Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Zealand Pharma
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Shipping
Laks
OLIE OG GAS
Vestas
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
|
11/8 09:54 af StockBull |
Nu vi jo stadig i tossetimen så alt kan ske inden kl 17.00 :-) Men ja jeg soljte sådanset også lidt i 2650 og nu er genkøbt igen og sådan kan der være mange der gør
|
|
|
11/8 09:45 af Riis7 |
kommer ikke til og ske, der bliver solgt ud i 2660
|
|
|
11/8 09:38 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Netcompany og Ørsted straffet i regnskabsstorm
(link)
|
|
|
11/8 09:16 af ProInvestorNEWS |
Kan juli måneds store rebound holde? Der opstår uenighed i studiet om, hvorvidt aktiebunden er nået, og hvad resten af året vil byde på. Derudover gennemgår Hansen og Larsen regnskaber fra Meta, Netflix, Google, Microsoft, Amazon og Apple samt danske selskaber som Novo Nordisk, Mærsk, DSV og Ambu. (link)
|
|
11/8 09:14 af StockBull |
Det burde trigger et breakout købssignal
|
|
11/8 09:13 af StockBull |
Ser nu vi har været i 2668. Luk over 2668 vil være kanon
|
|
11/8 09:12 af StockBull |
Spændende om modstanden i 2664 bliver brudt. Burde give en pæn opside på 5-10%
|
|
|
11/8 09:02 af Vitus |
Nå, så var alt nok alligevel ikke indregnet ….
|
|
11/8 08:59 af StockBull |
41.53% i profit margin ved overskud på 5400 mio
|
|
11/8 08:58 af StockBull |
Fatter ikke Nordeas forklaring. Profit margin stiger jo fra 40% til 41.4% efter deres opjustering.
|
|
|
11/8 08:55 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Kurshop i vente med fokus på ISS, Novozymes og Genmab
(link)
|
|
11/8 08:54 af StockBull |
Chemometec PE 110
|
|
|
11/8 08:53 af ProInvestorNEWS |
Dagens finanskalender (link)
|
|
11/8 08:52 af StockBull |
mindre vækst potentiale end Genmab
|
|
11/8 08:52 af StockBull |
Jeg vil så mene Genmab skal handles til en noget højere PE end Novo som vel har mindre vækst potentiale end Novo. Alt andet lige bør Genmabs Markedscap hunne stige 100% væsentligt hurtigere end Novos IMHO.
|
|
11/8 08:51 af Bulder |
Så fik vi lidt mere klarhed over hex38. Start H2H med dara i slutningen af 22 og først data i slutningen af 23. Ligner at der er over et år til at JnJ beslutter evt opt in.
|
|
11/8 08:07 af Solsen |
Begge ting kan godt ske inden december :-)
|
|
11/8 07:58 af Solsen |
Jeg tror, at vi skal have lidt hjælp af lavere renter før vi rammer de rigtigt gode kurser du nævner SB. Uden at have kontrolleret de skulle Novo ligge med en PE på 36, hvorfor Genmab ligger rimeligt kursmæssigt nu i forhold til dem. Lavere renter og vundet
voldgift er det vi krydser fingre for ;-)
|
|
|
11/8 07:46 af Riis7 |
på et tidspunkt må du da få ret stockbull;-)
|
|
11/8 07:27 af Darvin |
BMO hæver til 2612
|
|
|
11/8 07:24 af GeorgeBest |
Nordea (køb) sænker målkurs til 2900 fra 2946. Årsag er højere omkostninger.
|
|
|
11/8 07:09 af ProInvestorNEWS |
Genmab A/S (GMAB) Q2 2022 Earnings Call Transcript
(link)
|
|
11/8 07:04 af StockBull |
Vi ligger i bunden af den langsigtede trendkannal og p.t tyder alt på vidre optur. Og ja jeg sælger ud hvis / når vi igen kommer til en ny topformation i kanalen omkring PE65-80 niveau.
|
|
11/8 07:00 af StockBull |
Morn, Lader til Genmab p.t handles ved PE 44 baseret på 3800mio kr profit og PE 31 ved profit 5400 mio kr profit. Vildt når man ser tilbage til November 2021 hvor PE var 80. Endnu mere vild hvis Genmab skulle handles til PE80 idag og profit 5400 moi kr skulle kursen være 6500kr. og hvad kan man så lære af det ? Svaret er sælg Genmab ved PE over 70 og køb Genmab ved PE 40. Køb under kurs 2000 ved den tidligere guiding på 3200 var faktisk PE41. Ved profit 5400 mio og PE 41 skal kursen op på 3365.
|
|
| ||
|
|
11/8 06:57 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Sydbank: Indtægter fra Darzalex ruller hurtigere end ventet -NY
(link)
|
|
|
11/8 06:45 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
11/8 06:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen. :-)
|
|
|
11/8 05:26 af monzi |
Genmab/Bernstein: Løfter kursmål med 200 kr. til 3000 kr.
Amerikanske Bernstein løfter sit kursmål for aktien i Genmab til 3000 kr. fra 2800 kr.
Samtidig gentages den positive anbefaling "outperform".
Det fremgår af data fra Bloomberg News.
Genmab afleverede onsdag sit regnskab for andet kvartal, der viste sig bedre end ventet på de fleste parametre.
Det var dog også lidt ventet af markedet, efter at Genmab mandag aften opjusterede sine forventninger til hele 2022.
|
|
|
10/8 23:45 af peter12 |
Tahid svarer til sidst på det nye samarbejde med Biontech, at man i første omgang skal undersøge CD27's biologi og derefter evt kombinationer i solide eller udenfor solide
|
|
|
10/8 23:42 af peter12 |
Ikke 13 year royalty term men 30 year
|
|
|
10/8 23:23 af Milli Vanilli |
Thank you E L and LLI. I agree with you E L. Genmab must also book the
ir share of the costs, which is in line with the statement of rising costs for TIVDAK from todays announcement from Genmab
|
|
|
10/8 23:05 af BioShare |
Den...
|
|
|
10/8 23:05 af BioShare |
Om de nye voldgift udtaler JDW - "...det en meget simplere og mere ligetil voldgift end den første" - og "...afgørelse om, at det er et nyt produkt..., så vil Genmab få milepæle og 13 års royaltystrøm for det produkt". Citat-uddrag fra Børsen.
|
|
|
10/8 21:07 af JKY_VH |
|
|
|
10/8 21:06 af JKY_VH |
Børsen Genmab-topchef bevæger sig uden for kerneområde: “Vi har potentialet til at skabe banebrydende nye behandlinger”
|
|
|
10/8 20:47 af E L |
my understanding is that Seagen books Total Net Product Sales on Tivdak (+) and puts half against that as Cost of Sales (-) , so that net they end up with their half of the revenue. Genmab then books Seagens's Cost of Sales as Collaboration revenue (+)
|
|
|
10/8 20:01 af Milli Vanilli |
Tak for uddybning LLI - Hvor finder vi så den reelle omsætning. Er det dobbelt op på Seagen omsætningen? Så ligner det da mindst 1 mia kr. hvis man tror på god vækst i 2. kvartal...
|
|
10/8 19:42 af Legolas23 |
Handlen er igen tynd
|
|
|
10/8 19:37 af Riis7 |
meget flot dag, men det er ikke Genmab folk køber mere:-) ser heller ikke ud til gmab i us har medvind..... ligger i 2576 kr
|
|
|
10/8 19:35 af GeorgeBest |
Overskudsgraden i % vil vel stige jo højere omsætningen bliver…
|
|
|
10/8 19:28 af JKY_VH |
men det har I nok allerede opdaget;-)
|
|
|
10/8 19:28 af Milli Vanilli |
Tak LLI. Min forståelse er dog at Seagen rapporterer den fulde omsætning og genmab 50% af denne. Men håber jeg tager fejl og du har ret....
|
|
|
10/8 19:27 af JKY_VH |
Børsen "Genmab vil ansøge om godkendelse af næste væksthåb i år" (link)
|
|
|
10/8 19:20 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Sydbank: Indtægterne fra Darzalex ruller hurtigere end ventet (link)
|
|
|
10/8 18:58 af GeorgeBest |
På alle parametre:-)
|
|
|
10/8 18:57 af GeorgeBest |
Epco bedre end glofi. Dagens bedste nyhed!!!
|
|
|
10/8 18:48 af Milli Vanilli |
@LLI - hvordan får du at Tivdak skal omsætte for 1 mia kr. Tivdak i 2022, når der er omsat for knap 200 mio. kr. i første halvår? Men positivt som Sydbank også er inde på, at TIVDAK nu begynder at bidrage
|
|
|
10/8 18:47 af GeorgeBest |
Ja kun epco tilbage, men der var vel 4 andre optioner, som vi ikke kender, som slulle udvikles i fællesskab
|
|
|
10/8 18:46 af Milli Vanilli |
Så har Abbvie vel kun Epco tilbage af de 3 produkter de købte ind til, hvis CD 37 er ude... Håber de får noget for pengene der. Hæfter mig ved at de tjener over 1 mia kr. på deres kontantbeholdning/obligationer mv.
|
|
|
10/8 18:44 af GeorgeBest |
Sound gone again - bunch of amateurs
|
