ennogie
Bavarian Nordic
Politiksnakken
Zealand Pharma
Embla Medical
GN Store Nord
Banker og Finans
Shipping
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Gubra
Medico
Vestas
AMBU
Chemometec
Forsvarsaktier
Smallcap og First North aktier
![]() |
19/5 22:55 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Atter minus til aktier - Cisco straffet for nedjustering (link)
|
![]() |
19/5 18:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Spørgsmål til Q&A er meget velkommen. :-)
|
![]() |
19/5 18:13 af JKY_VH |
Jeg er ret sikker på, at JnJ hellere går med hex end at risikere andre gør det eller at et helt andet præparat gør dara rangen stridig. Det er helt sikkert, at udviklingen af et præparat der er bedre end det nuværende dara fortsætter med eller uden JnJ.
|
![]() |
19/5 18:02 af Bulder |
Nok er jnj’s motivation til at gå med i hex38 mindsket med 2 vundne voldgiftssager, men der findes andre potentielle partnere end jnj. Og med genmabs kassebeholdning, tror jeg ikke det bliver vanskeligt at finde alternativer.
|
![]() |
19/5 17:50 af Bulder |
Som han siger: Vi har ikke bare råd til eet fase 3 studie, vi har råd til fem fase 3 studier.
|
![]() |
19/5 17:49 af JKY_VH |
"Den gamle mand", ikke ham ved havet, men ham i Vejle, har jo også udtrykt stor begejstring for hex38
|
![]() |
19/5 17:47 af JKY_VH |
Det gør det Bulder, jeg er overhovedet ikke i tvivl, ikke et sekund:-)
|
![]() |
19/5 17:47 af Bulder |
Som Winkel slår fast i Medwatch-artiklen i dag, så er det ikke penge genmab mangler. Skulle JnJ droppe hex38, så gør det ikke spor. En masse penge og en partner, så kører det - uden JnJ.
|
![]() |
19/5 17:44 af Bulder |
Voldgiftssager er et kortspil med joker. Og jokeren hedder her hex38, som vil kunne ændre betydningen af udfaldet væsentligt, hvis det bare flasker sig nogenlunde.
|
![]() |
19/5 17:43 af JKY_VH |
Ergo en god købsmulighed, hvis Jan smutter.
|
![]() |
19/5 17:42 af JKY_VH |
præcis;-)
|
![]() |
19/5 17:41 af JKY_VH |
men den rettede sig lynhurtigt, da markedet begyndte at tænke som dig LLi (link)
|
![]() |
19/5 17:38 af JKY_VH |
hehe ja, men der er nu flere tidligere eksempler på negativ kursudvikling ved CEO´s afgang. Demant (Oticon) tonsede nedad da Lars Kolind meldte sin afgang eksempelvis og de kan da stadig lave høreapparater i verdensklasse;-)
|
![]() |
19/5 17:37 af E L |
Four innovations that may shape cancer treatment (link)
|
![]() |
19/5 17:21 af JKY_VH |
Aktiekursen ville blive blodrød, hvis Jan forlod os medmindre det var for at indtage CEO-rollen i JnJ ifm et take-over;-)
|
![]() |
19/5 17:10 af rolling |
også min mening Bulder. Jeg blev glad da Winkel for et par måneder siden udtalte han tog nogle flere år på posten
|
![]() |
19/5 17:07 af Bulder |
Hvis genmab skiftede ceo til i morgen, tror jeg også aktiekurven ville knække, men næppe samme vej som ambu's.
|
![]() |
19/5 17:05 af Bulder |
Og så overlevede vi endnu en rød dag. :-)
|
![]() |
19/5 17:05 af Bulder |
I betragtning af den generelle bioteknedtur, synes jeg ikke det er så slemt. Hvad voldgiftssagen kommer til at betyde i sidste ende, må tiden vise.
|
![]() |
19/5 16:53 af Vitus |
Ja, kontraktrodet har skadet Winkel og Genmab..
|
![]() |
19/5 16:50 af Vitus |
Med baggrund i det fantastiske selskab det er, så burde aktiekursen vel ligge højere….. men det kan ceo vel ikke alene gøre for…..jeg siger ikke at jeg gerne vil af med ham, men med baggrund i din kommentar Bulder, så lå svaret lige for…
|
![]() |
19/5 16:47 af Riis7 |
Måske en ny der har bedre styr på
kontrakter;-) hehe
|
![]() |
19/5 16:19 af Bulder |
Vil du gerne af med ham Vitus?
|
![]() |
19/5 16:18 af Vitus |
De kunne jo prøve
|
| ||
![]() |
19/5 16:18 af Vitus |
De kunne jo
|
![]() |
19/5 16:11 af Bulder |
Når man ser hvad der sker når ambu skifter ceo, kan jeg ikke lade være med at tænke, hvad der ville ske hvis genmab gjorde det samme.
|
![]() |
19/5 15:55 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Fortsat fald til store indeks - detailkæder fortsætter ned (link)
|
![]() |
19/5 14:48 af E L |
|
![]() |
19/5 14:48 af E L |
Committee for Orphan Medicinal Products (COMP)
meeting report on the review of applications for orphan
designation
May 2022 - The COMP adopted 22 positive opinions recommending the following medicines for designation as
orphan medicinal products to the European Commission: Epcoritamab for treatment of follicular lymphoma, AbbVie Deutschland GmbH & Co. KG;
|
![]() |
19/5 12:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Spørgamål til Q&A er meget velkommen. :-)
|
![]() |
19/5 10:43 af Bulder |
Lige nu ligner det en gentagelse af gårsdagens glidetur efter ca en times handel.
|
![]() |
19/5 10:37 af Bulder |
yes, slight difference there.
|
![]() |
19/5 10:33 af E L |
you mostly see the terms are interchangeable, and then you see an article like this to confuse you again lol (link)
|
![]() |
19/5 10:15 af Bulder |
I once read a doc say about one of his pts, that he got refractory sliding more an more to resistance.
|
![]() |
19/5 10:14 af Bulder |
So do I, but that was not the question. The only definition on refractory vs resistant I've found, says it's the same. But I've also seen doctors say it's not quite the same.
|
![]() |
19/5 10:08 af Sukkeralf |
E L i see the same way regarding refractory/relapsed
|
![]() |
19/5 10:07 af E L |
haha
|
![]() |
19/5 10:07 af E L |
i always thought that was more or less the same (link)
|
![]() |
19/5 10:03 af Bulder |
Yes thats why you can be relapsed and/or refractory. It was not so much refractory vs relapsed. It was refractory vs resistant.
|
![]() |
19/5 10:03 af E L |
(link) In a world of options, Genmab's CEO chose partnerships
|
![]() |
19/5 10:00 af E L |
On refractory versus relapsed, i think the difference is that refractory is in relation to the drug, relapsed in relation to the disease. So if a drug does not work anymore, you are refractory to that drug. But imagine you are treated with a drug for cancer for a while, doctor says it was succesfull and he can’t detect the cancer anymore and stops the drugs. 2 years later you get a check up and cancer is back; you are relapsed. But you could possibly get treated again with the same drug.
|
![]() |
19/5 07:38 af transalp |
Go morgen.. :)
|
![]() |
19/5 07:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Kryptovaluta og karakterer til de største danske selskaber for 1. kvartal. Det er to af emnerne i ugens afsnit af Investeringspodcasten med Per Hansen og Helge Larsen, hvor de også når omkring situationen for lakseaktier. (link)
|
![]() |
19/5 07:06 af ProInvestorNEWS |
Dagens finanskalender (link)
|
![]() |
19/5 06:55 af Stroka |
God morgen. :-)
|
![]() |
19/5 06:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
![]() |
18/5 22:45 af lahn1 |
ImmunoPrecise har udtalt at de er færdigt og kun venter på grønt lys fra Genmab før de kan offentliggøre resultatet af deres samarbejde indtil videre.
|
![]() |
18/5 22:44 af lahn1 |
@21:00 spændende hvis ImmunoPrecise samarbejdet kaster noget af sig i
inflammatory deseases
|
![]() |
18/5 22:24 af Bulder |
Når nu jnj ikke ville opdyrke dara i RA, er det oplagt for genmab at forsøge med hex38. Glæder mig til at læse hans svar.
|
![]() |
18/5 22:20 af Sukkeralf |
Det kan også bare være for at stå stærkere ved udlicensiering af sådanne projekter, men så gerne de kiggede mere i den retning. Mange target kan jo bruges begge steder og når de nu har teknologiplatformene - og vi ikke ser ret mange aftaler uden for cancer, så kan de jo lige så godt selv kaste sig over det.
|